USA - støtte til batteri produktions kæden
ENSU er en oplagt produktions virksomhed til at modtage støtte fra USA regering.
det undrer mig meget at ledelsen ikke offentliggøre hvad de søger og hvornår de har søgt produktionsstøtte.
Kunne det være en mulighed for ENSU, til at komme med overskud.
Hele produktions kæden er intakt, batterierne er nu gennemtestet og er klar til levering
Jeg har selv købt flere aktier igennem den sidste uge, til trods for der kommer ny emission, muligvis i August, men med de lave kurser betyder det intet.
Tidligere mr tandberg, skal ind og bevise hans værd, og det skal gå hurtigt.
Kursen kan stige lige så hurtigt som den er faldet, og være over kurs 1,00 inden for kort tid.
Vi mangler at få flere oplysninger om den første ordre på de 150.000 stk batterier som skulle være leveret.
det undrer mig meget at ledelsen ikke offentliggøre hvad de søger og hvornår de har søgt produktionsstøtte.
Kunne det være en mulighed for ENSU, til at komme med overskud.
Hele produktions kæden er intakt, batterierne er nu gennemtestet og er klar til levering
Jeg har selv købt flere aktier igennem den sidste uge, til trods for der kommer ny emission, muligvis i August, men med de lave kurser betyder det intet.
Tidligere mr tandberg, skal ind og bevise hans værd, og det skal gå hurtigt.
Kursen kan stige lige så hurtigt som den er faldet, og være over kurs 1,00 inden for kort tid.
Vi mangler at få flere oplysninger om den første ordre på de 150.000 stk batterier som skulle være leveret.
Kvike11
22.09.2023 kl 09:37
7199
Slettet brukerskrev «stiger olie lidt stiger de lidt.» Er det din QEC-aksje du sigter til ?
Var ikke specifik QEC aktier jeg tænkte på, men de må også gerne gå i kurs 30
Tror ikke det er olie prisen der får QEC aktierne op, der skal nyheder til.
Det var for at vise hvordan Bors i Norge reagerer, daytrader gør alt for at tjene hver eneste dag.
Jeg har været mere long.
ENSU er så langt nede i kurs at de med lethed kan gå 10 x dagens kurs..
Og du kan regne med den nye chef er ude på at få kursen op, syntes allerede han har været god til at komme med og informerer om nyheder.
Hans løn er aktier, og tror mig, han vil tjene penge som os andre..
Tror ikke det er olie prisen der får QEC aktierne op, der skal nyheder til.
Det var for at vise hvordan Bors i Norge reagerer, daytrader gør alt for at tjene hver eneste dag.
Jeg har været mere long.
ENSU er så langt nede i kurs at de med lethed kan gå 10 x dagens kurs..
Og du kan regne med den nye chef er ude på at få kursen op, syntes allerede han har været god til at komme med og informerer om nyheder.
Hans løn er aktier, og tror mig, han vil tjene penge som os andre..
«stiger olie lidt stiger de lidt.»
Er det din QEC-aksje du sigter til ?
Er det din QEC-aksje du sigter til ?
Kvike11
22.09.2023 kl 08:10
7299
Six5 skrevInnlegget er slettet
Selvfølgelig kommer den højere op.
En opgang imod strømmen som analfabeterne allerede har sagt der kommer, sjovt nok falder olie lidt falder aktier meget,
stiger olie lidt stiger de lidt..
Fint true er ude af Ensu,
så skal hun ikke spille mere tid her
Kan vi få bare en ny kunde mere, så begynder det at blive sjovt.
En opgang imod strømmen som analfabeterne allerede har sagt der kommer, sjovt nok falder olie lidt falder aktier meget,
stiger olie lidt stiger de lidt..
Fint true er ude af Ensu,
så skal hun ikke spille mere tid her
Kan vi få bare en ny kunde mere, så begynder det at blive sjovt.
True
21.09.2023 kl 23:44
7440
Vi har ventet lenge nok og å vente er alt vi gjør... Jeg kommer aldri til å ha noe som helst tillit til dette firmaet til den dagen de faktisk leverer noe.
