$$$PGS$$$ đŠŠÙ©(âąÌ€Ìá”âąÌ€Ìàč)Raf$ern Taf$ern
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
18.07.2023 kl 10:32
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
RFS
Det blandes sammen mange ulike tankemÄter her, det kan jo hende noen av dere setter pris pÄ en liten presisering/opprydding:
Det er jo riktig at aksjen prises etter fremtidig inntjening. Vi som sitter med aksjen tror pÄ god cashflow fremover, selv om PGS riktig nok har hatt mange dÄrlige Är i det siste, og fortjener sikkert litt tyn for det. Vi tror likevel det kommer noen fantastiske Är, det er jo det som er sÄ rart med slike sykliske aksjer, det kommer noen sykt gode Är innimellom. Noen tror at mange av de neste 10 Är blir veldig gode.
Selv med noen dÄrlige regnskapsÄr kan et selskap likevel stille sikkerhet for lÄnene sine ved Ä vise til markedsmessige eiendelsverdier, altsÄ skip og bibliotek. Sikkerheten er jo der slik at gjeldseierne kan ta over eiendelene hvis det gÄr riktig galt. Sikkerheten for de 450MUSD (den nye obligasjonsgjelden) er skip og bibliotek markedsmessig verdsatt av skipsmeglere til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Sum gjeld 624MUSD (obligasjon pluss annen gjeld) gir gjeldsgrad pÄ lave 26 %. Det var dette som overbeviste obligasjonskjÞperne, samt en god rente. Jeg kommer til Ä hamstre obligasjoner nÄr jeg gradvis selger meg ut av PGS, sÄ fÄr jeg 13 % med god sikkerhet i noen Är.
Oppsummert: det kan bli god utvikling i aksjen de nÊrmeste Ärene, og nÄr man er fornÞyd kan man selge seg ut og kjÞpe bÞrsnoterte obligasjoner.
Det blandes sammen mange ulike tankemÄter her, det kan jo hende noen av dere setter pris pÄ en liten presisering/opprydding:
Det er jo riktig at aksjen prises etter fremtidig inntjening. Vi som sitter med aksjen tror pÄ god cashflow fremover, selv om PGS riktig nok har hatt mange dÄrlige Är i det siste, og fortjener sikkert litt tyn for det. Vi tror likevel det kommer noen fantastiske Är, det er jo det som er sÄ rart med slike sykliske aksjer, det kommer noen sykt gode Är innimellom. Noen tror at mange av de neste 10 Är blir veldig gode.
Selv med noen dÄrlige regnskapsÄr kan et selskap likevel stille sikkerhet for lÄnene sine ved Ä vise til markedsmessige eiendelsverdier, altsÄ skip og bibliotek. Sikkerheten er jo der slik at gjeldseierne kan ta over eiendelene hvis det gÄr riktig galt. Sikkerheten for de 450MUSD (den nye obligasjonsgjelden) er skip og bibliotek markedsmessig verdsatt av skipsmeglere til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Sum gjeld 624MUSD (obligasjon pluss annen gjeld) gir gjeldsgrad pÄ lave 26 %. Det var dette som overbeviste obligasjonskjÞperne, samt en god rente. Jeg kommer til Ä hamstre obligasjoner nÄr jeg gradvis selger meg ut av PGS, sÄ fÄr jeg 13 % med god sikkerhet i noen Är.
Oppsummert: det kan bli god utvikling i aksjen de nÊrmeste Ärene, og nÄr man er fornÞyd kan man selge seg ut og kjÞpe bÞrsnoterte obligasjoner.
Redigert 17.07.2023 kl 22:19
Du mÄ logge inn for Ä svare
tennis
12.07.2023 kl 09:38
3061
Slettet brukerskrev Se opp for KJĂPSTRYKKET! (this Trademark is the property of DNB Bank ASA)
Har DnB blitt en venn nÄ plutselig?
Og startet pÄ 1,2,3 osv.
Du trenger ikke late som ikke tusener pÄ tusener har tjent gode penger pÄ PGS. NÄ har det vÊrt dÄrlige tider, men husk at nedgang er STORPUMPENS vanskelige Vidunderbarn. Vondt mens det stÄr pÄ, men lader aksjen.
Og nĂ„ er vi pĂ„ OppgangsbĂžlgen igjenđ
Du trenger ikke late som ikke tusener pÄ tusener har tjent gode penger pÄ PGS. NÄ har det vÊrt dÄrlige tider, men husk at nedgang er STORPUMPENS vanskelige Vidunderbarn. Vondt mens det stÄr pÄ, men lader aksjen.
Og nĂ„ er vi pĂ„ OppgangsbĂžlgen igjenđ
Redigert 12.07.2023 kl 09:40
SoLong
12.07.2023 kl 09:36
3149
Med et selskap som stadig leverer dÄrlige kvartalstall, mister kontrakter og passiv ledelse, sÄ er shorterne det siste man behÞver Ä bekymre seg om.
Se opp for KJĂPSTRYKKET!
(this Trademark is the property of DNB Bank ASA)
(this Trademark is the property of DNB Bank ASA)
Har vi hÞrt dette fÞr mon tro? Men du skreiv det samme pÄ 13, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6 og 5.
Er det det Store Bullmarkedet som kommer hjem!?
Londonmannen
12.07.2023 kl 09:29
3355
Joda, men mange, overraskende mange, inkludert enkelte analytikere, anser PGS fortsatt som en potensiell konkurskandidat. For det er nok denne skepsisen som holder kursen nede. Samtidig sĂ„ har jeg en viss forstĂ„else for at de siste kvartalsresultater har gitt skeptikerne en viss nĂŠring til dette tankegodset. Og nĂ„r sterke finansielle krefter shorter aksjen til det ugjenkjennelige, sĂ„ mĂ„ vi utvise en viss forstĂ„else for det vil ta litt tid fĂžr skeptikerne fĂ„r endret syn pĂ„ PGS. Men det kommer, det kommer etterhvertâŠ
elnomi
12.07.2023 kl 09:29
3355
Ser ut som det er flere enn DnB som har fÄtt Þynene opp for PGS!
NÄ gir kapteinen beskjed om «full forward» og at skuta nÄr 6 havnen estimert innen kl. 16.25 i dag. Da blir det landlov for alle ombord til torsdag morgen kl. 09.00 nÄr ferden settes videre mot 7 havnen estimert ankomst 16-20.juli.
NÄ gir kapteinen beskjed om «full forward» og at skuta nÄr 6 havnen estimert innen kl. 16.25 i dag. Da blir det landlov for alle ombord til torsdag morgen kl. 09.00 nÄr ferden settes videre mot 7 havnen estimert ankomst 16-20.juli.
Det viktigste er at de daglige Kursutslagene er stÞrst mulig, for nÄr Det Store Bullmarkedet da kommer hjem, blir MASSIV MEMEpump rett og slett uungÄelig.
- Det er STORBĂLGEN som kjemđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
- Det er STORBĂLGEN som kjemđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
Slettet brukerskrev 12 Juli Risk/Reward Risiko 2,8 Oppside 8,1 (Hvor kan jeg $ignere?â ïž)
Begynner Ă„ bli kostbart Ă„ stĂ„ Ă„ klĂž seg i đ°.
Alokere, dytte inn. Vri hver sten. Ta noen telefoner. GjĂžre alt dette hurtigst mulig:
- Ri Den $tore VelstandsbĂžlgen đ
Alokere, dytte inn. Vri hver sten. Ta noen telefoner. GjĂžre alt dette hurtigst mulig:
- Ri Den $tore VelstandsbĂžlgen đ
tennis
12.07.2023 kl 09:20
3539
Tigerberget skrev 15-20 ser vi tidlig neste Ă„r. Jeg har aldri ment noe annet.
Burde stĂ„tt i 50kr nĂ„ jmfr haussinga ifjor sommer. Fasit -28%⊠Longerâs paradise;)
12 Juli Risk/Reward
Risiko 2,8
Oppside 8,1
(Hvor kan jeg $ignere?â ïž)
Risiko 2,8
Oppside 8,1
(Hvor kan jeg $ignere?â ïž)
WillyWonka
12.07.2023 kl 09:10
3790
Dersom shorterne ikke dekket heftig inn igÄr blir det faktisk shortsqueeze, de fÄr ikke dekket inn til billigere kurs. NÄ kommer kjÞpstrykket, som Evjen i DNB selv sa, kontraktssummene er imponerende store og pÄ kurs 6 finnes det ikke lenger nedsiderisiko.
Jeg er inne med 5,4 gav og tror at den skal punktere tidligere toppen pÄ 13 hvis Q3 imponerer, og mye som taler for at det skjer. Full flÄteutnyttelse, deilig ordrebok, late sales og med hÞy oljepris. Null problem med Ä betale lÄneforfallet i 2024. NÄr markedet skjÞnner hvor mange bein PGS har Ä stÄ pÄ, og at de vil fÄ satans godt betalt, uavhengig av sektor.
