Aker Horizons + Aramco = Sant

Frodon
AKH 13.07.2023 kl 10:30 103551

Skal Aramco samarbeidet være game changeren for AKH?

13.07.2023, 10:00:13

«Aker Carbon Capture and Aramco to explore partnership opportunities to deploy CCUS modular solutions in Saudi Arabia»

https://newsweb.oslobors.no/message/595242

Hvis vi skal leke litt med tall her:

AKH eier 58,4% av Mainstream. AKH selv priser eierandelen til kr 7,7 milliarder. Sparebank 1 Markets priser eierandelen til kr 4,9 milliarder. Frodon sin prising av eierandelen fra 15.2.2023 var på kr 4,14 milliarder. Vi kan regne på utfallet i total verdien med alle 3 vurderingene

AKH eier 43,27% av Aker Carbone Capture. Mcap kr 9,2 milliard, dvs AKH sin eierandel er verdt ca kr 3,98 milliarder.

AKH eier 100% av Asset Development. AKH priser dette til kr 2,071 milliarder. AKH skriver selv at det meste av de kr 935 mill er verdier i Aker Narvik sitt industriområde. AKH kjøpte tomter og slikt for et par hundre mill. Hvorfor er det området verdt ca kr 1 milliard nå? Har AKH brukt så mye cash på det området? Jeg tviler sterkt, da cash beholdningen til AKH eller Aker Narvik ikke har gått ned med ca 700 mill i samme periode økning i verdien har økt. Er det noen som har sett noen forklaring på denne prisingen? Jeg ser Sparebank 1 Markets priser Asset Development til kr 1,24 milliarder. La oss bruke denne prisingen i utregningen, så får heller resten av prisingen bli et pluss seinere.

Other kr 238 mill (er det her SuperNode og GreenStat eierandelene ligger?). GreenStat aksjene er verdt kr 114 mill og siste punkt jeg hadde på SuperNode var en verdi på kr 48 mill. Hva er det som utgjør resten av verdiene på denne posten?

Da får vi en utregning med AKH sine verdier:

Mainstream kr 7,7 milliarder
ACC kr 3,98 milliarder
Asset Development kr 1,24 milliarder
Other kr 238 mill
Cash kr 3,583 milliarder
Gjeld kr 6,225 milliarder
Totalt kr 10,51 milliarder, dvs ca kr 15,23 pr aksje

Mainstream kr 4,9 milliarder
ACC kr 3,98 milliarder
Asset Development kr 1,24 milliarder
Other kr 238 mill
Cash kr 3,583 milliarder
Gjeld kr 6,225 milliarder
Totalt kr 7,71 milliarder, dvs ca kr 11,17 pr aksje

Mainstream kr 4,14 milliarder
ACC kr 3,98 milliarder
Asset Development kr 1,24 milliarder
Other kr 238 mill
Cash kr 3,583 milliarder
Gjeld kr 6,225 milliarder
Totalt kr 6,95 milliarder, dvs ca kr 10,07 pr aksje

Legger vi inn en holding rabatt på 20%, utgjør det ca kr 2 i rabatt
Da står vi igjen med verdier for ca kr 8 pr aksje
Redigert 13.07.2023 kl 19:47 Du må logge inn for å svare
Vågakallen
28.07.2023 kl 23:44 5357

Det ristes jevnt og trutt i aksjetreet til AKH.
Tok en liten back track på kursutviklingen og hva topp 20 sysler med. Greit å ha noen referansespor. Kursen på AKH har siden 16. juni 2023 falt ca. 32,16%. Ingen vet når kursen bunner ut, men selskapsstrukturer i AKH bør kunne trigge store aktører til å satse på AKH i tiden fremover. ACC utvikler seg positivt i et marked som vil fortsette å etterspørre selskapets produkter og teknologiske løsninger. Topp 20 har siden 20 juli 2023 i hovedsak «sittet stille i båten». Aker Capital og Folketrygdfondet disponerer som kjent 70,27% av antall aksjer. The bank of new York mellom har solgt seg ned med a. 2,9 mill aksjer, og disponerer nå ca. 4 907 584 aksjer (0,71%). Så litt positivt info, Clearstream banking SA (topp 4) har i perioden økt sin beholdning med et lite tygg på litt over 100 000 aksjer. Aker sitter med nøkkelen til verktøykassa, så det blir interessant å se hva som skjer utover sensommer og høst. Tror det er viktig å ha med seg at det er mange markedsaktører og lokalsamfunn/regioner som satser og heier på AKH sine prosjekter og satsingsområder. Målrettet fokus vil på sikt kunne skape positive synergieffekter.
Ønsker alle en fin helg😎