Takk.
True
21.09.2023 kl 21:16
3345
Håper du har dysleksi fordi du skriver ikke spesielt bra. Selv om det vil ta sin tid er jeg fortsatt nødt å lempe inn med penger nå for å få snittet ned. Den her går ikke opp til kronen igjen med det første og det er det som er problemet. Må inn med ganske mye for å snitte betydelig ned også. Og så må jeg bare krysse fingrene for at de får stor suksess. Og med rykte til det firmaet her, bare glem det.....
Jeg vil bare ut med minst mulig tap så raskt som mulig. Du skal ha passe mye penger å tape for å investere i dette firmaet. Kanskje greit for de som er helt ferske, men ikke for vi som har sittet i denne aksjen de par siste årene.
Fjoråret ødela alt sammen til tross for at "alt gikk etter planen". Jeg gikk fra å være positivt innstilt til å bli fryktelig skuffet. Det er en god grunn til at tynnidioten har advart mot dette firmaet i alle år. Han har hatt helt rett hele veien.
Jeg vil bare ut med minst mulig tap så raskt som mulig. Du skal ha passe mye penger å tape for å investere i dette firmaet. Kanskje greit for de som er helt ferske, men ikke for vi som har sittet i denne aksjen de par siste årene.
Fjoråret ødela alt sammen til tross for at "alt gikk etter planen". Jeg gikk fra å være positivt innstilt til å bli fryktelig skuffet. Det er en god grunn til at tynnidioten har advart mot dette firmaet i alle år. Han har hatt helt rett hele veien.
True
21.09.2023 kl 19:16
3366
Jepp, hvalene må ha det veldig gøy sånn sett mens småsparere blir rævkjørt til de grader. Tipper det beste vi kommer til å få en melding om i år er nok en ordrebestilling som skal leveres NESTE år, og så når vi er i 2024 kommer utsettelsene og unskyldningene igjen...
Derfor jeg tenker heller jeg vil bare selge meg ut med tap før dette året er over. Det finnes så mange bedre aktører der ute som faktisk LEVERER resultater enn det dritt selskapet her. At kursen går opp litt basert på de siste meldingene betyr absolutt ingenting. De har fortsatt ikke levert en dritt og de tjenger INGEN penger!
Lever kun på emisjoner fra naive småsparere...
Derfor jeg tenker heller jeg vil bare selge meg ut med tap før dette året er over. Det finnes så mange bedre aktører der ute som faktisk LEVERER resultater enn det dritt selskapet her. At kursen går opp litt basert på de siste meldingene betyr absolutt ingenting. De har fortsatt ikke levert en dritt og de tjenger INGEN penger!
Lever kun på emisjoner fra naive småsparere...
Dovretro
21.09.2023 kl 18:34
3391
Bullfight skrev Bra driv i aksjen nå, kjøpepress (:
Blir ikke overrasket hvise en melding om at Tigeren har solgt seg ned, slik har han holdt på de siste årene, kjøpe på emi og selge med noen ører fortjeneste litt senere. Så er det nye millioner på 10 øre i neste emi, for så å selge med ett til 2 øre fortjeneste. Og slik går nå dagene med denne aksjen. Så ny melding på kanskje produksjon på 150 000 batterier med en stor produsent.
True
21.09.2023 kl 18:11
3409
Nøkkelordet her er "tror"... Dersom de ikke leverer noe som helst innen dette året er over, er det samme greia all over again. Hva tror du de egentlig vil gjøre neste år? Og ja, det stemmer, akkurat som de gjorde i år og i fjor og alle år tidligere igjen.
Men jeg er helt sikker på at DENNE gangen blir ting annerledes!!!
Det som er mest forkasetlig med den aksjen her, er det faktum at de holder aksjonærer for narr og blir samtidig rik av det. Det burde være nok i seg selv for å kaste kortene her.
