Sky is the limit?
Tenkte å lage en god gammel hause tråd. Har ikke gjort det før men er såå overbevist at nå går toget. Not all inn men 50%. Jeg er amatør til de grader men har en god trakk reckord på massiv gevinst og har gjort meg noen erfaringer på tekniske triggere. PRYME står like foran et gjennombrudd og aksjen er ved et trendskifte. Husk at the trend is your friend ;) Du trenger ikke å ha trippel master i finans for å skjønne at denne går vegen nå. Jeg gidder jo egentlig ikke å skrive så mye her på forumet men tenkte dette kan være et greit grunnlag for en ny fresh tråd med litt debatt? Jeg ser mest på glidende snitt når jeg kjøper og alle alarmer ringer nå i forhold til det man kalle en tidlig inngang. Jada, den har gått mye siden april men nå er det et gamechange på gang. Dessuten er det en grønn aksje som på sikt sikkert kommer til å ta en Tomra.
-
«
- 1
- 2 »
MrChub
28.10.2023 kl 16:42
1105
Dette er kjempegode nyheter egentlig! Siden de har komtroll på hva som må utbedres og en plan, er det ikke noe farlig. Hadde vært mye værre dersom de ikke visste hva feilene var, og hvordan de skulle løse dem. Helt normalt med barnesykdommer når en starter opp nytt maskineri. Se bare på bilindustrien, hver gang det kommer en ny modell er det veldig ofte de må kalle tilbake biler, grunnet feil som må utbedres. Dette er en ikke-sak, så jeg skal plukke aksjer så det synger etter nå på mandag dersom prisen fortsetter å holde seg så lav 😃
(",)Aksjel
28.10.2023 kl 16:49
1095
Om det er planen din er det lite lurt å røpe dette i forkant, tror du heller forsøker å hause..
Redigert 29.10.2023 kl 15:23
Du må logge inn for å svare
elnomi
28.10.2023 kl 17:08
1083
Hvorfor blir det utsettelse og forsinkelser?
Hvor store utfordringer er det?
Hvor store utfordringer er det?
Gikk inn i dag, tenker det er billig inngang. Ligger jo allerede i pluss så her får en bare vente til anleggene er igang.
Vet ikke så mye om dem, men tar sjansen på at selskapet slipper emisjon. Blir det produksjon fra anlegget i januar-24 så går det vel bra.
"Mandag steg aksjen nær 33 prosent etter at Nordea Markets kom med en analyse, der kursmålet ble senket fra 85 til 100 kroner, samtidig som kjøpsanbefalingen ble opprettholdt."
https://e24.no/boers-og-finans/i/G3L39Q/paaskefest-for-pryme-paa-forsiktig-positiv-boers
Enda et bevis på at meglerne i Norge bare er lystløgnere og ja det er eliten som vet alt før oss andre småsparere om du ikke visste det.
"monitor1
27.10.2023 kl 16:54
450
MrChub skrev
Venter spent her nå 😊 Gøy å se alle som kaster kortene og ikke blir med på oppsvingen 🤣
Hva er det som skjer? Kan den bare crashe helt uten at det foreligger noe informasjon? Er det slik i Norge at eliten må gjøre seg ferdig med en aksje først, og så, kanskje, og om vi må, så skal vi gi noen amputerte forklaringer til alle de plagsomme småaksjonærer, som stadig pirker på at vi driver kriminelt ( noe vi gjør), og vi må da kunne drive som en mafiavirksomhet uten brysomme beskjeder via bedrøvelige fora?"
Vet ikke så mye om dem, men tar sjansen på at selskapet slipper emisjon. Blir det produksjon fra anlegget i januar-24 så går det vel bra.
"Mandag steg aksjen nær 33 prosent etter at Nordea Markets kom med en analyse, der kursmålet ble senket fra 85 til 100 kroner, samtidig som kjøpsanbefalingen ble opprettholdt."
https://e24.no/boers-og-finans/i/G3L39Q/paaskefest-for-pryme-paa-forsiktig-positiv-boers
Enda et bevis på at meglerne i Norge bare er lystløgnere og ja det er eliten som vet alt før oss andre småsparere om du ikke visste det.
"monitor1
27.10.2023 kl 16:54
450
MrChub skrev
Venter spent her nå 😊 Gøy å se alle som kaster kortene og ikke blir med på oppsvingen 🤣
Hva er det som skjer? Kan den bare crashe helt uten at det foreligger noe informasjon? Er det slik i Norge at eliten må gjøre seg ferdig med en aksje først, og så, kanskje, og om vi må, så skal vi gi noen amputerte forklaringer til alle de plagsomme småaksjonærer, som stadig pirker på at vi driver kriminelt ( noe vi gjør), og vi må da kunne drive som en mafiavirksomhet uten brysomme beskjeder via bedrøvelige fora?"
Redigert 30.10.2023 kl 12:14
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »