$$$PGS$$$ 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢 Brudd opP
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
rischioso
10.08.2023 kl 16:57
4527
Som sagt så gjort - første dag med stang inn i motstandsmålet - kun 2 more to go på rappen så er kursen å anse som etablert på oversiden - i morgen er vi klokere ...;)
Nestoren
10.08.2023 kl 16:56
4536
VantageVolante skrev Det sises de handler via Goldman Sachs
Vanskelig å finne ut mao? To goldman kontoer på toppen. Begge kjøper og selger hele tiden.
3. GOLDMAN SACHS INTERNATIONAL +110 148 +0,41% 26 976 283 2,9659%
6. GOLDMAN SACHS & CO. LLC -21 17 965 434 1,98%
3. GOLDMAN SACHS INTERNATIONAL +110 148 +0,41% 26 976 283 2,9659%
6. GOLDMAN SACHS & CO. LLC -21 17 965 434 1,98%
Godt reflektert, tror du har noen gode poeng der 👍🏻😀
Bennyfyfasan
10.08.2023 kl 16:43
4685
Denne støtter jeg 100%. Hovedrekylen kommer når Coltrane er ferdig med nedsalget. Hvis det kommer en kontrakt i morgen eller mandag (som spekulasjonene sier) - kan han benytte anledningen til å pøse ut på høy omsetning. MEN - det er ikke negativt siden vi får fortgang i nedsalget....om det er noe igjen.
Ellers ser det ut til å bli fest på børsene på kort sikt. Mønsteret passer PGS godt i forhold til at vi vil ha ett hopp
Ellers ser det ut til å bli fest på børsene på kort sikt. Mønsteret passer PGS godt i forhold til at vi vil ha ett hopp
Nestoren
10.08.2023 kl 16:40
4707
Hvilket navn står Coltrane med i aksjonærlisten? Har tilgang gjennom tekinvestor. Kan sjekke.
Jeg tror den store rekylen kommer den dagen Coltrane er ferdig med IDIOT-salget sitt.
Så lenge det satt/sitter en stor selger, så har også shortselgerne, botene og algoritmene fest. Men når storselgeren forsvinner, så vil kursen søke mot mer fundamentale forhold. Som er langt over dagens kurs.
Jeg tror man hadde blitt ekstremt overrasket om en fikk se hvor stor andel kortsiktig algoritmehandel utgjør til vanlig. Det kunne en kanskje belyst ved å se på aksjonærlister over tid. Jeg gjetter på langt over 50%. Kanskje så mye som 75%.
Men når storselgeren forsvant/forsvinner, noen fortsatt vil shorte og senere skal kjøpe tilbake, så må de etterhvert kjøpe aksjer fra aksjonærer som har stadig høyere kursmål. Da går kursen. Og den kan gå mye fort. Om og når idiotsalget er over.
Shorterne kan få seg en overraskelse om og når storselgeren forsvinner. Også av at det reelle volumet er langt mindre enn den daglige handelen tilsier. Og at de må mye opp i pris for å få aksjer.
Kanskje den største kurstriggeren nå er om og når Coltrane er ferdig.
Hvis noen vet hvor mye Coltrane sitter igjen med og om de fortsatt selger, tror jeg det er av stor verdi.
Så lenge det satt/sitter en stor selger, så har også shortselgerne, botene og algoritmene fest. Men når storselgeren forsvinner, så vil kursen søke mot mer fundamentale forhold. Som er langt over dagens kurs.
Jeg tror man hadde blitt ekstremt overrasket om en fikk se hvor stor andel kortsiktig algoritmehandel utgjør til vanlig. Det kunne en kanskje belyst ved å se på aksjonærlister over tid. Jeg gjetter på langt over 50%. Kanskje så mye som 75%.
Men når storselgeren forsvant/forsvinner, noen fortsatt vil shorte og senere skal kjøpe tilbake, så må de etterhvert kjøpe aksjer fra aksjonærer som har stadig høyere kursmål. Da går kursen. Og den kan gå mye fort. Om og når idiotsalget er over.
Shorterne kan få seg en overraskelse om og når storselgeren forsvinner. Også av at det reelle volumet er langt mindre enn den daglige handelen tilsier. Og at de må mye opp i pris for å få aksjer.
