Trvx - Steady progress, kursanslag nesten 300% OPP!

Merlin
TRVX 21.11.2018 kl 19:21 18505


Oslo Børs mest undervurderte aksje! OG i tillegg til det Edison skriver, har vi de siste presentasjonene av TG-01, der mulighetene langt fra er over. Heller tvert i mot. Targovax burde ligget langt høyere i kurs, og har en eventyrlig portefølje.

Targovax kan med den latterlige kursen nå være Oslo Børs beste investering! Emisjonen var for ikke lenge siden 3 ganger høyere og selv den var for lavt satt! Og dette er penger kjøpere av aksjen får nå til 1/3 av innskutt kapital. En fantastisk anledning!

Ikke glem at TG-01, nærmest ved en misforståelse er blitt undervurdert. Det er kommet klarere frem nå. Kursen nå representerer nærmest en gi-bort verdi!

Targovax delivered a steady stream of newsflow in 2018 from R&D projects in its pipeline, and from the recent KOL event in New York and capital markets day in Oslo. Highlights include the announcement of interim data from the Phase I trial with ONCOS-102 (an oncolytic virus) and Keytruda combination in melanoma, and the full dataset from the Phase I/IIa trial with TG01 (a neoepitope cancer vaccine) with gemcitabine combination in resected pancreatic cancer. Our valuation is marginally higher at NOK1.41bn or NOK26.8/share.

https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=22746&LANG=

Se litt her:

Det viktigste i dag blir å smmenlikne TG01 med de fantastsike dataene fra folfirinox som er en svært giftig cocktail og ikke med de gamle historsike dataene. Folfirinox kan ikke behandle alle pasienter. Jeg forventer å vite i dag hvor mange prosent av pasienter kan behandles med TG01, hva er videre planen og om Memorial Sloan Kettering Cancer Center eller andre vil sponse TG01 studien. Ellers blir mye bla bla bla.
Totalt antall pasienter innen bukspyttkjertelkreft er ca. 330000 (6-9 land) og for opererte pasienter: 40000 (Egentlig skulle TG01 brukes)
CPI + TG01 kan brukes for hele pasientgruppen......

Se:
https://www.hegnar.no/TV/kvartalspresentasjon/97451270

og hva med dette utsagnet:

Folfirenox (FFN) er så toxic at kun et få-tall pasienter kan tolerere behandlingen - DFS = 21.6 mnd (DFS=Desease Free Survival)
TG-01 er så tolererbar at det nesten ikke finnes bivirkninger - DFS = 19.5 mnd




Redigert 21.01.2021 kl 09:41 Du må logge inn for å svare
1mattis1
22.11.2018 kl 15:51 4672

Merlin er ikke dum. Fikk hausset opp kursen og gikk ut.
SafeInvest
22.11.2018 kl 16:00 4631

Nei, men mange dumme hører på merlin. Bare for å gjøre det klart, Merlin er ingen kapasitet innenfor biotech
Bullinvestor
22.11.2018 kl 16:01 4620

Merlin med flere tjente sikkert gode penger idag. Har en post i Targo snitt rundt 12. Har vurdert ny inngang fra 11 og til der kursen var i går 6 tallet. Jeg tror det kommer flere muligheter med ny ATL. Kanskje vi får et ekstra Juletilbud:)
quattro
22.11.2018 kl 16:31 4533

mye svada nå,
men
det vi så i dag var at aksjen har et rekyl potensiale
Edison kursmål kr 26.80 som gir et potensiale p.t. på +335% oppside
- så må man være oppmerksom på grunnlaget for analysen men gitt resultater p.t og sannsynlighet for verifisering og forbedringer er dette absolutt oppnåelig
men så er det TTT …….
Redigert 22.11.2018 kl 16:31 Du må logge inn for å svare
1mattis1
22.11.2018 kl 16:34 4521

Merin er definitivt ikke dum...
Men han slipper igjennom hver gang, faktisk litt utrolig!!
Redigert 23.11.2018 kl 01:45 Du må logge inn for å svare
SafeInvest
22.11.2018 kl 16:40 4483

Ja, fordi dumme typer hører på han.
Billyjojimbob
22.11.2018 kl 16:43 4465

Dom som sier dom er dumme dom er dumme dom?
aborum
22.11.2018 kl 16:49 4446

8,00 er udmærket at notere sig og dette endda på stærk volumen; der var tydelig synlighed af robotter i handlen og det ville undre mig, om der ikke var grundlag for et forsøg på videre opgang i morgen. Fundamentalerne er blevet gennemgået endnu engang og når selskabet melder om aftale(r) på TG-01, da vil markedet endegyldigt se FFN som værende parkeret på sidelinien, akkurat som TG-01 blev det.
Slettet bruker
22.11.2018 kl 16:49 4438

He He. Merlin er en luring?. Men jeg fylte på både i går og i dag. Og det har ikke noe med Merlin å gjøre. Fikk snittet brukbart ned. Håper bunnen ble nådd i går.
SafeInvest
22.11.2018 kl 17:22 4348

Sist Merlin hadde noe fornuftig å melde var vel i oktober eller november 2016, siden har det bare vært hysterisk hausing fra fyren. Er det en som har rett når det kommer til utviklingen i biotech på OB så er det Korsaren.
Men har en så konfronterende stil at ingen orker å gi han kred, ingen på HO liker nøkterne analyser.
Hysterisk hausing og skyhøye kursmål servert av Focuss og Merlin er det som skal til for å vinne massenes gunst.
Truffet
22.11.2018 kl 17:25 4333

Dere kan virkelig ikke mene at dere står for at Merlin hauset denne oppgangen og nedgangen her inne på forumet? Seriøst
Panis
22.11.2018 kl 17:28 4317

Haha der er vi enige Tex :-) Merlin er en luring og lett og gjennomskue når han har en agenda. Det gjelder å følge med litt selv også, for da blir man ihvertfall ikke lurt.

@Safeinvest, hvorfor mener du at det er bedre å høre på deg f.eks du snakker jo negativt om alle aksjer utenom de du er inne i selv? Og hvor har det blitt av det andre nicket ditt «bateman», har du begravet det etter at «han» tok veldig feil når det gjaldt NANO?
aborum
22.11.2018 kl 17:45 4269

Angående kursmål, så har alle vel en holdning, men i min bog er det kursmål fra fx. Edison der tæller. HealthCap sidder roligt i båden med ca. 25% af aktierne i selskabet og deres track record taler for sig selv. De er ikke tilfredse med 26,8 NOK / aktie.
Panis
22.11.2018 kl 17:56 4240

Truffet,
Jeg for min del mener ikke det, oppgangen kom av flere årsaker både at Targovax selv har lagt frem lovende resultater for TG01-01 plattformen i høst, og at det kom en analyse fra Edison som faktisk var en god analyse.
Markedet har ikke fått meg seg at TG01-01 ikke er skrinlagt.

@aborum en stor takk til deg for iherdig jobbing de siste dagene og på CMD.
Whatsthat
22.11.2018 kl 18:01 4224

Godt å se at TRVX lever. Håper omsettningen og populæriteten stiger fremover.

MEN, desto viktigere:
Ser det er mange "nye" som også skriver en del på NANO trådene.

Kan vi prøve å holde et godt faglig nivå med håndterbare mengder av tråder uten for mange personangrep her på TRVX tråden?

Flott med personlige meninger (backet opp med fakta) som er relatert til aksjen, men fint hvis man kan unngå å henge ut folk...
Shotgun
22.11.2018 kl 18:02 4219

Enig med truffet. Å tro at noen her inne på et anonymt forum kan styre kursene ved hjelp av haussing eller baissing er idiotisk. Snakk om selskap på flere hundre millioner eller noen milliarder så er det folk med mye penger som styrer en god del og de er neppe her inne får å finne hva de skal investere i.
GuNy
22.11.2018 kl 18:42 4109

