Strongpoint #2-23 🇳🇮🇾đŸ‡ȘđŸ‡Ș🇾đŸ‡ȘđŸ‡ȘđŸ‡±đŸ‡čđŸ‡±đŸ‡»đŸ‡ŹđŸ‡§đŸ‡źđŸ‡ȘđŸłïžâ€đŸŒˆ

tunktee
STRO 04.08.2023 kl 21:56 96077

Strongpoints potensiale er stort!

Ledelsens har en mÄlsetting om omsetning pÄ 2,5 mrd med 13-15% Ebitda i 2025.
Denne ble fÞrst presentert vÄren 2019 og ble gjentatt ved siste kvartalspresentasjon nÄ i sommer.
Slike tall kan kanskje gi en 3-sifret kurs!?

Kursen p.t. priser ikke inn potensiale.
Selv om mÄlsettinger ikke oppnÄs bÞr det vÊre lite nedside i kursen, og jeg mener derfor at investeringen gir en god risk/reward.

Strongpoint har egne kontorer i landene i overskriften, og har distributÞrer i flere andre land i Europa, og noen fÄ utenfor.

Oppfordrer til Ä lese/se presentasjoner fra selskapet, blant annet disse om strategi og mÄlsetting:

https://channel.royalcast.com/strongpoint/#!/strongpoint/20230213_2

https://www.strongpoint.com/app/uploads/2023/02/strongpoint-strategy-update-session-13-february-2023.pdf
Redigert 05.08.2023 kl 14:11 Du mÄ logge inn for Ä svare
Pingheng
29.10.2023 kl 16:54 2975

Selskapet er administrasjonsstyrt. Styret er marionetter og nominasjonskomiteen en nÄ nÊrstÄende til CEO.

CEO og styreleder har sittet i 5 Är. Lite som tyder pÄ at de kan bringe selskapet i nÊrheten av de mÄlene som er annonsert.

Ikke sĂžk svaret nedover i organisasjonen. Problemet ligger ikke der.
Norviking
29.10.2023 kl 11:49 3063

Enig Ols123
Om man reiser gjennom hvilken som helst by i europa sÄ kryr det med forretninger .. ja bÄde dagligvare og andre bransjer..
Da tenker jeg Roadrunners og dermed CasGuard , Self check out kasser , og Pricer som relativt enkle primĂŠrprudukter Ă„ selge inn.
Nesten alle kan nyttiggjÞre seg disse produktene og nÄr kvaliteten er i verdensklasse sÄ bÞr det vÊre fullt mulig Ä fÄ solgt inn volumer ...
Som et minimum sÄ bÞr en selger ( roadrunner ) i Spania kunne klare minst 1 CashGuard pr dag.
30 frittstÄende selgere bÞr dermed generere et salg pÄ minst 200 enheter pr mÄned
Gjentar man Þvelsen i flere land sÄ er det lett Ä se for seg hva det kan bety av inntekter... Og for ikke Ä tenke pÄ gjentagende inntekter pga lisenser og service etc..
Om man fÄr fart pÄ de andre nevnte produktene sÄ burde mÄlet pÄ 2,5 vÊre en smal sak.
NÄr man pÄ toppen har stÞrre prosjekter og store piloter som gÄr og som omhandler plukklÞsninger , click&collect , autostore osv som gÄr i boks sÄ burde butikken gÄ sÄ det suser... Markedsandelen vi har er kjempeliten sÄ markedet er der..
SpÞrsmÄlet er ... Er vi for dyre ? Er produktene for kostbare ? Er salgskorpset godt nok ? Eller er det for mye "siesta" og vin ?
Burde man satt ned lÞnnen og heller gitt provisjon basert pÄ salgsresultat til selgerne ?
Hva skal til for Ä motivere de til Ä fÄ pÄ piggskoene og fÄ fart pÄ salget ?

Hva tenker dere andre ?
Elektrikeren
29.10.2023 kl 11:18 3077

Topp 50:
BNP PARIBAS har redusert med 7 900 aksjer
Aksjene er plukket opp av aksjonĂŠrer utenfor topp 50
Redigert 29.10.2023 kl 11:18 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ols123
29.10.2023 kl 10:12 3061

Strongpoint aktien Ă€r iĂ„r ner 37%đŸ€” dax för Jacob och/eller styrelsen o vĂ€nda detta. Allt kan inte skyllas pĂ„ konjunkturen
Ols123
27.10.2023 kl 18:26 3441

FramgÄngssaga för Strongpoint ecom
nalist javisst! ✹ Vi Ă€r i final i kategorin Årets E-handlare i Tidningen Fri Köpenskaps Ă„rliga Dagligvarugala, som uppmĂ€rksammar företag inom 20 olika kategorier i dagligvarubranschen. Riktigt roligt, tycker vi! 🙏

Motiveringen lyder: "Willys har tidigt satsat pÄ click & collect, varit ledande i utvecklingen av hÀmta-konceptet för e-handel och var bland de första i vÀrlden att nÄ break even pÄ e-handelsförsÀljning av livsmedel. Willys tydliga affÀrsidé Äterspeglas Àven online och kedjan visar Äterkommande att de har den billigaste matkassen oavsett kanal. Med en igenkÀnning frÄn den fysiska butiken, funktioner som gör det enkelt att e-handla har Willys e-handel etablerat ett uppskattat erbjudande".

Dagligvarugalan gĂ„r av stapeln pĂ„ Stadshuset i Stockholm den 16 november. ✊
Storebetong
27.10.2023 kl 16:56 3496

Det er vel da pÄ tide Ä Þnske alle en elendig helg.

HumÞret fÄr vi finne ut av hver og en av oss:)

EDIT: er pÄ ferie og har ingen plan om Ä tenke sÄ mye nÄ. At jeg fikk min ordre bÄde pÄ 13,60 og 13;8o selv om de var smÄ er noe til ettertanke..

Redigert 27.10.2023 kl 19:39 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ols123
27.10.2023 kl 13:41 3676

Snart Ă€r börsvĂ€rde nere pĂ„ ebita mĂ„lsĂ€ttning för 2025 👌 köp o lĂ€gg i byrĂ„lĂ„dan
Norviking
27.10.2023 kl 12:35 3782

Dette har vi vÊrt med pÄ fÞr .. Den kommer nok opp igjen...
La de utÄlmodige selge og benytt heller muligheten til Ä kjÞpe aksjer
Alle her synes jo at den er billig nÄ sÄ sÄ da bÞr man vel handle mens det er en mulighet da.
Eller er man redd for at man ikke akkurat treffer bunnen ?
Om de institusjonelle dumper aksjen sÄ betyr det ikke noe for dem for det er som regel ikke forvalterens egne penger , sÄ da har det sikkert ikke noe Ä si om dem selger under kost.

Redigert 27.10.2023 kl 12:36 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ols123
27.10.2023 kl 11:41 3860

Sverige gĂ„r mot krav pĂ„ att ta emot kontanter đŸ’Ș
Handeln bör dÀrför vara skyldig att ta emot kontanter som betalning för livsnödvÀndiga varor, som exempelvis apoteksvaror, driv- och livsmedel.

https://www.di.se/live/riksbanken-kontanternas-stallning-bor-starkas/
Storebetong
27.10.2023 kl 11:39 3822

Hmm. Kraftig kpst Ä se nÄ.