Kanskje den største kurstriggeren nå er om og når Coltrane er ferdig.
Hvis noen vet hvor mye Coltrane sitter igjen med og om de fortsatt selger, tror jeg det er av stor verdi.
Holymoses25
10.08.2023 kl 16:28
4873
Grøntgress skrev Svettes i short leirene nå
SQUEEZE MOTHERF..... SQUEEZE.
Grattis til alle, imorgen blir det fest
Grattis til alle, imorgen blir det fest
citius
10.08.2023 kl 16:09
5119
Vær greie venner, hold fast nå
så kommer bruddet
DA får vi en ny F O M O
Gassen i bånn til 2-sifret
Ellers så kan man jo bare se på handelsmønsteret ...
Pre-Meldings Bevegelser avdekket✅️
Pre-Meldings Bevegelser avdekket✅️
Thesistulling
10.08.2023 kl 15:52
4778
VantageVolante skrev Må le. De lånte altså hele 102537 aksjer og solgte de igår. Du verden.
Ja, ganske morsomt i grunn.
😁
😁
Hvis intuisjonen kan plukke opp det beste Tidspunktet å slippe KONTRAKTEN på, kan du være trygg på at det plinger greit også borte i AI-Kurssimuleringen til PGS Ultima✨️✨️✨️
Blue Cow Group
10.08.2023 kl 15:48
4488
Finnes det en pgs tråd som handler om pgs og ikke ris og alle de ekstra nicka hans? Begynner å bli alvorlig drittlei av å lese om den uopplyste børsnewbien av en drittunge og alle økenavna han slenger om seg med. Veldig gira på å lese diskusjon om pgs da, så tar gjerne imot tips om pgs tråder :)
VantageVolante
10.08.2023 kl 15:47
4510
Omnislash:
Her er et godt eksempel på hva jeg mener. Harde påstander UTEN noe som helst belegg eller argumentasjon. Alle husker samme fyr sitt 6-tall fra igår. Alle skjønner han har bomma igjen. Bare ikke han selv, så da kommer han med et slikt svar til deg fordi han tror det spiller noen som helst rolle.
Her er et godt eksempel på hva jeg mener. Harde påstander UTEN noe som helst belegg eller argumentasjon. Alle husker samme fyr sitt 6-tall fra igår. Alle skjønner han har bomma igjen. Bare ikke han selv, så da kommer han med et slikt svar til deg fordi han tror det spiller noen som helst rolle.
Omnislash
10.08.2023 kl 15:46
4516
Jeg skrev 2-3 år, og for seismikk mener jeg basert på investeringer som gjøres både offentlig og privat det er grunn til å være positiv til segmentet i denne perioden. Mulig jeg undervurderer følgeeffektene av de negative endringene og hvor nært stående de faktisk er.
VantageVolante
10.08.2023 kl 15:44
4403
Ser frem til innlegg fra deg, det var derfor jeg spurte da man ganske enkelt skiller klinten fra hveten på slike forum.
Og er enig med deg ang. det du er lei. Spesiellt "den SKAL ned". "den SKAL opp" uten en jævla back-up på påstanden.
Ris kjører dette løpet begge veier, men han argumenterer i det minste - begge veier alt avhengig av sin egen posisjon.
Og er enig med deg ang. det du er lei. Spesiellt "den SKAL ned". "den SKAL opp" uten en jævla back-up på påstanden.
Ris kjører dette løpet begge veier, men han argumenterer i det minste - begge veier alt avhengig av sin egen posisjon.
Gode poenger.
Det vil se ut som om de framover skaper store verdier om verdien av assets holdes lav.
Det er "farlig" for dagens aksjonærer at PGS har lave verdianslag og lav kurs. Det øker sjansen for at noen "kupper" selskapet og kjøper oss ut til skampris.
Det vil se ut som om de framover skaper store verdier om verdien av assets holdes lav.
Det er "farlig" for dagens aksjonærer at PGS har lave verdianslag og lav kurs. Det øker sjansen for at noen "kupper" selskapet og kjøper oss ut til skampris.
Nickhead
10.08.2023 kl 15:40
4397
Makro ser bra ut de neste 3-4 åra
Hørt noe slikt surr !!
