$$$PGS$$$ 😶🌫️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
05.07.2023 kl 13:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
oivindl
04.07.2023 kl 08:29
3490
Du er vel i stand til å lese børsmeldinger?
Det står ledende fornybarenergiselskap både i den norske og engelske versjonen.
Et nytt glimrende forsøk på tåpelig kverulering.
Det står ledende fornybarenergiselskap både i den norske og engelske versjonen.
Et nytt glimrende forsøk på tåpelig kverulering.
BWMx5
04.07.2023 kl 08:30
3487
rischioso skrev Beklager, men jeg ser dessverre bare rødt ...;)
I tilfelle du har solgt i går etter den nye kontrakten, kan mannen på en eller annen måte tro på drittene dine. Dessverre solgte du sist fredag uten å vite at NY-kontrakten ville bli annonsert på mandag, så synd for deg!
Du trenger ikke reagere, siden innlegget ditt ikke i noe tilfelle vil bli lest!
Du trenger ikke reagere, siden innlegget ditt ikke i noe tilfelle vil bli lest!
rischioso
04.07.2023 kl 08:34
3450
Bombe ...
Analytiker spår nedtur fra start
https://www.finansavisen.no/finans/2023/07/04/8019829/dette-vil-pavirke-oslo-bors-i-dag
* Da kan det hende at jeg er inne igjen med trader potten i løpet av dagen ...;)
Analytiker spår nedtur fra start
https://www.finansavisen.no/finans/2023/07/04/8019829/dette-vil-pavirke-oslo-bors-i-dag
* Da kan det hende at jeg er inne igjen med trader potten i løpet av dagen ...;)
Redigert 04.07.2023 kl 08:36
Du må logge inn for å svare
Sweetspot
04.07.2023 kl 08:35
3429
Slettet brukerskrev Noen er så kule at de bare sier "P"
Og de som kjenner til at MEMEpumpen så smått har begynt trenger ikke å si noe ;)
Hva er det med T🏎🏎🏎🏎🏎🏎?
Analytiker spår nedgang fra start, jeg spår oppgang fra start 🚀
Hva er det med T🏎🏎🏎🏎🏎🏎?
Analytiker spår nedgang fra start, jeg spår oppgang fra start 🚀
VantageVolante
04.07.2023 kl 08:38
3375
Jeg kan svare jeg, men vet ikke om jeg helt tør.
Joda. Det er 2 såvidt jeg vet, som samarbeider om dette prosjektet.
Equinor og BP. Det SATSES!!!!!! Og det kommer mer. MYE mer. DERFOR snakker PGS mye om sin New Energy-avdeling.
Joda. Det er 2 såvidt jeg vet, som samarbeider om dette prosjektet.
Equinor og BP. Det SATSES!!!!!! Og det kommer mer. MYE mer. DERFOR snakker PGS mye om sin New Energy-avdeling.
Begrepet traderpott, eller tradingpott som det oftest kalles her på forumet, er jo et underlig fenomen, da det signaliserer at man trader litt på siden av en såkalt longposisjon. Bare rør og tull selvsagt. Det samme gjelder dette med all in, som i seg selv innebærer at man har begrenset med midler til rådighet og derfor satset alt på ett kort. Bare tull.
1N00b1
04.07.2023 kl 08:48
3156
Spennende morgen idag også. Ser greit ut fra start i nettbanken i hvertfall :)
Virker som PGS gjør det bra på alle måter og håper shorterne starter med inndekning fra morningen av.
Blir morsomt å sjekke finanstilsynet i ettermiddag.
Ha en super tirsdag alle sammen :)
Virker som PGS gjør det bra på alle måter og håper shorterne starter med inndekning fra morningen av.
macland
3199
Den 0,1% er ikke skremmende. Nå virker du desperat. Etter foredragene dine i går,hvor du blandt annet begrunnet fredagsalget med at det var TA-styrt. Da jeg konfronterte deg med at det aldri kom så høyt som 6,1 (din og investech motstand) så hadde du alikevel solgt under 6. Så da var ikke fredagens salg ta-styrt,og hele begrunnelsen falt i fisk.
1N00b1
4102
Spennende morgen idag også. Ser greit ut fra start i nettbanken i hvertfall :)
Les. Lær. Lytt. Handl. Les på nytt, med annen dialekt
Redigert 04.07.2023 kl 08:50
thief
04.07.2023 kl 08:53
3991
He..He,etter å ha gått fra nøytral/litt negativ på fredag etter salg,er riskokeren nå inne i fasen desperat negativ igjen😂Er jo så lett å lese hva han gjør med posisjonen sin,selv om han prøver å innbille oss andre noe annet,når han har gjort en blemme. Som han gjorde forrig uke🤡
rischioso
04.07.2023 kl 08:55
3948
Jeg er så absolutt ikke desperat - inne med 80% (long) og ute med 20% (trader potten) så uansett retning vil det glede meg. Men er uansett interessert i få med meg de siste 20% videre opp noe senere og av samme grunn ser jeg etter den beste anledningen hvor dagen i dag virker å kunne være dagen - og hvis ikke så kanskje i morgen ...;)
Slettet brukerskrev Les. Lær. Lytt. Handl. Les på nytt, med annen dialekt
Husk at enkelte helt vanlige ut av det blå nærmest blir milliardærer. Du må i det minste orke å trykke på en knapp for å få snøballlen til å rulle
🛞🛞🛞🛞🛞🛞🛞
🛞🛞🛞🛞🛞🛞🛞
He he Ris og Ŕoss møtes og, om ikke som Kris Kross gutta som ble kjent for å ha på klær bak fram, så skulle det vært gøy å se hvem som fikk Yatzy🎲 på færrest slag
Kjøp nå da gjerrigknark. Veit du vil. PGS er blandt livets dill
Sweetspot
04.07.2023 kl 09:11
3680
Slettet brukerskrev Kjøp nå da gjerrigknark. Veit du vil. PGS er blandt livets dill
For noe sprøyt.
Rettelse: vi kom tirsdsgsmorgen i skade for å publisere "🛞" der det skulle stått "❄️"
Da prøver vi på nytt:
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Da prøver vi på nytt:
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
macland
04.07.2023 kl 09:17
3575
Da var støtta testet, og bråsnudde opp der ved 6 mill i omsetning.Og ved 10 mill er vi nå 11 øre høyere. Ser da ikke galt ut dette..
Du er klar over at det er SKRIVEFEIL i RETTELSESMELINGEN!? Dumpa barnehagen du'a?
Redigert 04.07.2023 kl 09:19
Galt og galt, vi er 6 kr under de fleste kursmål. Det er galt.
He he det hjalp jo litt …. ❄️❄️❄️❄️❄️❄️☃️ forsterker litt for «Peggygoing North «
Rister litt først for nervøse og så tilbake til stabil retning ….. 🚢🚢💨💨🦅🦅🦅
Rister litt først for nervøse og så tilbake til stabil retning ….. 🚢🚢💨💨🦅🦅🦅
Redigert 04.07.2023 kl 09:21
Om poenget forsvant: et lite puff nå ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Vi minner om at det har vært trukket FN-kort🃏
(Se hovedinnlegg, mønstrene på Mineralpump er for viderekomne. Plutselig hopper de som hjort)
Vi minner om at det har vært trukket FN-kort🃏
(Se hovedinnlegg, mønstrene på Mineralpump er for viderekomne. Plutselig hopper de som hjort)
Bmwx1
04.07.2023 kl 09:26
3473
Rett ned på 6.2 tallet igjen.. Dere som tror på at PGS skal opp tror jeg sover svært dårlig om natten. PGS skal til 4 blank og det kan det ikke være noen tvil om i det hele tatt..
Ah, grytens ene biske enebær. Synd at det var skjemt, og det skal mye til
😂😂😂
macland
04.07.2023 kl 09:35
3311
Vi får se.Andre test på støtta nå, og gikk igjennom. Sterke krefter igang igjen.
Bmwx1
04.07.2023 kl 09:38
3233
Kom dere ut av søppla før vi ser 5 og 4 tallet igjen.. Ta gevinst nå.. Nå ryker snart 6,20
Nickhead
04.07.2023 kl 09:44
3246
Ha ha
Ta gevinst nå !!!!!
Følg med hvalp,her er det ingen som har gevinst!!
Ta gevinst nå !!!!!
Følg med hvalp,her er det ingen som har gevinst!!
macland
04.07.2023 kl 09:44
3288
Tror du? Hold tunga rett i munnen.Ikke noe panikksalg her som hjelper sorte krefter :).Plutselig kan det vøre rett opp igjen. Søpla?? er det teknisk analyse,og hvorfor er du her da?
macland
04.07.2023 kl 09:47
3247
Bmwx1 skrev Dette trodde du ikke på selv engang..
Nei,gjorde ikke det.Men sånn er det. Den holdt ikke. Så får vi se da hvor den stopper. Men om du har fulgt med,så har jeg og skrevet at jeg ikke hadde problem med å se den teoretiske muligheten fra 6 til 5,85 ca,så ikke vær så kjepphøy.
Redigert 04.07.2023 kl 09:51
Dette er boring. Pumpdayz soon back. Dette er ikke givende. Da spiller jeg heller litt på fløyten. "FA Fo hva sa du" nåh
FaeniHelvete
04.07.2023 kl 09:49
3195
Fascinerende. Hver bidige gang den prøver å gå nordover så er det rett ned igjen
(Lite løh du a. Jeg har KUN gevinst)
Rubin
04.07.2023 kl 09:55
3184
Skal vi tippe at shorten øker igjen i dag…
Ikke rart at disse hedgefondene går konk av og til. Gleder meg til sensommeren og høsten da panikken vil ta rotta på disse parasittene…😂
Ikke rart at disse hedgefondene går konk av og til. Gleder meg til sensommeren og høsten da panikken vil ta rotta på disse parasittene…😂