Bedre utsikter for Bulk og BELCO - Solide utbytter
Kjøp BELCO Kursmål er 25 innen rimelig tid
Ingen slår imidlertid kursmålet til ABG Sundal Collier-analytiker Petter Haugen.
Han analyse sier at kursen skal til 40 kroner og sier følgelig KJØP
Bulksektoren har vært inne i en roligere periode noen måneder, det har også vist i kursene
Kina er det store driveren for mange forhold, nå ser det ut som det løsner også der etter Covid
For Belships, eller BELCO som er ticker, har klart seg bedre enn de fleste pga sikring av rater frem i tid
det har også sikret gode kvartalsutbytter
Hva ser man nå da..........Arctic skriver bla i en oppdatering at 2024 og -25 ventes betydelig bedring
BULK: ARCTIC SECURITIES
Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities har redusert kursmålene for ni aksjer i tørrbulksektoren, men opprettholder kjøpsanbefalingene for alle.
Meglerhuset fremholder i rapporten at tørrbulkaksjene har blitt påvirket av flere ugunstige forhold i 2023, inkludert en tregere gjenåpning av Kina, stigende renter, høy resesjonsfrykt og normalisering av flaskehalser ved havnene. Forventningene om en sterk innhenting i 2023 har derfor ikke blitt oppfylt. Rateestimater for 2023 er nedjustert med 16-36 prosent, mens det ventes en betydelig bedring i 2024 og 2025.
Belships får nedjustert kursmål til 25 kroner fra 28 kroner.
Q1 2023
https://www.belships.com/belships-asa-report-1st-quarter-2023/
oppdatering 5juni
https://www.belships.com/belships-asa-commercial-update-2/
oppdatering 10.juli
https://www.belships.com/belships-asa-strategic-partnership-and-divestment-of-technical-management-business/
Ingen slår imidlertid kursmålet til ABG Sundal Collier-analytiker Petter Haugen.
Han analyse sier at kursen skal til 40 kroner og sier følgelig KJØP
Bulksektoren har vært inne i en roligere periode noen måneder, det har også vist i kursene
Kina er det store driveren for mange forhold, nå ser det ut som det løsner også der etter Covid
For Belships, eller BELCO som er ticker, har klart seg bedre enn de fleste pga sikring av rater frem i tid
det har også sikret gode kvartalsutbytter
Hva ser man nå da..........Arctic skriver bla i en oppdatering at 2024 og -25 ventes betydelig bedring
BULK: ARCTIC SECURITIES
Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities har redusert kursmålene for ni aksjer i tørrbulksektoren, men opprettholder kjøpsanbefalingene for alle.
Meglerhuset fremholder i rapporten at tørrbulkaksjene har blitt påvirket av flere ugunstige forhold i 2023, inkludert en tregere gjenåpning av Kina, stigende renter, høy resesjonsfrykt og normalisering av flaskehalser ved havnene. Forventningene om en sterk innhenting i 2023 har derfor ikke blitt oppfylt. Rateestimater for 2023 er nedjustert med 16-36 prosent, mens det ventes en betydelig bedring i 2024 og 2025.
Belships får nedjustert kursmål til 25 kroner fra 28 kroner.
Q1 2023
https://www.belships.com/belships-asa-report-1st-quarter-2023/
oppdatering 5juni
https://www.belships.com/belships-asa-commercial-update-2/
oppdatering 10.juli
https://www.belships.com/belships-asa-strategic-partnership-and-divestment-of-technical-management-business/
Redigert 29.08.2023 kl 14:51
Du må logge inn for å svare
citius
01.09.2023 kl 15:09
5943
Mange positive indikatorer som trekker opp for tiden
det betyr at etterspørselen er på full fart opp
Olje snart i 90
Cobber opp 2,5 prosent i dag
Iron Ore er på 117,5, høyeste siden april
ratene er opp 14 strake dager, ja, fra lave nivåer
citius
04.09.2023 kl 15:00
5622
Ettermiddagskommentar for Bulke-gjengen
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> rose 15 points or 1.5% to 995,
hitting it highest level since May 24.
