Trvx - Steady progress, kursanslag nesten 300% OPP!

Merlin
TRVX 21.11.2018 kl 19:21 18506


Oslo Børs mest undervurderte aksje! OG i tillegg til det Edison skriver, har vi de siste presentasjonene av TG-01, der mulighetene langt fra er over. Heller tvert i mot. Targovax burde ligget langt høyere i kurs, og har en eventyrlig portefølje.

Targovax kan med den latterlige kursen nå være Oslo Børs beste investering! Emisjonen var for ikke lenge siden 3 ganger høyere og selv den var for lavt satt! Og dette er penger kjøpere av aksjen får nå til 1/3 av innskutt kapital. En fantastisk anledning!

Ikke glem at TG-01, nærmest ved en misforståelse er blitt undervurdert. Det er kommet klarere frem nå. Kursen nå representerer nærmest en gi-bort verdi!

Targovax delivered a steady stream of newsflow in 2018 from R&D projects in its pipeline, and from the recent KOL event in New York and capital markets day in Oslo. Highlights include the announcement of interim data from the Phase I trial with ONCOS-102 (an oncolytic virus) and Keytruda combination in melanoma, and the full dataset from the Phase I/IIa trial with TG01 (a neoepitope cancer vaccine) with gemcitabine combination in resected pancreatic cancer. Our valuation is marginally higher at NOK1.41bn or NOK26.8/share.

https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=22746&LANG=

Se litt her:

Det viktigste i dag blir å smmenlikne TG01 med de fantastsike dataene fra folfirinox som er en svært giftig cocktail og ikke med de gamle historsike dataene. Folfirinox kan ikke behandle alle pasienter. Jeg forventer å vite i dag hvor mange prosent av pasienter kan behandles med TG01, hva er videre planen og om Memorial Sloan Kettering Cancer Center eller andre vil sponse TG01 studien. Ellers blir mye bla bla bla.
Totalt antall pasienter innen bukspyttkjertelkreft er ca. 330000 (6-9 land) og for opererte pasienter: 40000 (Egentlig skulle TG01 brukes)
CPI + TG01 kan brukes for hele pasientgruppen......

Se:
https://www.hegnar.no/TV/kvartalspresentasjon/97451270

og hva med dette utsagnet:

Folfirenox (FFN) er så toxic at kun et få-tall pasienter kan tolerere behandlingen - DFS = 21.6 mnd (DFS=Desease Free Survival)
TG-01 er så tolererbar at det nesten ikke finnes bivirkninger - DFS = 19.5 mnd




Redigert 21.01.2021 kl 09:41 Du må logge inn for å svare
Shotgun
21.11.2018 kl 23:25 6836

£49,500 pa
Per annum= per år. De har ikke betalt det bare for å få denne analysen.
Merlin
21.11.2018 kl 23:26 6824

Noen kan lese - noen kan ikke.
Panis
21.11.2018 kl 23:27 6812

Roller81,
Ok og takk for konstruktivt svar, og jeg skjønner godt hva du mener.
SomSa
21.11.2018 kl 23:33 6793


roller81

"Bare for å ta det først, jeg eier selv en god slump aksjer i Trvx, og støtter utsagnene dine her, Merlin, men kan være greit å få meg seg dette også, for å få med rammene for analysen:

Our updated valuation is NOK1.41bn or NOK26.8/share compared to NOK1.31bn or
NOK24.9/share previously”.""

“This report has been commissioned by Targovax and prepared and issued by Edison, in consideration of a fee payable by Targovax".

Ikke rart at dette kommer nå når vår kloke venn "aborum" har tatt alvor parat med Øystein Soug, Renate Birkeli og Healthcap,
https://forum.hegnar.no/thread/15927/view/265638
---------------
Jeg venter på en avklaring rundt TG01+ kjemiterapi studien og hvordan dette skal finansieres. Dersom TRVX oppnår enighet med det akademiske miljøet og de dekker utgiftene kan aksjen stige kraftig. TRVX har sagt at de skal selv dekke utgiftene til TG01+ CPI studien (i følge 3Q presentasjon på facebook). Hvis prekliniske resultater fra PD-1 + TG blir gode kan big pharma eller det samme akademiske miljøet komme på banen. 1H 2019 blir meget spennende. Vi må håpe på at Targovax holder på sitt ord og resultatet fra prekliniske studien kommer 1H 2019.

Andre triggere i 2019 er (dersom det kommer data og disse blir gode):
- TG02 data fra endetarmkreft
- ONCOS-102 + CPI data fra Ovarian og Colorectal cancer
- Prekliniske data fra 3 andre virus (Oncos-402, Oncos-802 og Oncos-902)
- Oncos-102 + dendritic cell data fra prostatakreft
- Oncos-102 + CPI data fra resten av hudkreftpasienter
- Big Pharma vil prøve Oncos-102 for behandling av andre krefttyper. Mangus sa (3q presentasjonen) at flere er interessert i dette....
Dersom vi er heldig er aksjen 30-60 på slutten av 2019, dersom vi er uheldige er aksjen under 1 kroner med en dødelig emisjon.

Bare hvis vi viste! Har noen en spåkule?
roller81
21.11.2018 kl 23:33 6789

Du hadde tydeligvis ikke lest i det hele tatt.

Modererer gjerne at summen er per år, poenget er at de har betalt for analysen, og det kunne du tatt med i betraktningen når du la ut om analysen i dine startinnlegg.
Shotgun
21.11.2018 kl 23:39 6762

Edison investment research er flinke de. Liker best å gjøre researchen selv, men kjøpte Bonesupport holding på 9 kroner i sommer når di kom med en analyse. Jeg hadde aldri hørt om selskapet. Kursen brulte ikke lange tiden opp til 25 kroner. Solgte riktignok ikke før den gikk ned igjen på 19 da.
Man skal aldri stole blindt på analyser. Men disse er vel blandt de bedre man kan lese der ute...
Merlin
21.11.2018 kl 23:43 6737

Jeg er langsiktig investor i diverse bio-selskaper.

Her er det ikke snakk om noen overfladisk hausegnom - men dyptpløyende og tungt lastet investering.

Jeg lytter til Radforsks kompetanse med Jonas Einarsson i spissen, og tror ikke minst på Health Caps investeringer.

Ikke dumt å følge de store. Så får alle dehauserne bare snakke i vei. Men som regel viser de ingen forståelse, ingen kompetanse og de har som regel heller ingen linker av en eller annen utrolig grunn!

Jeg liker ikke å snakke om det, men har flere 100% avkastning årlig de siste årene og har gjort utrolige verdier ut av liten innsats. Det er ikke for å skryte, men for å underbygge mine vurderinger og begrunne at det er lurt å følge med og forstå hva man investerer i.

Norsk farmasi har fantastisk, men undervurdert kompetanse. Det er massevis å hente., Kursene er alt for lave. Selskapene blir kjøpt opp til kjempekurser i tur og orden. Ikke selg deg ut!
liang
21.11.2018 kl 23:47 7273

Kanskje ledelsen i TRVX også synes at kursen er helt feil og vil gjøre noe med det?
Ser ikke noe galt i betalt analyse.
Dersom et analyseselskap skulle "la seg kjøpe" av betalte analyser som pynter på virkeligheten så eksisterer nok ikke et slikt selskap så lenge.

Shotgun
21.11.2018 kl 23:48 7258

Det at det koster masse penger for å få disse folkene til å laga en analyse må jo være et styrketegn. Dersom et firma publiserte analyser gratis i tider og utider, så hadde i hvert fall ikle jeg giddet å lese analysene. Den eneste måten noen hadde laget gratis analyser måtte vel ha vært for å hausse sine egne aksjer. Tviler på noen jobber gratis idag for å hjelpe andre å bli rike...
Panis
21.11.2018 kl 23:57 7238

Merlin,
Jeg har fulgt med på hva du har sagt og gitt av anbefalinger, men har ikke fulgt deg helt når du har sagt at man skal selge det ene for å kjøpe det andre.
Så sum av summarium har vel det investerte beløpet i 2018 øket uten at gevinsten har fulgt etter i samme grad.
Så jeg håper det endrer seg neste år...

God natt og sov godt zzz
Merlin
21.11.2018 kl 23:57 7226

?