Redigert 28.07.2023 kl 23:49 Du må logge inn for å svare
MorganKane
29.07.2023 kl 10:35 5125

Det var trist å høre. AKH, uansett hvordan du vrir og vender på det, er nær bunnen. Det blir helt meningsløst å se på AKH alene. Man må også se på ACC. Dette siden AKH eier 43,27% av ACC. OG: ACC er fantastisk. I mine øyne blir det mer og mer åpenbart at carbon capture (CC) blir en svært viktig del av løsningen. Og der er ACC heeeeeelt i ledelsen av utviklingen. Og CC kommer sinnsykt raskt nå. Man ser at man ikke klarer å redusere bruk av fossilt raskt nok. Dette i kombinasjon med de forferdelige klimaeffektene fossilt brennstoff har gjør at CC vokser frem. Og det vil vokse svært raskt. Og ACC er som nevnt definitivt i ledelsen her. Kontraktene den siste tiden viser dette. Og mulighetene fremover, kanskje først og fremst i USA, er helt enorme. For å ikke snakke om samarbeidet nå med Amerco.

Kun gudene vet om ACC er manipulert på kort sikt. Man skulle nesten tro det når AKH sin eierandel er ca 4,1 milliarder, mens verdien av AKH er 3,9 milliarder. ACC vil garantert gå litt opp og ned, med CC blir en viktig del av løsningen. Og på sikt vil ACC øke kraftig. Da vil AKH følge etter. På disse kursene (og med den eierandelen) er man faktisk mer eksponert i ACC ved å kjøpe AKH enn ACC. Teknisk analyse blir helt meningsløs i slike tilfeller.

Videre, allerede på dagens kurs er Mainstream verdsatt negativt av markedet (gitt at resten av AKH, dvs hydrogen, supernode og diverse annet er mer eller mindre riktig priset). Det er selvfølgelig bare tull. Selv Sparebank1 ga AKH et par år å løse problemene. Og løsninger på problemene vil komme. Seinest på Aker sin siste presentasjon sa ledelsen at AKH sine problemer er en hovedprioritet for hele Aker konsernet. Det sier litt. I den forbindelse er jeg meget spent på hva den juridiske omorganiseringen som er igang nå (jfr. melding 20 juli) vil bety. Jeg tror at de kanskje vil selge noe av porteføljen i Chile. Det er åpenbart at for et langsiktig stort selskap eller grønt investeringsfond, så har Chileporteføljen stor verdi. Infrastrukturen er bygget og vil være produktiv i 20-30 år. Og med inflasjonen som har vært har byggekostnadene bare økt. Ergo; jeg tror fortsatt at den langsiktige verdien bør være der den var før nedskrivningene. Uavhengig av hva de mer kortsiktige kostnadsprobleme ved avtalene som allerede er inngått betyr. Når (hvis) AKH selger en del av Chileporteføljen, som jo den juridiske omorganiseringen sannsynligvis gir åpning for, så vil resten av porteføljen også reprises. Vi kan med andre ord lett doble oss over natten. Og til slutt; husk at Mainstream er mye mer enn bare Chile. De har mange prosjekter i porteføljen, både i USA, Sør-Afrika, Australia osv. Alt dette blir totalt oversett ved dagens prising av aksjen. I andre selskaper blir slike porteføljer verdsatt til milliarder. Kort sagt; dagens prising av AKH er helt latterlig.

Mitt klare råd: øk sakte, men sikkert. Eventuelt bare hold på de aksjene du har (kan godt hende at noen på topp 20 har strategisk bestemt seg for å selge seg helt ut og på ultrakort sikt ved man aldri hva skjer). Videre ikke legg for mye vekt på den kortsiktige kursen i ACC, den vil gå opp og ned, men følg med på trenden og volumene. Og ikke minst nyheter fra dem.



Redigert 29.07.2023 kl 10:49 Du må logge inn for å svare
Patron72
29.07.2023 kl 11:25 5050

Flott innlegg Morgan

Kjøpte meg inn igår, denne gang med tanke om å bli værende.
Har tradet mye i 22/23, men føler tiden er inne for langsiktighet i 3 til 4 selskap.