Aksjen burde etter min forstand rundet 20 nå, men vi får smøre oss inn med tålmodighet
boupa
05.09.2023 kl 10:37
5267
Har kommet hos meg. Har DNB.
Redigert 05.09.2023 kl 11:33
Du må logge inn for å svare
Mulla3 skrev Når kommer utbetalingen .
Typisk i morgen om du har Nordnet, de er uhyre trege med "tilbakebetaling av inskutt kapital" hvorfor de er tregere med det enn vanlige utbytter vites ikke.
citius
05.09.2023 kl 11:31
5214
citius
05.09.2023 kl 15:00
5107
Siste døgn, fortsatt opp
Among smaller vessels, the supramax index, rose 13 points, or 1.3%, to 1,008.
citius
06.09.2023 kl 09:05
4867
Iron Ore er nå på 118,50 USD
høyeste siden ca midten av april
Da var markedet mer optimistiske og Belco var i 20 - 22 kr range
Shen
06.09.2023 kl 09:43
4848
En positiv katalysator nå hadde vært enighet i kornavtalen. Dette ville løftet hele segmentet.
Hvilke andre potensielle nyheter vil kunne bevege denne nevneverdig? Utenom rater selvfølgelig.
Hvilke andre potensielle nyheter vil kunne bevege denne nevneverdig? Utenom rater selvfølgelig.
triggerhappy10
06.09.2023 kl 11:59
4830
Triggere her:
- tilbakekjøp av aksjer i tråd med genfors fullmakt
- ytterligere innsidekjøp
- Kina/ kornavtale
- at noen i bulk tar til orde for konsolidering av bransjen
- tilbakekjøp av aksjer i tråd med genfors fullmakt
- ytterligere innsidekjøp
- Kina/ kornavtale
- at noen i bulk tar til orde for konsolidering av bransjen
(",)Aksjel
06.09.2023 kl 12:37
4799
Ikke glem:
- Vintersesongen trigger ofte høyere priser
- Lite skip bestilt fremover, strammer seg til hver mnd
- Mulige stimulanser fra Kina kan påvirke jernmalm etterspørselen positivt
- Og hvordan påvirker lite vann i Panama kanalen tørrrbulk???
- Vintersesongen trigger ofte høyere priser
- Lite skip bestilt fremover, strammer seg til hver mnd
- Mulige stimulanser fra Kina kan påvirke jernmalm etterspørselen positivt
- Og hvordan påvirker lite vann i Panama kanalen tørrrbulk???
citius
06.09.2023 kl 15:14
4880
Som ventet, det tikker fint oppover
supramax index went up by 28 points, or 2.8%
Capesize uptick propels Baltic index
Sept 6 (Reuters) - The Baltic Exchange's main sea freight index <.BADI> rose on Wednesday, supported by gains in the capesize segment.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, was up 18 points, or 1.7%, at 1,081.
* The capesize index <.BACI> rose 37 points, or 3.7%, to 1,034.
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased by $307 to $8,573.
* Iron ore prices rose, underpinned by expectations of resilient near-term steel demand in China, although gains were capped amid concerns about a slowdown in the world's second-largest economy. [IRONORE/]
* The panamax index <.BPNI> fell 15 points, or 1.01%, to 1,466, its lowest level in nearly two weeks.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, decreased by $134 to $13,192.
* "The main source of support for panamax rates came from the Pacific market, while the ECSA (European Community Shipowners' Associations) activity remained stable and transatlantic routes performance remained subdued," shipbroker Intermodal wrote in a weekly note.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> went up by 28 points, or 2.8%, at 1,036.
citius
07.09.2023 kl 11:01
4660
Den økonomiske virkeligheten er vel fremdeles slik at økt etterspørsel trekke opp prisen
Iron Ore er i dag på 119,50 USD/tonn
citius
07.09.2023 kl 14:08
4597
kommentarer fra markedet
Tørrbulkaksjene henter seg inn etter å ha vært ned i tidlig handel, samtidig som Baltic capesize-indeksen rapporteres opp 15 prosent torsdag.
