$$$PGS$$$ 😶🌫️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
05.07.2023 kl 13:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Vi får se hvem som får rett! Har truffet rimelig greit til nå og når krise tallene kommer q2 så blir det fart i sakene
Tigerberget
23.06.2023 kl 16:58
4279
Slettet brukerskrev Skal mye mer ned gitt! Halveres fra dagens nivå når q2 kommer.
Selvsagt ikke.
Du mener markedsverdien på selskapet er mye mindre verd enn biblioteket…? Og båtene ja.. de er sikkert ikke verd en dritt..
Kan repetere litt fra Avisene i fjor:
« Styret i PGS avslår konkurrentens bud på 5,4 milliarder kroner for seismikkdata og mener det er for lavt.
Du mener markedsverdien på selskapet er mye mindre verd enn biblioteket…? Og båtene ja.. de er sikkert ikke verd en dritt..
Kan repetere litt fra Avisene i fjor:
« Styret i PGS avslår konkurrentens bud på 5,4 milliarder kroner for seismikkdata og mener det er for lavt.
unikum
23.06.2023 kl 16:58
4287
Jeg er innenfor den kategorien der, riktignok med en del hundrevis tusen aksjer nå men jeg selger IKKE. Kjøper og mandag må jeg vurdere å putte inn en 500 000 kr til !
oivindl
23.06.2023 kl 17:11
4157
"underbygger det jo den giftige coctailen med hundrevis av småsparere som blir fintet ut og dermed forsterker nedgangen"
Og denne giftige cocktailen rører jo du i så snart det passer deg.
Og denne giftige cocktailen rører jo du i så snart det passer deg.
Restplassno
23.06.2023 kl 17:12
4144
De kan ikke handle nå nærmere tallslipp tror jeg. For mye innside vel?
oivindl
23.06.2023 kl 17:36
3933
"det er de hundrevis av oss småsparere som til stadighet lemper ut så snart kursen møter litt motstand og dermed gjør nedgangen selvforsterkende"
Når ble private investorer som lever av børs, å betrakte som småsparere?
Når ble private investorer som lever av børs, å betrakte som småsparere?
1-10 mil er vel småsparere, og ikke proffesjonelle, med foretak registrert.
Djevelsk med penger dokker har 😇 ja ja jeg er småsparer men øker sakte og sikkert jeg også. Vi er jo i samme båt. Blir ikke mangemillionær her som noen her inne. Men millionær har jeg tro på underveis i ho Peggy som nu e herja med opp og ned i mente 😅 Det er nok storhaier i Peggys urene farvann, enn så lenge 😌 Mine aksjer selges ikke her nede. Bare øke 👍🏻🚢🚢💨💨🦅🦅 Go Helg😃
Redigert 23.06.2023 kl 17:50
Du må logge inn for å svare
Piloten
23.06.2023 kl 17:49
3828
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Agreed. Og med en RSI på 24.74 - ikke vært så lav på 3 år...coronafallet når verden skulle gå til helvete.... - så mangler det ikke på brennstoff!
Herregud for en tragedie du er.
Du har snakket om emisjonsfare, ørkenvandring, manglende bevis på sterke rater 12 mnd inn i såkalt super syklus, toppet med makro.
Du beviser igjen hvilken amatør av en fjott du er.
Gått inn på Investtech sitt støttenivå som ikke holdt 1 sekund 6,1kr.
Trodde du skulle tjene noen kjappe kroner der. Nå sitter du fastlåst og snur alle mot argumentene for kursoppgang til det motsatte.
Tror du folk lytter til deg? Eneste du blottlegger er din inkompetanse. Skal derimot gi deg du fører pennen veldig godt!
Lykke til med innhenting. Denne går rett til 3kr feiler Q2 og mulig nedom 2.
Shortskvisen gir ikke mer enn maks en oppgang til rundt 7,5kr fra dette nivået. Ikke mye å juble over for de som har kjøpt på 6,8kr og oppover. Ikke så dum du tror proffe aktører mister helt kontrollen i en aksje som Pgs. Nøye kalkulert dette.