Jeg er inne med 5,4 gav og tror at den skal punktere tidligere toppen pÄ 13 hvis Q3 imponerer, og mye som taler for at det skjer. Full flÄteutnyttelse, deilig ordrebok, late sales og med hÞy oljepris. Null problem med Ä betale lÄneforfallet i 2024. NÄr markedet skjÞnner hvor mange bein PGS har Ä stÄ pÄ, og at de vil fÄ satans godt betalt, uavhengig av sektor.
Redigert 12.07.2023 kl 09:11
â
ïž
SĂ„ du er fornĂžyd med utviklingen de siste 3 Ă„rene?
Slettet brukerskrev DNB Hauss i Newswebâ ïž Til Sjetten! đđđđđđ
đSkikkelig vanskelig Ă„ se at PGS smadrer 7 i lĂžpet av neste uke, assaâšïž
Londonmannen
12.07.2023 kl 09:05
3839
Ja, dem som er negative til aksjen spiste sin frokost i gÄr med de siklet rundt munnen. Flere av dem gulpet nok ogsÄ ned noen glass champis i pÄvente av at bÞrsen skulle Äpne og helvete porter skulle Äpne seg for allerede skadeskutte PGS aksjonÊrer. De satt klare til Ä meske seg med PGS aksjer til gi bort pris langet nede pÄ 4-tallet og de mest hÄpefulle drÞmte om kursen hodt nede pÄ 3-tallet.
Ja, 11 juli 23 skulle bli de lange knivers dag da alle hÄpefulle, imbisile PGS-aksjonÊrer endelig skulle fÄ seg en lÊrepenge og formelig falle pÄ kne og tilbe enhver investor som ville overta deres aksjer for hva enn de mÄtte ville betale.
Skuffelsen mÄ derfor ha vÊrt nedslÄende nÄr dette scenario ikke utspilte seg. Joda, noe aksjer ble skuflet ut pÄ rundt kr 5, men sÄ steg kursen og stabiliserte seg rundt 5,50. Baisserne mÄtte la det som skulle vÊre festdrÄper bli trÞstemedisin. FÄr hÄpe ikke for mange gikk inn i en alvorlig depresjon i lÞpet av dagen.
Ha en god bÞrsdag enten du er en forsmÄdd baisser eller optimistisk PGS aksjonÊr!
Ja, 11 juli 23 skulle bli de lange knivers dag da alle hÄpefulle, imbisile PGS-aksjonÊrer endelig skulle fÄ seg en lÊrepenge og formelig falle pÄ kne og tilbe enhver investor som ville overta deres aksjer for hva enn de mÄtte ville betale.
Skuffelsen mÄ derfor ha vÊrt nedslÄende nÄr dette scenario ikke utspilte seg. Joda, noe aksjer ble skuflet ut pÄ rundt kr 5, men sÄ steg kursen og stabiliserte seg rundt 5,50. Baisserne mÄtte la det som skulle vÊre festdrÄper bli trÞstemedisin. FÄr hÄpe ikke for mange gikk inn i en alvorlig depresjon i lÞpet av dagen.
Ha en god bÞrsdag enten du er en forsmÄdd baisser eller optimistisk PGS aksjonÊr!
Slettet brukerskrev DNB Haussemode initializing: Fase 1 - The warm upđ„
DNB Hauss i Newswebâ
ïž
Til Sjetten! đđđđđđ
Til Sjetten! đđđđđđ
DNB Haussemode initializing: Fase 1 - The warm upđ„
elnomi
12.07.2023 kl 09:02
3931
Er du og KnÞtta ansatt av shortere for Ä skrive negative 24/7 pÄ forumet? I sÄ fall ville jeg bedt om betydelig lÞnnsÞkning for nÄ kommer dere til Ä fÄ det krevende fremover nÄr PGS raskt seiler forbi 5 tallet, 6 tallet og videre oppover tankerekken.
PĂ„ med redningsvesten og hold dere godt fast i ripa!
PĂ„ med redningsvesten og hold dere godt fast i ripa!
Obxserver
12.07.2023 kl 09:01
3952
Som jeg nevnte i gÄr, du skal vÊre heldig hvis du fÄr kjÞpt under kr 6.
Slettet brukerskrev KjÞp heller enn Ä si sÄ mye dumt
Her mÄ du nok se deg selv i speilet! Eller sitter du pÄ perrongen og venter pÄ toget i igjen. Du bommer pÄ alt!
