$$$PGS$$$ đŠŠÙ©(âąÌ€Ìá”âąÌ€Ìàč)Raf$ern Taf$ern
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
18.07.2023 kl 10:32
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
RFS
Det blandes sammen mange ulike tankemÄter her, det kan jo hende noen av dere setter pris pÄ en liten presisering/opprydding:
Det er jo riktig at aksjen prises etter fremtidig inntjening. Vi som sitter med aksjen tror pÄ god cashflow fremover, selv om PGS riktig nok har hatt mange dÄrlige Är i det siste, og fortjener sikkert litt tyn for det. Vi tror likevel det kommer noen fantastiske Är, det er jo det som er sÄ rart med slike sykliske aksjer, det kommer noen sykt gode Är innimellom. Noen tror at mange av de neste 10 Är blir veldig gode.
Selv med noen dÄrlige regnskapsÄr kan et selskap likevel stille sikkerhet for lÄnene sine ved Ä vise til markedsmessige eiendelsverdier, altsÄ skip og bibliotek. Sikkerheten er jo der slik at gjeldseierne kan ta over eiendelene hvis det gÄr riktig galt. Sikkerheten for de 450MUSD (den nye obligasjonsgjelden) er skip og bibliotek markedsmessig verdsatt av skipsmeglere til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Sum gjeld 624MUSD (obligasjon pluss annen gjeld) gir gjeldsgrad pÄ lave 26 %. Det var dette som overbeviste obligasjonskjÞperne, samt en god rente. Jeg kommer til Ä hamstre obligasjoner nÄr jeg gradvis selger meg ut av PGS, sÄ fÄr jeg 13 % med god sikkerhet i noen Är.
Oppsummert: det kan bli god utvikling i aksjen de nÊrmeste Ärene, og nÄr man er fornÞyd kan man selge seg ut og kjÞpe bÞrsnoterte obligasjoner.
Det blandes sammen mange ulike tankemÄter her, det kan jo hende noen av dere setter pris pÄ en liten presisering/opprydding:
Det er jo riktig at aksjen prises etter fremtidig inntjening. Vi som sitter med aksjen tror pÄ god cashflow fremover, selv om PGS riktig nok har hatt mange dÄrlige Är i det siste, og fortjener sikkert litt tyn for det. Vi tror likevel det kommer noen fantastiske Är, det er jo det som er sÄ rart med slike sykliske aksjer, det kommer noen sykt gode Är innimellom. Noen tror at mange av de neste 10 Är blir veldig gode.
Selv med noen dÄrlige regnskapsÄr kan et selskap likevel stille sikkerhet for lÄnene sine ved Ä vise til markedsmessige eiendelsverdier, altsÄ skip og bibliotek. Sikkerheten er jo der slik at gjeldseierne kan ta over eiendelene hvis det gÄr riktig galt. Sikkerheten for de 450MUSD (den nye obligasjonsgjelden) er skip og bibliotek markedsmessig verdsatt av skipsmeglere til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Sum gjeld 624MUSD (obligasjon pluss annen gjeld) gir gjeldsgrad pÄ lave 26 %. Det var dette som overbeviste obligasjonskjÞperne, samt en god rente. Jeg kommer til Ä hamstre obligasjoner nÄr jeg gradvis selger meg ut av PGS, sÄ fÄr jeg 13 % med god sikkerhet i noen Är.
Oppsummert: det kan bli god utvikling i aksjen de nÊrmeste Ärene, og nÄr man er fornÞyd kan man selge seg ut og kjÞpe bÞrsnoterte obligasjoner.
Redigert 17.07.2023 kl 22:19
Du mÄ logge inn for Ä svare
âšïžâšïžâšïž PGS er HOT HOT HOT âšïžâšïžâšïž
"đCarat, er 146429 deltagende og engasjerte lesere pĂ„ Ă©n uke mye i nisjepresse opp mot formuende?"
đđđđđđđđđđđđââïž
#OPPMERKSOMHETSĂKONOMI
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
đđđđđđđđđđđđââïž
#OPPMERKSOMHETSĂKONOMI
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Redigert 12.07.2023 kl 17:18
Kontur
12.07.2023 kl 17:07
4691
https://www.finansavisen.no/energi/2023/07/12/8022251/bp-skal-utvikle-vindprosjekter-offshore-tyskland?internal_source=sistenytt
Uffda, enda mer seismikkarbeid. Kan bli for mye ogsÄ. Ikke bra at alle piler peker opp. PGS kursen ta fyr.
