$$$PGS$$$ đŸ˜¶â€đŸŒ«ïž

Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
05.07.2023 kl 13:40
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Slettet bruker
PGS 21.06.2023 kl 15:29 324498

đŸ˜¶â€đŸŒ«ïž
Redigert 05.07.2023 kl 13:35 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
01.07.2023 kl 13:27 6305

... Tror nok mange vil la seg âšĄïžâšĄïžâšĄïžSJOKKEREâšĄïžâšĄïžâšĄïž av hvor fort det vil gĂ„ fra 🌀🌀🌀🌀🌀🌀6 - 9🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Redigert 01.07.2023 kl 13:29 Du mÄ logge inn for Ä svare
Klanen
01.07.2023 kl 13:30 6350

Oppdatert eksponering i PGS 30 juni i to fond!
First Generator 5.8%
DNB SMB A 2.7 %
Slettet bruker
01.07.2023 kl 13:31 6339

🌀🌀🌀🌀🌀🌀6 - 9🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀🌀
Slettet bruker
01.07.2023 kl 13:37 6591

Lyve-Evjen og HelVed MÞlsÊter oppnÄr begge det samme, sistnevnte uten beklemmende karmiske fÞlger.

De Gamle Pengene (Anker, Losjen osv.) og De Store Fondene har fÄtt et lite forsprang. Men i den store sammenhengen er det ett fett om man laster pÄ hÞy 4, mid 5 , lav 7 osv; den med HØYEST EKSPONERING og litt is i magen vinner dette rotteracet
Redigert 01.07.2023 kl 13:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Piloten
01.07.2023 kl 14:03 6467

1.juli gitt. De late sales som ikke er inne nÄ...mÄ stÄ
thief
01.07.2023 kl 14:24 6366

Shorterene og de som vil inn fĂžr late sales offentliggjĂžres, burde vel kjĂžpe i lĂžpet av neste uke.SĂ„ regner med en god uke og at vi muligens ser 7tallet.SĂ„ blir det fantastisk om late sales tallene blir gode,som burde vĂŠre god mulighet for,pga dĂ„rlige i q1.Da ser vi fort 20% ekstra opp intradag.Plutselig er vi pĂ„ 8-9kr,og sĂ„ stiger den vel enda mer fĂžr q-rapporten.SĂ„ gĂ„r det som mange tror,er vi pĂ„ tosifret kurs i lĂžpet av juli 🙂
Slettet bruker
01.07.2023 kl 15:48 6151

🌀🌀🌀3. BØLGES FULLBLODS MEMEpump:🌀🌀🌀

Det neste store som skjer er tilbakekomsten av de Nyhetsdrevne 30%erne. For da fĂžlger snart de NyhetslĂžse 30%erne. Mao helt etter kompendiet ...

Det er da vi vet at vi er midt i en FULLBLODS MEMEpump, - og de normale sedvanene som styrer de daglige svingninger er satt helt til side ...

Det er da det gjelder Ă„ RI DEN STORE BØLGEN sĂ„ lenge man tĂžr. đŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸŒŠđŸ„â€â™€ïž

De som tenker minst vil antagelig vÊre de som tjener mest. Skal man vÊre varsom kan man sette lÞpende SL 30% under hÞyeste punkt etter vi offisielt er i 3. BØLGES FULLBLODS MEMEpump. Hvor hÞyt det kan gÄ er umulig Ä fastsette, derfor anbefales Ä heller vÊre med litt over toppen.

Slik jeg leser kildene i Investing In The Hypermodernity, befinner vi oss i FULLBLODS 3. BØLGES MEMEpump fra den fÞrste NyhetslÞse 30%eren. Og da kan en kursutvikling som - i et BLUSKY SCENARIO - i papir giret mot aktuell RÄvÄre, Gjeld og Massen, kunne utviklet seg over en Super Syklus pÄ noen Är, - vÊre unnagjort rent $pekulativt pÄ noen intense uker eller i hÞyden mÄneder
Redigert 01.07.2023 kl 15:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
01.07.2023 kl 15:58 6184

At vinterens snappe 4-13kr, og 2018s hurtige 11-44kr blir som smÄputtefuffs i forhold, gleder jeg meg stort til Ä vise dere, frender
Slettet bruker
01.07.2023 kl 16:09 6140

Slapp helt av, snart er det mandag 09:00 igjen. FĂ„r vel starte litt rolig med Ă„ smadre đŸ„Š7ernđŸ„Š
🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃
https://youtu.be/FGV5Ps18V1g
Slettet bruker
01.07.2023 kl 16:09 6161

