Kursmål 4.50
Det er nå innen rekkevidde, hvalrossen er sikkert ikke enig, men trenden er ned.
geo01
25.06.2023 kl 00:05
3667
Like greit med 3,5 nkr vel?
Trenden er ned ser det ut som ja.
Mange er livredde nå og q2 kommer med bad news minus res sier Dnb markets så trenden blir vel selg til minus 1 kr snart.
Bra med linere og livredde småaksjonærer,landet må bygges og bankene tjene penger så de kan betale skatt til veiledighet,Norge as
Men jeg tror ikke noen med over +-200 hjerne celler selger sine andeler på dette nivået eller lengre ned.
Sitter dere i 1mnd-1,5 år er kursen en helt annen i positiv margin.
Sett dere inn i caset og nyt sommeren etter 11 juli og en titt 25 ,
Skatten på inntjening av aksjer er så høy at det blir feil uansett.
Vi bor på feil adresse,har du tenkt på det?
Trenden er ned ser det ut som ja.
Mange er livredde nå og q2 kommer med bad news minus res sier Dnb markets så trenden blir vel selg til minus 1 kr snart.
Bra med linere og livredde småaksjonærer,landet må bygges og bankene tjene penger så de kan betale skatt til veiledighet,Norge as
Men jeg tror ikke noen med over +-200 hjerne celler selger sine andeler på dette nivået eller lengre ned.
Sitter dere i 1mnd-1,5 år er kursen en helt annen i positiv margin.
Sett dere inn i caset og nyt sommeren etter 11 juli og en titt 25 ,
Skatten på inntjening av aksjer er så høy at det blir feil uansett.
Vi bor på feil adresse,har du tenkt på det?
X-43 scramjet
25.06.2023 kl 01:09
3536
Blir spennende å se om PGS får et løft med kvartalsrapporten. Kanskje de legger frem en ny strategi, blir med på å lete etter havbunnsmineraler? Vanskelig å si om bunnen er nå eller på 4.50 kr
Bulleys
25.06.2023 kl 18:56
2842
Men hvorfor skal da Halvorsen drive å selge seg ut med massivt tap vis denne som du sier kommer til å stå I noe helt annet om en mnd tid? Vil nå tru Halvorsen har en del hjerne celler og ikke er helt tilbakestående? Noe tanker rundt dette?
JanOrge
25.06.2023 kl 22:17
2553
Jeg kjenner ikke Halvorsen personlig, men jeg tenker også at han både har hjerne og celler og at han verken er helt eller halvt tilbakestående. Vet ikke om det var noe av dette du ville ha noen tanker rundt, men er ganske sikker på det jeg skriver her.
geo01
26.06.2023 kl 01:25
2354
Han har ikke flere hjerneseller enn det du har,men om han ønsker cash til en emisjon som han tenker kan han vente til a2 og få svar.
dette er kun miljøgift i et selskap som produser cash.
Håper han selger resten også,han er en oppslagsavis intet mer,geit.
Eller dritsekk som ikke er mere langsiktig enn en geit.
For meg er han en som duller og ikke vet noen ting,eller reddhare.
Hadde håpet ferd ville komme inn igjen istedet,sånne hunder som halvorsen er ingen Røkke eller verdiskapende maskin,en flopppppp.
Nå skal jeg på ferie sbart og la markedet kjøre sitt eget løp.
Good luck.
dette er kun miljøgift i et selskap som produser cash.
Håper han selger resten også,han er en oppslagsavis intet mer,geit.
Eller dritsekk som ikke er mere langsiktig enn en geit.
For meg er han en som duller og ikke vet noen ting,eller reddhare.
Hadde håpet ferd ville komme inn igjen istedet,sånne hunder som halvorsen er ingen Røkke eller verdiskapende maskin,en flopppppp.
Nå skal jeg på ferie sbart og la markedet kjøre sitt eget løp.
Good luck.
Gullhaugen
11.07.2023 kl 08:11
1671
Nå kommer 3.50 fort. PGS er og blir en dinosaur som lever på naive aksjonærer og emisjoner. Snart er det nok game over dessverre. Nå er det crypto som blir vinneren fremover.
Bitcoin
Kjøp heller NBX etc nå og vær med på oppturen. Glem PGS
Bitcoin
Kjøp heller NBX etc nå og vær med på oppturen. Glem PGS
Redigert 11.07.2023 kl 08:29
Du må logge inn for å svare