$$$PGS$$$ 🦦٩(•̤̀ᵕ•̤́๑)Raf$ern Taf$ern
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
18.07.2023 kl 10:32
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
RFS
Det blandes sammen mange ulike tankemåter her, det kan jo hende noen av dere setter pris på en liten presisering/opprydding:
Det er jo riktig at aksjen prises etter fremtidig inntjening. Vi som sitter med aksjen tror på god cashflow fremover, selv om PGS riktig nok har hatt mange dårlige år i det siste, og fortjener sikkert litt tyn for det. Vi tror likevel det kommer noen fantastiske år, det er jo det som er så rart med slike sykliske aksjer, det kommer noen sykt gode år innimellom. Noen tror at mange av de neste 10 år blir veldig gode.
Selv med noen dårlige regnskapsår kan et selskap likevel stille sikkerhet for lånene sine ved å vise til markedsmessige eiendelsverdier, altså skip og bibliotek. Sikkerheten er jo der slik at gjeldseierne kan ta over eiendelene hvis det går riktig galt. Sikkerheten for de 450MUSD (den nye obligasjonsgjelden) er skip og bibliotek markedsmessig verdsatt av skipsmeglere til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Sum gjeld 624MUSD (obligasjon pluss annen gjeld) gir gjeldsgrad på lave 26 %. Det var dette som overbeviste obligasjonskjøperne, samt en god rente. Jeg kommer til å hamstre obligasjoner når jeg gradvis selger meg ut av PGS, så får jeg 13 % med god sikkerhet i noen år.
Oppsummert: det kan bli god utvikling i aksjen de nærmeste årene, og når man er fornøyd kan man selge seg ut og kjøpe børsnoterte obligasjoner.
Det blandes sammen mange ulike tankemåter her, det kan jo hende noen av dere setter pris på en liten presisering/opprydding:
Det er jo riktig at aksjen prises etter fremtidig inntjening. Vi som sitter med aksjen tror på god cashflow fremover, selv om PGS riktig nok har hatt mange dårlige år i det siste, og fortjener sikkert litt tyn for det. Vi tror likevel det kommer noen fantastiske år, det er jo det som er så rart med slike sykliske aksjer, det kommer noen sykt gode år innimellom. Noen tror at mange av de neste 10 år blir veldig gode.
Selv med noen dårlige regnskapsår kan et selskap likevel stille sikkerhet for lånene sine ved å vise til markedsmessige eiendelsverdier, altså skip og bibliotek. Sikkerheten er jo der slik at gjeldseierne kan ta over eiendelene hvis det går riktig galt. Sikkerheten for de 450MUSD (den nye obligasjonsgjelden) er skip og bibliotek markedsmessig verdsatt av skipsmeglere til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Sum gjeld 624MUSD (obligasjon pluss annen gjeld) gir gjeldsgrad på lave 26 %. Det var dette som overbeviste obligasjonskjøperne, samt en god rente. Jeg kommer til å hamstre obligasjoner når jeg gradvis selger meg ut av PGS, så får jeg 13 % med god sikkerhet i noen år.
Oppsummert: det kan bli god utvikling i aksjen de nærmeste årene, og når man er fornøyd kan man selge seg ut og kjøpe børsnoterte obligasjoner.
Redigert 17.07.2023 kl 22:19
Du må logge inn for å svare
https://www.nytimes.com/2023/06/14/science/ibm-quantum-computing.html
https://hbr.org/2022/04/making-quantum-computing-a-reality
"Summary.
While quantum computers exist in the lab, general-purpose quantum computers aren’t yet available for commercial use. How can businesses respond to potential disruptions from this technology before it has actually emerged into the mainstream market? "
https://hbr.org/2022/04/making-quantum-computing-a-reality
"Summary.
While quantum computers exist in the lab, general-purpose quantum computers aren’t yet available for commercial use. How can businesses respond to potential disruptions from this technology before it has actually emerged into the mainstream market? "
PerUlv Den ene
12.07.2023 kl 20:27
4926
Tja..
Og hvorfor skulle det det???
Kanskje du er heldig og får noe på lav "sex" og/eller "High five" hehe
Men det kommer jo an på hvem som "tar deg på sengen" i morgen. Hun eller han som "tok deg i dag" gjorde deg nok litt ukonsentrert, hehe.. Bedre med et nummer på skrivebordet. Men vær for all del forsiktig så "fettfingeren" ikke treffer tastaturet når alle Peggys beilere penetrerer med en stivere... kurs
Og hvorfor skulle det det???