Det eneste positive er at aksjen blir mer likvid.
Elektrikeren
27.10.2023 kl 11:33 3843

Ikke godt Ä vite hvem det er som har gÄtt lei, men i lÞpet av de siste dagene er det enkelte pÄ lista som har begynt Ä lette seg litt:

Nordnet Bank AB reduserte med fÞrst med 46 000, sÄ Þkte de igjen med 19 000
Hausta Investor har redusert med 28 000
Tada Invest har redusert med 27 000
Verdadero har redusert med drĂžyt 11 000
Tohatt Þkt fÞrst med 40 000, men reduserte sÄ med 10 000
Idav
27.10.2023 kl 11:32 3802

Dette trodde jeg ikke var mulig , men klart det er jo rimelig mange aksje eiere her som har et snitt pÄ 4-5 kroner etter emi for maaaange pr siden. Likevel sÄ er det jo helt utrolig at snart er selskapet hvert 500 mil
Elektrikeren
27.10.2023 kl 11:24 3815

«En eller annen» ble plutselig mÞkk-lei og pÞser ut pÄ best.
kössa
27.10.2023 kl 05:55 3987

Tack för ett bra inlÀgg och lÀnk Hitit!

Det hĂ€r kan skapa fina vĂ€rden för Strongpoint i framtiden dels genom partnerskapet och dels genom att Strongpoint Ă€ger 0,7 % av aktierna!đŸ’ȘđŸŒ
Storebetong
26.10.2023 kl 23:29 4064

For alle dere andre anbefaler jeg ro og ingen kalde poteter.
Storebetong
26.10.2023 kl 23:12 4041

Hei Brenno Invest.

Takk for praten:)

Bidrag fra folk som deg, som driver butikk til daglig er flott for trÄden

Dundre bare lÞs her neste gang du har noe pÄ hjertet:)

HitIT
26.10.2023 kl 22:20 4102

"..As part of the partnership, StrongPoint will become the exclusive distributor in key areas of Europe of the jointly developed solutions and is aiming to initiate talks with selected leading grocery retailers to pilot and collaborate on the project..."
https://www.strongpoint.com/news/strongpoint-invests-in-and-partners-with-halodi-robotics/

Ps: https://www.finansavisen.no/teknologi/2023/10/26/8048687/softbank-jakt-pa-nytt-norsk-milliardeventyr
Redigert 26.10.2023 kl 22:26 Du mÄ logge inn for Ä svare
minvest
26.10.2023 kl 22:07 4131

Ser nÄ pÄ proff.no at eierandelen er pÄ 0,7% ved sist Ärsskifte. Stemmer at de gikk inn med 4 mill. Mener Ä huske at det var 1%, men de har ikke deltatt i senere emisjon.
Norviking
26.10.2023 kl 21:56 4159

@ Brenno
Tror vi er helt enige jeg..
Har ikke noe Ă„ tilfĂžre...
NÄ mÄ det bevises... og det pÄ lÞpende bÄnd...
Det holder bare ikke med EN stor.
Her mÄ det komme kontrakter fortlÞpende etter mitt skjÞnn...
fjellmannen
26.10.2023 kl 21:56 4129

Fra Ă„rsrapporten i 2022: The shares in 1X Technologies AS (Halodi Robotics AS) is of strategic importance for the Group. In
March 2021, StrongPoint announced a partnership with humanoid robotics company 1X Technologies
to develop an in-store grocery retail robotics solution, which in a few years’ time will be seen in
grocery stores conducting repetitive, labour-intensive tasks which will drive in-store efficiencies. Kostpris for aksjene er 4MNOK, mener de eier 1 % av selskapet (usikker)
Brenno Invest
26.10.2023 kl 21:41 2292

nb! jeg elsker Ä snakke om bransjen sÄ jeg liker Ä dele av erfaringer og slikt.

Jeg som var litt smÄtrÞtt mente at jeg er ikke glad i mÄl jeg personlig, selvsagt sÄ mÄ man ha budsjetter Ä mÄlsettinger. Har man sagt 2.5 sÄ burde man levere.
Det burde vÊre tegn de 2 neste kvartalene pÄ at det er noe som tilsier at de er bedre pÄ vei til mÄlet etter min mening. Der er vi enige. Jeg bare syntes det er noe dritt Ä bli mÄlt som ansatt, hvorfor skal jeg bruke tid f eks hvis jeg er kundeservice pÄ mersalg hvis jeg ikke blir mÄlt pÄ det?. Bedre Ä si har du prÞvd Ä starte den pÄ nytt igjen lukke saken etter 5 min. Ser positivt pÄ min statestikk for ringer jo ikke meg direkte hvis restart ikke fungerer og jeg fÄr 1 sak lÞst :P.

