$$$PGS$$$ 😶‍🌫️

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
05.07.2023 kl 13:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Slettet bruker
PGS 21.06.2023 kl 15:29 333781

😶‍🌫️
Redigert 05.07.2023 kl 13:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2023 kl 18:35 4520

(Hva er det med t******)
thief
03.07.2023 kl 18:39 4458

Du er tragisk!Lett å kjenne igjen,når du har solgt.Og det gjorde du FØR helgen😂Du skal liksom prøve å fremstå så dyktig.Gjør deg selv bare til latter,at du gidder å prøve engang.Er jo så lett å gjennomskue,hvilken posisjon du har.Og nå bommet du totalt!
Slettet bruker
03.07.2023 kl 18:44 4416

AI prediksjon (Andre Long med venners faustiske Vidunder🐲 PGS Ultima), eller bare god gammaldags griseflax!?

Mtp at NY Havvindkontrakten i månedsvis har blitt spådd å for alvor fyre i gang den Episke MEMEpumpen, - kunne vel neppe tidspunket vært særlig heldigere. (til og med teorerisk)
Bravo! 👏👏👏
Redigert 03.07.2023 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
rischioso
03.07.2023 kl 18:48 4363

Ok, jeg utfordrer deg. Du beviser at jeg solgte meg ut på fredag og jeg er klovnen med STOR K, MEN hvis du ikke klarer å bevise en slik påstand med tilhørende beskyldninger og personifisering så er det du som blir husket som den med den største røde nesa av oss alle - venter i spenning...;)

https://www.youtube.com/watch?v=L8qlH95R0as
Redigert 03.07.2023 kl 18:51 Du må logge inn for å svare
PoLfareren
03.07.2023 kl 18:50 4448

Hva er din agenda, ennå ikke lest et positivt innlegg, alltid en bekymring, selv på denne dagen..... Selg da vel.
Restplassno
03.07.2023 kl 18:53 4500

Godt sagt. Det er jo ikke farlig å krangle litt, men kjedelig om hele tråden er fylt med agg. Jeg ønsker negative syn velkommen også, for det er lett at det blir et ekkokammer av folk som vil ha aksjen til hundre over natta uten dem. Det blir et nødvendig onde at noen støtter dnbs kursmål på 5 osv, tenker nå jeg. Jeg liker godt at det er høy aktivitet i tråden da. Ikke like gøy på norcod-tråden. Vel, vel, jeg har ikke fasit. Gjør som dere vil!

Og det er sant at det er mange her med mye kunnskap, mye mer enn meg, om selskapet!
Redigert 03.07.2023 kl 18:54 Du må logge inn for å svare
VantageVolante
03.07.2023 kl 18:56 4571

Haha, den der følger du nå ikke selv bestandig har jeg sett ;)

Men da er vi enige om at denne gangen så trekker du ikke frem emi-kortet igjen, fordi du nå bare er delvis ute.

Blir så ugreit med emisnakk når det er slik du beskrev om dette temaet forrige uke, fortsatt.

Du tok et lodd på ned mot lav6. Jeg tok lodd på videre oppgang. Imorgen har vi svaret. Helt fair
unikum
03.07.2023 kl 19:03 4586

Ved sist kontrakt inf kom det ikke bare 1 kontrakt men 3 stk på 3 dager. Kan dette gjenta seg eller blir det 4 dager ??
Restplassno
03.07.2023 kl 19:06 4578

Noen som klarer å regne seg frem til hvor mye havvindkontrakten er på, gitt "vanlige rater" og 180 dagers varighet?
VantageVolante
03.07.2023 kl 19:15 4451

Sånn ca 600 millioner kroner. Det er blitt gode rater nå, og PGS skriver jo selv i børsmeldingen at denne jobben gir omtrentlig samme inntekt som kjernevirksomheten.