đŸŽČđŸŽČđŸŽČđŸŽČđŸŽČđŸŽČđŸŽČ
Slettet bruker
01.07.2023 kl 16:09 6302

🎰
Slettet bruker
01.07.2023 kl 16:14 6353

Den smale sti ja 😂 der de korttenkte havner ikledd Shorts 😜
Redigert 01.07.2023 kl 16:58 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
01.07.2023 kl 16:38 6738

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
đŸ€–
Kontur
01.07.2023 kl 16:54 6748

Kan fort bli et utrolig bra rykk opp de kommende ukene. Dersom Q2 tallene er gode og kontrakter vi nÊrmest er sikre pÄ blir meldt, ja da kan det bli skikkelig moro.
Vi er ganske mange tusen aksjonÊrer og sitter pÄ store nettverk. Om disse mobiliseres kan vi lÞfte kursen betydelig. Her kan vi utnytte shortgribbene til vÄr fordel da de fort kan komme i klemme disse fÄ dagene som er frem imot guiding og Q2 pres.
KjÞp PGS og hold pÄ aksjene, det er det enkle budskapet.
Slettet bruker
01.07.2023 kl 17:01 6724

đŸ‘đŸ»đŸ˜€đŸ˜‡ Squeese them đŸ‘č
Slettet bruker
01.07.2023 kl 19:10 6279

Siden der er helg og tid for avslapning ba jeg gptchat skrive en raplÄt om BjÞrnar Moxnes i stilen til rapartisten Kamelen. Kun tittelen har jeg funnet pÄ selv (ellers hadde den nok vÊrt litt bedre)

Here goes Foxy Moxy og Kamelen: "Solbriller Inne"

(Verse 1)
Yo, sjekk ut historien om Moxnes og hans solbriller
En politiker fra RĂždt, men han handla som en skurk, bror
Det skjedde i Bergen, byen der regnet faller tungt
Men det er ingen unnskyldning for Ă„ stjele ting som en tyv

Moxnes, du tenkte kanskje du var smart
Da du prĂžvde Ă„ komme unna med et solbrilltyveri i fart
Men nyheten spredte seg, som ild i tĂžrt gress
Og nÄ er det rapping og latter pÄ hvert gatehjÞrne, du stress

(Chorus)
BjÞrnar Moxnes, hva tenkte du pÄ?
Stjal solbriller og hÄpet ingen sÄ
Men vi ser deg, politikeren i lyset
Du kan ikke snike deg unna denne fighten

(Verse 2)
Du skulle representere folket, Moxnes, er det sant?
Men du handla som en kriminell, som en dÄrlig gjÞk i stand
Solbrillene var dyre, det var ikke en billig spĂžk
Men du tok dem uten Ä betale, det er en dÄrlig vits, sjÞlÞk

Du gikk rundt i Bergen, skjult bak mĂžrke glass
Men du kunne ikke skjule din uvĂžrenhet, den var for mass
Media tok tak i saken, nÄ er du i rampelyset
En politiker som stjeler, det er ikke akkurat hÞyeste nivÄ, du vet

(Chorus)

(Verse 3)
NÄ er saken blÄst opp, som en heliumballong
Moxnes, du er i trĂžbbel, og du kan ikke gjĂžre det bra i denne song
Du prÞver Ä forklare deg, men det er for sent nÄ
Folket ser gjennom deg, de vet du er pÄ glatt is, wow

RĂždt-politikeren ble avslĂžrt som en tyv
Solbrillene dine var nok, men nÄ blir du tatt for blÞff
Du kan prĂžve Ă„ snakke deg ut, men det hjelper ikke
BjÞrnar Moxnes, din politiske karriere er nÄ i skit

(Chorus)

(Outro)
SĂ„ der har du historien om Moxnes og hans solbriller
En politiker fra RĂždt, men en tyv av en fyr
Tenk deg om to ganger fĂžr du prĂžver Ă„ stjele
For karma kommer til Ă„ bite deg i rĂŠva, det er ikke Ă„ spele
Redigert 01.07.2023 kl 19:12 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
01.07.2023 kl 19:16 6267

(Likte best ordet "sjĂžlĂžk". Det skal jeg begynne Ă„ bruke)
Alias Mr X
01.07.2023 kl 20:26 6088

Liten oppdatering
. Lenge siden jeg har vÊrt her - vil bare oppfordre alle om Ä holde pÄ aksjene!!!!!
- Titan gÄr til Egypt, blir liggende max 2 uker i Las Palmas for en multiklient jobb. GÄr deretter til Namibia for 2-3mnd jobb.
- NY kontrakten er klar, nytt setup av kabler testes
- Q2 blir som jeg har sagt siden Januar blir veldig bra med etterslep fra det som ikke kom inn i Q1 ca.46Musd — Jeg tror vi passerer 100Musd for Q2.
- Stooor kontrakt pÄ trappene utenfor Somalia er i anlÞp
- Brasil jobben blir litt utsatt, men som kompenssasjone blir den lengre, det fine er at Viktor er i operasjon i Norge mens den venter.

