Archer kan være neste som går 30% på dagen
Archer har lenge ligget under emisjonskursen på 1 kr, det har ikke vert så bra fortjeneste som nå i denne bransjen på lang tid. ( se på baker &huges).
Er overrasket om ikke denne står i 1,20 - 1,40 når vi leser september på kalenderen .
Er overrasket om ikke denne står i 1,20 - 1,40 når vi leser september på kalenderen .
SjonkelRolf
07.09.2023 kl 11:46
4653
Ser man på historikken er Archer rød på alle.
Siste år, siden nyttår, siste måned og siste uke.
Full pott!
Siste år, siden nyttår, siste måned og siste uke.
Full pott!
omans
07.09.2023 kl 11:35
4636
Risiko ja, enhver investering småsparer setter i risikopapirer kan gå tapt, Kistefoss deltok på 1 krone. Sveaas er ikke fornøyd med å ligge i minus. Små aksjonærer burde ikke vært all in, om man kjøpte/kjøper under emikurs kommer jo snittet betydelig ned, når man allikevel er evige og tro til Dovre faller.
Codex63
07.09.2023 kl 10:19
4702
Nei sier du det! Lurer på hvor mange små aksjonærer han spiser denne gangen?
omans
07.09.2023 kl 09:59
4717
drømmeren skrev Siger ned, små investorer tar tap
Rød børs. så aksjen vet ikke bedre oppførsel. Grovt sett kan en si 95 øre, dersom det ikke etablerer seg ned mot 90 øre eller under.
Men dette er dråper i havet, dersom det først kommer noe game changer. Dette selskapet trenger visst lengre tid enn først antatt, etter krisa. Freddy har vel en plan, ofte ender det godt, men høyt spill her.
Men dette er dråper i havet, dersom det først kommer noe game changer. Dette selskapet trenger visst lengre tid enn først antatt, etter krisa. Freddy har vel en plan, ofte ender det godt, men høyt spill her.
Redigert 07.09.2023 kl 10:00
Du må logge inn for å svare
omans
06.09.2023 kl 15:04
4671
Anywhere skrev Vi opererer vel med en smule teknisk støtte rundt 0,95...
Antakelig vil den da holde seg i trading intervallet 95 øre - 1kr grovt sett, intill ny info tilkommer.
SjonkelRolf
05.09.2023 kl 12:19
4913
omans skrev Evige og tro til Dovre faller?
Ja selvfølgelig-)
Så langt den bløteste bæsjen
Så langt den bløteste bæsjen
SjonkelRolf
05.09.2023 kl 11:58
4862
Eneste oppgang med litt substans var da aksjen gikk fra 3,5 til over 5kr i februar.
Men da fikk vi jammen svi i etterkant.
Men nå ser vi fremover.
Men da fikk vi jammen svi i etterkant.
Men nå ser vi fremover.
SjonkelRolf
04.09.2023 kl 14:09
5121
Anywhere skrev Vi opererer vel med en smule teknisk støtte rundt 0,95...
LOL
LOL
omans
04.09.2023 kl 13:33
5171
Ventetiden på 1 kroners nivået er lang :)
Ikke så lett å få den over emi-kurs uten drahjelp fra meldinger(positive)
Men nå gikk den fra 85 øre til 1 kr test i forrige uke.
Litt ned nå for å ta sats på 1 kroner senere i uken?
Ikke så lett å få den over emi-kurs uten drahjelp fra meldinger(positive)
Men nå gikk den fra 85 øre til 1 kr test i forrige uke.
Litt ned nå for å ta sats på 1 kroner senere i uken?
omans
01.09.2023 kl 21:57
2941
Hva slags kalender bruker du? September har 30 dager og idag er nr 1 av de 30. Altså I neste uke er d fortsatt september. 30 dager å innfri målet til ts på fortsatt.
SjonkelRolf
01.09.2023 kl 17:07
3083
Klok av skade holder jeg alle muligheter åpne.
Må da være noen flere enn ulven som ser muligheter.
Topp 20 eier ca 70% av smulene.
😂
Men det oppdateres vel ikke før sist i måneden.
Må da være noen flere enn ulven som ser muligheter.
Topp 20 eier ca 70% av smulene.
😂
Men det oppdateres vel ikke før sist i måneden.
Codex63
01.09.2023 kl 16:35
3119
Tja... Det kan du si.. Men repises med hva da? Ulven stikker jo av med Rødhette og alt innbo 🤣
SjonkelRolf
01.09.2023 kl 14:13
3193
He he-)
Dersom dette ikke er ren svindel , skal Archer reprises fremover.
Dersom dette ikke er ren svindel , skal Archer reprises fremover.
Codex63
01.09.2023 kl 13:56
3232
Archer har lenge ligget under emisjonskursen på 1 kr, det har ikke vert så bra fortjeneste som nå i denne bransjen på lang tid. ( se på baker &huges).
Svaret ble atter en gang NEI og vi ble overasket hele gjengen :-)
Svaret ble atter en gang NEI og vi ble overasket hele gjengen :-)
Skal ta det til meg og bruke det på UTDANELSE. Du har sagt gang på gang at du ikke skal svare meg ? Du er en dement tosk kan det se ut til. Siden jeg ikke vet så kan du legge ut link til UTDANELSE. Les det i sammenheng med ditt eget innlegg, så vil i alle fall de andre forstå. Egentlig et bortkastet innlegg dette her, for en septiktank er lettere å rengjøre slik at den blir fin.