Lykke til alle som sitter godt i det med mye PGS aksjer. Og til de som ennÄ ikke er inne sÄ er det fortsatt latterlig billig.
Her er store som nÄ har kjÞpt seg opp, men det skjÞnner vel de fleste basert pÄ siste dagers omsetning.
Uffda, enda mer seismikkarbeid. Kan bli for mye ogsÄ. Ikke bra at alle piler peker opp. PGS kursen ta fyr.
Lykke til alle som sitter godt i det med mye PGS aksjer. Og til de som ennÄ ikke er inne sÄ er det fortsatt latterlig billig.
Her er store som nÄ har kjÞpt seg opp, men det skjÞnner vel de fleste basert pÄ siste dagers omsetning.
Stein McDuck
12.07.2023 kl 17:04
4706
Fint resultat pĂ„ PGS idag đ mye god informasjon her pĂ„ forumet. Noe er riktig og noe ikke sĂ„ riktig. Har heldigvis litt vett nok til Ă„ ikke hĂžre pĂ„ alt og tenke litt selv đ
Her er mye haussing, drittslenging og sĂ„nt dessverre. Tror ikke vi kommer unna det đ€·đŒââïž
Krysser fingrene for en god oppgang i morgen ogsĂ„ đ€đ»
Her er mye haussing, drittslenging og sĂ„nt dessverre. Tror ikke vi kommer unna det đ€·đŒââïž
Krysser fingrene for en god oppgang i morgen ogsĂ„ đ€đ»
Nickhead
12.07.2023 kl 17:02
4731
Takk for svar hvalbiff.
Svaret er helt greit for meg.
Jeg er vant til Ä ta ansvar, derfor tenkte jeg mest pÄ de pÄ forumet som er like tom i lokket som deg.
Foreksempel de som tok anbefalingene om kraftig gearing nÄr pgs var i 12-13
Akkurat ja !!
Tvangsolgt
Tullinger som deg,som tydeligvis ikke har sÊrlig innsikt og gir aksjerÄd,skulle vÊre utestengt fra slike forum.
Bare min ĂŠrlige mening
Svaret er helt greit for meg.
Jeg er vant til Ä ta ansvar, derfor tenkte jeg mest pÄ de pÄ forumet som er like tom i lokket som deg.
Foreksempel de som tok anbefalingene om kraftig gearing nÄr pgs var i 12-13
Akkurat ja !!
Tvangsolgt
Tullinger som deg,som tydeligvis ikke har sÊrlig innsikt og gir aksjerÄd,skulle vÊre utestengt fra slike forum.
Bare min ĂŠrlige mening
Noe som skurrer der ja PUđ
đ€Ł
Veldig bra innlegg đ
Tenkt og fundert her, Etikk-Nick. Men sÄ sjekket jeg konto. - Velger etter nÞye vurdering Ä fortsette a-k-k-u-r-a-t som fÞr. Men, legger ved en advarsel:
NĂ„r en liten đ skal ut og gĂ„, mĂ„ den se seg for Ă„ passe pĂ„: Plutselig er man ombord pĂ„ đąGlĂ€djens $tore Lystseilasâšïž, seilende Rett inn i Ă rets Store MEMEpump 2023 - ALL IN og KRAFTIG BELĂ NT - tidlig pĂ„ ferden i Bevegelsesaksje pĂ„ vei til Ă„ bli PUMPET OPP til egentlig helt urealistiske verdsettelser, som fort kan touche TRESIFFFRETđ€©(trolig topp november)
đđđ
NĂ„r en liten đ skal ut og gĂ„, mĂ„ den se seg for Ă„ passe pĂ„: Plutselig er man ombord pĂ„ đąGlĂ€djens $tore Lystseilasâšïž, seilende Rett inn i Ă rets Store MEMEpump 2023 - ALL IN og KRAFTIG BELĂ NT - tidlig pĂ„ ferden i Bevegelsesaksje pĂ„ vei til Ă„ bli PUMPET OPP til egentlig helt urealistiske verdsettelser, som fort kan touche TRESIFFFRETđ€©(trolig topp november)
đđđ
Redigert 12.07.2023 kl 16:53
Hvis noen har en lenke til materialet om nettoverdiene av PGS sine assets som ble laget til presentasjonen for obligasjons investorene, sÄ ville det vÊrt interessant lesing.