Kanskje du er heldig og får noe på lav "sex" og/eller "High five" hehe
Men det kommer jo an på hvem som "tar deg på sengen" i morgen. Hun eller han som "tok deg i dag" gjorde deg nok litt ukonsentrert, hehe.. Bedre med et nummer på skrivebordet. Men vær for all del forsiktig så "fettfingeren" ikke treffer tastaturet når alle Peggys beilere penetrerer med en stivere... kurs
Rubin
12.07.2023 kl 20:32
4895
Støre jobber med en avtale med Biden (USA) vedrørende mineraler…se VG.
Gjett hvem som vil kartlegge områdene i Nord Atlanteren?
Gjett hvem som vil kartlegge områdene i Nord Atlanteren?
Redigert 12.07.2023 kl 20:38
Psst Se på 1mnds chartet for Argeo og Green Minerals. FN Gamechangeren som ga "100% på noen timer" i de to andre Mineralplaysa, kunne like gjerne gitt samme Jackpot🎰 i vår PGS💎. Men akkurat når Nyheten om ar FN ville åpne for Gruvedrift på Havbunnen kom, var det shorterne som hadde overtaket.
Vel, NÅ kommer ⚡️Impul$en⚡️ igjen ... ... ...
Vel, NÅ kommer ⚡️Impul$en⚡️ igjen ... ... ...
Alby skrev Det er vel flere enn PGS som kan dette ?
Argeo og GEM har allerede fått uttelling for denne nyheten + Åpning av Norsk Kontinentalsokkel = "Den berømmelige doblingen på noen timer" (se 1mnd chart).
PGS (og 2 andre som trolig går når PGS går), - har tilgode å få ut disse prosentene ...
ER det NÅ!?
PGS (og 2 andre som trolig går når PGS går), - har tilgode å få ut disse prosentene ...
ER det NÅ!?
Redigert 12.07.2023 kl 21:01
Alby skrev Det er vel flere enn PGS som kan dette ?
Emgs skjult perle. Er meget relevant.
Redigert 12.07.2023 kl 21:15
😂💯👍…
Slettet brukerskrev Emgs skjult perle. Er meget relevant.
EMGS er et must å ha i porteføljen. Litt liten omsetning til at tradere gidder, men den bykser kolossalt på meldinger.
citius
12.07.2023 kl 21:28
4143
Oljen biter godt i 80 USD i dag/kveld
Grunnlaget for mye leting er sterkt
Mineraler under vann presses nå frem world-wide
CCS er ut av startgropen, mange flere brønner kommer, vet om minst 10
Havvind er begynt å matrialisere seg....more to come
PGS er absolutt i fokus
Fear Of Missing Out ++ Short - Squizzz gir 2-sifret snart
Trenger ikke gjette. EMGS.
EMGS har teknologien og et et stort bibliotek med data.
Klar oppkjøpskandidat. PGS bør ta selskapet før TGS gjør det.
PS: Argeo er også en kandidat til oppdrag.
EMGS har teknologien og et et stort bibliotek med data.
Klar oppkjøpskandidat. PGS bør ta selskapet før TGS gjør det.
PS: Argeo er også en kandidat til oppdrag.
Travis-Bickle
12.07.2023 kl 21:37
4071
And So It Begins..... Inflation Edition
https://www.youtube.com/watch?v=1K6ZsR74wkQ&ab_channel=TheLincolnProject
https://www.youtube.com/watch?v=1K6ZsR74wkQ&ab_channel=TheLincolnProject
citius
12.07.2023 kl 21:44
4221
Tror mer på en Spin-of fra PGS enn et oppkjøp
PGS er også i fokus for å bli spist, der blir det konkurranse
men på 14 - 15 kroner så er mange investorer fornøyd og lar den gå, dessverre
De neste årene blir sterke og PGS kan gå veien alene,
men en kraftig industriell aktør setter tennene i her ila høsten, er min klare oppfatning av dette markedet nå
De store aktørene / investorene i US særlig, kjører nå hardt i olje/energi og matrialer
Den som lever får se
PGS er også i fokus for å bli spist, der blir det konkurranse
men på 14 - 15 kroner så er mange investorer fornøyd og lar den gå, dessverre
De neste årene blir sterke og PGS kan gå veien alene,
men en kraftig industriell aktør setter tennene i her ila høsten, er min klare oppfatning av dette markedet nå
De store aktørene / investorene i US særlig, kjører nå hardt i olje/energi og matrialer
Den som lever får se
Redigert 12.07.2023 kl 21:46
Billyjojimbob
12.07.2023 kl 21:53
4295
Nå når analguttene i DnB har snudd blir det mindre motstand mot kr 15👍
WillyWonka
12.07.2023 kl 21:56
4236
Oppkjøp av PGS av et stort oljeselskap virker genialt for å insource virksomheten. Eier de rigg og drill også selv så har de hele verdikjeden fra leting til pumping/distribusjon. I tillegg til å være eksponert til grønn energi.
Shearwater virker å ha kapitalen til å kjøpe opp PGS til kurs 15-20 (min mening fair value) og da går det nok igjennom. Registrerer også at de ønsker seg på børs i løpet av neste år. Så min spekulative spåkule kan vel tenke at de vil prøve seg på PGS først også slå sammen selskapet istedenfor børsnotere seg selv også prøve å kjøpe en stor konkurrent når markedet eksploderer. Nå i disse tider det er et smart kjøp, og er vel ca en måned siden Rasmussengruppen kjøpte aksjer. De eier omtrent hele seismikkbransjen om de kjøper PGS.
Shearwater virker å ha kapitalen til å kjøpe opp PGS til kurs 15-20 (min mening fair value) og da går det nok igjennom. Registrerer også at de ønsker seg på børs i løpet av neste år. Så min spekulative spåkule kan vel tenke at de vil prøve seg på PGS først også slå sammen selskapet istedenfor børsnotere seg selv også prøve å kjøpe en stor konkurrent når markedet eksploderer. Nå i disse tider det er et smart kjøp, og er vel ca en måned siden Rasmussengruppen kjøpte aksjer. De eier omtrent hele seismikkbransjen om de kjøper PGS.
Redigert 12.07.2023 kl 21:58
rischioso
12.07.2023 kl 21:58
4238
RE - Kommer garantert ny mulighet på lav 5
* Har aldri helt skjønt den tankegangen - er du fastlåst i et visst antall aksjer - når kursen springer fra deg så får du færre aksjer og derfor må vente til at kursen er nede hvor du først planla en inngang?
Det spiller jo egentlig ingen rolle hvor mange aksjer du får - satser du feks 100k på 5, 6 8 eller 10 så er jo posisjonen din uansett verdt 100k og all stigning fra hver av disse nivåene utgjør jo akkurat det samme.
Mao, hvis så - så ikke gå i den fella, men kjøp heller høyere og ta den samme prosentvise stigningen fra et litt høyere nivå. Dagens oppgang kom på massivt volum og braste rett opp og gjennom motstanden noe som styrker det tekniske så det meste tilsier at den vil fortsette videre opp i morgen. Topper vi det med at alle futtene er i grønt og oljeprisen likeså så narrer man seg selv om man skal sitte og vente på noe man har overbevist seg selv garantert kommer, men som i realiteten mest sannsynlig ikke kommer - om ikke noe helt spesielt skjer ...;)
* Har aldri helt skjønt den tankegangen - er du fastlåst i et visst antall aksjer - når kursen springer fra deg så får du færre aksjer og derfor må vente til at kursen er nede hvor du først planla en inngang?
Det spiller jo egentlig ingen rolle hvor mange aksjer du får - satser du feks 100k på 5, 6 8 eller 10 så er jo posisjonen din uansett verdt 100k og all stigning fra hver av disse nivåene utgjør jo akkurat det samme.
Mao, hvis så - så ikke gå i den fella, men kjøp heller høyere og ta den samme prosentvise stigningen fra et litt høyere nivå. Dagens oppgang kom på massivt volum og braste rett opp og gjennom motstanden noe som styrker det tekniske så det meste tilsier at den vil fortsette videre opp i morgen. Topper vi det med at alle futtene er i grønt og oljeprisen likeså så narrer man seg selv om man skal sitte og vente på noe man har overbevist seg selv garantert kommer, men som i realiteten mest sannsynlig ikke kommer - om ikke noe helt spesielt skjer ...;)
Redigert 12.07.2023 kl 21:59
citius
12.07.2023 kl 22:01
4201
I dag
https://www.dcceew.gov.au/about/news/hunter-region-declared-suitable-for-offshore-wind
https://www.offshorewind.biz/2023/07/12/5-gw-offshore-wind-zone-declared-off-hunter-coast/
En norsk tungvekter er allerede med på denne
Equinor-Oceanex giant floating plan boost as Australia names new offshore wind zone
https://www.rechargenews.com/wind/equinor-oceanex-giant-floating-plan-boost-as-australia-names-new-offshore-wind-zone/2-1-1485236
Redigert 12.07.2023 kl 22:10
citius
12.07.2023 kl 22:05
6016
Legger inn denne opplysningen, som kanskje mange allerede vet.....men men
Styreleder i Equinor er denne mannen
Erfaringsbakgrunn: Reinhardsen er deltids seniorrådgiver hos BearingPoint Capital.