Siste nytt fra kjøp/salg er at bank of ny solgte ca 600k og har nå ca 4,3 millioner aksjer.
Samtidig fyller de på med en annen konto. Der står de registrert med kjøp av ca 240k og totalbeholdning ca 1 million aksjer.( nb 2 dagers forsinkelse på disse oppdateringer)
Redigert 29.07.2023 kl 11:26 Du må logge inn for å svare
MorganKane
29.07.2023 kl 12:06 4995

Takk for dette. Gitt de to dager i forsinkelse og en nettorediuksjon på 3-400 000 aksjer per dag er det en drøy uke før de er tomme.

Videre, vi må anta at villigheten til å kjøpe disse aksjene øker jo lavere pris du får kjøpt de til. Dessuten vil til og med mindre aktører, som meg, se "enden" av tunnelen, og posisjonere seg deretter. Neste uke blir nok en fin uke å øke på, uavhengig av om bunnen er nådd eller ikke.

Plutselig, på toppen av det hele, med rentetoppen nådd i USA, men fortsatt noen trinn igjen her hjemme så oppdager Bank of NY at de har driti seg ut og hopper inn igjen siden man plutselig får en kronestyrkelse fremover...
upsidedown
29.07.2023 kl 12:39 4971

«På disse kursene (og med den eierandelen) er man faktisk mer eksponert i ACC ved å kjøpe AKH enn ACC. Teknisk analyse blir helt meningsløs i slike tilfeller.»

Dette må du utdype. Den er ny for meg.

Synes headingen er villende. Det var ikke AKH som inngikk LOI. AKH er en konstruksjon som vil være under kurspress relativt lenge. Det er ingen snarveier innenfor hydrogen. Og vindprosjektene, med de akselererende budprisene, er etter mitt skjønn dødfødt i lang tid fremover.

ACC er det eneste lyspunktet. Jeg er for tiden ikke inne i ACC, men den er alltid på blokka. Den vil kjøre heis inntil de får gjennombrudd på konseptet der kundene inngår kontrakter og betaler per tonn ACC tar hånd om. Det kan skaleres opp relativt raskt da modulene Aker Solutions produserer i hovedsak er ferdigutviklet. Drar dette ut i tid, eller renner ut i sanden, er jeg usikker på hva Aker foretar seg.

De har lansert fire selskaper på børs. Tre har floppet totalt og et har klart seg rimelig bra tatt i betraktning at aksjen var verdsatt til 1,75 da den ble introdusert på børs. Kjenner jeg Aker rett jobbes det på høytrykk for å løse problemet, men utfallet kan bli overraskende og gå i disfavør av alle «våte drømmer» om å bli rik på Akers grønne satsing.
Redigert 29.07.2023 kl 12:44 Du må logge inn for å svare
MorganKane
29.07.2023 kl 13:48 4908

Gode innspill upside,

For å ta regnestykket først; ACC har en verdi på 9,43milliarder kroner. La oss si at verdien her øker 10%, dvs 943 millioner kroner. Vi vet samtidig at AKH eier 43.27 % av dette, dvs. en økning på 10% i ACC gir en verdiøkning på ca. 408 millioner i AKH. Dagens kurs på AKH er 3.91 milliarder. Mao., alt annet likt, øker verdien på AKH med drøye 10.4% når ACC øker med 10%. Rimelig heftig, men likevel et faktum.

Når det gjelder de andre "underselkapene" så mener jeg at de ikke har floppet. Alle har alltid visst at dette tar tid. Kompetanse har økt. Prosjekter har modnet seg. Det er analytikere som har feilet fundamentalt, godt støttet opp av inkompetente journalister i FA som, i beste fall (og i verste fall har vært korrupte som få), kun har tenkt antall klikk ulike overskrifter ville generere. Å snakke om inntjening i 2030-2050 og verdistette aksjene etter slike helt meningsløse tippinger (og ikke engang ta høyde for rentehevningerne som alle visste ville komme) burde ha vært kriminelt. Kriminelt! Intet mindre. Kun gudene vet hvor mange småsparere de flådde.

Uansett, nå har de grønne aksjene falt 80-90%, vi er to år nærmere realiseringer av prosjekter og behovet for løsninger har økt, både innenfor vind, sol, cc og hydrogen/ammoniakk.