Helt enig med kunder at de er utro, men her er tingen. Satt laget egne integrasjoner for en kunde nÄr det gjaldt autostore anlegg (kosta typ 14 mill hele anlegget). Autostore vil ikke gi en konkurrent support, sÄ hvis kunde skal bytte sÄ mÄ de bytte hele anlegget. Integrasjonene jeg laget til var skreddersydd til kunden. Poenget mitt er det er veldig stickyness nÄr du fÞrst fÄr kunden. Har vÊrt borti kunde der de mÄtte bytte kassa system for den som hadde laget det hadde dÞdd i eksternt firma. Kosta et par millioner det Ä flytte for de var rett og slett ingen som hadde kompetanse pÄ dette.

For hver dag sÄ Þker kompleksiteten og kunden sitt miljÞ sin kompleksitet blir enda mer kompleks. Det er noe av det kuleste med bransjen, men det gjÞr jo sÄnn at det skriker etter kompetanse (FÞr var det veldig sÄnn anything goes) nÄ er det mere folk spisskompetanse og ikke nyutdannet som fÄr jobb. Det skjer sÄ mye ting hele tiden at det er umulig Ä holde seg oppdatert. Ikke minst enda vanskeligere for kunde Ä skjÞnne hva fÄr jeg igjen for dette, og det igjen gjÞr at man mÄ lÊre opp kunden sin. Sjokoladeplate lett Ä selge, Gressklipper vÊrre fordi du mÄ lÊre opp kunden til Ä forstÄ hvorfor du trenger en gressklipper.

SÄ for Ä si det jeg ogsÄ er veldig skuffet over de siste kvartalene og vil ha tegn ganske kjapt pÄ at mÄlet virker realistisk. Jeg bare liker Ä forklare ting slik at man enklere forstÄr men betyr ikke at jeg ikke er skuffet for det er jeg.

minvest
26.10.2023 kl 21:35 2305

Du forutsetter vel da at ledelsen ikke vet mer enn markedet, om for eksempel stÞrrelsen pÄ en Iberia-kontrakt?
En helt annen sak. Interessant artikkel i Finansavisen i morgen. Verdsettelsen av 1X Technologies, tidligere Halodi Robotics, antas nĂ„ Ă„ kunne ha passert 4 milliarder. Antar Strongpoint fortsatt har sin aksjepost her 😊. HĂ„per de ogsĂ„ har sikret rettigheter mot dagligvarebransjen


Redigert 26.10.2023 kl 21:40 Du mÄ logge inn for Ä svare
Norviking
26.10.2023 kl 20:34 2363

@ Brenno Invest

Hvorfor er det en uting Ä legge press pÄ ansatte for Ä nÄ mÄl ?
Det er jo helt vanlig i nÊringslivet ... og ellers i livet ogsÄ faktisk..
Hvordan skulle det gÄ uten mÄlsettinger og hvordan kan man sette budsjetter uten Ä ha noen mÄlsettinger ?
Jeg skulle sett for meg JT nĂ„r han fikk presentert fra salgskorpset at dem ikke vil ha budsjetter og mĂ„lsettinger 😂😂😂 Da trur jeg han fĂžrst hadde fĂ„tt krampelatter og sĂ„ sendt hjem alle som en..

SĂ„ kunder og piloter.
Det er helt klart at det settes terminer for hvor lenge pilot skal gÄ og nÄr man forventer en avklaring.
At ting kan skyves ut i tid er en ting men det ligger alltid en "understatement eller agreement" i bunn om en avgjĂžrelse innen en viss tid.
Husk ... Kunder er de mest utro som fins ... De vil ha og ha og det skal helst ikke koste noe og da mÄ man ha en avtale og en felles forstÄelse om bÄde mÄlsetting og tidsramme.
De andre innspillene dine skal jeg ikke kommentere da det virker som du har en del kunnskap som jeg ikke besitter om dette.