Reinhardsen var konsernsjef i Petroleum Geo-Services (PGS) fra 2008 - august 2017.
PGS leverer globale geofysiske- og reservoartjenester.
https://www.equinor.com/no/om-oss/styret-cv-er#jon-erik-reinhardsen
rischioso
12.07.2023 kl 22:06
6017
Billyjojimbob skrev Nå når analguttene i DnB har snudd blir det mindre motstand mot kr 15👍
Fra 6 til 10 går det nok tålig greit basert på bare snuinga, men fra 11-15 så må det nok noe mer til enn at de kun snur - vi snakker nok om noe mer ala "bend-over" ...;)
elnomi
12.07.2023 kl 22:07
5995
Hvorfor ser jeg mellom 6.50-7.0 for i morgen?
(har lagt en ny shortpøle på grillen - well done?)
(har lagt en ny shortpøle på grillen - well done?)
Koffert-ulv - gi din prediksjon for resten av uken da; best guess. Jeg tror både olje og pgs korrigerer ned i kjent stil. Gjør litt vondt :D men jeg «kommer over denne» også, hvis det er lov å si :D
Redigert 12.07.2023 kl 22:12
GEM ble spunnet av SBX som deretter gikk tilbake til seismikk. En spin off fra PGS fort bli en realitet. Det kan komme en konsolidering i dette nisjesegmentet.
Jeg tror ting vil skje, men usikker på hva de kan finne på. Sitter fint i SBX, EMGS og PGS. Har litt GEM og vurderer Argeo etter å ha tradet litt i denne.
Jeg tror ting vil skje, men usikker på hva de kan finne på. Sitter fint i SBX, EMGS og PGS. Har litt GEM og vurderer Argeo etter å ha tradet litt i denne.
elnomi
12.07.2023 kl 22:14
5888
DnB har sagt PGS (traderfavoritten ) skal opp så da går vi for nye +10% i morgen (uten nyheter).
Spekulerer i svakt q2. Jeg tror på guiding opp kostnadsmessig, rødt q2, nye unnskuldingar etc. Vage svar på emispørsmål. Vi får se. Oppgangen i dag er betydningsløs imo. Ned 35% siste kvartal. -5-8% i morgen forundrer meg ikke. Ett steg frem, to tilbake er melodien siste året - og der stopper ikke her.
VantageVolante
12.07.2023 kl 22:25
5776
Finfin helgrønn aften i USA ikveld, inkl OSX. Olja fortsatt over 80.
Om olja holder seg over 80 imorgen, tipper jeg 6,5 sluttkurs med HOD 6,7.
Kommer det kontraktsmelding...........sju komma xx
Om olja holder seg over 80 imorgen, tipper jeg 6,5 sluttkurs med HOD 6,7.
Kommer det kontraktsmelding...........sju komma xx
RFS
12.07.2023 kl 22:33
5657
Du kan få noe jeg skrev i mars: Da har jeg sett et opptak av investorpresentasjonene som DnB og Pareto arrangerer, det er faktisk en halvtime med Rune og CFO og VP Finance. Utrolig mange detaljer, jeg skriver bare et kort sammendrag: aller viktigst, de mener at sikkerheten for de 450MUSD er skip og bibliotek verdsatt til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon). Netto gjeld 624MUSD som gir gjeldsgrad på lave 26 %. De strukturerer presentasjonen slik (stikkord som dere vil skjønne): 1: Multi year upcycle. 2: Stor markedsandel. 3: Konkurransefordeler. 4: Bred kundemasse som gir fleksibilitet. 5: Proaktiv finansiering med høy grad av sikkerhet og lav gjeldsgrad (gjelden relativt raskt synke fra 624 til 450 og dermed gi enda høyere sikkerhet og lavere gjeldsgrad).