đ„łđȘđŒđ.. Og hvordan stĂ„r det til med short? Tror de satte ny eller dekket idag?..
Fint driv i PGS i dag. Det er kanskje flere som ser at framtida er lys. Og at de forventende neddiskonterte kontantstrÞmmer tilsier at PGS er veldig lavt priset. Kanskje markedet i dag har begynt Ä se pÄ framtida ikke bare pÄ fortida.
- P/E pÄ 2 til 3 tilsier at kursen fint kan gÄ 300% og fÄ en P/E pÄ 6 til 9.
- De anslÄtte nettoverdiene av assets tilsier en kurs pÄ 18 kr. Det tilsier ogsÄ en oppside pÄ 300%. Det i et mediantilfelle. I markeder i vekst (seismikk, ogsÄ knyttet til CCS, vind og kanskje mineraler) sÄ kan det godt vÊre at verdiene er langt hÞyere.
Noen korte refleksjoner til oppdateringen i gÄr
1. Late sales lar vente pÄ seg. Men med en hÞy oljepris og vekst i markedene til PGS, sÄ kommer de trolig, bare litt senere.
2. Transfer sales kan ogsÄ komme nÄr som helst. OgsÄ dem det er disputt om. Det er snakk om betydelige belÞp som kan blÄse bort emisjons skremslene en gang for alle. Skremsler som synes grunnlÞse.
3. Det er underlig at PGS ikke meldte kontrakten pÄ Titan tidligere. Det jeg har lest her tyder pÄ at kontrakten var klar fÞr i gÄr. Dette mÄ sees i lys av at selskaps verdien falt med 100 vis av millioner ved kanselleringen av kontrakten. Da bÞr det vÊre ganske Äpenbart at det at Titan har fÄtt ny jobb bÞr meldes. Enda kanskje ikke kontrakten i Egypt er sÄ stor, sÄ er den viktig. Og det kan komme mer.
4. Det er bra Victory er i arbeid i NordsjÞen. Regner med at den gÄr til Brasil nÄr tida er kommet.
5. Bra info. om vind kontrakten. Dette blir stort.
6. DNB har snudd pÄ hÊlen. Det synes Ä ha stor betydning. De har mer fremstÄtt som et talerÞr for obligasjons investorene enn for rett kurs. Obligasjons investorene vil nok Þnske en emisjon velkommen. Dette fordi de da fÄr Þkt sikkerhet om pengene de har lÄnt ut. Og ogsÄ for de av obligasjonseierne som har solgt PGS-aksjer short for Ä forsikre investeringen i obligasjonene.
Det blir mest interessant Ä hÞre ledelsens syn pÄ framtida pÄ Q2. Tenker at Q3 og i fall fall Q4 blir ekstremt bra. Avhengig av late sales.
- P/E pÄ 2 til 3 tilsier at kursen fint kan gÄ 300% og fÄ en P/E pÄ 6 til 9.
- De anslÄtte nettoverdiene av assets tilsier en kurs pÄ 18 kr. Det tilsier ogsÄ en oppside pÄ 300%. Det i et mediantilfelle. I markeder i vekst (seismikk, ogsÄ knyttet til CCS, vind og kanskje mineraler) sÄ kan det godt vÊre at verdiene er langt hÞyere.
Noen korte refleksjoner til oppdateringen i gÄr
1. Late sales lar vente pÄ seg. Men med en hÞy oljepris og vekst i markedene til PGS, sÄ kommer de trolig, bare litt senere.
2. Transfer sales kan ogsÄ komme nÄr som helst. OgsÄ dem det er disputt om. Det er snakk om betydelige belÞp som kan blÄse bort emisjons skremslene en gang for alle. Skremsler som synes grunnlÞse.
3. Det er underlig at PGS ikke meldte kontrakten pÄ Titan tidligere. Det jeg har lest her tyder pÄ at kontrakten var klar fÞr i gÄr. Dette mÄ sees i lys av at selskaps verdien falt med 100 vis av millioner ved kanselleringen av kontrakten. Da bÞr det vÊre ganske Äpenbart at det at Titan har fÄtt ny jobb bÞr meldes. Enda kanskje ikke kontrakten i Egypt er sÄ stor, sÄ er den viktig. Og det kan komme mer.
