citius
11.08.2023 kl 09:20
4206
Sterk vekst inn i 2024
OPEC forecasts robust oil demand in 2024
The OPEC said it expects world oil demand to rise by 2.25 million barrels per day in 2024, compared with growth of 2.44 million bpd in 2023.
https://www.arabnews.com/node/2352966/business-economy
Sweetspot
11.08.2023 kl 09:19
4213
Hvorfor ikke selge senere i en positiv trend da.. Men kan jo hende han knytter løpeskoa..😄
Thesistulling
11.08.2023 kl 09:15
4280
Sweetspot skrev Uinteressant..
Det er vel heller kommentaren din her som er uinteressant.
😉
Skarve ører?
Javel.......
😉
Skarve ører?
Javel.......
Kontur
11.08.2023 kl 09:11
4055
Her vil komme større posisjoneringer frem i mot Q3. Kursen vil drives opp. Sitt Long
Trollstuket
11.08.2023 kl 09:06
4045
Peggy er sterk, ingen dumping så langt.
Tror vi ender i grønt idag.
Tror vi ender i grønt idag.
mingus7777
4037
Lurer på hvor. Som driver og bremser opp nå. Er det robotene eller er det vanlige folk som ikke vil tjene penger?
De som ville selge solgte vel i går.
De som ville selge solgte vel i går.
Sweetspot
4019
😄
Må være kjedelig å gå glipp av den store bølgen som kommer tenker jeg da.. Den som løfter oss!
Må være kjedelig å gå glipp av den store bølgen som kommer tenker jeg da.. Den som løfter oss!
Thesistulling
11.08.2023 kl 09:00
4090
Ser Halvorsen tok gevinst igår, lettet seg med like mye som han gikk inn med den 8.August.
kongsberg1
11.08.2023 kl 08:55
4200
Ja vi får se, da blir det jo billigere aksjer for de som vil inn, eller skal ha mere.
elnomi
11.08.2023 kl 08:52
4258
I dag må vi nok ta et steg tilbake tii 7,40. Så snur det pent opp igjen
upjack
11.08.2023 kl 08:41
4462
Du har nok rett i det. De må jo snart begynne å dekke seg inn. Håper på close over 8 tallet i dag. Hadde vært flott med en børsmelding på ny ordre også :)
kongsberg1
11.08.2023 kl 08:07
4741
Om olja holder seg rundt 86- 87 vil nok robotene til røverne bli stilt inn på tilbakekjøp nå.
Men det er trenden til PGS som er positiv som vil drive kursen, short hjelper bare litt til på veien tenker jeg.
Men det er trenden til PGS som er positiv som vil drive kursen, short hjelper bare litt til på veien tenker jeg.
Redigert 11.08.2023 kl 08:09
Du må logge inn for å svare
upjack
11.08.2023 kl 08:05
4761
Er det mulig!? Ny dag og fortsatt stille her kl. 08:03. Blir spennende åpning i dag, og jeg tror kanskje den skal litt ned ved åpning. Disse forbanna short robotene er fortsatt ivrige
Oldking
10.08.2023 kl 23:39
5342
Flere av de mineralene som blir etterspurt i forbindelse med det grønne skiftet, produseres i stor grad i Kina idag. Ikke bra å være avhengig av Kina heller. Så nå skal det altså satses kraftig på å øke produksjonen her i Vest. Norge har store mengder av disse mineralene på havbunnen. Flere selskaper vil konkurrere om leteoppdrag. Noen som vet noe om konkurranseevnen til PGS? Nytt bein eller hur?
Thesistulling
10.08.2023 kl 23:33
5397
I et forvirret øyeblikk tror jeg jaggu meg jeg ser det helt klart.
Ville spekulasjoner og fantasi, så jeg gjør det kort:
Den shorten som ble økt igår med 0,01%........
Får ikke den ut av hodet, det blir for dumt.
Er det bare en ren økning er det nesten så et klaps i panna på vedkommende hadde vært fortjent, og "hva faen er det DU tenker på da?"
Høy timepris på de gutta der.
Trenden nå er jo helt klar........
Lurer litt på om noen begynner å bli litt svette i hendene jeg.
Ville spekulasjoner og fantasi, så jeg gjør det kort:
Den shorten som ble økt igår med 0,01%........
Får ikke den ut av hodet, det blir for dumt.
Er det bare en ren økning er det nesten så et klaps i panna på vedkommende hadde vært fortjent, og "hva faen er det DU tenker på da?"
Høy timepris på de gutta der.
Trenden nå er jo helt klar........
Lurer litt på om noen begynner å bli litt svette i hendene jeg.
Redigert 10.08.2023 kl 23:34
Kontur
10.08.2023 kl 23:27
5451
Enormt mange som vil inn i aksjen. Her blir det videre opptur for PGS aksjonærene.
Her tar vi det som bringer PGS oppover LM👍
Londonmannen
10.08.2023 kl 22:41
5862
Vi trenger ingen rykk. Se på kursutviklingen siden 20 juli, så ser du en jevn og rolig stigning der kursen fluktuerer mellom positive og negative dager, men sett over en tidslinje på en måned, så er stigningen jevnt oppover. Håper det fortsetter slik utover høsten og vinteren. Siste rykk var 19 juli.
PHOinvestor skrev VWAP over 7.6 - startskuddet har gått :) Hva er VWAP ?
VWAP er forkortelsen for volumvektet gjennomsnittspris, som er et teknisk analyseverktøy som viser forholdet mellom et aktivums pris og dets totale tradingvolum. Det gir tradere og investorer et mål på gjennomsnittsprisen som en aksje trades til over en gitt tidsperiode.
