VOW - Snakk om PERFEKT U-sving!
Kursutviklingen i H1 overrasket meg fullstendig.
Ja, det var helt ubegripelig hva som skjedde - inkludert en halvering fra 21 til 10,50 ila "no time". Oversolgte RSI-nivåer på kun 15.
Har knapt sett et verre bilde siden NAS holdt på å gå dukken eller KOA holdt på å gjøre det samme for flere år siden.
Det skjedde mens man på nyhetsfronten kunne lese om:
- Fulle cruiseskip med ditto mengder til Aftersales.
- Nybyggene som kom på samlebånd med VOW-utstyr om bord.
- En landlig avdeling som aldri har hatt mer å gjøre og massevis av store og spennende prosjekter.
Til tross for dette var aksjekursen PILL RÅTTEN.
Og det i et grønt selskap med alt teknisk på stell og innen et segment som verden i dag skriker etter.
LOGIKKEN stemte ikke i det hele tatt.
HELT ANDRE forhold må spille inn for å få til en slik utvikling.
https://www.tradingview.com/x/5pcbIcUE/
MERK den gula bobla. Den markerer overgangen fra H1 til H2.
Ringer det en bjelle? Hos meg KIMER det. Plutselig falt alle brikkene raskt på plass. Fordi: "Fangen" hadde sluppet fri!!!!
Da bobla var passert og vi befant oss i H2 begynte kursen raskt å stige igjen - og det i stadig brattere takt.
Personlig tror jeg nå vi skal gjøre som VOW - som uoffisielt kaller seg VOW 2.0 (den større og sterkere utgaven). Nå er det NULL bindinger!
Jeg tror vi også kan begynne å omtale VOW-kursen på sikt som 2.0. At alt terrengtap kommer raskt tilbake + mye mer!.
For det er hva LOGIKKEN tilsier!
Ja, det var helt ubegripelig hva som skjedde - inkludert en halvering fra 21 til 10,50 ila "no time". Oversolgte RSI-nivåer på kun 15.
Har knapt sett et verre bilde siden NAS holdt på å gå dukken eller KOA holdt på å gjøre det samme for flere år siden.
Det skjedde mens man på nyhetsfronten kunne lese om:
- Fulle cruiseskip med ditto mengder til Aftersales.
- Nybyggene som kom på samlebånd med VOW-utstyr om bord.
- En landlig avdeling som aldri har hatt mer å gjøre og massevis av store og spennende prosjekter.
Til tross for dette var aksjekursen PILL RÅTTEN.
Og det i et grønt selskap med alt teknisk på stell og innen et segment som verden i dag skriker etter.
LOGIKKEN stemte ikke i det hele tatt.
HELT ANDRE forhold må spille inn for å få til en slik utvikling.
https://www.tradingview.com/x/5pcbIcUE/
MERK den gula bobla. Den markerer overgangen fra H1 til H2.
Ringer det en bjelle? Hos meg KIMER det. Plutselig falt alle brikkene raskt på plass. Fordi: "Fangen" hadde sluppet fri!!!!
Da bobla var passert og vi befant oss i H2 begynte kursen raskt å stige igjen - og det i stadig brattere takt.
Personlig tror jeg nå vi skal gjøre som VOW - som uoffisielt kaller seg VOW 2.0 (den større og sterkere utgaven). Nå er det NULL bindinger!
Jeg tror vi også kan begynne å omtale VOW-kursen på sikt som 2.0. At alt terrengtap kommer raskt tilbake + mye mer!.
For det er hva LOGIKKEN tilsier!
Redigert 27.07.2023 kl 01:10
Du må logge inn for å svare
Karbon
26.07.2023 kl 21:23
1584
Pent chart. Jeg har lekt meg litt med chartet, og tegnet inn "u'en" opp til området rundt 21, for så å bevege seg litt sidelengs og kanskje ned mot 18-området igjen, for så å rykke opp. For hva slags formasjon har vi da?
Det kan også være at rykket opp da vil være understøttet av en kontraktannonsering senere i høst.
Det kan også være at rykket opp da vil være understøttet av en kontraktannonsering senere i høst.
elnomi
26.07.2023 kl 21:25
1573
Og det kan bli en ny perfekt U-sving igjen, bare at dem nå snur ned igjen og hvor langt ned da?
Hammers
27.07.2023 kl 23:32
910
Bare for ordens skyld;
- U-svingen i chartet har fortsatt med full styrke, men gidder ikke å tegne opp igjen (se hovedinnlegget). Nå 17,02 opp drøyt 3%.
- Tenk hva som skjer når de varslede kontraktene etter hvert begynner å tikke inn etter fellesferien.
Avkarbonisering er i dag trolig det HOTTESTE som finnes rundt om i Europa - bortsett fra en ferietur til de ALLER varmeste områdene.
Bruk hue - og tenk sjøl!
- U-svingen i chartet har fortsatt med full styrke, men gidder ikke å tegne opp igjen (se hovedinnlegget). Nå 17,02 opp drøyt 3%.
- Tenk hva som skjer når de varslede kontraktene etter hvert begynner å tikke inn etter fellesferien.
Avkarbonisering er i dag trolig det HOTTESTE som finnes rundt om i Europa - bortsett fra en ferietur til de ALLER varmeste områdene.
Bruk hue - og tenk sjøl!