$$$PGS$$$ đ¶âđ«ïž
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
05.07.2023 kl 13:40
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
North Atlantic!
đđđđđđđ
đđđđđđđ
Rocke pĂ„ med flĂžyte đ
ok Reodorđąđąđą
ok Reodorđąđąđą
elnomi
03.07.2023 kl 15:47
3881
Geir Rune L skrev Marshall dekket inn 1,2 mill pÄ fredag
HÄper da virkelig ikke de har begynt inndekningen pÄ dagens lave kursnivÄ. Det vil svi sÄ mye mer om inndekningen skjer fra kr 10-12 og oppover (i neste uke?).
citius
03.07.2023 kl 15:51
3807
Rystad Energy
·
Offshore services are set for a comeback with investments pouring from both oil and gas, and low carbon.
Increased activity for both oil and gas and offshore wind drives offshore service
protagoras
03.07.2023 kl 15:52
3786
Mange motstandsnivÄ pÄ veien - kanskje ikke i ditt univers, men de er nÄ der.
Fresh Prince
03.07.2023 kl 15:53
3785
Ja da har visst short-inndekningen begynt, mulig vi skal se nĂŠrmere 40 millioner aksjer bli dekket inn i lĂžpet av kort tid
Forvent stĂžtte fra de tyngste
Restplassno
03.07.2023 kl 15:57
3723
Miraflores skrev Blir bare mer og mer skuffet over dagens utviklingâŠ.
7% opp mÄ da vÊre greit, etter 25% forrige uke vel
macland
03.07.2023 kl 15:58
3717
Miraflores skrev Blir bare mer og mer skuffet over dagens utviklingâŠ.
Ville vel heller sett det sÄnn at vi har en god stigning siden bunnen.Husk det er mye "stÞy" i denne med interesser begge veier.Er da veldig fornÞyd selv. Hovedretningen er fremdeles opp.Er jeg heldig sÄ kan dette bli pensjonen min :)
Miraflores
03.07.2023 kl 15:59
3713
Restplassno skrev 7% opp mÄ da vÊre greit, etter 25% forrige uke vel
Personlig hadde jeg trodd pÄ mere jevn stigning⊠redd denne siger tilbake.
Redigert 03.07.2023 kl 15:59
Du mÄ logge inn for Ä svare
citius
03.07.2023 kl 16:01
3668
Ingen rasjonelle handel i denne her
Man jobber mot maskiner
Men opp skal den, okke som
Nickhead
03.07.2023 kl 16:04
3609
Her er det bare Ä vente til man ser 5 tallet igjen,sÄ er det duket for en ny trade.
Kanskje allerede i morgen?
Kanskje allerede i morgen?
Restplassno
03.07.2023 kl 16:05
3641
Bare sunt Ä ta ett trappetrinn av gangen. Slik fÄr man ikke dramatiske korreksjoner nedover igjen. Man mÄ spise og tygge pÄ motstander en stund til alle som vil selge har solgt og sÄ kan man gÄ videre til neste. Helt ok det! Om man drÞmmer om 100 kroner aksjen mÄ man nok vÊre meeeeeget tÄlmodig.
Sulten pĂ„ Ă„ prĂžve PGS pĂ„ ekte, đ¶âđ«ïž?
Redigert 03.07.2023 kl 16:08
Sier det igjen - who the f... is DNB
Platinum365
03.07.2023 kl 16:09
3596
? Fra 13 til 5 sier det meste.
Bra omsetning i dag til ferie Ă„ vĂŠre, PGS gikk mye forrige uke, de hadde nok ikke helt silent silent period i alle ledd der nei.
Kos Ă„ tjene noe penger igjen, eller rettere sagt, minske tapet
Bra omsetning i dag til ferie Ă„ vĂŠre, PGS gikk mye forrige uke, de hadde nok ikke helt silent silent period i alle ledd der nei.