MEN......det koster mindre å streame 200M P-Cable med "lille" Sanco Swift, enn kilometervis med 3D streamere fra en svær Ramform. Trenger heller ikke hjelpeskip (for skyting) med P-Cable.
Nickhead
03.07.2023 kl 19:23 4372

Ser det diskuteres heftig om hvem som er den største tullingen
Og jeg som trodde at det var de som var med fra 13 til 5
Holymoses25
03.07.2023 kl 19:25 4344

🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡 🤡🤡 🤡🤡
🤡 Look what Rice Cooker does to Rice. 🤡
🤡 It makes the hard and tough rice go soft🤡
🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡 🤡🤡 🤡🤡 🤡🤡 🤡
Redigert 03.07.2023 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2023 kl 19:25 4349

Og ja, vi ser tegn til at ledelsen har falt for fristelsen til å bruke AI til å styre utformingen og timingen av informasjonsflyten for å trigge denne ville himmelferden på det perfekte tidspunktet: NÅ. Her kan pensjoner sikres ved å lette seg for deler av beholdningen på gode tidspunkt neste år.
AI styrt informssjonsflyt - funker det? Tesla er et godt selskap, men er det bilen eller den AI-drevne aksjestyringen som har gjort at selskapet tidvis er verdt mye mer enn alle de andre store bilprodusentene tilsammen?

Teknologien:
https://www.pgs.com/company/newsroom/news/industry-insights--hpc-in-the-cloud/
PGS has used best-practice execution of batch and high-performance computing workloads on Google Kubernetes Engine (GKE) to replace 260 000 core Cray supercomputers in Houston.
November 25, 2022
PGS Chief Enterprise Architect Louis Bailleul and Google's Maciej Rozacki recently presented at the Google Cloud Next ’22 event in Munich on the PGS journey into cloud-based supercomputing. In his latest Industry Insights post, Andrew Long examines the “move and improve” journey PGS has undertaken from on-premise Cray supercomputers to a GKE supercomputer in the cloud.

At peak capability, PGS is using the GKE supercomputer running in the Google Cloud Platform with a hypothetical 72.02 petaFLOPS capability, equivalent to the world's 7th largest computer.

https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2021/10/26/7760068/satser-pa-ai-med-nytt-samarbeid
https://www.finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2021/10/26/7760068/satser-pa-ai-med-nytt-samarbeid
«Sammen vil vi utvikle og ta i bruk metoder basert på kunstig intelligens for å styrke vår prosessering og tolkning av data ytterligere»
Sektorer som olje og gass, karbonfangst og -lagring og havvind trekkes frem som potensielle målgrupper.

...

Verdens 7. Største Supercomputer er KRAFTIG (tilsvarende 260 000 core Cray supercomputers in Houston.) Kanskje har man fått tilgang også til et enda større nettverk. Uten å ville gå inn på det (søk selv ...) kan det være overnasjonale krefter som ser den ABSOLUTTE NØDVENDIGHET av en Sterk Vestligeid Seismikkleverandør for å trygge fremtidig ENERGISIKKERHET gjennom tilstrekkelig mengder tilgjengelig olje/gass, marine mineraler, CCS, havvind og geothermi i generasjoner. Disses utvidede nettverk av korporatister med nær ubegrenset kapital, tilgang til presse og meglerhus, og algoritmestyrt handel kan vi se spor av nå ønsker å PUMPE PGS OPP TIL UBESKRIVELIGE HØYDER, hver enkelt aktør i egennytte for å tjene uhorvelig med penger; men med den hyggelige bieffekten at man slik bygger opp ÉN MEKTIG VESTLIG-EID kontrollerbar SEISMIKKAKTØR, - en absolutt forutsetning for fortsatt fred, velstand, og stridsevne i NATO-landene.
Slettet bruker
03.07.2023 kl 19:28 4312

🔮🪄🧿🪬🗡🧲De viktigste Spillerne rundt det runde bord:
🤩Rune Pedersen. Kjekk. Ryddig.
🦊Ebrahim Attarzadeh. Slu. Connected
🧙‍♂️Andrew Long. Internasjonalt annerkjent AI-expert. Gal, men genial (se bilde) https://www.facebook.com/groups/632263621386496/permalink/752879499324907/
🎱🔮🪄🧿🪬🗡🧲

$PGS$ "De viktigste $pillerne rundt det runde bord" 🎱🔮🪄🧿🗡🧲
elnomi
03.07.2023 kl 19:30 4297

Den/de største «tullingene» er de som nå velger å stå utenfor i denne oppturen til kr 16-18 (i første omgang). Hvert sitt valg.
Slettet bruker
03.07.2023 kl 19:39 4173

Hehe, 4 timer til det stenger sier vår ekspert😂
Slettet bruker
03.07.2023 kl 19:42 4129

Attarzadeh: kjekt å ha en Insider i Sveits, hvor han er fisken i vannet i formell og uformell banknæring
Slettet bruker
03.07.2023 kl 19:44 4086

Ps. Enkelte av lånene til PGS har høy rente.