Du får gnikke litt på glasskulen:)
Hørt noe slikt surr !!
Du får gnikke litt på glasskulen:)
VantageVolante
10.08.2023 kl 15:40
4285
Ser at futtene reagerte positivt på tallene idag, og er i grønt all over.
Omnislash
10.08.2023 kl 15:38
4298
Ja, men har nå uttrykt disse "inputsene" før. Jeg ser ikke poenget med å gjenta de samme slagordene til det kjedsommelige, tvert imot synes jeg det fjerner noe av kruttet - det vannes liksom ut. Ellers lever jeg etter regelen "har du ikke noe fornuftig eller bra å si, så hold heller kjeft". Jeg bryr meg om dette fordi jeg synes det av og til er nyttige og informative innlegg som dukker opp her. Det gjør meg ingenting om Hvalross poster 1628 emojier, eller poster 3-4 svære figurer som du ser under her. Londonmannen må gjerne gjenta for 1043. gang at segmentet er etterspurt og at PGS skal opp som følge av sin sterke posisjon. Det jeg kritiserer her er de som bare buser ut med påstander forkledd som fakta når det er fullstendig over hodet på dem. Det forstyrrer flyten og nytteverdien i tråden her.
Når det gjelder makro, så har jeg masse å si om det - har snakket om det før også. Makro ser bra ut de beste 2-3 årene. Det jeg gjerne snakker mer om, men som jeg ikke har tid til akkurat nå, er utsiktene om 5-10 år. Herfra tror jeg vi kan se følgeeffekter av flere dramatiske globale endringer som allerede har startet. Industrilandene står overfor en eldrebølge og befolkningskollaps, som vil ha stor effekt på handel og økonomi, samtidig som AI-revolusjonen har festet seg og radikalt endret sysselsetting og produksjon.
Innsikt i disse to endringene vil jeg tro legger det beste grunnlaget for gode investeringer etter PGS.
Når det gjelder makro, så har jeg masse å si om det - har snakket om det før også. Makro ser bra ut de beste 2-3 årene. Det jeg gjerne snakker mer om, men som jeg ikke har tid til akkurat nå, er utsiktene om 5-10 år. Herfra tror jeg vi kan se følgeeffekter av flere dramatiske globale endringer som allerede har startet. Industrilandene står overfor en eldrebølge og befolkningskollaps, som vil ha stor effekt på handel og økonomi, samtidig som AI-revolusjonen har festet seg og radikalt endret sysselsetting og produksjon.
Innsikt i disse to endringene vil jeg tro legger det beste grunnlaget for gode investeringer etter PGS.
VantageVolante
10.08.2023 kl 15:37
4222
Thesistulling skrev Short 3,27%, økning med 0,01% av GSA CAPITAL PARTNERS LLP
Må le.
De lånte altså hele 102537 aksjer og solgte de igår. Du verden.
De lånte altså hele 102537 aksjer og solgte de igår. Du verden.
VantageVolante
10.08.2023 kl 15:28
4154
Å fy feite altså, kom igjen da. Om det er noen store småfisk med noen millioner de kan skyte inn nå for å få den saaaaaatans kursen over 7,7, så gjør det NÅ -så kanskje vi får en ende på dette.
Det er ganske sjokkerende det dem skriver. Gitt mediananslaget så har PGS per nå en "Pris/Bok" på:
Aksjekurs/Mediananslag = 7,5 kr. / 18 kr. = 0,42. Det mens oljeprisen er skyhøy, gassprisen stiger, ledelsen snakker om masse leads etc.
Helt vanvittig.
PGS-folka kan åpenbart ha nytte av å lese denne. Kanskje de da får litt mer forståelse for betydningen av Pris/Bok:
https://e24.no/boers-og-finans/i/wEoaQd/peter-hermanrud-slik-timer-jeg-topp-og-bunn
Noen høydepunkter fra folk som har greie på det å investere:
P/E og P/B : Aksjestrateg Peter Hermanrud i meglerhuset First Securities mener pris/ inntjening og pris/ bok er de viktigste multiplene i analyseverktøykassen for å finne ut om markedet er billig eller dyrt.