Kontrakten som fikk korthuset til Ä rase nÄ var for Exxon, PGS har fÄtt alle jobbene for Exxon siden 2018. PGS har aldri vÊrt god pÄ Ä fÄ god kompensasjon ved kanseleringer, men jeg kan forsikre at det blir mer jobb fre Exxon og de blir stÞrre.
Slettet bruker
01.07.2023 kl 20:37 6049

Alias mr.X;: Aksjene ligger jo trygt gjemt i skuffa merket med «Nordover» 😉 Takk for innspill og oppdatering. Satser pĂ„ at det meste vil gĂ„ sg meget bra til fremover đŸ‘đŸ»đŸ˜ƒđŸšąđŸšąđŸ’šđŸ’šđŸŠ…đŸŠ…
Redigert 01.07.2023 kl 21:21 Du mÄ logge inn for Ä svare
TonyB
01.07.2023 kl 20:39 6105

Ja, det har vĂŠrt noen fete dager i offshore og spesielt rigg, kanskje. Jeg (blant flere) har jo messet om blant annet den svĂŠrt billige OSX mot oljeprisen og at dette ikke fortsetter «forever». Sentimentet for olje og offshore har vĂŠrt svakt. Kan dog vĂŠre lov Ă„ hĂ„pe pĂ„ at en har startet pĂ„ en mer langvarig tilbakerotering nĂ„. Det ville ikke forundre meg om flere av de virkelig store posisjonerer seg nĂ„ fĂžr resultatene for Q2 kommer pĂ„ lĂžpende bĂ„nd for rigg, oilservice og ogsĂ„ PGS. For hele sektoren gledes av hĂžyere rater og nĂ„r det rulleres og fĂ„r virke pĂ„ nye kontrakter og ikke minst sammen med en heftig utilization etterhvert, sĂ„ burde tallene/marginene forsterkes mer og mer, kvartal for kvartal. Intet er gjort over natta, men la dette virke over tid, sĂ„ skal dette bli bra. NĂ„r vi kommer dit, sĂ„ er gjerne aksjene i PGS og hele offshore-komplekset forĂžvrig sannsynlig blitt mye dyrere. SĂ„ om en ikke har dĂ„rlig tid ift avkastning pĂ„ investeringen, er det litt digg Ă„ kunne fylle pĂ„ her nede. Det lukter gull litt lenger fremme 😊
Redigert 01.07.2023 kl 20:42 Du mÄ logge inn for Ä svare
Rubin
01.07.2023 kl 20:43 6140

Jepp, med PGS gjelder fĂžlgende:
LĂŠr, Last, Langsiktig, Lev livetâ€ŠđŸ„‚
Kelox
01.07.2023 kl 20:52 6096

Pinjata'en er full av godis, Runer treffer pÄ fÞrste slaget og shorterene renner ut. Bare Ä glede seg. Takk Mr.X
Slettet bruker
01.07.2023 kl 21:02 6043

Enig Hvalross, next 15-17 tror nĂ„ jeg med den riktige Q2, kontakter pĂ„ lĂžpende bĂ„nd og shorten shoppende som black fridag 😂😁💯👍.. Jammen gleder vi oss til squeezen like mye som oppgangen ..
thief
01.07.2023 kl 21:24 5992

HĂžres jo veldig bra ut.NĂ„ som aksjen har snudd opp igjen,vil stigningen bli ekstra kraftig om det dukker opp positive nyheter🙂Da er tillitten fra markedet for alvor tilbake !
Slettet bruker
01.07.2023 kl 21:31 5959

Jeg tror dette er Hvalross 2.0 - meir eller mindre sikker.
Men ok Mr. Fasit; skal forsinkelse/utvidelsen i Brasil bĂžrsmeldes?