Men som alle som bor i smarthus med høyeste energimerking vet, er det noe som heter Grønne Lån. Hvor mye mer så i næringslivet, med penger fra "etiske" fond, og subsidier ...
Slettet bruker
03.07.2023 kl 19:46 4063

Jeg vet i hvertfall i hvilken divisjon jeg ville hentet pengene ... om man f.eks skulle sikre seg en mindre båtserie, som duger fint til P-Cable, for å ha nok kapasitet til å ta unna ordremengden
Redigert 03.07.2023 kl 19:47 Du må logge inn for å svare
rischioso
03.07.2023 kl 19:47 4064

Nei, nei, nei - det har ikke noe med om en er helt eller delvis ute - det har noe å gjøre med EK+inntjening vs låneforfallets størrelse og akkurat det vet vi ikke hvordan ligger an før nøkkeltalla ligger på bordet og av samme grunn tror DNB og Danske bank at det kan bli behov for en EMI og 3 andre analytikere som ikke tror det.

Og jeg har ikke tatt et helt bet på at vi ser lav 6 - jeg har tatt et bet med trader potten min om det - og det er noe helt annet - mao, jeg sitter således på begge sider av bordet uten å være short og får dermed glede av både oppgang og nedgang - faktisk mer glede av oppgang og av samme grunn er jeg heller upartisk når jeg tror på en tur innom lav 6 grunnet short stunt som er å forvente komme toppet med usikkerheten til Q2 resultatet som kan gå begge veier...;)
Redigert 03.07.2023 kl 19:48 Du må logge inn for å svare
Restplassno
03.07.2023 kl 19:49 4054

Det var jammen en fin kontrakt, om det er snakk om så mye inntekter. Det er jo 7-8% av fjorårets totale revenue.
Grøntgress
03.07.2023 kl 19:54 4037

Leser mellom linjene på svar fra Bård i PGS at her vil tallene svart på hvitt vise hva vi har i vente fremover. Ville gledet mitt hjerte om det nå starter allerede fra Q2 og revenue update 11 juli. Sterkt late sales kanskje? Begriper ikke de som selger nå og «håper» på en nedtur før det smeller. De som solgte fredag fikk smake det godt i dag. Større oppturer kommer, nye kontrakter før Q2 presentasjon? Tror det.
Nickhead
03.07.2023 kl 19:59 3967

Det er en ting som er litt spennende i morgen:
Hvor langt ned på 6 tallet eller ser vi 5 tallet?
mingus7777
03.07.2023 kl 20:00 3947

Å sitte med litt «traderkrutt» er lurt. Fint at du belyser det:)
Restplassno
03.07.2023 kl 20:07 3846

Jeg solgte en liten andel på fredag, fordi jeg var overeksponert ift min egen risikoprofil. Oppfordrer alle til å ta en liten gevinst for da er det lettere å ikke pisse i buksa om det faller noen prosent igjen. Håper for all del ikke på nedtur, men det er sunt å la aksjer bytte hender på motstandsnivåer i en periode. I dag ble det vel solgt og kjøpt godt over 20 mill aksjer, og det er altså folk med snitt på 6,3-6,5 som entrer poolen. De selger ikke på en stund vil jeg gjette på. De er greie å ha med som støtte på veien videre opp. Noen kortsiktige som kjøpte på 5 solgte kanskje i dag, og da er man kvitt. Hvis fundamentet er der og det kommer gode tall 11 og 20 ish juli så spiller det jo egentlig ingen rolle hva som skjer i morgen, tenker jeg.

