$$$PGS$$$ 😶🌫️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
05.07.2023 kl 13:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Er ikke et sekund i tvil om at PGS kan gå til hundre. Men det krever flere år og max medvind for å forsvares fundamentalt.
Spørsmålet jeg stiller meg er om PGS rent spekulativt kan touche innom mye før ...
Spørsmålet jeg stiller meg er om PGS rent spekulativt kan touche innom mye før ...
Redigert 29.06.2023 kl 22:58
Du må logge inn for å svare
Fantastisk detektivarbeid du gjør gang på gang.
Mange takk!
Mange takk!
Fløy fra 11 til 44 på noen uker seinest 2018, pga mye talentløs satt short ...
Ønskereprise med Litt mer Fart og Oppmerksomhet 😉
Hvordan vet man 100 er toppen om den korrigerer litt?
Dette blir for tynt sjef! Et kursras pløyer rett igjennom stoploss om du ikke har på feit margin. På med joggeskoene feil vei for så se aksjen skyte opp 30% som du kaster deg på frustrert etter salg i bunn, før den faller ned nye 50%. Snipp snapp snute så var aksje eventyret ute.
Kribler gambleren i deg Da anbefaler jeg Nanov.
Dette blir for tynt sjef! Et kursras pløyer rett igjennom stoploss om du ikke har på feit margin. På med joggeskoene feil vei for så se aksjen skyte opp 30% som du kaster deg på frustrert etter salg i bunn, før den faller ned nye 50%. Snipp snapp snute så var aksje eventyret ute.
Kribler gambleren i deg Da anbefaler jeg Nanov.
WillyWonka
29.06.2023 kl 23:08
4153
china skrev Da har Langebru våknet!! Plusser 500,000 aksjer
Bjellesau?
Finnes det annet snadder på listen?
Finnes det annet snadder på listen?
He he litt spenning må man jo ha. James Bond har det hver eneste da'
Londonmannen
29.06.2023 kl 23:13
4141
Ad bil, så er nok det et fremkomstmiddel for meg. Et middel du er garantert å tape penger på. Derfor bruker jeg minimalt med penger på bil. Kjører min 8 år gamle Toyota. Har noen ekstraordinære utlegg på service og den ble EU godkjent i mai, med ingen merknader. Hva får jeg for dette fremkomstmiddelet i kroner? Kanskje kr 80.000. Men den kan tjene mutt behov i flere år fremover. Jeg skal tjene ufattelig mange millioner på mine PGS aksjer, før jeg bruker noe av kapitalen på ny bil. Og om så skjer, blir det neppe mer enn nødvendig.
PS. Jeg skylder å meddele at jeg har ingen passion for bil, samtidig som jeg skjønner at andre har det. Jeg betrakter bil som en kilde som reduserer min kapital som kan investeres i aksjemarkedet. Følgelig skviser jeg den til et minimum. ;-))
PS. Jeg skylder å meddele at jeg har ingen passion for bil, samtidig som jeg skjønner at andre har det. Jeg betrakter bil som en kilde som reduserer min kapital som kan investeres i aksjemarkedet. Følgelig skviser jeg den til et minimum. ;-))
china skrev Da har Langebru våknet!! Plusser 500,000 aksjer
🐏 Bjellesau Længis opp i Lok'et
🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃
🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃
Slettet brukerskrev He he litt spenning må man jo ha. James Bond har det hver eneste da'
Hehe! Du har et godt svar til alt😎😁sant det
Radar1
29.06.2023 kl 23:33
6094
Er denne børsmeldt? 4D undersøkelse 2 mnd med Equinor, fra 10. juli til 9. september 2023, Ramford Vanguard, kanskje del av rammeavtalen som vart meldt tidligere?
https://factpages.npd.no/no/survey/PageView/Planned/10555
https://factpages.npd.no/no/survey/PageView/Planned/10555
I høst var autostore aksjen så heftig shortet at det gikk rykter om det ikke var mer aksjer til utlåns. Resultatet ble aksjen bunnet ut nede på 10,5kr i slutten av september og vendte nordover i en jevn stigning til et par og tjue kroner tidlig november. Tryggeste toget nordover jeg har sittet på med🚂
Så lenge tallene 11.juli ikke fremstår dårlige så vil det samme skje i Pgs ut juli mnd.
Gratis 100% incomming😋😋😋
Så lenge tallene 11.juli ikke fremstår dårlige så vil det samme skje i Pgs ut juli mnd.
Gratis 100% incomming😋😋😋
rischioso
30.06.2023 kl 00:29
5792
Marshallen virker å like og tape i dette caset - de ligger jo rundt 800mnok i minus fra tidligere short her så at de vil bikke milliarden i minus er like sikkert som at kursen snart er 2 sifret ...;)
rischioso
30.06.2023 kl 00:45
5719
Veldig enig. Også kjøper jeg aldri ny bil, men en som er 3 år gammel som kun har hatt 1 eier og sitter med den i 5 år. Den første eieren tar rundt 50% tap for de 3 første årene og jeg tar rundt 30% for de neste 5 årene som utgjør knappe 15% av nybil prisen . Så bytter jeg inn og gjentar prosessen med en ny 3 år gammel bil hvert 5-te år - den rimeligste nybilfølelsen med det minste verditapet - bare følelsen er alene er verdt 15%...;)
macland
30.06.2023 kl 00:51
5687
Hva mener dere Pgs har som fair value? Mye info her,men veldig yryddig. Ser bare litt på det tekniske,og har ikke så mye annet å tilføre.For ny her.
Slettet brukerskrev 🐏 Bjellesau Længis opp i Lok'et 🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃
Frantz Heggøy20:38
Rigg durer på i US.
Rigg durer på i US.