- Pris/ bok forteller om noe er billig eller dyrt på sikt. Jeg mener intervallet må bør ligge mellom pris/ bok på 1,5 og 2,1, der man kjøper på 1,5 og selger på 2,1.
- Jo lavere pris/ bok man handler aksjer på jo høyere avkastning kan man vente de neste fem årene, sier Hermanrud.
First-strategen mener bokførte verdier er essensielt for å analysere den langsiktige børsutviklingen.
- Bokførte verdier er viktige fordi det forteller oss hva det koster å bygge noe. Hvis prisen på selskapenes egne verdier er lavere enn å bygge nytt, så er det for mye som bygges nytt, sier Hermanrud og legger til:
- Hvis rigger, skip, aluminium eller andre aktiva prises for lavt så vil det ikke bygges mer. Dermed retter balansen seg opp av seg selv.
I januar foreslo investor Arne Fredly i et intervju med E24 en ny modell for Oljefondet som har som formål å selge på topp og kjøpe på bunn og dermed unngå bobler.
Fredly foreslo å kjøpe når pris/bok, justert for avskrivninger og goodwill, er på 1,3 og selge når pris/bok er på 2,2.
Aksjekurs/Mediananslag = 7,5 kr. / 18 kr. = 0,42. Det mens oljeprisen er skyhøy, gassprisen stiger, ledelsen snakker om masse leads etc.
Helt vanvittig.
PGS-folka kan åpenbart ha nytte av å lese denne. Kanskje de da får litt mer forståelse for betydningen av Pris/Bok:
https://e24.no/boers-og-finans/i/wEoaQd/peter-hermanrud-slik-timer-jeg-topp-og-bunn
Noen høydepunkter fra folk som har greie på det å investere:
P/E og P/B : Aksjestrateg Peter Hermanrud i meglerhuset First Securities mener pris/ inntjening og pris/ bok er de viktigste multiplene i analyseverktøykassen for å finne ut om markedet er billig eller dyrt.
- Pris/ bok forteller om noe er billig eller dyrt på sikt. Jeg mener intervallet må bør ligge mellom pris/ bok på 1,5 og 2,1, der man kjøper på 1,5 og selger på 2,1.
- Jo lavere pris/ bok man handler aksjer på jo høyere avkastning kan man vente de neste fem årene, sier Hermanrud.
First-strategen mener bokførte verdier er essensielt for å analysere den langsiktige børsutviklingen.
- Bokførte verdier er viktige fordi det forteller oss hva det koster å bygge noe. Hvis prisen på selskapenes egne verdier er lavere enn å bygge nytt, så er det for mye som bygges nytt, sier Hermanrud og legger til:
- Hvis rigger, skip, aluminium eller andre aktiva prises for lavt så vil det ikke bygges mer. Dermed retter balansen seg opp av seg selv.
I januar foreslo investor Arne Fredly i et intervju med E24 en ny modell for Oljefondet som har som formål å selge på topp og kjøpe på bunn og dermed unngå bobler.
Fredly foreslo å kjøpe når pris/bok, justert for avskrivninger og goodwill, er på 1,3 og selge når pris/bok er på 2,2.
VantageVolante
10.08.2023 kl 15:20
2831
Du kan så si. Men har du selv noen inputs om f.eks selskapet, og ikke bare andre forumdeltakeres innlegg?
Eller makro?
Eller TA?
Eller makro?
Eller TA?
Grøntgress
10.08.2023 kl 15:19
2803
Syns kursen reagerte greit på USA nyhetene, eller? Beklager, men bryr meg fint lite om surmagete oppstøt fra deg. Mest sannsynlig skal vi videre opp i dag.