Det at noen sitter her og oppfordrer til tung belåning er jeg veldig kritisk til. De som belånte seg på 10-13 kr ble pulverisert og har i dag ingen sparepenger og ingen mulighet til å få med seg denne aktuelle oppturen. Det er et veldig potent verktøy som bør brukes med måte. Sitter man og belåner til pipa gang på gang er det ikke mange aksjene man skal forelske seg i før man sitter der og ser på at mads johannesen bærer ut skinnmøblene og 42-tommer tven. Det går rett og slett ikke an på sikt. Man går garantert på et ulidelig tap, kanskje ikke i pgs, kanskje ikke i neste, men plutselig.

Edit: hadde meg to øl så da er det bare mine lange meninger som betyr noe. Beklager
Redigert 03.07.2023 kl 20:10 Du må logge inn for å svare
BWMx5
03.07.2023 kl 20:09 3819

Når en person er så tvilsom og frekk, hvilken grunn vil du gi ham til å fortsette diskusjonen?
Slettet bruker
03.07.2023 kl 20:14 3762

Tilbake fra Zumba med den kjekke instruktøren alt?😉
Nickhead
03.07.2023 kl 20:19 5055

Og i hodet😁
mingus7777
03.07.2023 kl 20:24 5025

Hadde nok vært deilig det for de som har litt ledig gronker. Tror derimot ordet har spredd seg og vi bryter gjennom 6,5👍
Redigert 03.07.2023 kl 20:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2023 kl 20:25 4995

Pokertrekk og "griseheldig" timing av informasjonsflyt hevet Tesla.

- Led på AI, Vinn selv spill en Milliard gang mer komplekst enn sjakk🪬
Slettet bruker
03.07.2023 kl 20:48 4789

Lurt å snakke ned sin egen aksje for og tjene 10 øre på «traderposten».
Er vel heller sagt fordi forumet er en viktig del av livet hans og ønskelig med et visst innpass - og det er ikke enkelt med et så forstyrret trøblete sinn forholdte investeringen

Just saying…;)
Redigert 03.07.2023 kl 20:49 Du må logge inn for å svare
PerUlv Den ene
03.07.2023 kl 20:48 4794

Tja...

Nei jeg anbefaler ingen belåning om man ikke "kan gamet". Men å fraråde dette på generelt grunnlag blir alike vell feil. Saken er den at man kan faktisk opparbeide en fantastisk avkasting og solid egenkapital fra "next to nothing" gjennom bruk av derivater og kanskje spesielt CFD er. Men... Man må være ydmyket og lærevillig. Starte i det små og gjerne med en demo konto. For å lykkes er god forståelse av TA en forutsetning.

Så... Det er ennå ingen som har vert på døra for å hente skinnmøbler. Heller ikke 42 tommer tv. Det det dreier seg om er disiplin, risikostyring og risiko-evne. Å komme med en uttalelse som ""Man går garantert på et ulidelig tap" er direkte feil og kan helt sikkert dokumenteres fra flere her inne og ikke minst medlemmer av PGS Investor.

Men... Rett skal være rett. Statistikken sier at ca. 76% taper penger. Og her er hva Finanstilsynet sier.

""CFD er et komplekst investeringsprodukt og innebærer svært høy risiko. Sannsynligheten for tap er stor. Finanstilsynet advarer derfor ikke-profesjonelle kunder mot å investere i slike produkter.""

Men... Kunnskap er makt... Og ganske profitabelt, hehe
Nickhead
03.07.2023 kl 20:52 4762

Yes,kunnskap er makt.Og god forståelse om hva som foregår.
Hva mener resten som har kjørt heisen ned?
Thesistulling
03.07.2023 kl 20:58 4859

Tren riktig da.
Og ikke overdriv.
Kom litt tidlig til en lunsj idag, på sykkel, var et stykke å tråkke.
Parkerte sykkelen, og begynte å løpe......før jeg tok meg selv i det, at dette kanskje var å overdrive litt......30 min kunne jeg vel vente ved bordet.
Som sagt, tulling........
Restplassno
03.07.2023 kl 20:58 4865