Har du vurdert hva andre selskaper med tilsvarende vekstportefølje som Mainstream er verdt? Bare "brainppoweren" i Mainstream (med 600 ansatte) er verdt milliarder.

Redigert 29.07.2023 kl 14:00 Du må logge inn for å svare
MorganKane
31.07.2023 kl 00:59 4500

Nå begynner løsningene å komme. Og btw, Atacama ørkenen er helt nord i landet.

https://www.dsneg.com/news/the-largest-solar-battery-energy-storage-proje-69605621.html


Det som virkelig kommer til å ta av i Chile er Hydrogen. Det har, på lik linje med batterier, begynt å komme så smått. I løpet av ett par år vil det være helt enormt. Og behov for lokal strøm i nord " will go true the roof". Mer om det seinere.
Redigert 31.07.2023 kl 01:02 Du må logge inn for å svare
Bamse
31.07.2023 kl 22:22 4147

Hvordan ser AKH ut teknisk? Det kommer til å komme for fult fremover. Det grønne skifte kommer.
Frodon
01.08.2023 kl 17:06 3655

Jeg er så spent på om dette slår til. Tror jeg begynte å advare mot dette i oktober 2022. Tenk så kjedelig å sitte 30-40-50% eller mer i minus i en aksje allerede før børsene begynner å falle

«Resesjon i USA 12-24 mnd etter 2 års renten var høyere enn 10 års renten 30.3.2022. Børsene pleier toppe ca 17 mnd etterpå, dvs ca 30.8.2023»
Bamse
01.08.2023 kl 17:22 3629

Jeg gikk inn litt på 5.8. Spennende tider fremover. Hvordan ser det ut teknisk ?
Bamse
01.08.2023 kl 17:23 3622

Jeg gikk inn litt på 5.8. Spennende tider fremover. Hvordan ser det ut teknisk ?
sisterx
01.08.2023 kl 17:31 3593

Det kan vel ikke helt utenkelig at en teknisk rekyl nærmer seg, muligens da opp mot kr 8,30 -
Aksjen ligger i oversolgt terreng -vet ikke hvor mye mer den skal falle før aksjen vender og setter en (i vært fall foreløpig) bunn. Ikke lett å kimse av det grønne heller. Det politiske trykket vil bare øke.
MorganKane
01.08.2023 kl 17:36 3578

Teknisk analyse er for amatører. Se på det fundamentale. Og vurder deretter. Teknisk analyse fungerer kanskje på 6 av 10 aksjer. Hvis du ikke har peiling på det fundamentale så er teknisk imidlertid rein tipping når det kommer til enkeltaksjer (hvis man følger teknisk analyse blindt på noen titalls aksjer så har det sikkert en hensikt).

Fundamentalt er AKH et røverkjøp. Problemene i Chile er ikke løst. Det er store kostnader og uenigheter med långivere/avtalepartnere, men det er løsbart på mellomlang sikt. Mulig de realiserer ett tap igjennom ett kompromiss, men det realiserte tapet vil være himmelsk mye lavere enn hva markedet per nå tilsynelatende forventer (ref dagens aksjekurs). I beste fall løses ting av seg selv igjennom mer forbruk av elektrisk kraft i nord-chile (hydrogenproduksjon) samt økt lagringskapasitet (batterier og pumpekraftverk). Neste q blir spennende.

I tillegg er jeg rimelig sikker på at ACC vil presentere flere avtaler i løpet av kort tid. Hold på alt. Eventuelt øk sakte men sikkert utover august.
Redigert 01.08.2023 kl 17:36 Du må logge inn for å svare
karve
01.08.2023 kl 18:05 3516

Mitt snitt er 3 ganger dagens kurs så det et sagt, men i min portefølje er det den aksjen jeg er minst redd for . Har heldigvis lang horisont her og lar meg ikke blende av FRODON . Bygd opp kapital for storinnkjøp den dagen jeg ser klar kursoppgang, tror ikke jeg er alene om det.
Dølle
01.08.2023 kl 18:52 3471

Ja tenk på det da. SItte i minus før resesjon, børskrakk mm. J kjedelig. Like kjedelig som å lese innleggene dine. Du var jo voldsomt opptatt av å lage en uhorvelig mengde tråder om dette viruset du var så helt utrolig engstelig for. Du messet daglig om dommedagsvarianter. Hvordan gikk det egentlig. Jo det gikk akkurat som jeg sa til deg flere ganger. Det går over av seg sjæl og panisk til manisk babbel er meningsløst. Nå har du los på et nytt spøkelse. Huzzah
MorganKane
01.08.2023 kl 19:13 3464

Klar kursoppgang bør korrelere med faktiske nyheter, enten makro eller mikro. Det samme bør nedgang gjøre.

Helt greit å vente forsåvidt, men dobling kan skje over natten. Dvs, hvis de drar opp en kanin av hatten og salg eventuelt kompromiss har blitt inngått. Derfor;
Hvis du har full tro på aksjen, slik som jeg har, så hadde jeg økt i hver fall noe nå når den subber langs bunnen. Forutsatt at du kan la aksjene stå en god stund (på kort sikt vet man aldri hva skjer).
Frodon
01.08.2023 kl 22:20 3267

Hehe, hvis du ser på fundamentene i ACC, er det vell kun long short som gjelder 😉 Du kan jo presentere en fundamental utregning på ACC, som forsvarer dagens prising? Det burde være en enkel oppgave for deg, som tydeligvis ikke er amatør 😂😂😂
Bullinvestor
01.08.2023 kl 23:18 3202

Å tenk her er det mange som tror AKH skal høyt, jau jau😂 Er nu glad for at jeg kan litt børshistorie det blir å komme godt med om ikke veldig lenge😂
30.8.2023 da er ferien over å den gråe hverdagen begynner. Ola og Kari blir sikkert å gjøre noen grep hvis det er aksjer som har lugget lenge🥴
Ja vi begge advarte jo kraftig mot dette i oktober 2022😅
Frodon
02.08.2023 kl 00:07 3143

Det var som forventet…relativt amatørmessig
Frodon
02.08.2023 kl 00:10 3133

Tenk på alle som har kjøpt aksjer i AKH, lagd seg noen nick for å skjelle oss ut uke etter uke, måned etter måned, så tatt tapet og blitt borte igjen. Noen nick har dessverre sittet med ned hele veien og kjeftet på oss hele tiden 😂

Husker du at jeg gikk short i AKH rundt kr 29? Jeg dekket inn den shorten LITT for tidlig 🤪
Bullinvestor
02.08.2023 kl 00:38 3099

Ja det er helt sykt å tenke på di som kjøpte på 40-50 tallet og er med ned helt i dass. Ja mener å huske du gikk short. Du vurderer ikke en ny short?😂 faller Ose 1,5% så er det nesten bare å flytte komme til høyre på AKH🥳
Nikola har gått som en kule siden bunnen 6 juni🚀, litt krydder må man ha😉
MorganKane
02.08.2023 kl 08:51 2875

Hehe,

Vi får se. Du hopper jo frem og tilbake som en hodeløs høne. Men, hvis det gjør deg happy så for all del...


Som sagt, lykke til👍
Frodon
02.08.2023 kl 08:58 2839

Hmm, på dagens aksjonærliste ser jeg ingen endring på topp 20, men dato har beveget seg til ny dag. Noe galt med listene? Virker rart hvis det ikke er noen endringer på topp 20 med salgsvolumet vi har sett de siste dagene 😜 Er det noen som ser endringene?
Frodon
02.08.2023 kl 08:59 2879

Var vell du som snakket om fundamenter… at de tilsier oppgang i ACC…..også kunne du ikke noe om det

#Amatørmessig
MorganKane
02.08.2023 kl 09:08 2854

Vel, min erfaring er at de som er mest ivrige om å snakke dritt om en aksje (rett etter at de har vært positive) er de man skal snakke minst med her inne. De vil egentlig ofte inn.

Men, jeg kan si deg en ting. Vekstaksjer handler om fremtiden. Ikke sikkert du forstår det, men det er vanskelig. For eksempel, hva Aramco avtalen er verdt kan du jo selv prøve å regne på. Poenget er at CC blir stort (og der kommer det fundamentale nyheter på nesten hver dag). Og at ACC er helt i toppsjiktet av selskaper som driver med det. Med den kursen som er nå, er det alt det fundamentale du trenger.
Redigert 02.08.2023 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Arky
02.08.2023 kl 09:58 2739

ja da er det mye fall på børsene framover...

Skal vel litt til om AKH skal gå motstrøms....
Frodon
02.08.2023 kl 11:59 2508

wielkikrol skrev ATL.
Samme intradag low som 17 juli. ATL på sluttkurs er kr 5,625. Spent på hva som skjer hvis aksjen bryter ned. Da slår kanskje utrykket inn «når en aksje faller igjennom kr 10, går den som regel til kr 5. Og hvis en aksje faller igjennom kr 5, går den som regel ned til kr 1». Var det ikke kursmål kr 1,7 på AKH hvis Mainstream ikke får løst de enorme problemene i Chile?
M79
02.08.2023 kl 12:10 2502

Klarte ikke la vær kjøpt meg en slum for 300k i dag, håper på noe positivt melding snart👍 Aksjen er ATL og er meget billig på dagskurs
Frodon
02.08.2023 kl 12:10 2567

Tror du forveksler «dritt» med «fakta»? Det er ganske ofte amatører på børs forveksler de utrykkene. Men du som er så proff på fundamenter, kan vell enkelt vise dine evner her?

Er AKH et vekstselskap? Hva er CC?

ACC har ca 2% markedsandel nå, og er priset til en markedsandel på 13%. Dvs enten må de kapre store markedsandeler for å kunne forsvare prisingen eller så må prisingen ned. Det er enkel matematikk. ACC må ha en avtale på størrelse med Ørsted avtalen hvert år, for å kunne gå i null på driftsresultatet. Men det er før vi regner inn kostnaden for utvidelsen av ekstra personell for å kunne håndtere slike avtaler. Dette har ACC gjort rede for i rapporten sin, men ikke lagt ut hvor stor ekstra kostnaden blir. Bare at den blir betydelig og vil påvirke resultatet.

Hoved problemet til ACC er at det er så mange konkurrerende teknologier og ACC sin teknologi er ikke den som blir foretrukket til nå. Har du satt deg inn i dette? Du har kanskje sett hvilke selskap som har fått høy markedsandel innen karbon fangst og hvilken teknologi de bruker?

At det daglig kommer nyheter innen karbon fangst, hjelper ACC lite, når det er tørke rundt børs meldinger fra ACC.

Hvorfor er det ingen innsidekjøp i AKH eller ACC, hvis de er så billige?

#GlederMegTilFundamentAnalyseFra MorganKane 🤩
Frodon
02.08.2023 kl 12:14 2687

Fikk du kjøpt rundt støtten eller rundt ATL? Det er jo faktisk fortsatt noen som utrolig nok ikke bruker tekniske analyser rundt investeringer på børsen. Det jeg synes er mest gøy, er eks når bjellesauser som «Traderen» i Aksjesladder, sier at han ikke bruker tekniske analyser. Men hver gang han nevner kjøp/salgs kurs, er det nesten alltid rundt støtter og motstander. Tilfeldig? 😅
Sweetspot
02.08.2023 kl 12:18 2658

Begynner vel å bli grei pris pr aksje nå, eller vente litt til? (AKH)
Redigert 02.08.2023 kl 12:18 Du må logge inn for å svare
M79
02.08.2023 kl 12:23 2732

Gikk inn ved åpningen i dag… burde ventet litt til men men syns det er veldig greit inngang nå… aksjen er ATL nå… husk denne har falt veldig mye på kort tid.. meget rekyl i vente og ved en bra news eksploderer aksjekursen.. sitter på innsiden
Patron72
02.08.2023 kl 13:09 2839

Husker når du kjøpte elmera på 28kr og varslet snarlig opptur til 32kr.
Vi husker alle at elmera gikk til kr 13.

Bullinvestor
02.08.2023 kl 13:43 2775

De som kjøper aksjer til rundt 5,60 er sikkert ikke så dumt, men syns det er alt for mye grums i markedet totalt. Det som blir fremstilt fra AKH sin Power point er ikke nok for meg. Blir bare mer og mer av vanlige og uvanlige folk som får betalingsproblemer nå, alt etter boka med de høye rentene. Alt henger jo sammen her i det store markedet gjelder å trø varsomt. Har trua på at det vil komme mange gode tilbud over hele linja fra nå og 1 år frem i tid..
Frodon
02.08.2023 kl 15:48 2605

Begynner aksjen å bli fin å kjøpe rundt kr 5,50-5,60, og selge like før kr 6? Trade det båndet, ser ut til å kunne funke nå, og håpe aksjen bryter opp igjennom kr 6?