Mvh
Norviking
Brenno Invest
26.10.2023 kl 19:28 2454

Enig med der med 2,5 mÄlet. Jeg syntes generelt det er en uting Ä sette mÄl og slike ting da det oftest legger mye press pÄ de ansatte pÄ Ä produsere.
Siden Strong er et prosjekt type selvskap, sÄ fÄr ofte folk litt urealistiske forventninger bÄde kunder, konsulenter, investorer. Men er jo ogsÄ det at hvis man er pÄ innsiden av et slikt selvskap godt vet hva slags "store leads" er der.

Jeg syntes det har vÊrt mye fokus pÄ ting utenfor norge, ALS, Spania etc. De rigger seg for vekst, alle samarbeidspartner avtalene som har komt og disse dryppene med gode solide tegn f eks at Spar international gikk ut og hadde den tillitserkleringen om Strong.

Det Ä si at det er vanskelig tider tror jeg er en mÄte for de Ä ikke gÄ i detalj, typisk at man tror at denne avtalen gÄr i boks. SÄ tar det sÄ lang tid at man tenker nei gÄr aldri i boks, sÄ vil kunde ha det helst i morgen. 1 av de tingene som er litt kjipt er at det er store investeringer for kunden Ä bruke nÄ og de sliter med Ä innse hva de vil fÄ av avkastning lengre der framme / merverdi. Derfor er litt av hovedgrunnen til at Strong prÞver Ä fokusere og drive mer med software (programmer) enn hardware (fysiske maskiner f eks). Marginene er insane pÄ software som er utviklet av et firma selv og de kan selge lisenser og support.

Pilot, typisk tar kjempe lang tid og det er veldig dÄrlig stemning Ä sette en tidsramme. Grunnen er at nÄr du har et pilot prosjekt sÄ har du fÄtt en fot inn hos kunden, ofte sÄ mÄ de som tar beslutninger i et selskap se avkastningen av det. Typisk at man bruker pilot fasen til Ä fÄ fjernet alle sÄnne smÄ feil eller lage til Þnsker som kunden har. NÄr det er i boks med mindre kunde er skikkelig forbanna, sÄ blir det utrulling alle lokasjonene.

Typisk ordre til kunde har 5 komponenter

Hardware (stĂžrste kosten) 1 time cost
Software (litt mindre kost) 1 time cost
Lisenser (Årlig kost) Arr
Support (MĂ„nedlig / kvartal / Ă„rlig) Arr
Konsulent (varierende etter prosjekt, typisk arbeidstimer for spesefikke jobben)

Derfor er min kanarifugl i et techselvskap typisk ARR. Hvis den gÄr nedover sÄ vet vi at de mister kunder.

Dette er forsÄvidt min mening og mine tanker rundt det. Jeg jobber ikke i Strong men jobber i bransjen.

tiger
26.10.2023 kl 17:41 2550

Det er flere som hevder at innsiderne ikke kan kjÞpe pga nÊrt forestÄende kontrakt. Jeg mener de er trygge ettersom den ventede, store Iberia-kontrakten er tydelig varslet. Det er ogsÄ varslet at de forventer kontrakter i UK.
HitIT
26.10.2023 kl 14:35 2680

Har opplevd det samme nÄr jeg handler Strongpoint via Dnb, men ikke via sb1m...aldri forstÄtt helt hvorfor.
JosMag
26.10.2023 kl 13:36 2650

En kjenning av meg handlet 12500 aksjer via dnb i dag ved tolvtiden til gjennomsnitt kurs 14,23.