Platinum365
12.07.2023 kl 22:37
5660
bør opp mot 280-320 q3, kanskje også 360. Full spiker nå, håpet på 1200, skal godt gjøres å overgå 1100
citius
12.07.2023 kl 22:45
5572
VIKTIG detaje her
de mener at sikkerheten for de 450MUSD er skip og bibliotek verdsatt til 2398MUSD (de har flere alternative verdivurderinger, dette er medium versjon)
Verdsettelsen er 25,2 Milliarder NOK
Trekk ut gjeld og sett opp løpende verdiskaping og kontantstrøm
Ser greit 200 prosent oppside her ja
Ingen majors vil finne på å kjøpe noe utenfor core business. Det er helt utenkelig at et olje/ og gasselskap vil kjøpe PGS eller noe som helst innen oljeservice. De fokuserer på kjernevirksomheten og kjøper tjenester etter behov.
3 gangeren (200%) er litt lite.
WillyWonka
12.07.2023 kl 23:10
5200
Nei du har kanskje rett i det. Men Shearwater caset består i spåkulen😄
Ok :D
Nå er jeg ikke typen som teller likes på Instagram heller :D
I tillegg bryr jeg meg mer om meg selv og mitt, enn hva andre tenker om mine synspunkter :D Bra du har kontroll på sekunderingen😅
Nå er jeg ikke typen som teller likes på Instagram heller :D
I tillegg bryr jeg meg mer om meg selv og mitt, enn hva andre tenker om mine synspunkter :D Bra du har kontroll på sekunderingen😅
VantageVolante
12.07.2023 kl 23:45
4805
Tviler ikke. Og dine synspunkter er det vel neppe noen som bryr seg om heller.
Merker du det, eller er nøtta fortsatt i klem? Ikke lett med gode sekunderinger da, det er sikkert og visst.
Merker du det, eller er nøtta fortsatt i klem? Ikke lett med gode sekunderinger da, det er sikkert og visst.
PerUlv Den ene
12.07.2023 kl 23:50
4778
Hehe...
Må ta det i morgen når jeg kanskje er edru..
Ferie og full gass....
Må ta det i morgen når jeg kanskje er edru..
Ferie og full gass....
geo01
12.07.2023 kl 23:56
4758
Verdiene er udiskutable nypris minus nedskrivninger.
Pgs opererer med usd 1780 mill i balansen.
Verdiene forøvrig er verdt lite om ikke hver enhet leverer over tid,og med en Ifris oms på usd 320 usd til nå må de levere usd 550 mill på neste 2 kvartaler eller snitt usd 275 mill pr kv.
Kattepina er høye renter og ufroutsette negative hendelser før forfall q1-24.
Varelager biblotek er usd 305 mill iq1-23 og hvor mye de selger er viktig mot investeringer på usd 35 mill pr kv.
Trolig må guidingen q2 sitte men en utsatt Brazilia kontrakt og en Titan med lavere inntjening,kun 40 dg i q3 setter spørsmål om de leverer nok bidrag.
Victory går i en slags kontrakt men som et minus i q3 frem til slutt August.
Hva får de for fee avslutning Titan sør amerika?
Marginene har krympet noe og med lave LS salg som sikkert kommer sterkt q4 men om det er nok?
Om jeg virker negativ er det bare spørsmål jeg tror alle lurer på.
Recovery markedet er kanskje her nå,men er inntjeningen god nok 2023 spesielt mot høye renter og rokkeringer kontrakter mm?
Q2 oms skuffet meg mest,tallene er ikke plassert og gjennomgått men er for lave og innholdet får vi vite 20 juli.
Solgte mine 7500 som jeg kjøpte igår og sitter i påvente med long range som blir pensjon.
Lurer virkelig på Tgs hva som skjer,det stinker dårlig q2.
Jeg tror om ikke Pgs leverer cash kan det bli dritt igjen,og allokeringer som vi ser er desverre dårlig med investering utstyr arb kapital og andre forberedelser som Titan og Victory skulle levere.
Værforhold i starten legger en klam hånd på utførte oppdrag også.
Q3 blir redusert pga utsettelse razilia også da den steamer i aug-23 i minst 14-21 dg.
Kan shorterne være eiere av forfall 2024 som ønsker en gjeldsforhandling som sist med påfølgende lån til aksjer 8% rente gitt kurs.
Det kan være en sikring fra gjeldshaverne som blir en positiv hedge mot gjelden.