Lars Mørland Knudsen (Krefforsker) skriver i sin blogg at Chekmatepharma har en studie i melanoma som kan sammenlignes med oncos 102, i melanoma. De har ORR på 22%. ORR på 15/69 pasienter. 2Cr og 13 PR. I følge Knudsen ble dette tatt godt i mot av markedet. Oncos har ORR på 17%, 1/6. Men som vi vet er det en CR, på en veldig lav dose! Føler meg ganske sikker på at Oncos vil levere betydelig bedre en 2 CR på 69 pasienter!
liang
22.11.2018 kl 18:54 4075

Påvirker aksjonærene på HO/andre furum aksjekursen?
Det gjør de nok men størrelsen er nok ofte ubetydelig.
Klart , omtaler en norsk hydro så drukner utslaget og har vel bare en teoretisk verdi.
Derimot kan nok der være utslag etter "en kampanje" i et lite selskap med lite omsetning (volum).

Slik er min personlige mening rundt den saken.
Der har vært foretatt tester på dette på HO sitt forum hvor resultatene ligger på nettet.

Dagens kursøkning ved et volum på ca 800.000 aksjer i TRVX tror jeg skyldes den siste analysen hvor det oppereres med 300% fra dagens kurs.
Står i sterk kontrast til hva det samme selskapet guidet for PHO.

Ikke uvanlig med massiv skepsis og gjennomgrodd håpløshet når det kommer til biotekselskaper men nå nærmer jo aksjen seg en serdeles lav prising så rekylen kan bli hard når den setter inn.

Lykke til
Shotgun
22.11.2018 kl 19:00 4053

Ja klart det. Enkelte biotech aksjer er det jo omtrent null omsetning. En god del av disse i Sverige f.eks. Så der kan man påvirke kursen om man så bare selger for 200 kroner. Men tviler på dagens oppgang var forårsaket av Merlin her på forumet. Det var nok heller analysen i seg selv.
SafeInvest
22.11.2018 kl 19:21 3995

Paris, jeg er ikke negativ til hverken Nano eller Trvx. Har sittet med samme volum av Nano aksjer siden mai 2018.
Det som irriterer meg er den elleville hausingen og skrytet fra Merlin, som er helt uten substans.
Synes forresten det er merkelig at Targovax har fått såpass juling, spesiellt når vi ser hvor sterke TG01 datene er.
Panis
22.11.2018 kl 19:41 4176

SafeInvest,
Så bra, jeg har nok bare oppfattet at du har vært negativ i perioder. Men det kan vel alle være når det er nedgangstider.
Er litt enig med deg når det gjelder Merlin, men hvis man følger med og leser litt mellom linjene så ser man fort hva som er hensikten.
Enig i at det er veldig merkelig at Targovax fremdeles ligger nede, etter å ha deltatt og levert gode resultater på flere konferanser denne høsten. Men markedet våkner som regel senere enn oss som følger med på denne sektoren.
aborum
22.11.2018 kl 20:08 4119

Det er netop problemstillingen med manglende afklaring på FFN vs. standard of care, der har været en overvejende årsag til den usikkerhed, selskabet har stået i. Jeg er overbevist om at selskabet snarest vil addressere dette punkt overfor markedet.
Picosalax
22.11.2018 kl 21:31 3991

Safe
Du bør inkludere Snøffelen og StockDZ i denne dyrehagen også. Korsar,og nøkterne analyser, den tok kaka. God kveld
Londonmannen
22.11.2018 kl 22:32 3868

Liang
Ikke vær ukritisk til analyser en part har betalt for. Normalt vil slike analyser ha en eller annen agenda. I tilfellet TRVX er det vel trolig at noen i ledelsen ønsker kursen opp. I tilfellet PHO har det skjedd en del som tyder på at noen høyt opp ( les styreformann) kan ha interesse av at kursen i PHO ikke kommer for høyt. For hvorfor tillater ledelsen i PHO at en artikkel på HO med fullstendig feilaktig innhold får passere uimotsagt? Underlig. Hvorfor tillater man at Q3 blir en slik rotete forestilling at markedet sitter igjen som et stort spørsmålstegn? Hvor blir det av den Bellete som fremstod både optimistisk og fremoverlent på Q2?
Og her kommer det en analyse som er svært så konservativ.

