Sky is the limit?
Tenkte å lage en god gammel hause tråd. Har ikke gjort det før men er såå overbevist at nå går toget. Not all inn men 50%. Jeg er amatør til de grader men har en god trakk reckord på massiv gevinst og har gjort meg noen erfaringer på tekniske triggere. PRYME står like foran et gjennombrudd og aksjen er ved et trendskifte. Husk at the trend is your friend ;) Du trenger ikke å ha trippel master i finans for å skjønne at denne går vegen nå. Jeg gidder jo egentlig ikke å skrive så mye her på forumet men tenkte dette kan være et greit grunnlag for en ny fresh tråd med litt debatt? Jeg ser mest på glidende snitt når jeg kjøper og alle alarmer ringer nå i forhold til det man kalle en tidlig inngang. Jada, den har gått mye siden april men nå er det et gamechange på gang. Dessuten er det en grønn aksje som på sikt sikkert kommer til å ta en Tomra.
-
«
- 1
- 2 »
MrChub
28.10.2023 kl 16:42
1105
Dette er kjempegode nyheter egentlig! Siden de har komtroll på hva som må utbedres og en plan, er det ikke noe farlig. Hadde vært mye værre dersom de ikke visste hva feilene var, og hvordan de skulle løse dem. Helt normalt med barnesykdommer når en starter opp nytt maskineri. Se bare på bilindustrien, hver gang det kommer en ny modell er det veldig ofte de må kalle tilbake biler, grunnet feil som må utbedres. Dette er en ikke-sak, så jeg skal plukke aksjer så det synger etter nå på mandag dersom prisen fortsetter å holde seg så lav 😃
(",)Aksjel
28.10.2023 kl 16:49
1095
Om det er planen din er det lite lurt å røpe dette i forkant, tror du heller forsøker å hause..
Redigert 29.10.2023 kl 15:23
Du må logge inn for å svare
elnomi
28.10.2023 kl 17:08
1083
Hvorfor blir det utsettelse og forsinkelser?
Hvor store utfordringer er det?
Hvor store utfordringer er det?
Gikk inn i dag, tenker det er billig inngang. Ligger jo allerede i pluss så her får en bare vente til anleggene er igang.