Junior Walker, en av verdens beste og nybrotts saxmusikere? Det pinlige er din kommentar. Shotgun er en klassiker, til og med en hit av et norsk band. Hør

https://www.youtube.com/watch?v=dFV1K86e6x0

YNWA250505
22.11.2018 kl 00:16 7191

Nå har det faktisk klikket for Merlin. Nano skulle til kr 1000 minst og det er vel i alle fall minst 12 mnd på etterskudd. Nå er det TRVX som skal til himmels. Det er synd d bare er Merlin og et par til her inne som ser det og vet alt. De sier de kjøper med begge henda og har gjort dette siden kursen var dobbelt så høy. Snittet deres kan umulig være bra. Merlin tjente sikkert penger på Nano da kursen raste fra 100 til 42 også.
Redigert 22.11.2018 kl 00:17 Du må logge inn for å svare
focuss
22.11.2018 kl 00:23 7152

Att TRVX har potensiale med utgangspunkt i dagens kurs??? Er det virkelig noen som ikke er enige i det??
Merlin
22.11.2018 kl 00:25 6996

Utrolig YNWA

Her må du nok gå i deg selv YNWA. Du glemmer forbehold, du glemmer timing.

Jeg forsøker å komme med gode råd. Nano skal, om alt lykkes, høyere enn du forteller.. Men du glemmer jo å ta med: OM ALT LYKKES.

God natt. I morgen kommer atter en herlig d\dag!
Shotgun
22.11.2018 kl 00:28 6925

De fleste er vel enig i det. Aksjer pleier jo å snu når den siste optimist er blitt pessimist ( nesten i hvert fall).
Så er nok en del som har solgt seg ned eller helt ut i det siste som nok ikke har et ønske om at kursen beveger seg nordover nå.
Merlin
22.11.2018 kl 00:31 6889

Det går faktisk an å tjene uhorvelig med penger ved å følge litt med.

Nå er faktisk TRXV et vanvittig røverkjøp, med eksepsjonell mulighet for oppgang.. Vi snakkes om noen mndr!

Da får vi se. Kjøp nå. Lytt til herlig musikk i mellomtiden og slapp av, ta ferie, nyt livet. Her hvordan man blir bedratt: https://www.youtube.com/watch?v=1VAK3-CqbhA
Redigert 22.11.2018 kl 00:32 Du må logge inn for å svare
aborum
22.11.2018 kl 00:32 6843

Jeg noterer mig, at der ud af det blå er kommet skribenter tilbage på TRVX tickeren, der formidler akkurat samme indhold som flere af os andre har forsøgt at formidle gennem længere tid. TG-01 slår FFN med længder i efficacy sammenlignet på patientgrundlag, men hvor TG-01 giver patienterne et behageligt behandlingsforløb er FFN årsag til betydelig forringelse af quality of life (kemoterapi er ingen joke).

Det er mig fuldstændigt uforståeligt, at markedet ikke har fået med sig, at FFN kun har potentiale til at blive standard of care for "the majority of the minority, at best". I 2016 startede prissætningen af selskabet mod 33,00 NOK på baggrund af kliniske data som selskabet har forbedret med 20% jfr. CMD. Hvad bliver prissætningen, når markedet finder ud af, at det massive sell off har været foretaget på baggrund af fejlagtig information?

Jeg tænker tiden måske er inde til at realisere de sidste mindre poster i IOX (selskabet hvor YNWA250505 hausser for sindssygt) og omplacere gevinsten i TRVX. Dette kan muligvis forklare de kommende handler á 10 - 20k aktier i morgen.
Redigert 22.11.2018 kl 00:35 Du må logge inn for å svare
Merlin
22.11.2018 kl 00:40 6801

Kjøp TRVX
Flytt til Amerika og du kan kjøpe denne for prisen av en folkevogn.

https://www.youtube.com/watch?v=yq9IvgfLFgk

aborum
22.11.2018 kl 00:51 6754

Er personligt mere til AUDI (når man er i alperne og de svenske/norske fjelde i vintermånederne kan man ikke undvære quattro). Hvad angår købsanbefaling på TRVX, så er vi helt enige.
Redigert 22.11.2018 kl 00:52 Du må logge inn for å svare
1mattis1
22.11.2018 kl 01:19 6709

Nå skal det vel sies at Merlin var inne på Trvx tickeren for ca. ett år siden og mente da at denne kunne gå 50 gangeren. Så "klikket" måtte nok kommet for lenge siden.
Har sittet med mine 10K, en bra stund og aldri vurdert å selge disse.
Ditt simple personangrep på aborum for for et par dager siden, vår bånn i bøtta!!
En flott mann, som står fram for oss andre aksjonærer.