Hovedårsaken til rateoppgangen for capesize er en sterk innhenting i fraktratene for jernmalm mellom Australia og Kina, ifølge et notat fra Clarksons Securities torsdag. Videre har FFA-kontraktene for oktober steget til et dagratenivå på rundt 16.600 dollar.
Ifølge tolldata for august steg Kinas jernmalmimport til 106,4 millioner tonn i august, opp 10,6 prosent på årsbasis, melder Reuters torsdag. Sammenlignet med juli var importen opp 13,8 prosent. Videre trekker Clarksons Securities frem at bauksitt-eksporten var høy i forrige uke.
Trøndersmolten
07.09.2023 kl 14:31
4624
Mye tyder vel da på at vi har vært i bunn og står foran en langvarig opptur innen tørrbulk 👌
citius
07.09.2023 kl 15:04
4703
Jepp
enda flere indikatorer peker retning
KINA: JERNMALMIMPORT 106,4M TONN I AUG, +10,6% ÅR/ÅR
Oslo (Infront TDN Direkt): Kinas jernmalmimport var 106,4 millioner tonn i august, opp 10,6 prosent på årsbasis, melder Reuters torsdag, og viser til tolldata.
Sammenlignet med juli var importen opp 13,8 prosent.
TDN Direkt finans@tdn.no
citius
07.09.2023 kl 20:01
4689
The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, gained 60 points, or 5.6%, to 1,141
Among smaller vessels, the supramax index gained 20 points, or 1.9%
citius
12.09.2023 kl 08:37
4258
Registrerer at Iron Ore øker igjen til 120 USD
etterspørselen trekker prisen opp
boupa
12.09.2023 kl 08:59
4261
Det spås kursfest i Himalaya, Golden og 2020, men ikke Belco. Må være fordi de har for lite skip på spot? Andre synspunkt?
Shen
12.09.2023 kl 16:28
4254
Nordea initierer dekning med kjøpsanbefaling og kursmål NOK 23.
Noen som har link eller kan poste Nordea sine kommentarer/analyse rundt kjøpsanbefalingen?
Noen som har link eller kan poste Nordea sine kommentarer/analyse rundt kjøpsanbefalingen?
citius
13.09.2023 kl 07:27
4156
Nordea er positive til bulk-segmentet
Nevner BELCO, GOGL, Himalaya
De mener inntjeningen skal stige solid i 2024 og -25
Som flere andre analyser påpeker, så blir det kjempebra marked de par neste årene
I papiravisen så er det mer utfyllende
https://www.finansavisen.no/shipping/2023/09/12/8035713/nordea-ser-stor-oppside-i-golden-ocean
Shen
13.09.2023 kl 07:36
4210
Takk, står det noe konkret rundt Belships i artikkelen eller kun generelt om tørrbulk?
citius
13.09.2023 kl 07:43
4204
De positive trekkene er her fortsatt
Among smaller vessels, the supramax index added 19 points to 1,118 points.
Iron Ore er i dag 120,50 USD/ton
ettermiddagskommentaren tirsdag
Sept 12 (Reuters) - The Baltic Exchange's main dry bulk sea freight index <.BADI> extended gains to a fifth straight session on Tuesday on firm demand across vessel segments, with panamax hitting its highest since late-April.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels rose 26 points, or 2.2% to 1,235.
* The panamax index <.BPNI> gained 67 points, or 4.4%,
to 1,575, its highest level since April 28.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, rose $606 to $14,176.
* Iron ore futures gained for a second session, as better-than-expected loan data from top iron ore consumer China, a stronger yuan and anticipation of pre-holiday restocking bolstered investor sentiment. [IRONORE/]
* The capesize index <.BACI> edged up by 6 points to 1,330.
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased $45 to $11,027.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> added 19 points to 1,118 points.