En vinn vinn situasjon for begge parter.
Selv med oppgang i dag føler jeg ikke dette er over,Pgs må doble oms.
Pgs opererer med usd 1780 mill i balansen.
Verdiene forøvrig er verdt lite om ikke hver enhet leverer over tid,og med en Ifris oms på usd 320 usd til nå må de levere usd 550 mill på neste 2 kvartaler eller snitt usd 275 mill pr kv.
Kattepina er høye renter og ufroutsette negative hendelser før forfall q1-24.
Varelager biblotek er usd 305 mill iq1-23 og hvor mye de selger er viktig mot investeringer på usd 35 mill pr kv.
Trolig må guidingen q2 sitte men en utsatt Brazilia kontrakt og en Titan med lavere inntjening,kun 40 dg i q3 setter spørsmål om de leverer nok bidrag.
Victory går i en slags kontrakt men som et minus i q3 frem til slutt August.
Hva får de for fee avslutning Titan sør amerika?
Marginene har krympet noe og med lave LS salg som sikkert kommer sterkt q4 men om det er nok?
Om jeg virker negativ er det bare spørsmål jeg tror alle lurer på.
Recovery markedet er kanskje her nå,men er inntjeningen god nok 2023 spesielt mot høye renter og rokkeringer kontrakter mm?
Q2 oms skuffet meg mest,tallene er ikke plassert og gjennomgått men er for lave og innholdet får vi vite 20 juli.
Solgte mine 7500 som jeg kjøpte igår og sitter i påvente med long range som blir pensjon.
Lurer virkelig på Tgs hva som skjer,det stinker dårlig q2.
Jeg tror om ikke Pgs leverer cash kan det bli dritt igjen,og allokeringer som vi ser er desverre dårlig med investering utstyr arb kapital og andre forberedelser som Titan og Victory skulle levere.
Værforhold i starten legger en klam hånd på utførte oppdrag også.
Q3 blir redusert pga utsettelse razilia også da den steamer i aug-23 i minst 14-21 dg.
Kan shorterne være eiere av forfall 2024 som ønsker en gjeldsforhandling som sist med påfølgende lån til aksjer 8% rente gitt kurs.
Det kan være en sikring fra gjeldshaverne som blir en positiv hedge mot gjelden.
En vinn vinn situasjon for begge parter.
Selv med oppgang i dag føler jeg ikke dette er over,Pgs må doble oms.
Stock_ings
13.07.2023 kl 00:02
4678
Hva er det som går av PGS-traderne for tiden? W
PGS har så høy gjeld og lite cash at det anses som svært sannsynlig at det må kjøres en ny emisjon innen 9 måneder for å unngå konkurs/kapitalinnhenting.
De kontrakter og avtaler som foreligger per i dag er ikke nok til å forhindre emisjon, så jeg skjønner ikke helt hvorfor noen mener vi skal til 6,5 kroner, 7 kroner eller høyere?
Det er ikke så stor behov for tjenestene til PGS fremover så jeg regner med vi ser en markant nedgang fremover
PGS har så høy gjeld og lite cash at det anses som svært sannsynlig at det må kjøres en ny emisjon innen 9 måneder for å unngå konkurs/kapitalinnhenting.
De kontrakter og avtaler som foreligger per i dag er ikke nok til å forhindre emisjon, så jeg skjønner ikke helt hvorfor noen mener vi skal til 6,5 kroner, 7 kroner eller høyere?
Det er ikke så stor behov for tjenestene til PGS fremover så jeg regner med vi ser en markant nedgang fremover
Enig.
Hvor kommer du inn i bildet? Skal du kjøpe eller selge eller bare litt over middels opptatt av emisjoner?
Redigert 13.07.2023 kl 00:07
Fjellmann
13.07.2023 kl 00:13
4586
«Bryr meg mer om meg selv og mitt»… hvorfor skriver du nonstop her inne da 😂😂 vi gir jo blanke i deg og ditt 😂😅
mingus7777
13.07.2023 kl 00:13
4602
Shorterne vil slite nå dakkar. Hold på aksjene på røde dager, ellers gir dere bort penger rett i lanken til Shorty.
Fullasta som alltid, med langt perspektiv her.
Fullasta som alltid, med langt perspektiv her.
Med så Gullgod makro, er det spennende å se hvordan Evjolaisen og Alliansebrørne velger 🌬Pu$te oppunder i morgen ...