Noen som forstÄr hvorfor dette ikke kommer frem pÄ Nordnets omsetnings tall for aksjen?
HrDuck
26.10.2023 kl 12:21 2691

Velkommen pÄ forumet og takk for et meget godt fÞrste innlegg.
Ols123
26.10.2023 kl 11:27 2741

Eftersom styrelsen och ledningen stĂ„r bakom mĂ„len 2025. Bör se mkt insiderköp i dagarna đŸ’Ș
Brenno Invest
26.10.2023 kl 10:45 2751

Pleier vanligvis kun Ä lese denne trÄden men skal veie inn. (MÄ snart ta en prat engang igjen Storebetong ;) )

Jeg er enig enn del av kritikken som kommer mot Strong for man ville vÊre ignorant hvis man ikke tar det med i beregningen av en verdsetting. Jeg er ogsÄ helt enig det at nettsidene dems ikke helt visualiserer alle tjenester helt

I tech sÄ er mye av jobben for salg og prosjekter Ä lÊre opp kunden og ikke minst vise kunde hva slags merverdi det skaper. 1 etikettrull f eks sier vi koster 500 kr + skriveren + tiden det tar. (1 rull typ ligger pÄ den prisen hvis det skal vÊre branded) La oss si at det gÄr 20 ruller i lÞpet av 1 mÄned, 10k i mÄneden, 120k i Äret. Pricer sine etiketter ligger pÄ typ 100k (ink alt extra) for en liten butikk. Alle her er enige om at vi hadde investert 100k for Ä spare 120k i Äret.

Mye der jeg setter verdi settingen min i strong er alle sterke sammarbeidsavtalene ikke minst at det tar tid Ä utvide og ekspandere. De vil fÄ stor stickyness for kundene sine, da de er en total leverandÞr. Cashguard og slike ting er ofte sÄ dyrt at butikker velger Ä gi de gamle til nye butikker og kjÞpe nye til de gamle butikkene. NÄr de fÞrst er kunde sÄ er de kunde ;)

Store kjeder er seige det tar lang tid i prosessene, det er masse piloter og ting som skal gjennomfÞres, det er generelt litt mer tilbakeholdenhet i markedet typisk denne tiden av Äret da de fleste vil ta investeringer og nye ting pÄ nyÄret. Det positive dette kvartalet er ARR som har Þkt, service og lisenser er som oftest det som legger gode grunnlag for vekst og omsetning.

De er mye bedre stilt enn det de var fÞr korona og da var aksjen pÄ samme nivÄ. Jeg mener at strong er et selvskap som jeg definitivt vil holde til jeg blir pensjonist.

SÄ vil jeg gjerne takke de som bidrar mye i denne trÄden her, dere vet hvem dere er.

Redigert 26.10.2023 kl 12:33 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ols123
26.10.2023 kl 08:42 2857

Lite ifrÄn Pricers rapport idag
OrderingÄngen uppgick till 523 MSEK, vilket Àr strax under förra Ärets tredje kvartal och
en minskning med 4,2 procent. OrderingÄngen kommer frÄn ett större antal marknader dÀr bland annat Italien, Latinamerika och Spanien vÀxer kraftigt jÀmfört med tredje kvartalet föregÄende Är. PÄ den spanska marknaden kan vi konstatera att vÄrt ramavtal med Carrefour i kombination med framgÄngsrika pilotinstallationer i juni legat till grund för de order vi nu fÄtt för leverans innan Ärets slut.

I september valde finlÀndska S-Gruppen Pricer som leverantör av system baserade
pĂ„ digitala etiketter med en ambition att utrusta 300 butiker med Pricer Plaza och digitala etiketter under de kommande Ă„ren. Redan under 2023 ska 17 butiker installeras. Även ame- rikanska Associated Food Stores har gett Pricer sitt förtroende dĂ„ de i juli kommunicerade att Pricer valts som föredragen leverantör. Vi Ă€r naturligtvis stolta över kontrakt och partnerskap med dessa ledande handlare som med högt stĂ€llda krav tagit fram en digitaliseringslösning för sina medlemmar.