Sats på NAS isteden. De har en spennende fremtid i møte. Tenk at selskapet var verdt nesten 10.000 NOK pr aksje en gang i tiden, mens de nå ligger under 10 NOK. Greier de å ta storhetstidene tilbake ettersom verden begynner å fungere ordentlig normalt igjen, kan dette være tidenes aksje.
Men jeg er helt sikker på at DENNE gangen blir ting annerledes!!!
Det som er mest forkasetlig med den aksjen her, er det faktum at de holder aksjonærer for narr og blir samtidig rik av det. Det burde være nok i seg selv for å kaste kortene her.
Sats på NAS isteden. De har en spennende fremtid i møte. Tenk at selskapet var verdt nesten 10.000 NOK pr aksje en gang i tiden, mens de nå ligger under 10 NOK. Greier de å ta storhetstidene tilbake ettersom verden begynner å fungere ordentlig normalt igjen, kan dette være tidenes aksje.
Kvike11
21.09.2023 kl 13:13
3478
Det kommer, jeg tror vi med lethed kan gå betydeligt højere i kurs,
vi kan bare håbe de ikke bliver købt op,
men måske børsnoteret i USA, til betydeligt højere kurs..
Under et år siden vi var i næsten kurs 3,00
vi kan bare håbe de ikke bliver købt op,
men måske børsnoteret i USA, til betydeligt højere kurs..
Under et år siden vi var i næsten kurs 3,00
Billyjojimbob
21.09.2023 kl 13:02
3429
Bullfight skrev Bra driv i aksjen nå, kjøpepress (:
Verdt 1xlodd på spec
Bullfight
21.09.2023 kl 11:55
3496
Bra driv i aksjen nå, kjøpepress (:
Gullit
20.09.2023 kl 22:04
3727
Ser denne har begynt å røre seg no. Er det noe vesentlig som gjør dette? Har forstått att det nærmer seg storproduksjon, men det har man vel hatt kunnskap om?
True
20.09.2023 kl 21:50
3688
2023 er snart over. De skulle allerede begynne å produsere og levere i 2022.
Det er alt jeg har å si.
Det er alt jeg har å si.
maxam
20.09.2023 kl 10:58
3824
Det er noen som selger ja! Ligger skjult salg på 0.1280 på 250000 stk. fylles på hver gang noen forsyner seg! Jeg holder også! Håper på gode nyheter!
The Observer
19.09.2023 kl 16:50
3655
Kvike 11
Jeg tror du misforstår utrykket Pandoras eske (egentlig en krukke). Den inneholdt ikke noe godt, men derimot allverdens ulykke.
Jeg tror du misforstår utrykket Pandoras eske (egentlig en krukke). Den inneholdt ikke noe godt, men derimot allverdens ulykke.
True
19.09.2023 kl 16:32
3669
Og den vil starte å dale igjen etter nye utsettelser og emisjoner inntil de faktisk leverer noe... Det selskapet her gjør ikke annet enn å holde deg konstant på planken. Vi fikk nøyaktig de samme meldingene i fjor; nye kunder, nye partner avtaler, produksjonsordre. Men vet vi noe om kundene eller har de levert noe?
Nei!
Nei!
Bullfight
19.09.2023 kl 11:34
3799
Nå kommer ulvene da de ser at det er tomt for fisk
Bullfight
19.09.2023 kl 11:24
3668
Har vært mye fisking og lureri i dag, greit nok det men her skal vi langt opp snart (:
Kvike11
18.09.2023 kl 09:17
3795
Endnu en stor kunde er i hus,
nu begynder det at ligne noget.
Flere at de helt store kunder er meget interesseret i ENSU.
Er det Pandoras æske der åbnes nu.
Denne skal betydeligt op, iallefall 10 gangeren
Hvor langt skal vi op idag..
nu begynder det at ligne noget.
Flere at de helt store kunder er meget interesseret i ENSU.
Er det Pandoras æske der åbnes nu.