Mener også å huske du belærte oss med at short institusjoner ikke var amatører som plasserte pengene sine for gøy. Når de flokket seg betydde det bråk! Det har du rett i
Fjott!
Du har snakket om emisjonsfare, ørkenvandring, manglende bevis på sterke rater 12 mnd inn i såkalt super syklus, toppet med makro.
Du beviser igjen hvilken amatør av en fjott du er.
Gått inn på Investtech sitt støttenivå som ikke holdt 1 sekund 6,1kr.
Trodde du skulle tjene noen kjappe kroner der. Nå sitter du fastlåst og snur alle mot argumentene for kursoppgang til det motsatte.
Tror du folk lytter til deg? Eneste du blottlegger er din inkompetanse. Skal derimot gi deg du fører pennen veldig godt!
Lykke til med innhenting. Denne går rett til 3kr feiler Q2 og mulig nedom 2.
Shortskvisen gir ikke mer enn maks en oppgang til rundt 7,5kr fra dette nivået. Ikke mye å juble over for de som har kjøpt på 6,8kr og oppover. Ikke så dum du tror proffe aktører mister helt kontrollen i en aksje som Pgs. Nøye kalkulert dette.
Mener også å huske du belærte oss med at short institusjoner ikke var amatører som plasserte pengene sine for gøy. Når de flokket seg betydde det bråk! Det har du rett i
Fjott!
Redigert 23.06.2023 kl 17:59
Piloten
23.06.2023 kl 18:01
3758
Topptur1...nytt nick hvor første kommentar = dommedagskommentar om ytterligere 60% fall. Troverdig...😅
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Ingenting som går til himmels i juli! Denne komme ned på tidligere nivåer rundt 3 tallet garantert!
Du har tydeligvis ikke vært med så lenge. Denne kommer ned på nivåer som tidligere rundt 3.- supersyklus kan dere bare glemme!
16:30 lå svaret her. Rike vennen til hvalross presenterte. Nå er det vekk
Du jeg solgte på 12kr og har vært inn og ut her og argumentert for nedgang siden 9 tallet. Normalone og oppturen har belært meg hver forbanna gang med 2 sider lange innlegg og best om bevis på at man kan regne. Om alt oppturen kan er å trykke på kalkulator så har han litt og lære om børs. Dette fallet var åpenlyst. Jeg sa nylig at kursen ville gå til 5 og skulle ikke nevne lavere for da hadde dere trodd jeg var galen. Normalone skrev en 5 sider stil til meg da hvor tallene skulle bevise dette.
Presenterer seg som proffer og tror aksjemarkedet er ene Og alene fiktive tall man bruker fra tidligere Q rapporter.
Litt beruset så beklager dårlig formulering. Er jonsok.
Om du tror kursen holder 5 tallet ved dårlige tall tar du grundig feil.
Skulle tro en del av dere har investert for første gang…. Vent litt kanskje det er første gang. Da er folkeaksjer like dumt som fly aksjer. Utenom nå kan NAS anbefales
Presenterer seg som proffer og tror aksjemarkedet er ene Og alene fiktive tall man bruker fra tidligere Q rapporter.
Litt beruset så beklager dårlig formulering. Er jonsok.
Om du tror kursen holder 5 tallet ved dårlige tall tar du grundig feil.