Redigert 22.11.2018 kl 01:36 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.11.2018 kl 07:19 6601

Husk hva som skjedde med THIN da de bestilte og betalte for en Edison-rapport tirsdag 3. juli i år. Morgenen etter gikk kursen opp 20% og så endte den dagen opp 14%. Men etterpå ble det baluba fordi THIN ikke hadde vært tydelige med at rapporten var betalt og folk følte seg lurte. Allerede på torsdagen ble det skrevet artikler om hvorvidt dette var juks eller ikke (og Oslo børs konkluderte med at det ikke var juks). Slik gikk THIN (sluttkurs) i forbindelse med sin Edison-rapport:

03.07.2018: 1,43, rapporten ble publisert etter stengetid.
04.07.2018: 1,63, reaksjon på rapporten.
05.07.2018: 1,84, reaksjoner på at rapporten var bestilt og betalt av THIN
06.07.2018: 1,65, normal rekyl
09.07.2018: 1,60
10.07.2018: 1,73
...
02.08.2018: 2,01
...
16.08.2018: 1,79
17.08.2018: 1,12
Og deretter har THIN ligget og kravlet sidelengs under kronen.

Konklusjonene jeg trekker av dette er:
1. TRVX må være tydelige på at rapporten er betalt. Husk at det ikke er noe negativt i at man betaler for en rapport. Det kan være en god måte å synliggjøre og tallfeste potensialet man ser i eget selskap.
2. Det er stor sannsynlighet for oppgang i dag, men også stor sannsynlighet for at det raskt dabber av igjen.
3. Uansett rapport så er det det fundamentale som vil angi kursen om et halvår.

Jeg sitter langsiktig i TRVX. Jeg har kjøpt det jeg skal og skal ikke selge. Som tidligere nevnt så kan for min del TRVX enten gå konk eller bli kjøpt opp for en vanvittig sum. Jeg kommer sannsynligvis til å bli med begge veier, uten trading eller SL-salg. Joda, det ville vært finere med papirgevinst enn det 40% papirtapet jeg sitter med nå, men ellers er det ikke så viktig for meg om vi ender på 6,- eller 10,- i dag.
Redigert 22.11.2018 kl 07:20 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
22.11.2018 kl 07:51 6476

En flott mann??? Ok hehehehe. Han er vel flott så lenge han er i aksjen og hausser. Så snart den flotte mannen har solgt blir han svært negativ. TRVX kan bli bra og d håper jeg også. Når det gjelder Merlin ja så har han forandret seg veldig. Fra troverdig for et par år siden til kun klipp og lim med latterlig haussing nå.
SafeInvest
22.11.2018 kl 08:29 6347

Hausingen fungerer i små aksjer, åpner opp nesten 7% i dag. Så lenge det fins naive typer som 1mattis1 så vil typer som merlin ha en funksjon på forumet.
Redigert 22.11.2018 kl 08:31 Du må logge inn for å svare
1mattis1
22.11.2018 kl 08:35 6311

Se der, ja.....
Vi er nå ihvertfall enig om noe da :)
....eller rettere sagt noen.
Redigert 22.11.2018 kl 08:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.11.2018 kl 09:22 6148

Targovax har fått gjennomgå , sikkert urettferdig , Mye på grunn av denne' Uløkka'. Kursen bør idet minste opp igjen på 10.tallet
dr. Stockman
22.11.2018 kl 09:30 6084