4. Det er bra Victory er i arbeid i NordsjÞen. Regner med at den gÄr til Brasil nÄr tida er kommet.
5. Bra info. om vind kontrakten. Dette blir stort.
6. DNB har snudd pÄ hÊlen. Det synes Ä ha stor betydning. De har mer fremstÄtt som et talerÞr for obligasjons investorene enn for rett kurs. Obligasjons investorene vil nok Þnske en emisjon velkommen. Dette fordi de da fÄr Þkt sikkerhet om pengene de har lÄnt ut. Og ogsÄ for de av obligasjonseierne som har solgt PGS-aksjer short for Ä forsikre investeringen i obligasjonene.
Det blir mest interessant Ä hÞre ledelsens syn pÄ framtida pÄ Q2. Tenker at Q3 og i fall fall Q4 blir ekstremt bra. Avhengig av late sales.
rischioso
12.07.2023 kl 16:27
3864
VantageVolante skrev Blir kult Ă„ se hvordan OSX gjĂžr det ikveld. Viktig index for oss.
Yep, og ikke minst fryktindexen (VIX) som nÄ er gÄtt rett i kjelleren sÄ optimismen er tilbake ...;)
https://finance.yahoo.com/quote/%5EVIX/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAMOAhGGOaD2fLmQANlO2Kxly9DsZRS6o7udOu6nQotilnV4nxjUI0PCYX745wFUS5HT5hAEcdYdH3jtAegrhwVkQKXAbvQJM2L8f3yJdYggcXv9Jflamw4nSutGJDB1DJfDCArTfMfgvx5O-QGiu3QY5-dresSCAwYajl6eso4co
https://finance.yahoo.com/quote/%5EVIX/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAMOAhGGOaD2fLmQANlO2Kxly9DsZRS6o7udOu6nQotilnV4nxjUI0PCYX745wFUS5HT5hAEcdYdH3jtAegrhwVkQKXAbvQJM2L8f3yJdYggcXv9Jflamw4nSutGJDB1DJfDCArTfMfgvx5O-QGiu3QY5-dresSCAwYajl6eso4co
Ok, er i tenkeboksen
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:22
3901
rischioso skrev Ikke umulig - det er knappe 5% dit ...;)
Blir kult Ă„ se hvordan OSX gjĂžr det ikveld. Viktig index for oss.
Nickhead
12.07.2023 kl 16:21
3879
Hvalbiff, har alltid ment at du kun er en stor gjÞk som villeder smÄgjÞkene her pÄ forumet.
Ditt siste var visstnok Ă„ begynne kraftig gearing.
Du er kun farlig for enkelte.
Og denne gangen mener jeg alvor.
Ta betenkningstid fĂžr du kommer med atter et svadasvar
Ditt siste var visstnok Ă„ begynne kraftig gearing.
Du er kun farlig for enkelte.
Og denne gangen mener jeg alvor.
Ta betenkningstid fĂžr du kommer med atter et svadasvar
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:20
3845
Ja det er jo klartr, siden jeg gikk inn vinteren 2022 pÄ kurs 2.
Tvangssalg ja. Jojo. FĂ„r selge begge Porschene fĂžrst da kanskje. Panamera Stasjonsvogn og 1990 911. Da kommer jeg jo et stykke.
Lykke til selv ()ick. Du trenger det, for mÄten du opptrer her inne pÄ viser et du mest sannsynlig er et rasshÞl.
(porschene var ikke for Ä skryte, men mÄtte bare -slik dette vesenet snakker)
KlasselĂžs type.
Tvangssalg ja. Jojo. FĂ„r selge begge Porschene fĂžrst da kanskje. Panamera Stasjonsvogn og 1990 911. Da kommer jeg jo et stykke.
Lykke til selv ()ick. Du trenger det, for mÄten du opptrer her inne pÄ viser et du mest sannsynlig er et rasshÞl.
(porschene var ikke for Ä skryte, men mÄtte bare -slik dette vesenet snakker)
KlasselĂžs type.
Redigert 12.07.2023 kl 16:21
rischioso
12.07.2023 kl 16:19
3881
VantageVolante skrev Jeg nĂŠrmest forventer at det skjer allerede imorgen? Hva tror du?
Ikke umulig - det er knappe 5% dit ...;)
Nickhead
12.07.2023 kl 16:18
3828
Ditt poeng Risen er intet problem for meg.
Jeg har kanskje mindre prosentdel i long kontra trade enn deg,men jeg er forelĂžpig ikke overbevist.