Poenget mitt var at hvis man går all in med belåning i aksje etter aksje så ender man UTVILSOMT med tvangssalg og lite kroner på kontoen. Da blir det fryktelig vanskelig å hente seg inn igjen. At det kan gå bra i én aksje og kanskje den neste, er jo fullt mulig, og jeg bruker til en viss grad belåning selv. Men jeg har inntrykk av at det er en del nyfrelste aksjekjøpere her på denne tråden, mulig jeg tar feil, men det er i alle fall en ekstra stor risiko for disse. Spesielt om man skulle få full klaff på første runde med PGS og så har man lært at all in med dobbel belåning i meget volatile aksjer er veien til rikdom. Det blir litt som å sette alt på en farge på ruletten, vinne, og finne ut at la oss doble det. Og igjen og igjen inntil motsatt farge kommer og man er tilbake til start. Jeg er ikke uenig med deg, men det er interessant å diskutere. Jeg tar masse risiko selv, men mindre enn tidligere da jeg har gått på disse smellene selv og også sett andre gå under pga for mye risiko. Jeg har også sett folk kjede seg ihjel mens de sitter og ser pengene forvitre av inflasjon på "høyrentekonto". Så det er absolutt en mellomting jeg oppfordrer til, og hvis man har en god strategi og god tid trenger man kanskje ikke belåne boligen til kjæresten, mor og far, og båten til bestekameraten - er bare det jeg prøver å si 😀
macland
03.07.2023 kl 21:07 4861

Nickhead
I dag kl 19:59
174
Det er en ting som er litt spennende i morgen:
Hvor langt ned på 6 tallet eller ser vi 5 tallet?
---------------------------------------------------------------
Du virker sikker?? Har ingen teoretisk problem med å se faren for muligheten for ca 6 til 5,85 i chartet. Men blir feil fokus for meg ennå. Først må ca 6,27 brytes (andre har kanskje litt annet tall) Det er og et par tekniske formasjoner som borger for at det sannsynligvis fortsetter opp (ref Pgs Investor). Så inntill det beskrevne område brytes,så heller iallefall jeg til at det er mer sannsynlig at vi fortsetter mot 7 kr nå. Ta og med i betraktning at hele dagens omsetning på nesten 149 mill gikk mellom 6,27 og 6 ,51,og lite i nedre sjiktet.
Redigert 03.07.2023 kl 21:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2023 kl 21:26 4675

Interessant debatt. Her må hver enkelt ta sine valg, og sette seg inn i konsekvensene. Men tenker at det ikke er mer umoralsk per se å vise til muligheten for å sette noen få ti eller hundretusener i spill, enn å spamme forbrukere jamnt med ferier og boblebad "fordi du fortjener det". Så er det jo også litt med hvor man er i investeringsløpet om det viktigste er å bevare EK, eller i det hele tatt komme på spillebrettet
thief
03.07.2023 kl 21:44 4463

Ikke vanskelig å skjønne når du er ute og inne.Du avslører deg lett,med måten du skriver på.Når du ikke er inne,men gjerne vil, er du "desperat" negativ.Når du er inne,er ALT gull og grønne skoger.Og når du akkurat har solgt,går du fra ensidig positiv til nøytral/litt negativ.Så ikke vanskelig å skjønne at du solgte før helgen,på måten du skrev 😂Og hvertfall etter at du ikke lovpriste kontrakten i dag,da den kom.Hadde du vært inne, ville du kommentert kontrakten sekunder etter den kom,og at den var helt fantastisk osv.Men du var heller litt negativ,du avslører deg så lett.Men du tror fortsatt på at folk skal gå på løgnene dine om posisjoner og når du solgte.Sørgelig🤡
geo01
03.07.2023 kl 21:44 4463

Dette var en fet bonus av en kontrakt aksjen steg pent på stort volum.
Swift kommer fra en annen havind kontrakt og har funnet sin nisje.
Det ble innkjøp av 10 000 aksjer på 6,45,kan ikke kjøpe så mye da jeg tenker 2024-2025
Restplassno
03.07.2023 kl 21:51 4369

Absolutt ikke mer umoralsk enn det. Og det er paradoksalt nok når man er ung og tidlig i løpet at man har råd til å tape alt. Man kan bygge seg opp, tape alt, og bygge seg opp igjen. Og lærdommen bærer man med seg hele resten av sitt voksne liv. Man bør helst ikke tape alt når man er 53, eller 72. Da har man dårlig tid og sannsynligvis mer kapital, og det vil være vrient å bygge seg opp igjen. Men man må tåle å tape. For denne aksjen skal ikke 100% sikkert til 20 innen 2024. Alt kan skje, og dritt skjer hele tiden i aksjemarkedet som snur alt på hodet. Jeg håper selvsagt på 12-13 kr selv ila 2023 om alt klaffer, men har litt troa på det at med en gang man ikke ser et eneste skjær i sjøen er det fare på ferde. Det er jo litt overtro, men det er også et tegn på at euforien har for alvor tatt tak og lagt skylappene over øynene sine.