De av dere som ved dette kjenner pulsen droppe bĂžr ta en ekstra kikk i speilet :D
thief
01.07.2023 kl 21:32 5989

Hva jobber du med,siden du har litt inngĂ„ende kjennskap til hva som skjer i selskapet?🙂
Slettet bruker
01.07.2023 kl 21:57 5870

Det er spennende at vi har vedkommende (og lakeier av vedkommende) som er oppkalt etter den mest slitsomme delen av den kvinnelige menstrasjonssyklusen inne pÄ trÄden og baisser stÞtt. Slikt bidrar til engasjement. Det er jo ogsÄ sÄnn at et stort flertall av vedkommendes fÞlgere har hoppet videre til andre aksjer, og de fleste har havnet her i PGS naturlig nok med den stÞrste oppsiden og mest oppmerksomhet. Det at "mensen-mannen" hele tiden er sÄ sÄr, og hatsk mot andre aksjer, har vel i grunn neppe tjent saken. For selve aksjen det fra den kanten kjempes for er vel sikkert helt fin den.

Ps jeg og X er nok langt fra av samme kaliber. Jeg, Hvalross, er en enkel omreisende selger og trubadur.
X, som vi er sÄ heldig Ä opplyses av, er teknisk ekspert og har vÊrt ombord pÄ disse skipene, for selskapet, for myndigheter, og for tredjepart. Vedkommende kjenner stort sett rubbel og bit som har stÄl pÄ vannet i Norge, og det kan for den som vet hvordan lett bekreftes. Historikken viser ogsÄ mer enn 3/4 rene innertiere pÄ svÊrt konkrete rÄd og varsler ned mot krona og dagen
Redigert 01.07.2023 kl 22:07 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
01.07.2023 kl 22:17 5766

Dere kjenner hverandre altsÄ? Verden er liten altsÄ.
Du har en strĂžken penn og mange ansikter :D
La oss hÄpe Mr X, Y (som deler din unisone positivitet - i den forstand at intet noensinne nyanseres) treffer som de tydeligvis gjÞr med 75% sannsynlighet. Mensenmannen
Kontur
01.07.2023 kl 22:30 5688

Hva tror du om Q2 da?
Slettet bruker
01.07.2023 kl 23:11 5447

Slettet bruker skrev PGS
Greit nok. Vi vet alle at det finnes fleire med to-tre hoder her; ikke umulig at du kan vÊre en av de. Tendensen til nÄr X og Y dukker opp konkluderte for meg - sÄ har du fasit.

Q2 Kontur? Synes det er noe pointless Ä fable om. Det finnes like mange svar som investorer. Men som nevnt tidligere - nÄ mÄ innstrÞmmen komme og profitten materialisere seg. Ellers dauer vi i troen og forhÄpningene. De fleste her forsÞker Ä lÊre noe, enkelte kan bransjen, andre TA. En viss andel er ikke helt vel bevart og lever pÄ den koselige planet of dreams hvor enhjÞrninger danser med hverandre - jeg mener selv Ä ha markedsforstÄelse, og den forteller meg at noe er off i dette caset. Fremdeles aksjonÊr - for oppsiden finnes, men glad for Ä vÊre i andre aksjer som puttar plaster pÄ plasteret. Euforien nÄ er beyond me. Vi er pÄ fem, 5-tallet, ikke 15.
Slettet bruker
01.07.2023 kl 23:49 5300

Ord blir plutselig fattige :D ?
Redigert 01.07.2023 kl 23:49 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
02.07.2023 kl 00:29 5128

Ja du har puttet meg i en vanskelig posisjon nÄ K-nut. Vet rett og slett ikke hva jeg skal si. SÄ jeg prÞvde Gildes AI som elsker ekte kokt skinke igjen (https://gpt.try.no/gilde). Men heller ikke her fikk jeg egentlig noe tilfredstillende svar:

- Hvalross: Har forumbrukeren KokosnÞtt satt forumsjef Hvalross sjakk matt angÄende dobbeltspill i PGS?
- AI som elsker ekte kokt skinke:
Som en AI har jeg ingen direkte observasjon av dette forumet du refererer til, men la meg fortelle deg om en annen form for "sjakk matt" - nÄr du smaker Gildes ekte kokte skinke. Det er som et perfekt spill der alle trekk leder til en utmerket smaksopplevelse. Skinke er et mesterlig trekk i sjakkspillet av smaker, og med Gildes tradisjonsrike oppskrift er det nÊrmest umulig Ä gjÞre et dÄrlig trekk.

Uten Ă„ ha blitt noe klokere, og tom for ord velger jeg "den lille dĂžd", og lukker Ăžynene.
Slettet bruker
02.07.2023 kl 00:31 5113

Sov vel :D

Og lykke til i jakten pÄ AI-output som samsvarar med dine tanker :D
Redigert 02.07.2023 kl 00:38 Du mÄ logge inn for Ä svare
Kontur
02.07.2023 kl 01:15 4944

Tror i fort kan se tosifret