At jeg gÄr glipp av noe oppgang i trade er greit, men jeg gÄr ogsÄ "glipp "av noe nedgang
Jeg har kanskje mindre prosentdel i long kontra trade enn deg,men jeg er forelĂžpig ikke overbevist.
At jeg gÄr glipp av noe oppgang i trade er greit, men jeg gÄr ogsÄ "glipp "av noe nedgang
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:17
3806
Jeg nĂŠrmest forventer at det skjer allerede imorgen? Hva tror du?
Ser du forskjellen pÄ stil og metode Nick?
Noen tradere mÄ man bare respektere, selv om man selv har en annen strategi.
Andre ...
Noen tradere mÄ man bare respektere, selv om man selv har en annen strategi.
Andre ...
Redigert 12.07.2023 kl 16:17
nad.oslo
12.07.2023 kl 16:16
3807
Fikk hÞre fra investor relation pgs at dem har to voldgift saker kommer opp i july, det gjelder for q4 2022 og q1 2023 pÄ 30 musd som er inntektsfÞrt. HÄper de fÄr inn hele betalingen!
Redigert 12.07.2023 kl 16:17
Nickhead
12.07.2023 kl 16:14
3835
Villa vontana i himmelsk lykkerus
Han unngikk tvangssalg, og ser nÄ at urealiserte tap ble et lite hakk bedre.
Lykke til videre (:
Han unngikk tvangssalg, og ser nÄ at urealiserte tap ble et lite hakk bedre.
Lykke til videre (:
Kall de for "NATO". Eller All Alliance Partners.
NĂ„ skal PGS mye opp. Men det er every dog for himself.
I November
NĂ„ skal PGS mye opp. Men det er every dog for himself.
I November
Redigert 12.07.2023 kl 16:15
rischioso
12.07.2023 kl 16:14
3851
Aldri feil Ä innrÞmme at man noen ganger har gÄtt av pÄ feil stasjon og jo raskere man hopper pÄ igjen jo raskere kommer man med til neste holdeplass. Om den slutter pÄ oversiden av 6,1 i dag og med rekylen over dammen og ikke minst rekylen i olja sÄ kan 6,5 komme raskere enn man sÄ for seg...;)
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:12
3873
10PS skrev I morra Ă„pner den mye hĂžyere.
SelvfÞlgelig gjÞr den det. BÄde med og uten melding om kontrakt. Det er temmelig Äpenbart slik det ser ut nÄ.
đđđGlĂ€djens $tore Lystseilas. Man skal passe pĂ„ Ă„ leve i nuet, men tar meg i Ă„ glede meg til i morgen ogđ
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:11
3878
Jupp, det ligger til rette for gode tider nÄ.
Men igjen: Short ble REDUSERT igÄr, IKKE Þkt.
Men igjen: Short ble REDUSERT igÄr, IKKE Þkt.
nad.oslo
12.07.2023 kl 16:08
3868
Jeg ser pÄ begge, men syntes det var interessant Ä finne ut hvilken nivÄ de satte shorten pÄ. Men uansett med dagens inflasjon pÄ 3 % I usa, som forÞvrig er det laveste pÄ 2 Är, sÄ vil nok fed kanskje roe seg litt ned. Dollar faller og det igjen vil gi boost for oljeprisen.
Det lover iallefall godt. HĂ„per pĂ„ par gode kontrakter til pĂ„ pgs đđđ
Det lover iallefall godt. HĂ„per pĂ„ par gode kontrakter til pĂ„ pgs đđđ
Nickhead
12.07.2023 kl 16:06
3884
Villa vontana
Nick har ikke erfaring med denne aksjen
Nick liker ikke sÄ veldig Ä kjÞre heis
Det overlater jeg til tullingene.
Du kan vĂŠre heisfĂžrer
Nick har ikke erfaring med denne aksjen
Nick liker ikke sÄ veldig Ä kjÞre heis
Det overlater jeg til tullingene.
Du kan vĂŠre heisfĂžrer
Holymoses25
12.07.2023 kl 16:06
3895
Da fÄr vi et litet mini-rally i sluttet av dagen og i morgen starter vi pÄ +5%, "Right off the Bat"
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:04
3943
Short Nordic er ofte feil.