KjÞp heller enn Ä si sÄ mye dumt
Selv DNB ligger nĂ„ som đ§Č og trekker opP
Tull! Det er fortsatt nedside pÄ hÞye 3 tallet!
elnomi
12.07.2023 kl 08:56
4029
Det ser ut som piggsko mÄ snÞres pÄ nÄ om en skal fÄ PGS pÄ 5 tallet.
geo01
12.07.2023 kl 08:53
4110
Hva som ferdigstilles q2 er ikke endelig da alltid er kontrakter i markedet 2 og 3 stk som kan vĂŠre income i juli/tidlig august gjerne lengre kontrakter.
Q2 res 20 juli gir flere svar.
Q2 vil ogsÄ vise fri cash i perioden som et viktig tall uansett omsetning.
Inn i q3 er det 6,5 skip pluss 1 skip i arbeid men med Ramform Titan har 1-1,5 mnd standby pga avbrutt kontrakt SÞr Amerika men med ny 40 dagers kontrakt i midellhavet(Egypt?) som blir bonus,fee pÄ avbrutt kontrakt er ikke registrert,kanskje q2?
Q3 blir nok et langt hÞyere resultat og hÞyere LS som er bestilt fra kunder,det mÄ komme eller sÄ blir LS enorme greier q4.
Fri cash q2 blir et viktig tall og da ntogjelden.
Q2 res 20 juli gir flere svar.
Q2 vil ogsÄ vise fri cash i perioden som et viktig tall uansett omsetning.
Inn i q3 er det 6,5 skip pluss 1 skip i arbeid men med Ramform Titan har 1-1,5 mnd standby pga avbrutt kontrakt SÞr Amerika men med ny 40 dagers kontrakt i midellhavet(Egypt?) som blir bonus,fee pÄ avbrutt kontrakt er ikke registrert,kanskje q2?
Q3 blir nok et langt hÞyere resultat og hÞyere LS som er bestilt fra kunder,det mÄ komme eller sÄ blir LS enorme greier q4.
Fri cash q2 blir et viktig tall og da ntogjelden.
Oljeprisen ventes teste Ă„rets toppnivĂ„â
ïž
PHLX Oil Service Index steg 3,20% i gĂ„râ ïž
Meglerhusene skriker KJĂPâ ïž
3 Kontrakter, hvorav 1 sexy New Energy, og 1 Gigant olje/gass ventes Meldt innen kort tid(â ïž)
Du leste det fÞrst her pÄ Nordens i sÊrklasse Mest PopulÊre FinanstrÄd
Dette pĂ„ Sementert Bunn. Lets Go! đđđđđđ
PHLX Oil Service Index steg 3,20% i gĂ„râ ïž
Meglerhusene skriker KJĂPâ ïž
3 Kontrakter, hvorav 1 sexy New Energy, og 1 Gigant olje/gass ventes Meldt innen kort tid(â ïž)
Du leste det fÞrst her pÄ Nordens i sÊrklasse Mest PopulÊre FinanstrÄd
Dette pĂ„ Sementert Bunn. Lets Go! đđđđđđ
Artige
12.07.2023 kl 08:49
3713
Det er vel ikke mer bom enn de som sa den skulle til 7, 8 og hÞyere. Og videre sÄ skal den til 15 og 20 fÞr den tar av. Det er sÄ skivebom.
For oss som har hatt denne aksjen i noen Är har hÞrt dette nÄ i Ärevis.
elnomi
12.07.2023 kl 08:43
3790
Av 10 meglerhus har 9 pÄ KjÞp per d.d.«
Dette smaker fugl av nÄ. NÄ har ogsÄ DnB et kursmÄl godt over bÞrskursen til PGS. I dag er det nok tilbake til 6 tallet og fÄr hvalross rett i noen snarlige storfisker av kontrakter? Ja da smeller det skikkelig.
PGS inviterer nÄ til fest i ukene og mÄnene som kommer, DnB kommer, er du ogsÄ med?
Dette smaker fugl av nÄ. NÄ har ogsÄ DnB et kursmÄl godt over bÞrskursen til PGS. I dag er det nok tilbake til 6 tallet og fÄr hvalross rett i noen snarlige storfisker av kontrakter? Ja da smeller det skikkelig.
PGS inviterer nÄ til fest i ukene og mÄnene som kommer, DnB kommer, er du ogsÄ med?