PHOinvestor skrev VWAP over 7.6 - startskuddet har gått :) Hva er VWAP ?
Mye prat om olja og makro. Snakker om det sjøl jeg, det er vel og bra. Men skal vi ta et sterkt rykk nå så trengs noe selskapsspesifikke Bullnyheter.
En dag igjen av uka😎
En dag igjen av uka😎
Bennyfyfasan
10.08.2023 kl 21:02
3546
Jeg tror også på en liten korrigering ned - før vi fortsetter opp i neste uke. Ikke godt fundamentert - ingen god begrunnelse, annet enn at det er på magefølelse. Det vil etter min mening ikke bryte retninga vi har nå, som er opp
Når det er sagt trodde jeg vi skulle litt ned i går - vi så hvordan det gikk (derfor trader ikke jeg PGS) ;-)
Når det er sagt trodde jeg vi skulle litt ned i går - vi så hvordan det gikk (derfor trader ikke jeg PGS) ;-)
Redigert 10.08.2023 kl 21:07
Nickhead
10.08.2023 kl 21:01
3548
Korttidshukommelsen er visst like dårlig som evnene
Sitter du sammen med Per de ensomme og drikker XO
Sitter du sammen med Per de ensomme og drikker XO
VantageVolante
10.08.2023 kl 20:53
3603
Jeg har aldri klagd og sytet på ledelsen.
Oljen er irrelevant ifølge deg.
Du overlater til meg å svare på din egen påstand?
Spør igjen jeg: HVORFOR skal den ned imorgen? HVORFOR skulle den ned idag?
Du må da vel i det minste kunne svare på enkle spørsmål, basert på egne duggferske påstander?
Oljen er irrelevant ifølge deg.
Du overlater til meg å svare på din egen påstand?
Spør igjen jeg: HVORFOR skal den ned imorgen? HVORFOR skulle den ned idag?
Du må da vel i det minste kunne svare på enkle spørsmål, basert på egne duggferske påstander?
PerUlv Den ene
10.08.2023 kl 20:51
3622
Tja...
Nå synes jeg hver dag er spennende... Og...
Sover som en stein og våkner opp med "stort sett" klare formeninger om hva dagen bringer. Ofte er det en kjapp vurdering av markedene i Asia og USA kvelden før, for så en sveip over de ulike grafene (inklusive PGS) Så må XO beholdningen kontrolleres i den forstand at jeg må vurdere et besøk på Meieriet... (Akutt påfyll) Så klinkes det ofte ut en TA vurdering på PGS Investor... Men..
Hva PGS står i om et år vet selvfølgelig ingen. Men at den står i NOK 25,- eller høyere er rimelig å anta. Dette ut ifra mine analytiske kunnskaper, gjerne etter en XO eller tre, hehe ... Men...
Om 3 antar jeg vi har passert NOK 44,- på vei til NOK 73,- innen dine 5 år, hehe
Nå synes jeg hver dag er spennende... Og...
Sover som en stein og våkner opp med "stort sett" klare formeninger om hva dagen bringer. Ofte er det en kjapp vurdering av markedene i Asia og USA kvelden før, for så en sveip over de ulike grafene (inklusive PGS) Så må XO beholdningen kontrolleres i den forstand at jeg må vurdere et besøk på Meieriet... (Akutt påfyll) Så klinkes det ofte ut en TA vurdering på PGS Investor... Men..
Hva PGS står i om et år vet selvfølgelig ingen. Men at den står i NOK 25,- eller høyere er rimelig å anta. Dette ut ifra mine analytiske kunnskaper, gjerne etter en XO eller tre, hehe ... Men...
Om 3 antar jeg vi har passert NOK 44,- på vei til NOK 73,- innen dine 5 år, hehe
Nickhead skrev Nei,he he
geo01
10.08.2023 kl 20:33
3691
PerUlv Den ene skrev Ta deg en bolle.... Dette har du ikke "filla" peiling på, hehe
Det som er spennende er hva står aksjen i om 1 år eller 3-5 år?
Regner med utbytter når gjelden blir smadret neste årene og utbyttene rammer selskapseierne .
Aksjekursen nå er bare et bilde som har null betydning om en skal jakte de store utbyttene i årene fremover.
Ingen vits og selge uansett om en ikke trader da.
Ikke lett og følge med fra time til time og sove dårlig i tilegg.
Markedet ordner alt uansett da Pgs er i fremgang.
Regner med utbytter når gjelden blir smadret neste årene og utbyttene rammer selskapseierne .
Aksjekursen nå er bare et bilde som har null betydning om en skal jakte de store utbyttene i årene fremover.
Ingen vits og selge uansett om en ikke trader da.
Ikke lett og følge med fra time til time og sove dårlig i tilegg.
Markedet ordner alt uansett da Pgs er i fremgang.
Restplassno
10.08.2023 kl 20:31
3666
ser annethvert innlegg-trenden fra denne brukeren nickhead er tilbake igjen 😂 da går det som regel dårlig i heimen. Trodde han var blokkert av samtlige. Aner ikke hva som blir skrevet i denne episoden men antar det ikke er bra. Ikke for sensur totalt, men personlig er det jo viktig å fjerne svada og trolling.
Nickhead
10.08.2023 kl 20:22
3760
PerUlv Den ene skrev Ta deg en bolle.... Dette har du ikke "filla" peiling på, hehe
Nei,he he
PerUlv Den ene
10.08.2023 kl 20:18
3790
Ta deg en bolle....
Dette har du ikke "filla" peiling på, hehe
Dette har du ikke "filla" peiling på, hehe