Kos Ă„ tjene noe penger igjen, eller rettere sagt, minske tapet
Fresh Prince
03.07.2023 kl 16:09
3576
Ser nok en kraftig pump her nÄ som shorterne har begynt Ä dekke inn, men det kommer trolig fÞrst i morgen og resten av uken dersom oppgangen fortsetter
For noe sludder. Du vet at shortere mÄ kjÞpe aksjer for Ä dekke inn. Til Ä vÊre ditt fÞrste innlegg om PGS mÄ det sies at du tar ny bakkerekord i sludder. At Hvalross gjÞr deg til headliner er mildt sagt merkelig.
elnomi
03.07.2023 kl 16:10
3628
La motstandsnivÄene bare komme (akkurat som det voldsomme motstanden pÄ 6,10). Motstand er til for Ä smadres - lik fra 4,88 til over 13 i vinter.
Solstikk?
Nickhead
03.07.2023 kl 16:11
3631
Vel hvalbiff, jeg har nok tjent haugevis mer pÄ pgs enn du noen gang fÄr oppleve.
Men sÄ er jeg jo mest opptatt av Ä tjene penger her og ikke bare skrive en masse sÞppelkomentarer.
Lykke til som long, det trenger du
Men sÄ er jeg jo mest opptatt av Ä tjene penger her og ikke bare skrive en masse sÞppelkomentarer.
Lykke til som long, det trenger du
Load
03.07.2023 kl 16:13
3567
Bare Ă„ selge om du ikke er happy, ingen her bryr seg om du er ute eller inne.
La meg bare si det slik. Gruppen som vil ha den opp, pleier Ä fÄ Viljen sin ...
đ§ąđ
đ§ąđ
Tigerberget
03.07.2023 kl 16:17
3515
Ahhh⊠besserwissere av verste sort.
Veldig sjarmerende đ€ đ€ đ€Ąđ€Ąđ€Ą
Veldig sjarmerende đ€ đ€ đ€Ąđ€Ąđ€Ą
Noen er forsvunnet, andre kommet til
rischioso
03.07.2023 kl 16:17
3503
Sweetspot skrev Du er litt av en skrue.. đ„±đ„±đ„±
....Onkel ...skrue ...;)
BTW, shorterne virker Ä ha sÄ smÄtt vÄknet og har kommet pÄ banen i sluttminuttene og da er sjansen stor for at vi vil se mer av dette i morgen - JustSayin ...;)
BTW, shorterne virker Ä ha sÄ smÄtt vÄknet og har kommet pÄ banen i sluttminuttene og da er sjansen stor for at vi vil se mer av dette i morgen - JustSayin ...;)
Redigert 03.07.2023 kl 16:19
Nickhead
03.07.2023 kl 16:19
3471
.masse forventede kommentarer fra gutta som har vĂŠrt med ned fra 13
Man mÄ jo bare le
Man mÄ jo bare le
rischioso
03.07.2023 kl 16:21
3449
Har man et litt annet syn pÄ en kortsiktig utvikling sÄ svares det med tiss og bÊsj - SFO?
Dagens Short oppdatering viser en liten inndekking hos de 3 store, mens de 2 smÄ fortsatt sitter stille.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010199151
En grei oppgang pÄ godt volum noe som styrker det tekniske, MEN en heller laber interesse i sluttauksjonen - omsatt for rundt 9m eller knappe 6-7% som er langt under snittet pÄ 10% og endte noe ned - altsÄ ikke helt den interessen man hÄpte pÄ.
Shorterne virker Ä ha vÄknet opp av dvalen og begynte og lempe ut i sluttminuttene noe som tilsier at akkurat det vil kunne fortsette i morgen.
Olja spratt opp et kort Þyeblikk etter enighet mellom Saudi og Putin om kutt for Ä opprettholde en sterk oljepris, men markedet stoler naturligvis ikke pÄ Putin og sender olja ned igjen...