Slettet brukerskrev MEMEpump Kvadrat later til bli romslig ...
lavagabonde21:47
Ser ut til at US har tatt hintet at det er syltynn tilbudsside i rigg, supply, subsea osv. minste motstands vei er upp
Tenker det blir 3-6 måneder med eufori og pumping
Ser ut til at US har tatt hintet at det er syltynn tilbudsside i rigg, supply, subsea osv. minste motstands vei er upp
Tenker det blir 3-6 måneder med eufori og pumping
Slettet brukerskrev Protip: Hype-sommer glir over i Eufori-høst med skarp spiss opp i November
Skjønner hva jeg mener. 2023 som helhet blir helt rått!
Londonmannen
30.06.2023 kl 07:51
4793
Høres smart ut. Mye god bil etter 3 års bruk, og mye billigere.
Tigerberget
30.06.2023 kl 07:52
4796
Håper du solgte i går da så du slipper å tape de 5-10% dine....
VantageVolante
30.06.2023 kl 07:55
4745
Londonmannen skrev Høres smart ut. Mye god bil etter 3 års bruk, og mye billigere.
Kjøper gammalt ræl jeg, som stiger i verdi ;-)
Londonmannen
30.06.2023 kl 07:58
4706
He he ja der har du den. Skulle tatt vare på min gamle Volvo 740 fra 1990 så hadde den nok vært mer verdt i dag enn da jeg solgte den.
Londonmannen
30.06.2023 kl 07:59
4684
I dag burde det være realistisk å kunne få hilse på 6-tallet etter gammelt.
Redigert 30.06.2023 kl 08:00
Aksjenuubie
30.06.2023 kl 08:26
4391
https://geopublishing.no/event/deepseaminerals/
Dere ser hvem som er stor aktør her? ;) pgs har så mange ben å stå på, og pengene kommer til å strømme inn fra alle kanter!
Dere ser hvem som er stor aktør her? ;) pgs har så mange ben å stå på, og pengene kommer til å strømme inn fra alle kanter!
Sweetspot
30.06.2023 kl 08:55
3891
Så fjollete. De er enige om at de vil unngå utbytte, men mener det er urealistisk med utbytte de kommende årene..
Så jævlig usaklig..
Så jævlig usaklig..
MEMEpump Kvatrat later til bli romslig
🐣Skrues Liv: Da jeg bygde Skyhøyt TÅRN på DNB-$ementbunn
Sweetspot
30.06.2023 kl 09:05
3693
Får vi verdensrekord i hvor fort man kan runde en krone på dette nivået? 🏎🏎🏎🏎🏎🏎
Slettet brukerskrev 🐣Skrues Liv: Da jeg bygde Skyhøyt TÅRN på DNB-$ementbunn
🌀🌀🌀🌀🌀🌀 6 tallet som hvirvlet seg til 9 på under 2 uker 🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Lurer på hvilken som skal meldes tirsdag ... Vet hva jeg håper ....
GAMECHANGER!
GAMECHANGER!
Klare som 🐣egg for tilbakekomst av nyhetsdrevne 30%ere ... ordentlig moro blir det først når vi får nyhetsløse 30%ere. Drevet kun av at nesten alle som har kjøpt og solgt har tjent jævlig bra, men ser de ville tjent enda mye mye mye mer på å sitte. Da er vi i FULLBLODS 3. BØLGE MEMEpumps 🌀"ORKANENS ØYE"🌀, hvor de som tenker minst tjener mest. Bare å ri 🌊🌊🌊BØLGEN🌊🌊🌊 så lenge man tør (sitt heller 30% over toppen, for hvem vet hvor det stopper. Jeg tror vi kan touche 3-siffret allerede i år, på en ren $pekulativ MEGA-HYPE!)
citius
30.06.2023 kl 09:18
3445
Når man trenger over 40 millioner aksjer i en fart..........................
Hardly
30.06.2023 kl 09:19
3486
Og der var vi innom 6 tallet.
Tenk at vi fikk kjøpt denne på 4 tillat i begynnelsen av uka.
Skal se dette går riktig vei (hvis ikke q2 er helt ræva da).
Tenk at vi fikk kjøpt denne på 4 tillat i begynnelsen av uka.
Skal se dette går riktig vei (hvis ikke q2 er helt ræva da).
Redigert 30.06.2023 kl 09:25
Sweetspot skrev 6 JADDA
🌀🌀🌀🌀🌀🌀Bemerk hvor fort 6 tallet hvirvler seg til 9 🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Det er her vi legger grunnlaget for MEGA-HYPEN, når nesten alle som har kjøpr og solgt har tjent stein-bra, nen ser hvor mye mye mye mer de ville tjent på å sitte.
Går fort sjø, 🌊, når man bygger SKYHØYT TÅRN på DNB-$ementbunn
Det er her vi legger grunnlaget for MEGA-HYPEN, når nesten alle som har kjøpr og solgt har tjent stein-bra, nen ser hvor mye mye mye mer de ville tjent på å sitte.
Går fort sjø, 🌊, når man bygger SKYHØYT TÅRN på DNB-$ementbunn
kroif
30.06.2023 kl 09:25
3400
Skal ikke se bortifra kr 6,5 idag, som noen andre også "tippet", kan jo være lurt å skrumpe short før helgen.
Sweetspot skrev 4mill aksjer opp 4% Si vi går opp 70% da.. på squeeze :)
Det må være bra tatt totalt antall aksjer i betraktning 🚀🚀🚀
Kan vi se helt vekk fra 7kr?🙊
God gammel 20%
God gammel 20%
Slettet brukerskrev 🫒🫒🫒🫒🫒🫒🫒🫒🫒 hai moũsai 🫒🫒🫒🫒🫒🫒🫒🫒🫒
Redigert 30.06.2023 kl 09:50