Redigert 12.07.2023 kl 08:45
Tigerberget
12.07.2023 kl 08:42
3817
Det er mange baissere (tradere) som ikke vil skjĂžnneâŠog mange av dem virker sure for at de ikke kom inn pĂ„ lav kurs i gĂ„r etter at de spĂ„dde dommedag.
Leste vel i lÞpet av morgentimene i gÄr at de mest spekulative surmaga baisserne trodde pÄ 30% nedgang og kursmÄl 3,70..
Leste vel i lÞpet av morgentimene i gÄr at de mest spekulative surmaga baisserne trodde pÄ 30% nedgang og kursmÄl 3,70..
GrĂžntgress
12.07.2023 kl 08:30
4053
Tallene vil komme svart pÄ hvitt ift Þkt inntjening de neste kvartalene. Det er det som betyr noe om du ikke skjÞnte det. Spesielt spÞrsmÄl..
PHOinvestor
12.07.2023 kl 08:24
4178
Mange som ikke kom inn i gÄr ser jeg ikke jeg heller , hadde lagt meg for lavt
Du er bare patetisk. Bommer pÄ absolutt alt og kommer med usannheter
Restplassno
12.07.2023 kl 08:13
4398
NÄ siteres du og kildene dine pÄ 3 kontrakter inne pÄ shareville, hvalross. Ventes tre store kontrakter fÞr q2 pres. HÄper virkelig det stemmer litt i alle fall!
Hvor mange prosent har PGS steget pÄ kontrakter i det siste? Fint om du kunne komme med noen konkrete tall.
Forumet burde holde stengt mellom 24:00 og 06:00
Du mÄ ikke sitte oppe om natten og dikte deg helt pÄ viddene. Du har null peiling.
https://www.investopedia.com/terms/i/ifrs.asp
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Financial_Reporting_Standards
https://www.investopedia.com/terms/i/ifrs.asp
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Financial_Reporting_Standards
Tigerberget
12.07.2023 kl 08:02
4542
GrÞntgress skrev PÄtide Ä klatre opp igjen nÄ, tenker vi har en god bÞrsdag i vente.
6 tallet innen rekkevidde đđđŒđđŒ
GrĂžntgress
12.07.2023 kl 07:48
4731
PÄtide Ä klatre opp igjen nÄ, tenker vi har en god bÞrsdag i vente.
geo01
12.07.2023 kl 01:21
5573
KlÞpte 7500 aksjer pÄ 5,3 i dag,handler av prinsipp ikke flere aksjer da jeg sitter long.
Greit og fÄ q2 mere nyansert enn i dag,men med allkeringer i skipsportofÞljen er ikke alt i water selv om Titan seiler pÄ bonuskontrakt og Victory utsetter oppdrag men med arbeid i NordsjÞen istedet,noe amputert.
Det eneste som trigger nÄ er en veldig lav aksjekurs,men hÄper q2 vil gi litt mere svar pÄ q3 og q4.
Late sales var bedre enn i 2019 som var forrige sammenlikning med usd 46 mill.
Kontraktsarbeide og multiklient var sterkt nok.
De selger LS godt over produkjson biblotek .
Kanskje de burde begynne med avlysnings fee av kontrakter?
At de ikke gjorde en lÄneavtale med aksjonÊrene tidligere er meg en gÄte pr dd og ga aksjonÊrene 12-15% konvertible aksjer til 8% rente pÄ kurs 6-6,5 kt-
Men de har sine likviditetsbudsjetter og har kontroll pÄ cash income og LS som jeg tror vil eksplodere 2 neste kvartal,det er bestilt.
At Pgs faller i dag uten mere bakrunn i q2 tallene som kommer er ikke lett og se.
Greit og fÄ q2 mere nyansert enn i dag,men med allkeringer i skipsportofÞljen er ikke alt i water selv om Titan seiler pÄ bonuskontrakt og Victory utsetter oppdrag men med arbeid i NordsjÞen istedet,noe amputert.
Det eneste som trigger nÄ er en veldig lav aksjekurs,men hÄper q2 vil gi litt mere svar pÄ q3 og q4.
Late sales var bedre enn i 2019 som var forrige sammenlikning med usd 46 mill.
Kontraktsarbeide og multiklient var sterkt nok.
De selger LS godt over produkjson biblotek .
Kanskje de burde begynne med avlysnings fee av kontrakter?