Redigert 10.08.2023 kl 15:20
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣄⣀⣀⣠⡴⠶⣄⠀⢀⣤⣤⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣄⠀⠹⠤⠃⠀⡏⠉⠉⠳⢾⡿⣻⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⡀⠀⠀⠀⠇⠀⠀⠀⣠⠞⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣴⡀⡀⠀⣴⣆⡾⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣷⣷⣷⣶⣿⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢨⣿⡿⢻⣿⢻⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⠏⠜⠀⠈⢉⣿⡟⢿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⡞⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠁⠈⢻⠳⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⠋⠀⠀⠀⠀⢀⣤⣄⠀⠀⠀⠀⠣⠙⢦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠰⠂⠙⣦⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⢀⡾⠁⠀⠀⠀⠀⣀⣴⣾⣿⣿⣿⣿⣶⣤⡀⠀⠀⠐⣂⠈⢳⡄⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⣠⠟⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣿⣿⡿⣿⣿⣿⠿⣿⣿⣿⣆⠀⠀⠰⢒⠵⢻⣆⠀⠀⠀
⠀⠀⣰⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⣿⣿⣿⠀⠈⢿⣿⣿⠄⠀⠀⠄⢊⡡⠜⣦⠀⠀
⠀⢠⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣿⣿⣷⣿⣿⣿⠀⠀⠈⠙⠉⠀⠀⠀⢒⡡⠔⣋⠼⡇⠀
⠀⣼⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠐⣈⠤⠒⢻⡄
⢀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⣿⣿⣟⠛⢿⣿⣿⣷⠀⠀⠀⠐⣉⠤⠒⣉⠬⣇
⢸⠇⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⡀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⠀⣹⣿⣿⡇⠀⠀⡈⠤⠒⣉⠤⠀⣿
⢸⠀⠘⣆⡀⠀⠀⠀⠀⢿⣿⣿⣄⠀⣿⣿⣿⢀⣴⣿⣿⡿⠀⠀⠀⠤⠒⣉⠤⠒⠀⡿
⢸⡆⢰⡆⠁⠀⠀⠀⠀⠈⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠟⠀⠀⠀⠠⢒⣉⠤⠒⠁⣸⠃
⠀⢳⡀⠙⠒⢷⣀⠀⠀⠀⠀⠈⠛⠻⣿⣿⣿⠛⠉⠀⠀⠀⠀⠐⢊⣁⠤⠒⠋⣠⠏⠀
⠀⠀⠳⣤⣧⡀⠸⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠻⣿⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠔⣊⡡⠤⠒⢉⡴⠋⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠙⠳⠦⣌⣁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣁⣤⣴⡾⠟⠋⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠛⠒⠒⠶⠦⠤⠤⠤⠴⠶⠒⠒⠛⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠸⣄⠀⠹⠤⠃⠀⡏⠉⠉⠳⢾⡿⣻⡆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⢦⡀⠀⠀⠀⠇⠀⠀⠀⣠⠞⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣴⡀⡀⠀⣴⣆⡾⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣷⣷⣷⣶⣿⣿⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢨⣿⡿⢻⣿⢻⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⠏⠜⠀⠈⢉⣿⡟⢿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢠⡞⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠁⠈⢻⠳⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡴⠋⠀⠀⠀⠀⢀⣤⣄⠀⠀⠀⠀⠣⠙⢦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣰⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠰⠂⠙⣦⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⢀⡾⠁⠀⠀⠀⠀⣀⣴⣾⣿⣿⣿⣿⣶⣤⡀⠀⠀⠐⣂⠈⢳⡄⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⣠⠟⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣿⣿⡿⣿⣿⣿⠿⣿⣿⣿⣆⠀⠀⠰⢒⠵⢻⣆⠀⠀⠀
⠀⠀⣰⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⣿⣿⣿⠀⠈⢿⣿⣿⠄⠀⠀⠄⢊⡡⠜⣦⠀⠀
⠀⢠⡏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢻⣿⣿⣷⣿⣿⣿⠀⠀⠈⠙⠉⠀⠀⠀⢒⡡⠔⣋⠼⡇⠀