* Argentina must collect tolls on a crucial waterway, the country's energy chief said on Monday after meeting with Paraguayan officials, as a multi-nation conflict over fees for ships carrying grains and other exports intensifies.
boupa
13.09.2023 kl 09:07
4169
Ligger en diger post og sperrer på 17.00. Antar det løsner bra om den blir spist.
citius
13.09.2023 kl 15:07
4097
Nå går nok Bulk-toget
On-the-move
Among smaller vessels, the supramax index added 38 points or 3.4% to 1,156 points.
13.09.2023 14:57:40
Baltic index hits over 3-month high on firm rates for larger vessels
Sept 13 (Reuters) - The Baltic Exchange's main dry bulk sea freight index <.BADI> hit its highest in more than three months on Wednesday, powered mostly by gains in the larger vessel segments.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels rose 55 points, or 4.5%, to 1,290, its highest level since May 24.
* The capesize index <.BACI> rose for sixth straight session, gaining 86 points, or 6.5%, to 1,416.
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased $716 to $11,743.
* Iron ore futures were up for a third straight session, buoyed by expectations of pre-holiday restocking demand from steelmakers in top consumer China, although gains were limited by a weakening steel market. [IRONORE/]
* The panamax index <.BPNI> gained 48 points, or 3.1%, to 1,623, its highest level in over 4 months.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, rose $434 to $14,610.
* The Panama Canal could further reduce the maximum number of vessel transits authorized per day if a drought that has hit the waterway this year continues, its administrator said on Tuesday.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> added 38 points or 3.4% to 1,156 points.
citius
14.09.2023 kl 08:14
3961
Det gledes
Etterspørselen driver opp prisene og ratene
Iron Ore er i dag 122 USD/T
Kursen på BELCO bør absolutt raskt over 20-kroners merket
boupa
14.09.2023 kl 08:42
8204
Motstanden på 17,60 har vært tøff tidligere, et brudd der vil bli viktig. Deretter er det fri vei mot 20-tallet. For en som har utbytte som hovedfokus må man nesten håpe den siger sakte fram slik at en rekker å fylle på mer på disse lave nivåene.
citius
14.09.2023 kl 08:57
8333
Ikke mange dagene igjen av Q3 - 23
et nytt hyggelig utbytte er allerede klart med de gode ratene BELCO har sikret seg tidligere for denne perioden
Nå handler det om den fine oppgangen vi står oppe i og de neste uker/måneder med god drift og nye utbytter for 2024
BULK-sektoren får nå KJØP over hele linjen
citius
14.09.2023 kl 15:41
8201
Går snart som ei kule
Baltic index scales over 3-1/2-month high on robust demand across all segments
Sept 14 (Reuters) - The Baltic Exchange's main dry bulk sea freight index <.BADI> rose for the seventh straight session on Thursday as demand strengthened across vessel segments.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, rose 50 points, or 3.9%, to 1,340, hitting its highest level since May 23.
* The capesize index <.BACI>, added 96 points, or 6.8%, to 1,512, registering an over three-week peak.
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased $794 to $12,537.
* Iron ore futures increased for a fourth consecutive session, aided by low inventories and pre-holiday restocking, although concerns about lingering steel market weakness in the peak construction season limited gains. [IRONORE/]
* The panamax index <.BPNI> gained 19 points, or 1.2%, to 1,642, its highest level in over 4 months.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, rose $171 to $14,781.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> added 40 points or 3.5% to 1,196 points.
Baltic index scales over 3-1/2-month high on robust demand across all segments
Sept 14 (Reuters) - The Baltic Exchange's main dry bulk sea freight index <.BADI> rose for the seventh straight session on Thursday as demand strengthened across vessel segments.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, rose 50 points, or 3.9%, to 1,340, hitting its highest level since May 23.
* The capesize index <.BACI>, added 96 points, or 6.8%, to 1,512, registering an over three-week peak.
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased $794 to $12,537.