Det andre med så stor eksponering at hver dag blir en følelsesmessig berg og dalbane, er jo at man svir av dopaminet på å sjekke status på aksjekontoen og hegnar forum 150 ganger ila en dag, og det går igjen ut over andre ting, som hobbyer, jobb, familie.

Noen perioder er jo gøy i aksjemarkedet og da følger man ekstra med, og man sjekker oljeprisen og hvordan det har gått i asia med en gang man våkner osv, men det handler om å finne en balanse! Når man sitter på gamlehjemmet og alt man har gjort er å sjekke nordnet-appen 500 millioner ganger og skrevet 150 000 innlegg på fa forum, så har det ikke så mye å si hvor mye som står på kontoen kanskje.

Litt filosofi der,. Som sagt har jeg ikke fasit selv, og har gått på masse skråsikre bommerter, hatt for høy belåning og alt mulig tull, men det handler om å finne en balanse i alle fall...
Slettet bruker
03.07.2023 kl 21:52 4347

Helt rett det.
Så slapp du unna med skrekken. Klovnenesen ble han tildelt i vinter. Og etter det har han forsøkt å dele videre.
Kontur
03.07.2023 kl 22:37 3797

Tror verdsettelsen av PGS nå kommer til å stige nokså jevnt og trutt fremover. Så får nå den som orker det sitte å prøve å treffe en og annen dipp.
geo01
03.07.2023 kl 22:59 3517

Min plan er enkel sitte til de leverer utbytte,og håpe markedet strammes enda mer.
Når jeg blir pensjonist håper jeg og kunne sitte fortsatt om 12 år og ha både høy aksjekuts og utbytter i tilegg til pensjon.
Det er lenge til men et sted må man ha flaks på sikt,trolig er 40% av Pgs fornybart havind og ccs og mineraler,vet ikke.
Blir de oppkjøpt er reisen slutt.
Har kun Klaveness som aksje nr 2 de leverer utbytter.
Hvorfor ha for mange aksjer når det svinger uansett,ser for meg 50 000 kr i utbytter ved 67 da er jeg fornøyd men bonus og gevinst aksjekurs er og gull..

rischioso
03.07.2023 kl 23:24 3232

Viktig å få med seg at 6,5 er ingen tekn motstand av betydning - ikke ennå, for etter å ha blåst gjennom motstanden på 6,1 og dermed befinner seg tilbake i trading intervallet 6,1 - 7 så er det rundt 7 blank som er neste motstand av betydning.

Den svake motstanden på 6,5 hvor shorterne virket å ha satt opp muren i dag kan bli en motstand av betydning om kursen gjentatte ganger snur ned her i dagene fremover hvor kursen enten etablerer seg på oversiden av 6,1 eller faller under noe som fortsatt gjenstår og se.
Det kreves uansett 3 sluttkurser på oversiden på rad for at kursen skal være å anse som etablert på oversiden - i dag kom den første.

Mao, slutter kursen over 6,1 også tirsdag og onsdag så er kursen å anse som etablert på oversiden, men får vi 1 eneste sluttkurs under 6,1 i løpet av de neste 2 dager så befinner vi oss fortsatt i det lavere trading intervallet 5 - 6,1 og det er nok nettopp dit shorterne har som mål å sende kursen så gjenstår det og se om de klarer det...,)
Redigert 03.07.2023 kl 23:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.07.2023 kl 23:31 3150

Grei start på uken, men bare starten på en rask oppgang til 12 kroner. Q2 for døren, kommer til å bli en fest for oss som sitter inne. Latesales som ikke kom med i Q1 kommer frem fra tryllehatten til Rune nå🪄🕴️🐇💵💵💵💵