⠀⣼⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣄⠀⠀⠀⠀⠀⠐⣈⠤⠒⢻⡄
⢀⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⣿⣿⣟⠛⢿⣿⣿⣷⠀⠀⠀⠐⣉⠤⠒⣉⠬⣇
⢸⠇⢀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⡀⠀⠀⣿⣿⣿⠀⠀⣹⣿⣿⡇⠀⠀⡈⠤⠒⣉⠤⠀⣿
⢸⠀⠘⣆⡀⠀⠀⠀⠀⢿⣿⣿⣄⠀⣿⣿⣿⢀⣴⣿⣿⡿⠀⠀⠀⠤⠒⣉⠤⠒⠀⡿
⢸⡆⢰⡆⠁⠀⠀⠀⠀⠈⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠟⠀⠀⠀⠠⢒⣉⠤⠒⠁⣸⠃
⠀⢳⡀⠙⠒⢷⣀⠀⠀⠀⠀⠈⠛⠻⣿⣿⣿⠛⠉⠀⠀⠀⠀⠐⢊⣁⠤⠒⠋⣠⠏⠀
⠀⠀⠳⣤⣧⡀⠸⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠻⣿⠟⠀⠀⠀⠀⠀⠔⣊⡡⠤⠒⢉⡴⠋⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠙⠳⠦⣌⣁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣁⣤⣴⡾⠟⠋⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠛⠒⠒⠶⠦⠤⠤⠤⠴⠶⠒⠒⠛⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Sweetspot skrev Kaching 🤑🤑🤑
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡤⡄⠒⠊⠉⢀⣀⢨⠷⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡇⠈⢹⣩⢟⣜⣐⡵⡿⢇⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⡠⠖⠊⠉⠀⠀⠈⠻⢅⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠒⠠⢀⠀⠀
⠀⡜⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠢⣄⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣼⠂
⢰⠃⠀⠀⠀⡀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢷⡲⡺⣩⡤⢊⠌⡇
⠸⡆⠀⠀⡞⠀⡇⠀⢰⣓⢢⣄⠀⠀⢸⣞⡞⢉⠔⡡⢊⣷
⠀⢣⠀⠀⠹⡄⡇⠀⢸⣂⡡⢖⠳⣄⢸⢋⠔⡡⢊⣰⠠⠋
⠀⠀⢣⡀⠀⠈⠁⠀⠸⣗⠾⣙⣭⡾⢿⡶⢏⠁⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠳⡀⠀⠀⠀⠀⠻⣽⠊⣡⠞⢉⢔⠝⣑⢄⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⢀⣹⣆⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣤⢊⠔⡡⠊⢁⡤⠓⠄⠀
⠀⡶⡿⣋⣵⢟⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢧⡊⣀⠔⡩⠐⣀⠙⡄
⠸⡇⢹⣋⠕⡫⠘⡇⠀⣄⠀⠀⠀⠀⢻⡕⢁⠤⠊⢁⡀⡇
⠀⡇⠀⠳⣵⢊⢽⡇⠀⡏⢳⡀⠀⠀⠀⣟⣡⠴⠚⡉⠠⡇
⠀⠘⢆⡀⠈⠉⠉⠀⠀⣧⣼⡗⠀⠀⠀⣹⠐⣈⠠⠤⣰⠀
⠀⠀⠀⠙⠦⡀⠀⠀⠀⠉⠉⠀⠀⠀⢀⡯⠥⣒⣂⡱⠃⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣞⣉⠭⠴⠋⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⡆⠀⡶⣶⠶⠒⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡤⡄⠒⠊⠉⢀⣀⢨⠷⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡇⠈⢹⣩⢟⣜⣐⡵⡿⢇⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⡠⠖⠊⠉⠀⠀⠈⠻⢅⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠒⠠⢀⠀⠀
⠀⡜⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⠢⣄⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣼⠂
⢰⠃⠀⠀⠀⡀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢷⡲⡺⣩⡤⢊⠌⡇
⠸⡆⠀⠀⡞⠀⡇⠀⢰⣓⢢⣄⠀⠀⢸⣞⡞⢉⠔⡡⢊⣷
⠀⢣⠀⠀⠹⡄⡇⠀⢸⣂⡡⢖⠳⣄⢸⢋⠔⡡⢊⣰⠠⠋
⠀⠀⢣⡀⠀⠈⠁⠀⠸⣗⠾⣙⣭⡾⢿⡶⢏⠁⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠳⡀⠀⠀⠀⠀⠻⣽⠊⣡⠞⢉⢔⠝⣑⢄⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⢀⣹⣆⠀⠀⠀⠀⠈⠳⣤⢊⠔⡡⠊⢁⡤⠓⠄⠀
⠀⡶⡿⣋⣵⢟⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢧⡊⣀⠔⡩⠐⣀⠙⡄
⠸⡇⢹⣋⠕⡫⠘⡇⠀⣄⠀⠀⠀⠀⢻⡕⢁⠤⠊⢁⡀⡇
⠀⡇⠀⠳⣵⢊⢽⡇⠀⡏⢳⡀⠀⠀⠀⣟⣡⠴⠚⡉⠠⡇
⠀⠘⢆⡀⠈⠉⠉⠀⠀⣧⣼⡗⠀⠀⠀⣹⠐⣈⠠⠤⣰⠀
⠀⠀⠀⠙⠦⡀⠀⠀⠀⠉⠉⠀⠀⠀⢀⡯⠥⣒⣂⡱⠃⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣞⣉⠭⠴⠋⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⡆⠀⡶⣶⠶⠒⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠉⠉⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
WillyWonka
10.08.2023 kl 15:15
2843
mingus7777 skrev Ja vekk med 7,7!