* Iron ore futures increased for a fourth consecutive session, aided by low inventories and pre-holiday restocking, although concerns about lingering steel market weakness in the peak construction season limited gains. [IRONORE/]
* The panamax index <.BPNI> gained 19 points, or 1.2%, to 1,642, its highest level in over 4 months.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, rose $171 to $14,781.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> added 40 points or 3.5% to 1,196 points.
Shen
14.09.2023 kl 16:29
8144
Bra volum og sentiment i markedet. Med mindre makro ødelegger så kan dette bli en veldig fin oppgang.
citius
15.09.2023 kl 08:15
8443
Det ser bra ut ja
Iron Ore tikker pent videre 123 USD nå i dag
Sterke tall fra Kina bør absolutt sende BELCO opp på 20-tallet
https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/KnAMbE/kinesiske-noekkeltall-overrasker-sender-asia-boersene-markant-opp
citius
15.09.2023 kl 15:30
8259
markedskommentar
Jernmalmpriser stiger for femte dag på rad fredag til det høyeste nivået siden april. Hittil i uken er jernmalmprisene opp rundt 8 prosent, noe som ifølge Bloomberg News reflekterer økt optimisme når det gjelder etterspørselen etter infrastruktur. Byggesektoren i Kina opplever en sesongmessig bedring, men nye positive tegn har også kommet i form av data for stigende boligpriser i 17 kinesiske byer i august. I tillegg senket Kina torsdag reservekravene til landets banker med 25 basispunkter.
Lagrene av jernmalm i havner har nå falt til det laveste nivået på mer enn tre år, ifølge data fra Steelhome. Ifølge Bloomberg News økte produksjonen av stålprodukter med 11 prosent i august, sammenlignet med tilsvarende måned året før, noe som sees på som et signal på sterk jernmalmetterspørsel.
citius
15.09.2023 kl 15:32
8251
15.09.2023 15:29:03
Baltic index logs best week in over six months on strong vessel demand
Sept 15 (Reuters) - The Baltic Exchange's main dry bulk sea freight index <.BADI> rose on Friday, clocking its biggest weekly percentage gain since March as demand across all vessel segments remained strong.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, rose for the eighth straight session by 41 points, or 3.1%, to 1,381.
* The main index posted a 16.4% gain for the week.
* The capesize index <.BACI>, added 90 points, or about 6%, to 1,602, hitting its highest level in a month. The index advanced by 24.3% this week
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased $747 to $13,284.
* Iron ore futures gained, with the Singapore benchmark on course for its highest weekly increase since June, boosted by China's decision to boost economic stimulus efforts even though the country's steel output fell in August. [IRONORE/]
* The panamax index <.BPNI> edged up by 14 points, to 1,656. It was up by 11.2% for the week.
* "The Panamax market remains buoyant, with high vessel counts in East Coast South America boosting a rally that has seen the BPI index reach new highs since July," shipbroker Fearnleys wrote in a weekly note.
* "Factors such as increased vessels heading to the US and a low vessel presence East of Suez could further spur the rally," the note adds.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, rose $125 to $14,906.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> added 25 points or 2.1% to 1,221 points.
citius
16.09.2023 kl 11:03
8042
Prices for iron ore cargoes with a 63.5% iron ore content for delivery in Tianjin were at $123 per tonne in September,
the highest in over four months, amid bets of robust demand for Chinese steel production in the short term.
Increasing expectations that Beijing will mandate steel output controls in the near future drove mills to ramp up production in the short term to undercut any controls, increasing demand for iron ore inputs.
The latest data showed that steel output in the world’s top producer rose by 2.5% year-to-date until July.
In the meantime, government measures to stimulate housing demand supported a fresh increase in yuan loans.
The Chinese government eased mortgage curbs in Guangzhou and Shenzhen,
and allowed 12 provinces to issue CNY 1.5 trillion of special financing bonds.
Also, partial debt restructuring for Country Garden eased concerns of financial contagion for key property developers.
litt beskrivelse Iron Ore
Iron ore prices refer to Iron Ore Fine China Import 63.5 percent grade Spot Cost and Freight for the delivery at the Chinese port of Tianjin.