Bruk Finanstilsynet sin side istedet.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010199151
Bruk Finanstilsynet sin side istedet.
https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010199151
đđ¶âđ«ïžSelskapet med Venner har bygd et InstrumentđȘ ut av aksjen. Forklarer mer om dette senere. Men det viktigste er
-StĂžrst mulig Omsetning i papiret
-Mest mulig Oppmerksomhet i media og forum
-HĂžyest mulig daglige kursutslag
Ved Ă„ bygge et Instrument - en PapirDrageđČ - kan Insidere, Eiere og Samarbeidspartnere gjĂžre 1000er % i en aksje som fluktuerer mellom grov underpris og drĂžy OVERPRIS.đđđ
KjĂžp Trippel-Gearet PGS NĂ , som BULLMARKEDET VENDER HJEMâšïž
-StĂžrst mulig Omsetning i papiret
-Mest mulig Oppmerksomhet i media og forum
-HĂžyest mulig daglige kursutslag
Ved Ă„ bygge et Instrument - en PapirDrageđČ - kan Insidere, Eiere og Samarbeidspartnere gjĂžre 1000er % i en aksje som fluktuerer mellom grov underpris og drĂžy OVERPRIS.đđđ
KjĂžp Trippel-Gearet PGS NĂ , som BULLMARKEDET VENDER HJEMâšïž
Redigert 12.07.2023 kl 16:03
VantageVolante
12.07.2023 kl 16:01
4020
Prispresset avtar mer enn ventet etter dagens tall. Det indikerer at rentetoppen kan vÊre nÄdd.
Redigert 12.07.2023 kl 16:03
Komodo
12.07.2023 kl 15:59
4046
Jeg prÞver igjen VV. Kan du fortelle hva som nettopp skjedde i USA? For oss som ikke evner Ä fÄ med oss alt altsÄ...
"(med forbehold om at den ikke raser ned igjen nÄ, hvilket jeg ikke ser pÄ som veldig sannsynlig etter hva som nettopp skjedde i USA)"
"(med forbehold om at den ikke raser ned igjen nÄ, hvilket jeg ikke ser pÄ som veldig sannsynlig etter hva som nettopp skjedde i USA)"
elnomi
12.07.2023 kl 15:56
4074
Hiv Ohio,
Snart er shorten vÄr,
Da skal de grilles kraftig de neste 3-5 Ă„r!
Bygger seg opp til en heftig sluttauksjonen.
Snart er shorten vÄr,
Da skal de grilles kraftig de neste 3-5 Ă„r!
Bygger seg opp til en heftig sluttauksjonen.
Redigert 12.07.2023 kl 15:57
nad.oslo
12.07.2023 kl 15:53
4131
Jeg skrev det jeg ser pÄ aktive short position
Player Short Position value Latest win/loss Startprice position Total value change
1.
Capital Fund Management
0.76 % 43.17 M -4.96 M 5.77 NOK -2.84 M
2.
Citadel Advisors Llc
0.83 % 46.92 M -5.39 M 5.77 NOK -3.08 M
3.
Gsa Capital Partners Llp
0.79 % 44.74 M -5.14 M 5.77 NOK -2.94 M
4.
Marshall Wace Llp
1.22 % 69.10 M -7.94 M
ForstÄr ikke hvorfor man gÄr til person angrep og hvilken posisjon jeg har siden ifjor beholder jeg for meg selv. Takk.
Player Short Position value Latest win/loss Startprice position Total value change
1.
Capital Fund Management
0.76 % 43.17 M -4.96 M 5.77 NOK -2.84 M
2.
Citadel Advisors Llc
0.83 % 46.92 M -5.39 M 5.77 NOK -3.08 M
3.
Gsa Capital Partners Llp
0.79 % 44.74 M -5.14 M 5.77 NOK -2.94 M
4.
Marshall Wace Llp
1.22 % 69.10 M -7.94 M
ForstÄr ikke hvorfor man gÄr til person angrep og hvilken posisjon jeg har siden ifjor beholder jeg for meg selv. Takk.
Redigert 12.07.2023 kl 15:54
Kontur
12.07.2023 kl 15:51
4176
nad.oslo skrevInnlegget er slettet
Det stemmer ikke. Punktum
Du derimot jobber nok tett opp imot yndede shortmÄl, Nanov, Nas siste halvÄret.
Brenner det under bena?
Du derimot jobber nok tett opp imot yndede shortmÄl, Nanov, Nas siste halvÄret.
Brenner det under bena?