Er det noen oppe i toppen av PHO som har en annen rolle der man vil være tjent med at aksjekursen holdes lavt i overskuelig fremtid? Er det noen som jobber imot eierne? Ja, man kan saktens begynne å lure.

Jeg er meget spent på hvilke guiding ledelsen kommer med senest ved Q4 presentasjonen. For dersom det er noen høyt oppe som spiller på to hester, og som sitter i sin stilling primært for å ivareta utenforstående sine interesser, ja da bør vedkommende røkes ut og skiftes med en som har selskapet og aksjonærene i fokus.

Men poenget er at analyser noen har betalt for å få gjennomført, så er det ikke uvanlig at slike analyser blir beheftet med en lojalitet til den som betaler for analysen. Så man bør ikke sluke alt rått og heller stille seg litt kritisk til hva som fremkommer.
focuss
22.11.2018 kl 22:43 3831

LM
Virker som denne er postet på feil tråd.
Whatsthat
22.11.2018 kl 23:04 3773

TRVX er som en kule i spretterten. Nå er den kanskje dratt heeelt tilbake. TG01 avklaringen kommer H1 2019, forhåpentligvis sammen med TG02 oppdatering, da smeller det skikkelig! Er vi heldige så vil partnerne oppdatere Oncos på sine studier og kanskje det kommer en melding eller 2 om nye CR i ny dosering på melonoma ;) Satser da på en ny All time high!!!

Hvor lenge tørr folk vente med å handle før kulen fyker avgårde ??
Hugoil
22.11.2018 kl 23:43 3708

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte om Edison kommer med analyse på NANO. Men om Merlin kommer med like gode musikklinker da, så ser jeg ihvertfall fram til festlige helgekvelder. Skal vi kalle han for en fargeklatt, selv om regnbuens trvxfarger ikke har nådd meg før han nå sier at han har aksjer.? Syntes denne, opprinnelige versjonen var eeenda bedre:) https://www.youtube.com/watch?v=SvW4LWjUWkE
Redigert 22.11.2018 kl 23:51 Du må logge inn for å svare
1mattis1
23.11.2018 kl 02:08 3574

Nei... Ingen her inne tror vel at han kan styre kursen i særlig større grad, men at han fortsatt har sine trofaste diltere her på forumet, er for meg helt ubegripelig.

Men det er vel mange som henger seg på hans agenda.
Redigert 23.11.2018 kl 02:14 Du må logge inn for å svare
liang
23.11.2018 kl 09:50 3345

https://www.edisoninvestmentresearch.com/?ACT=18&ID=22746&LANG

Snur aksjen opp nå?
Kurs ca NOK 8 og analysen fra edisoninvest gir target NOK26,8.

Altså , godt over 200%.

.......................................................................

Kursmål DNB NOK 18 (over 100%) og kjøpsanbefalning.

Lykke til

1mattis1
23.11.2018 kl 11:34 3183

Økte med 5K+
SomSa
23.11.2018 kl 13:25 3051


Du har det rett Londonmannen, ledelsen vil ha høyere kurs. Studiene har forsinket og TRVX trenger penger og jeg tviler på at resultatet fra Oncos-102 fra den nye vaksineregimet er klar 1H 2020. Dersom vi er heldige vil komme 2H 2020 eller 1H 2021. Jeg påstår dette basert på hvor langt tid har Soug og TRVX brukt å godkjenne ulike studier og rekruttere pasienter. Jeg spekulerer at Tarovax´s hensikt med å arrangere 2 foredrag om TG1 og ONCOS-102 og invitere utenlandske eksperter for å holde presentasjonene var å pumpe opp aksjen og deretter gjennomføre en emisjon. Dette hjalp ikke og de måtte henvende seg til betalingstjenesten Edison.
Targovax og Soug er in deep shit. Targovax kan reddes dersom det ikke blir ytterligere forsinkelser på de kommene data i 2019 og disse blir fantastisk bra. Soug er så geni at han vil også skape usikkerhet om disse.