Is used to make steel for infrastructure and other construction projects.
The biggest producers of iron ore are China, Australia and Brazil.
Others include India, Russia, Ukraine and South Africa.
citius
18.09.2023 kl 07:50
7660
Hyggelig lesing på en mandag morgen
Iron Ore videre opp
125,50 USD/t nå
citius
18.09.2023 kl 15:30
7457
Nye prosenter renner på
Capesize jump steers Baltic index to over 4-month high
Sept 18 (Reuters) - The Baltic Exchange's main sea freight index <.BADI>, tracking rates for ships carrying dry bulk commodities, on Monday hit its highest in more than four months, helped by a nearly 10% jump in the capesize segment.
* The overall index, which factors in rates for capesize, panamax and supramax shipping vessels, rose 58 points, or 4.2%, to 1,439, its highest level since May 16.
* The capesize index <.BACI> added 147 points, or 9.2%, to 1,749 — extending its winning streak to a ninth straight session.
* Average daily earnings for capesize vessels <.BATCA>, which typically transport 150,000-tonne cargoes carrying commodities such as iron ore and coal, increased $1,219 to $14,503.
* Iron ore prices fell, following a week of significant gains, as negative headlines about China's property sector prompted caution. [IRONORE/]
* The panamax index <.BPNI> rose 10 points to 1,666, its highest level in almost five months.
* Average daily earnings for panamax vessels <.BPWT>, which usually carry coal or grain cargoes of about 60,000 to 70,000 tonnes, rose $89 to $14,995.
* Among smaller vessels, the supramax index <.BSIS> added 19 points, or 1.6%, to 1,240.
* Ukraine's Danube Shipping Company has asked Romania's Constanta Black Sea port to allow ship-to-ship grain transfers which would almost double its barge export capacity.
* The key exporter's 2023 grain output is seen at up to 56 million metric tons but a blockade of its major Black Sea ports since Russia's invasion has constrained shipments.
Shen
19.09.2023 kl 12:28
7253
Joakim Hannisdahl er long tørrbulk nå. Ofte et godt tegn
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1704078016907800681
https://twitter.com/JHannisdahl/status/1704078016907800681
ErikNordnet
19.09.2023 kl 13:09
7194
Ene dagen er han long, neste dag har han redusert. Nå er han åter lang.
Samme med LPG. Först short, så lang...
Uansett bra trend.. 16000 på spotten?
Samme med LPG. Först short, så lang...
Uansett bra trend.. 16000 på spotten?
Trøndersmolten
19.09.2023 kl 14:45
7053
Cleaves presterer å nedgradere saftig - Hanisdahl går long og har de fleste analytikerne med seg. Noen som er kunde hos Cleaves som kan hoste opp argumentasjon bak deres nedgradering? Vekter meg i alle fall kraftig opp 👌
boupa
20.09.2023 kl 11:36
6800
Blir spennende å se på Q3 hvilke rater de klarer å oppnå for det som mangler utover 2024.
breiflabb
20.09.2023 kl 14:29
6645
Hur är det med %-rekninga, Tradinator? Det går väldigt fort oppover både igår o idag!
Redigert 20.09.2023 kl 14:30
Du må logge inn for å svare
boupa
20.09.2023 kl 14:37
6627
Så er vel kanskje BDI mer interessant enn BCI. Belships har vel ingen skip i Capesize så vidt jeg vet. Men at det går framover er uansett positivt!
Trøndersmolten
20.09.2023 kl 17:20
6528
Cape eller BCI er vel nå 100% opp fra status 05.09.23.
Kan ikke se at finanspressen er «på ballen» og følger opp med en redaksjonell omtale. Er jo rimelig heftig oppgang som helt klart har nyhetens interesse 🤟
Kan ikke se at finanspressen er «på ballen» og følger opp med en redaksjonell omtale. Er jo rimelig heftig oppgang som helt klart har nyhetens interesse 🤟