Futtene over dammen sliter med Ä holde seg i pluss hvor alle 3 i skrivende stund befinner seg i rÞdt og fortsetter det sÄ vil Asia mest sannsynlig fÞlge etter hvor det da blir flatt til rÞdt pÄ OSE i morgen - et klima shorterne presterer best i sÄ mye mulig jeg fÄr fylt opp trader potten pÄ lav 6 allerede i morgen ...;)
https://markets.businessinsider.com/commodities/oil-price
Frykten er oxo Ăžkende blant investorene:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=vix
* Ellers Ăžnsker jeg alle PGSere og SFOere en riktig fin ettermiddag/kveld!
Dagens Short oppdatering viser en liten inndekking hos de 3 store, mens de 2 smÄ fortsatt sitter stille.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010199151
En grei oppgang pÄ godt volum noe som styrker det tekniske, MEN en heller laber interesse i sluttauksjonen - omsatt for rundt 9m eller knappe 6-7% som er langt under snittet pÄ 10% og endte noe ned - altsÄ ikke helt den interessen man hÄpte pÄ.
Shorterne virker Ä ha vÄknet opp av dvalen og begynte og lempe ut i sluttminuttene noe som tilsier at akkurat det vil kunne fortsette i morgen.
Olja spratt opp et kort Þyeblikk etter enighet mellom Saudi og Putin om kutt for Ä opprettholde en sterk oljepris, men markedet stoler naturligvis ikke pÄ Putin og sender olja ned igjen...
Futtene over dammen sliter med Ä holde seg i pluss hvor alle 3 i skrivende stund befinner seg i rÞdt og fortsetter det sÄ vil Asia mest sannsynlig fÞlge etter hvor det da blir flatt til rÞdt pÄ OSE i morgen - et klima shorterne presterer best i sÄ mye mulig jeg fÄr fylt opp trader potten pÄ lav 6 allerede i morgen ...;)
https://markets.businessinsider.com/commodities/oil-price
Frykten er oxo Ăžkende blant investorene:
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=vix
* Ellers Ăžnsker jeg alle PGSere og SFOere en riktig fin ettermiddag/kveld!
Redigert 03.07.2023 kl 16:46
VantageVolante
03.07.2023 kl 16:24
3492
MÄ si du har en formidabel evne til Ä fremstÄ usympatisk og direkte vemmelig.
macland
03.07.2023 kl 16:28
3392
Den siste tima gikk med til Ä kjÞre den ned ,for Ä fÄ den videre ned i sluttauksjonen. Vil ikke si de var heldig med den strategien i dag.
Thesistulling
03.07.2023 kl 16:31
3326
Tjene penger?
Er du ikke ferdig med det ennÄ?
Har bare fritid jegđ
Er du ikke ferdig med det ennÄ?
Har bare fritid jegđ
Nickhead
03.07.2023 kl 16:32
3329
Jeg skriver stort sett hva jeg foretar meg.
Jeg er da ikke usympatisk og vemmelig fordi jeg tjener penger pÄ bÞrs.
Det kan jo hende at du og dine hylevenner fÄr oppleve noe sÄnt i framtiden. Sjansen fÄr det har jeg ikke formening om,men hvis jeg skulle velge,hadde jeg valgt en short (:
Jeg er da ikke usympatisk og vemmelig fordi jeg tjener penger pÄ bÞrs.
Det kan jo hende at du og dine hylevenner fÄr oppleve noe sÄnt i framtiden. Sjansen fÄr det har jeg ikke formening om,men hvis jeg skulle velge,hadde jeg valgt en short (:
Nok en ko$emo$e-dag i Hyggeby. đ€ Dette kan vi venne oss til.
BĂžlge 1 2018: 11-44kr
BĂžlge 2 Vinter23 4-13kr
BĂLGE 3 FULLBLODS MEMEpump Sommer/HĂžst23 ???
BĂžlge 1 2018: 11-44kr
BĂžlge 2 Vinter23 4-13kr
BĂLGE 3 FULLBLODS MEMEpump Sommer/HĂžst23 ???