Siem Offshore: Fra tap til overskudd og fremtidsutsikter
Hei! Jeg har skrevet en analyse om Siem Offshore, der jeg ser på hvordan de har gått fra å tidligere hatt stort underskudd til å oppnå overskudd, og hva vi kan forvente av selskapet i fremtiden. Da jeg sammenlignet selskapet med bransjen i min modell, kom Siem Offshore øverst på listen! Derfor synes jeg det kunne være interessant å dele mine funn med dere, så jeg har lagt ut analysen gratis her om noen vil lese: https://www.investwiser.net/post/siem-offshore-fra-tap-til-overskudd-og-fremtidsutsikter
Dølle
04.08.2023 kl 18:51
1150
Takk for flott analyse. Tydeligvis en iherdig kar du. Skal sies at jeg tok en poker sjangs og kjøpte meg inn her 20.10.21. I ettertid en ren planke. Henger med og er svært spent på om denne kan touche gamle høyder igjen.
Didrik Lysvoll
04.08.2023 kl 19:50
1094
Tusen takk! Jeg tok til meg tilbakemeldinger fra de tidligere analysene og forsøkte å beskrive årsakene bak tallene bedre her, og også hva man kan forvente av fremtiden, ikke bare historikk. 😅
sveipen
05.08.2023 kl 01:23
988
Takk for en grundig analyse.
Jeg har selv aksjer i Sioff, og har sittet med disse siden kursen var rundt 4 kroner.
Angrer på at jeg ikke kjøpte langt flret aksjer da.
Men jeg tror kursen skal høyere, og selger ikke før den står i 30 kroner.
Jeg har selv aksjer i Sioff, og har sittet med disse siden kursen var rundt 4 kroner.
Angrer på at jeg ikke kjøpte langt flret aksjer da.
Men jeg tror kursen skal høyere, og selger ikke før den står i 30 kroner.
Didrik Lysvoll
05.08.2023 kl 13:16
822
Er glad du likte analysen! Det blir veldig spennende å følge med på selskapet fremover. Absolutt mye potensiale her. 💪