Skulle tro en del av dere har investert for første gang…. Vent litt kanskje det er første gang. Da er folkeaksjer like dumt som fly aksjer. Utenom nå kan NAS anbefales
Redigert 23.06.2023 kl 18:43
Platinum365
23.06.2023 kl 18:46
3460
Hvalross! Feite selunge! Hvem vil kjøpe oss stakkarslige småsparere? Exxon?
unikum
23.06.2023 kl 19:16
3298
Selv dustehuer treffer noen ganger blink. Så får vi heller prates etter Q2 blir lagt frem.Hvem skal shortere kjøpe aksjer av oppover? Fortsatt mellom seg som de gjør nedover Blir rimelig tomt å si hvis det feiler så er det 3 tallet og lavere. Da er vi på verdi for selskapet på 3 milliarder og searwater på 22 milliarder. Supersyklusen som de alle har meldt ble plutselig borte. Oljen(det sorte gullet) som ingen vil ha lenger...
nemi's
23.06.2023 kl 19:18
3362
Kjørte forresten forbi hjemme hos Rune i dag. Så gjennom hekken at det var hjemmekontor i dag. Putekassen stod åpen, og han var i full gang med sortering ute på terassen. De prikkete putene lå til høyre, og de enfargede holdt han da under armen.
Han får det til, når han bare er i det hjørnet.
Han får det til, når han bare er i det hjørnet.
Bøggi
23.06.2023 kl 19:41
3289
Visst ikke PGS leverer bra resultat i Q2 når de nærmest er fullbooket, da har ledelsen holdt aksjonærene for narr. Håper og tror at de overgår forventningene.
SjonkelRolf
23.06.2023 kl 20:10
3025
De som sto av stormen sist gang i pgs tjente gode penger.
Har samme følelse nå.
Har samme følelse nå.
😅 er jo fristende å henvise han til Kid nå, men kan jo overraske positivt igjen. Hvor er sjarmøren fra i vinter?
Er han mest opptatt av å beholde posisjon i det nye selskapet, eller handler det om å lade aksjen for nye sjokk oppover?
Permafrost
06.06.2023 kl 23:05
4192
verdensmester skrev
Ja de som shorter får det som de vill, jeg får en følelse av at fler og fler har dumpet sine pgs aks..
Antallet Nordnet-kunder som eier PGS er stabilt (13.131 aksjonærer). Lite tyder på at såkalte småaksjonærer har solgt. Nordnet-kundene er overraskende utholdende, ikke bare i PGS, men i NAS, KAHOT, NEL med flere.
06.06.2023 kl 23:05
4192
verdensmester skrev
Ja de som shorter får det som de vill, jeg får en følelse av at fler og fler har dumpet sine pgs aks..
Antallet Nordnet-kunder som eier PGS er stabilt (13.131 aksjonærer). Lite tyder på at såkalte småaksjonærer har solgt. Nordnet-kundene er overraskende utholdende, ikke bare i PGS, men i NAS, KAHOT, NEL med flere.
Redigert 23.06.2023 kl 20:49
Tingmåskje
23.06.2023 kl 20:49
2825
Tenker det begynner å bli begrenset hvor mye mer til hælvete det kan gå..
Blir det særlig verre må vel noen være interessert med et bud snart.
Pytt pytt, om det går ånkli på rævva og noen kjøper restene for en slikk og ingenting får man jo igjen nesten 40% på skatten.
Solgte halvparten på 7,50 ish, har overrasket meg selv med å ikke kjøpe tilbake ennå.. Men får satse på rekyl snart og at jeg løper etter når 8 tallet paseres..
Blir det særlig verre må vel noen være interessert med et bud snart.
Pytt pytt, om det går ånkli på rævva og noen kjøper restene for en slikk og ingenting får man jo igjen nesten 40% på skatten.
Solgte halvparten på 7,50 ish, har overrasket meg selv med å ikke kjøpe tilbake ennå.. Men får satse på rekyl snart og at jeg løper etter når 8 tallet paseres..
Bmwx1
23.06.2023 kl 20:55
2760
Ledelsen med Rune i spissen har ikke gjort noe annet enn og holde aksjonærene for narr i mange år.. hvorfor skulle q2 bli anderledes?? Eneste som kan få Pgs til og klatre igjen er om styret sparker ut hele ledelsen og får inn noe som kan sakene sine.. jeg tror vi skal ned til 3 og kanskje 2 og der blir vi liggende
Q2 blir skuffende og 3.2.- er nå neste mål. Bare å stålsette seg fremover