Mest glÀdjande under kvartalet var det strategiskt viktiga avtalet med S-gruppen,
en av de ledande detaljhandelskedjorna i Finland, vilket markerar Pricers första stora kund i landet dÀr Pricer tidigare har haft begrÀnsad försÀljning. I S-gruppens nÀtverk av företag inom detaljhandels- och servicesektorn ingÄr över 1000 butiker, varav de största stormarknadskedjorna Àr S-market och Prisma. S-gruppen kommer att göra installationer baserade pÄ molnplattformen Pricer Plaza i 17 butiker innan Ärets slut och har för avsikt att under de kommande Ären göra installationer i 300 butiker.
Sylfest
26.10.2023 kl 08:24 2875

Forsinkelsen i Spania var utvilsomt dÄrlig timet ut ifra uttalelsene ifm Q2. Dog uttaler JT at dette skyldes en incident hvor ansvaret lÄ pÄ Strongpoint, altsÄ ikke noe tvil, Ärsaker eller forsinkelser knyttet til det spanske selskapet. JT kan sikkert ikke opplyse Ärsaken, men jeg velger Ä tro at han ganske sÄ snart har fÄtt prosessen i gang igjen, og at de i dag er enda nÊrmere mÄlet enn hva de var ved Q2. Derfor forventer ogsÄ jeg at det kommer Spanianews i lÞpet av Q4. I tillegg sÄ kan det nÄr som helst skje avtaler i andre omrÄder. Jeg er spesielt positiv til UK. ForÞvrig bra at ogsÄ kritiske rÞster krydrer trÄden med konstruktive innspill. Alt er ikke rosenrÞdt og berettiget kritikk av ledelse/selskap synes ihvertfall jeg er helt pÄ sin plass.
Krosta
26.10.2023 kl 00:10 3006

Enig, HitIT.

Selskapet leverer Ă„penbart ikke fortreffelig de siste kvartalene - og har blitt straffet vel hardt av markedet av den grunn.

Men det stÄr ikke sÄ ille til med selskapet som enkelte her inne skal ha det til.
Affat
25.10.2023 kl 23:47 3024

Har kjÞpt litt selv siden kvartalsrapporten, da vi begynner Ä nÊrme oss nivÄene jeg gikk inn i STRO pÄ. Det er pÄ tide Ä begynne Ä levere litt mer her, men samtidig sÄ er jeg mye mer trygg pÄ kjÞpet i dag enn den gang. Den gang var det mange lÞfter og drÞmmer, sÄ jeg kjÞper gjerne pÄ "billig" salg nÄ, sÄ fÄr vi se om det egentlig var sÄ billig eller ikke etter hvert. :)
HitIT
25.10.2023 kl 22:20 3089

HĂžr her Nordic revenue er ned 22% i q3 dvs 34mill (fĂžrst og fremst fordi pricer esl er kraftig ned i SE)
Allikevel er eibitda marginen opp fra 7,5 til 9,9%. Baltic leverer ok.
UK og Spania skuffer, men her kan det smelle til med good news nÄr som helst.
Det svartmales for mye nÄ.
Stay Strong.
Gordon Ekko
25.10.2023 kl 21:54 3131

Deler Norviking sine synspunkter.
Uavhengig av markedssituasjon bĂžr de som har en bedre produktportefĂžlje gjĂžre det bedre enn markedet.
Jeg er skuffet over leveranse fra Strong i forhold til kommunisert av ledelsen og Adm dit spesielt. Gitt leveranse bÞr han utfordres av aksjonÊrer, styret og kanskje ogsÄ ansatt i forhold til hva han kommuniserer. Dette er ikke godt nok rett og slett.
Velger selv Ä tro pÄ han og har kjÞpt aksjer i dag.
Storebetong
25.10.2023 kl 21:22 3186

Kort:Opp med humĂžret.
JosMag
25.10.2023 kl 19:56 3254

😁😂😂