Økning av salgsstyrken

JosefK
AZT 19.06.2023 kl 19:42 759

Det har vært en del nyansettelser innen salg i det siste.

USA har fått en ny og bringer US avdelingen opp i tre personer. Det er en 200% økning på ett år 🤓 Jennifer, Scott og William Albro. Ikke uventet (det begynner å bli regelen) har William bakgrunn fra Thermo Fischer og Qiagen.

I UK har vi også fått en ny salgsmedarbeider. Jeremy Gillespie heter han. Og (trommevirvel) også han har bakgrunn fra Thermo Fisher og Qiagen m/flere.

Jeg er litt i villrede på om det er noe frafall i Europa, men tror det er relativt stabilt.

Så har vi selvfølgelig Kina JV med Genovis. Hvor mange nye hoder det blir der, er fremdeles ikke kjent. Men Kina er stort og skal de rekke å dekke de viktigste delene, må det noen kvikke hoder på plass der og.

Alt i alt, økes salgskapasiteten signifikant i år. Jeg tror omsetningen vil følge etter. jeg tror det ellers hadde det vært poengløst å dytte inn flere salgs hoder.

Redigert 19.06.2023 kl 21:37 Du må logge inn for å svare
bj111
19.06.2023 kl 21:51 649

Syntes de sa at de store økningene i bemanning var de ferdige med på Q4 presentasjonen.
Fünke
19.06.2023 kl 22:54 594

Jeg vil tro det er bedre bet å være medeier i et selskap som har behov for å ansette enn om de var i en situasjon hvor de nedbemannet. Jeg skjønner at det finnes en mellomting, men ofte blir poenget mer åpenbart når man begynner med å se svart/hvitt på det.