Denne skal betydeligt op, iallefall 10 gangeren
Hvor langt skal vi op idag..
doctor
14.09.2023 kl 08:55
4037
Kjære Herman, jeg tror ikke du klarer å snakke ned Ensu lenger. Dette er første skritt og Terje Rogne (TAA, TAT, NOD osv hvis du vet hva dette er) lover kun børsmeld som materialiseres. Ensu sitter på løsninger , organisasjon, produksjonsfasiliteter og patenter som er unike. Denne skal betydelig opp, iallefall 10 gangeren!
Herman*
14.09.2023 kl 08:11
4040
Det var vel ikke helt dette vi ventet på, eller? Trodde de skulle ha et mer eller mindre ferdig produkt, men virker som de trenger noen måneder til med testing og utvikling før det er produksjonsklart. Det går dog rette veien, nå er det en emisjon som må settes, og så håper vel alle at de er godt ingang med produksjonen før de trenger ny finansiering. Klarer de det, kan aksjonærene le hele veien til banken.
True
12.09.2023 kl 17:41
4289
Ingen tvil altså? Ingen tvil i det hele tatt? Nei, at THIN / ENSU lykkes er det jo svært liten tvil om må du skjønne.................
Kvike11
12.09.2023 kl 14:49
4386
Ingen tvivl om det vil lykkes for dem
fald i år 93,66 % fra ca kurs 1,90
fald sidste år 96,65 fra ca kurs 3,46
burde kunne stige til sidste års fald, når det lykkes for dem
fald i år 93,66 % fra ca kurs 1,90
fald sidste år 96,65 fra ca kurs 3,46
burde kunne stige til sidste års fald, når det lykkes for dem
True
12.09.2023 kl 14:30
4410
Kanskje dette har noe med dagens lille byks...? Bruker fra Nordnet:
Tweeder
"Min følelse: Jeg er generelt kritisk til aksjen/selskapet. Jeg har vært med siden Thin film og mistet mye. Det er nå noe helt annet. Alt fra ledelse, styre, produkt, omverden... alt har endret seg.
Jeg har nylig kjøpt opp aksjen. Jeg har gjort dette fordi jeg tror at Terje Rogne leverer. Jeg har snakket med ham 4 ganger, og jeg er veldig overbevist. Han er veldig selvsikker, har den villeste legitimasjonen og understreker at han har tenkt å bli veldig rik på Ensurge! Han får ikke lønn, kun tegningsretter.
Uten å gi innsideinformasjon snakker han om konkret interesse og konkrete møter med de største selskapene i verden. Alle sitter på kanten og venter på om de kan levere de 11 lagene med batterier her i september. Hvis de kan gjøre det, er de det første selskapet i verden som har et Solid State Microbattery på markedet. Når det skjer, ser vi inn i en helt annen verden enn den vi kjenner nå. Solid State-batterier er akkurat nå "den hellige gral" og den som kan levere vil få oppmerksomhet fra hele verden.
Spørsmålet er: Tror du Terje kan levere? Jeg tror på ham og derfor har jeg kjøpt opp med alt jeg har.
Scenarioet vi ser på er at innen de neste 14 dagene vil aksjen enten øke med mer enn 100 %, eller falle under 0,1. Batteriet skal leveres i september til alle kunder og samarbeidspartnere, som da bruker 1-3 måneder på testing. Hvis batteriet leveres, forsvinner lageret.
Terje har personlig forsikret meg om at de kun leverer et batteri de er 100% sikre på. Ikke 99,8 %. Og for 14 dager siden annonserte han: den kommer i september.
Derfor:
Nå er tiden inne for å sette deg selv i den posisjonen du ønsker. Hvis du ikke tror på Terje, må du selge nå! Hvis du tror på Terje, er det på tide å kjøpe. Om 1-14 dager vil aksjen se veldig, veldig annerledes ut. Enten opp eller ned."
Joda, har man penger å tape så for all del. Dette er fortsatt en skyhøy risikabel enten eller aksje.
Tweeder
"Min følelse: Jeg er generelt kritisk til aksjen/selskapet. Jeg har vært med siden Thin film og mistet mye. Det er nå noe helt annet. Alt fra ledelse, styre, produkt, omverden... alt har endret seg.