Redigert 31.08.2023 kl 16:17
Komiske
31.08.2023 kl 15:41
3799
Var innlegger ment til meg?
Forstår ikke helt hva du skriver, men om det stemmer at du har tjent 200k, så hadde jeg brukt disse på utdannelse. Kanskje et norskkurs også?
Forstår ikke helt hva du skriver, men om det stemmer at du har tjent 200k, så hadde jeg brukt disse på utdannelse. Kanskje et norskkurs også?
Redigert 01.09.2023 kl 00:07
SjonkelRolf
31.08.2023 kl 13:47
3917
Du kan jo bli sånn ‘longtrader’
Sånn som resten som har styret skitn i årevis
Sånn som resten som har styret skitn i årevis
Halleluja har jeg nå opplevd i STSU, ALT og ikke enda, men snart i Noram. (De selges forøvrig umiddelbart om storkveita tar opp et lån i en eller annen form. ) Inntil videre er det utbytter der hver eneste måned. De to førstnevne har jeg solide gevinster i og fått noen "ispenger" i Noram. Kan jo hive meg på å trade skitn her, men vet faktisk ikke om jeg orker.
Anywhere
31.08.2023 kl 11:09
3894
Veldig halleluja kan jeg ikke se her....
Brent barn skyr ilden gjelder nok for en del, men at Archer nå presterer sunn drift og stadig vokser ser jeg som godt grunnlag for en større langsiktighet som jeg nå har enn det jeg hadde...Investeringen følges ikke nøye, men alarmer er satt om det skjer større utslag, så får man se hva grunnlaget er.
Brent barn skyr ilden gjelder nok for en del, men at Archer nå presterer sunn drift og stadig vokser ser jeg som godt grunnlag for en større langsiktighet som jeg nå har enn det jeg hadde...Investeringen følges ikke nøye, men alarmer er satt om det skjer større utslag, så får man se hva grunnlaget er.
Halleluja nå blir alle rike. Så en knallbra presentasjon i fjor og der løy de oss rett i ansiktet, rett etterpå kom det Skindlo lovet aldri skulle.
Redigert 31.08.2023 kl 10:44
Anywhere
31.08.2023 kl 10:30
3702
Ganske så confident presentasjon med Skindlo der.
Er for så vidt også ganske så trygg på Archer-investeringen. Solgte da den røk opp rundt 1,10 på kontrakt forleden, og mente at enten 1 eller 0,95 var kjøpsnivå på konsolideringen som var ventet. Usvingen gikk dypt, så det var jo selvsagt premature nivåer. Men for øyeblikket virker det som det ligger mindre volum tilgjengelig på selgersiden og at flere går og har gått long i aksjen.
Med basis i en positiv utvikling for selskapet på alle nivåer og en solid effekt på kursen ved nedkvittering av gjeld fra drift fremover, så har jeg personlig relativt høye ambisjoner med aksjen. Deler går ut en god stund før 2 kroner, men mye kan deretter bli med som risikovillig kapital for å ri hesten så langt det går i årene som kommer. Stødig drift gir stødig kursutvikling i min visjon.
Er for så vidt også ganske så trygg på Archer-investeringen. Solgte da den røk opp rundt 1,10 på kontrakt forleden, og mente at enten 1 eller 0,95 var kjøpsnivå på konsolideringen som var ventet. Usvingen gikk dypt, så det var jo selvsagt premature nivåer. Men for øyeblikket virker det som det ligger mindre volum tilgjengelig på selgersiden og at flere går og har gått long i aksjen.
Med basis i en positiv utvikling for selskapet på alle nivåer og en solid effekt på kursen ved nedkvittering av gjeld fra drift fremover, så har jeg personlig relativt høye ambisjoner med aksjen. Deler går ut en god stund før 2 kroner, men mye kan deretter bli med som risikovillig kapital for å ri hesten så langt det går i årene som kommer. Stødig drift gir stødig kursutvikling i min visjon.
Lilleulv477
31.08.2023 kl 09:20
3789
Longline
30.08.2023 kl 22:12
3907
Lilleulv477 skrev Det ser iallefall bra ut for oss som kjøpte under emisjonskurs!
Kjøpte mine første 200k Aksjer her nå til 0,9..Såg presentasjonen på Nordnet..Leste meg litt opp.Trur dette blir meget bra fremover..Hva som har skjedd før dette er egentlig bare å glemme.De har nok en suuper plan fremover.Så kan en si de ene å andre om emisjonen kunne gjort annledes..Men de er nok gjort med den beste hensikt..Bare vent å se..🤑
Billyjojimbob
30.08.2023 kl 21:38
3958
Lilleulv477 skrev Det ser iallefall bra ut for oss som kjøpte under emisjonskurs!
Det er korrekt,vi må bare ta frem teflonen når de brente brønnpisserne vedlikeholder hakket i plata👍
Lilleulv477
30.08.2023 kl 20:21
4025
Det ser iallefall bra ut for oss som kjøpte under emisjonskurs!