At de ikke gjorde en lÄneavtale med aksjonÊrene tidligere er meg en gÄte pr dd og ga aksjonÊrene 12-15% konvertible aksjer til 8% rente pÄ kurs 6-6,5 kt-
Men de har sine likviditetsbudsjetter og har kontroll pÄ cash income og LS som jeg tror vil eksplodere 2 neste kvartal,det er bestilt.
At Pgs faller i dag uten mere bakrunn i q2 tallene som kommer er ikke lett og se.
PerUlv Den ene
12.07.2023 kl 01:10
5607
NÞtt og nÞtt billig PGS ja, sÄ sÞtt sÄ sÞtt..
Nei jeg sier bare som KIWI... Jeg gir meg aldri pÄ pris, Hehe..
NÄ har jeg vel antydet at et close av nedre gap kunne inntreffe ved dÄrlig Q2 pre... Og det var vel akkurat det som skjedde da TGS la frem sin pre. Og nÄr man i hensyntar slike muligheter disponerer man sin portefÞlje der etter. Men...
NÄ skal jeg vÊre helt Êrlig Ä innrÞmme at det ikke ble noen inngang pÄ hÞy 4 men det ble det pÄ meget lav 5 den 26 juni og med pÄfyll pÄ "relativt lav 5 i dag". Ikke bare bare Ä handle PGS i fÞrersete pÄ en bobil pÄ vei til Helgeroa, hehe Men fornÞyd med dagens pÄ 5,376 i en krapp hÞyresving.
NÄ tviler jeg sterkt pÄ "fill" pÄ dine lave 4 men skulle vi havne der sÄ tar jeg gjerne mer... 3,88 er jo et Äpent gap men som kanskje ikke blir lukket fÞr det har gÄtt 10 eller 20 Är. (Og kanskje ikke da heller.) Men... SÄ har vi jo nÄ en del gaps oppside som nok skal lukkes. Og da begynner vi med 6,1460 og videre med 6,9240 (Time) eller 6,8540 dag.
Nei jeg sier bare som KIWI... Jeg gir meg aldri pÄ pris, Hehe..
NÄ har jeg vel antydet at et close av nedre gap kunne inntreffe ved dÄrlig Q2 pre... Og det var vel akkurat det som skjedde da TGS la frem sin pre. Og nÄr man i hensyntar slike muligheter disponerer man sin portefÞlje der etter. Men...
NÄ skal jeg vÊre helt Êrlig Ä innrÞmme at det ikke ble noen inngang pÄ hÞy 4 men det ble det pÄ meget lav 5 den 26 juni og med pÄfyll pÄ "relativt lav 5 i dag". Ikke bare bare Ä handle PGS i fÞrersete pÄ en bobil pÄ vei til Helgeroa, hehe Men fornÞyd med dagens pÄ 5,376 i en krapp hÞyresving.
NÄ tviler jeg sterkt pÄ "fill" pÄ dine lave 4 men skulle vi havne der sÄ tar jeg gjerne mer... 3,88 er jo et Äpent gap men som kanskje ikke blir lukket fÞr det har gÄtt 10 eller 20 Är. (Og kanskje ikke da heller.) Men... SÄ har vi jo nÄ en del gaps oppside som nok skal lukkes. Og da begynner vi med 6,1460 og videre med 6,9240 (Time) eller 6,8540 dag.
geo01
12.07.2023 kl 01:01
5602
Hvorfor solgte du?
Visste du noe som ikke andre visste eller er du bare smart.
Ingenting forundrer meg.
Da sees vi pÄ 4 kroner da.
Visste du noe som ikke andre visste eller er du bare smart.
Ingenting forundrer meg.
Da sees vi pÄ 4 kroner da.
rischioso
12.07.2023 kl 00:58
5619
IFRS forteller jo ikke noe om resultatet, men om eiendeler og gjeld - mao, status pÄ det vil fÞrst foreligge nÄr resultatregnskapet kommer pÄ bordet ...
Solgte pÄ 6,45 for to uker siden siden og ble latterliggjort selvsagt. Berre kosar litt :D
Du vil ha mer tall fra Geo og Oppturen đđđ?
Selv PerUlv har gitt seg no - dette skipet skal ned og da laster jeg igjen. Lav 4.
Du vil ha mer tall fra Geo og Oppturen đđđ?
Selv PerUlv har gitt seg no - dette skipet skal ned og da laster jeg igjen. Lav 4.
Redigert 12.07.2023 kl 00:27
Kunne du tatt en pause kokkos, det intetsigende hestepisset ditt har null verdi.
Takk.
Takk.