Jeg har nylig kjøpt opp aksjen. Jeg har gjort dette fordi jeg tror at Terje Rogne leverer. Jeg har snakket med ham 4 ganger, og jeg er veldig overbevist. Han er veldig selvsikker, har den villeste legitimasjonen og understreker at han har tenkt å bli veldig rik på Ensurge! Han får ikke lønn, kun tegningsretter.
Uten å gi innsideinformasjon snakker han om konkret interesse og konkrete møter med de største selskapene i verden. Alle sitter på kanten og venter på om de kan levere de 11 lagene med batterier her i september. Hvis de kan gjøre det, er de det første selskapet i verden som har et Solid State Microbattery på markedet. Når det skjer, ser vi inn i en helt annen verden enn den vi kjenner nå. Solid State-batterier er akkurat nå "den hellige gral" og den som kan levere vil få oppmerksomhet fra hele verden.
Spørsmålet er: Tror du Terje kan levere? Jeg tror på ham og derfor har jeg kjøpt opp med alt jeg har.
Scenarioet vi ser på er at innen de neste 14 dagene vil aksjen enten øke med mer enn 100 %, eller falle under 0,1. Batteriet skal leveres i september til alle kunder og samarbeidspartnere, som da bruker 1-3 måneder på testing. Hvis batteriet leveres, forsvinner lageret.
Terje har personlig forsikret meg om at de kun leverer et batteri de er 100% sikre på. Ikke 99,8 %. Og for 14 dager siden annonserte han: den kommer i september.
Derfor:
Nå er tiden inne for å sette deg selv i den posisjonen du ønsker. Hvis du ikke tror på Terje, må du selge nå! Hvis du tror på Terje, er det på tide å kjøpe. Om 1-14 dager vil aksjen se veldig, veldig annerledes ut. Enten opp eller ned."
Joda, har man penger å tape så for all del. Dette er fortsatt en skyhøy risikabel enten eller aksje.
True
12.09.2023 kl 01:47
4553
Føler meg som en direkte amatør som har investert i denne aksjen etter å ha sett en del intervjuer fra profesjonelle investorer på Pengepodden. Har uansett tatt alt for høy risiko.
Jeg sendte imidlertid en ny mail til Terje Rogne i dag mtp. produksjon og levering fremover. Håper han kan gi litt mer info om det.
Jeg sendte imidlertid en ny mail til Terje Rogne i dag mtp. produksjon og levering fremover. Håper han kan gi litt mer info om det.
Herman*
11.09.2023 kl 20:20
4544
Emisjon virker bankers, spørsmålet er bare om de rekker å få ut noen gode nyheter først. Det virket i kvartalsrapporten som de håper på nettopp det.
True
11.09.2023 kl 16:45
4567
Vet ikke helt om det, men ser også frem til flere positive nyheter som drar denne skikkelig opp igjen. Krysser fingrene enn så lenge.
RobRoy
11.09.2023 kl 10:05
4697
Terje nevnte at de trenger penger godt inn i q1 24, i så tilfelle bør de vel hente ytterligere 50 millioner, muligens 75 mill. Så hvis de ikke får annen finansiering får vi vel en mld om ny emi innen en mnds tid. Hvis så var vel håpet at denne kunne settes på litt høyere nivå enn den forrige
Herman*
10.09.2023 kl 13:35
4962
Min agenda er at vi holder oss til fakta. Det er mye positivt med selskapet, trenger ikke hausse i blinde. De starter leveranser til sin første kunde i Q1. Det de leverer nå er vareprøver. Det som er av størst interesse på kort sikt er levering av prototype på flerlags batteri og kurs og størrelse på neste emisjon.
Kvike11
10.09.2023 kl 10:23
5026
En eneste nyhed fra selskabet og kursen vil stige kraftigt.
Alle ved de arbejder på livet løs med flere store kunder, jeg håber de vil holde os mere orienteret
Strong buy
Alle ved de arbejder på livet løs med flere store kunder, jeg håber de vil holde os mere orienteret
Strong buy