NANO falt til 12 kr, så fall til de store dybder betyr ikke nødvendigvis at selskapene har tapt sitt potensiale. Og har man grunn til å tro at potensialet fortsatt er intakt så er det jo nettopp når de skraper bunnen at man skal kjøpe. Fikk bare solgt 1/3 av de aksjene jeg hadde i Targovax før aksjen begynte å falle, og sitter fortsatt med resten. Skulle NANO oppleve enda et løft etter ASH mens Targovax fortsatt sliter nede i sumpen så er det ikke usannsynlig at jeg tar en liten jafs av Targovax. Ikke den tryggeste aksjen man kan komme over akkurat, men potensialet er det ihvertfall ikke noe å si på.
Scoopfinder
22.11.2018 kl 10:00 5887

Gratulerer med dagens oppgang. (Jeg har ingen aksjer)
Håper dere får suksess da det gagner hele biotek-sektoren.
Jeg kjenner lite til TRVX og det forteller meg litt om hvorfor hele sektoren er underpriset frem til suksessen er åpenbar.
Det er bare spesielt interesserte som setter seg inn i det fundamentale fordi man tenker at risiko er for høy.
Dette gjelder alle bio-aksjene. Det er derfor gevinstpotensialet er enormt for alle. Rett og slett fordi de er underanalyserte og utenfor markedets interesse.
Håper dere alle blir styrtrike :-)
aborum
22.11.2018 kl 10:10 5815

Det er ganske sikkert at markedet kommer til at ændre den passive holdning, hvis antagelserne omkring TG-01 vs. FFN viser sig at være valide. TG-01 var alene ansvarlig for at løftet til 33,00 NOK fra et lignende niveau og markedet efterfølgende, potentielt på forkert grundlag (det er min vurdering), solgt den stigning ud af kursen.

Det ændrer dog på, at en logisk og fair reprisning for nærværende vil være 15,00 NOK. Efter dette niveau er nået, da skal man som investor - frem for at overveje at sælge - reflektere over, hvorfor markedet løfter aktien til 15,00 NOK og om det er en forløber for en videre positiv kursudvikling. Med andre ord, et løft fra nuværende niveau vil være baseret på en fundamental ændring i markedets syn på aktien. Det er i det mindste sådan, jeg ser psykologien.
aborum
22.11.2018 kl 13:06 5560

https://pancreaticcanceraction.org/about-pancreatic-cancer/treatment/chemotherapy/chemotherapy-drugs-for-pancreatic-cancer/folfirinox/

"FOLFIRINOX is not approved by either NICE (National Institute of Clinical Excellence) in England and Wales nor the SMC (Scottish Medicines Consortium) for pancreatic cancer so is not available as standard treatment for pancreatic cancer."

og

".. the FOLFIRINOX regime can be very toxic and side effects can be greater than the standard therapy – so it is not suitable for all patients."

Vi lærte på CMD, at dette kan oversættes til "the majority of the minority" jfr. den professor, der formidlede de stærke resultater fra TG-01 2. cohort. Jeg oversætter for egen regning dette til maksimalt 10-15% af patienterne. FFN er blevet præsenteret på ASCO med resultater, der er skabt på baggrund af særligt udvalgte patienter, hvor TG-01 er præsenteret med resultater, der er skabt på baggrund af repræsentative patienter.

Det er med al tydelighed et stærkt resultat vi har set i 2. cohort og jeg er ganske sikker på, at der er vægt bag Øystein Sougs signal om at det kliniske miljø henvender til selskabet for at kombinere TG-01 med andre behandlinger. TG-01 bør være en oplagt kandidat til FT/CMA.
aborum
22.11.2018 kl 14:23 5372

".. Strikingly, one of the patients had a 47% reduction in tumor volume 6 WEEKS AFTER completing the trial and went on to live for 18 months, far longer than expected."
SafeInvest
22.11.2018 kl 15:07 5255

Snart tilbake til utgangspunktet, men imponert over at hausingen kunne løfte kursen nesten 20% i løpet av dagen.
aborum
22.11.2018 kl 15:20 5203

Det er under alle omstændigheder interessant, at Merlin er fraværende i debatten.
Stabssersjant1
22.11.2018 kl 15:31 5165

Fint med litt oppgang i dag, men TRVX kan godt holde igjen litt.Jeg får ikke snittet ned før statens lønning den 12`te hver mnd :)
SafeInvest
22.11.2018 kl 15:43 5111

Du kan ta det helt med ro, hauseoppgangen er over.