Veldig stille..

Betonghue
LIFE 13.07.2023 kl 14:50 2850

Ferietid og agurk-tid. Men forskning og utvikling kan da aldri ta fri Joacim? Hadde vært hyggelig med en ørliten oppdatering, litt good news, for å sette litt fart i en "dau" kurs!
Kaloix
15.07.2023 kl 23:42 2663

Er det et selskap på børs som handler om tålmodighet så er det Lifecare. De få tusen aksjer som skifter hender daglig betyr ingenting, de som sitter lastet med aksjer her venter på noe helt annet enn øretrillingen. Verdisettingen av selskapet, av hva som er meldt frem til nå. Bevares, de som vil selge sine 1000 aksjer og kjøpe i selskap som Nanov og håpe på et mirakel der, helt greit. Tålmodighet er nøkkelen her, kursen på selskapet burde vært mye høyere etter det som er meldt, men det kommer når det kommer. Hvem vet, plutselig kommer et bud på hele Lifecare, eller en tung samarbeidspartner? Det handler om å bevise potensialet til sencell slik at dette blir hva jeg og flere tror det skal bli og de tålmodige får betalt, for dette selskapet er undervurdert som det holder slik ståa er nå.
keisam
16.07.2023 kl 13:28 2499

Har kommet mange meldinger i løpet av våren/sommeren som bekrefter det de jobber med. Regner med det ikke er noe nytt å melde med det første, og ikke noe poeng med å komme med noen fremtidsantakelser som kan tolkes i ulike retninger og mulig må reverseres. Life må bare jobbe målrettet fremover for å forbedre og verifisere produktet for rette godkjennelser slik at første ordre kan settes i produksjon. Slik ståa er nå i dag ligger alt til rette for at de skal lykkes og fremtidsmulighetene for sencell er stor innenfor ulike områder. Takket være mye ultraprosessert mat vil stadig flere og yngre mennesker pådra seg livsstilsykdommer som diabetes og dermed vil behovet og kjøpekraften økes betraktelig.
X-43 scramjet
16.07.2023 kl 15:06 2444

Fint at de planlegger å hjelpe hunder med diabetes, gjøre livet lettere for dyrene og mindre smerte. Forventes å få dette til i løpet av 2024. Har Lifecare under lupen, vurderer inngang
YNWA250505
16.07.2023 kl 15:26 2418

Veldig enig med deg Kaloix. Selv har jeg doblet antall aksjer og ønsker meg enda flere. Helt ok at kursen ikke stikker oppover før jeg er ferdigkjøpt
Goliaten15
18.07.2023 kl 08:21 2087

Good news!!

-With our prototype sensors, we have shown a clinical accuracy to base medical decisions and we have concluded data readings within regulatory acceptable ranges. As we now also can confirm a sensor longevity of 6 months in vitro, we are even closer to disrupt the market with our superior technology. We have initiated important preparations for production and the whole Lifecare organization focuses on quality measures to provide our long-term and accurate Continuous Glucose Monitoring system for people with diabetes, says Joacim Holter, CEO of Lifecare.

https://newsweb.oslobors.no/message/595478
Winter is Here
18.07.2023 kl 08:34 2040

Så hvis jeg forsto det riktig de hadde en enhet kun for testing av holdbarhet hvor man først startet å teste den med in vivo og der etter fortsatte å teste den med in vitro, litt rart, mens glukose målingene (ikke kontinuerlige målinger) ble gjort med et "nål", altså en annen enhet bare for å ha proof of concept. Kan de lage en enhet/en sensor for å teste den kontinuerlig istedefor, altså både holdbarheten og glukose nivåene. Men det er kansje det som skal testes i det studiet som kommer.

The longevity results were achieved by the use of a sensor that was first implanted and tested clinically in human (in vivo), and then explanted and transferred to continued testing in vitro. This
Redigert 18.07.2023 kl 08:39 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
18.07.2023 kl 08:38 2021

Blir ikke Life kjøp opp innen 12.mnd så skal jeg spise hatten min.
Kurs 20 kr.
YNWA250505
18.07.2023 kl 08:44 1990

Jeg spanderer hatten og håper du må spise den. Kr 20 er latterlig lavt i forhold til dette gigantiske markedet. Kr 200 høres bedre ut.
keisam
18.07.2023 kl 08:52 1959

Blir kanskje vekket opp fra dvale et par dager nå og like dau etterpå.

Greit å få bekreftet tidligere antakelser, innovasjonen fremover vil forbedre produktet fremover. Jeg tror dette produktet blir viktig for de overvektige også med å få kontroll på sukkerinntak i kostholdet. Bruksområdene blir store etterhvert, og Gullhaugens spådom om oppkjøp kan man ikke se bort fra.
keisam
18.07.2023 kl 10:26 1825

Må nok endre fra par dager til et par timer.
Betonghue
19.07.2023 kl 09:39 1577

Du må ihvertfall ha tålmodighet ut børsdagen! Endte godt oppe på vinnerlisten igår og starter der idag!
Cassiopeia
19.07.2023 kl 12:26 1464

Hva vil være neste evt. kursdrivende informasjon her? Har jo litt på følelsen at noe er i emning nå...
keisam
19.07.2023 kl 20:30 1320

Tålmodig er jeg, og jeg registrer at ikke alle er det. Life har avklart sensitiviteten av målingene, levetiden og hvis jeg ikke husker feil så har de kontroll på at den holder seg i ro inni kroppen. Regner med programvaren i tillegg til elektronikk, mekanikk og kjemi er på plass. Fremtidige godkjennelser er mer å regne som en formalitet med de siste måneders meldinger. Etter hvert som produksjonslinjene tar form og produksjonen går som forventet kan jeg ikke forstå at Life ikke skal lykkes. Jeg fatter ikke at folk gidder å selge under to kroner, heller ikke under fem kroner, mulig enkelte må ha penger til å betale for ferien. Kursen vil neppe gå så mye før første ordre av litt størrelse.