Kanskje redusert short kl 15:30 er siste skuddet som trengs for å klinke igjennom
cm punk skrev Nå ryker 7.70-sperrene, bølgen har startet 🌊🌊🌊🌊
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⠀⠀⠈⠉⠛⠻⠿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠷⠶⣤⣤⣀⡀⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠁⣠⣤⣤⡈⠉⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⣸⡏⠀⠈⣷⠀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠛⠛⠉⠀⠹⣧⣤⣴⠏⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⠀⢀⣀⣀⣀⣀⡀⠉⠀⠀⠈⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⢠⡟⠉⠉⠉⠙⠛⠷⣦⣀⠀⠀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠀⣸⡇⠀⠀⣰⡆⠀⠀⠀⢹⡆⠀⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡏⠀⠀⣿⣴⠟⢻⡿⣿⣷⣄⢀⣾⠁⠀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⠀⢸⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣹⣿⠃⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠀⠀⣾⠃⠻⣦⣄⣠⣤⡾⣿⡏⠀⢀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣄⠀⠀⠛⠻⠶⣦⣭⣉⡀⣠⡟⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣦⣤⣀⡀⠀⠉⠉⠛⠀⠀⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⠀⠀⠈⠉⠛⠻⠿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⠷⠶⣤⣤⣀⡀⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠁⣠⣤⣤⡈⠉⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⣸⡏⠀⠈⣷⠀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠛⠛⠉⠀⠹⣧⣤⣴⠏⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇⠀⢀⣀⣀⣀⣀⡀⠉⠀⠀⠈⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⢠⡟⠉⠉⠉⠙⠛⠷⣦⣀⠀⠀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠀⣸⡇⠀⠀⣰⡆⠀⠀⠀⢹⡆⠀⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡏⠀⠀⣿⣴⠟⢻⡿⣿⣷⣄⢀⣾⠁⠀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⠀⢸⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⣹⣿⠃⠀⣸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠃⠀⠀⣾⠃⠻⣦⣄⣠⣤⡾⣿⡏⠀⢀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣄⠀⠀⠛⠻⠶⣦⣭⣉⡀⣠⡟⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣦⣤⣀⡀⠀⠉⠉⠛⠀⠀⢰⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣶⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
Slettet brukerskrev 🍅🥫Hanz ketchup🍅🥫ketchup effekt🍅🥫
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛⬛⬛⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟥🟥⬛⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟥🟥🟧🟧⬛
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟨🟥🟥🟧🟧⬛
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟨🟥🟧🟧🟧🟧⬛
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟥🟥🟧🟧🟧🟧⬛⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟨🟥🟧🟧🟧🟧⬛⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟨🟥🟥🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟥🟥🟧🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬛🟧🟥🟥🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬛🏽🟧🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬛🏻🏻🏽🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬛🏻🏻⬛⬛⬛⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬛🏻🏻⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬛🏻🏻⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬛⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟥🟥⬛⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟥🟥🟧🟧⬛
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟨🟥🟥🟧🟧⬛
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟨🟥🟧🟧🟧🟧⬛
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟨🟥🟥🟧🟧🟧🟧⬛⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟨🟥🟧🟧🟧🟧⬛⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟨🟥🟥🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬛🟥🟥🟥🟧🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬛🟧🟥🟥🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬜⬛🏽🟧🟧🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬜⬛🏻🏻🏽🟧🟧⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬜⬛🏻🏻⬛⬛⬛⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬛🏻🏻⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬛🏻🏻⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
⬜⬛⬛⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜⬜
🍅🥫Hanz ketchup🍅🥫ketchup effekt🍅🥫
Og hva skjedde i Bølge 1 og Bølge 2 når det tilbakeholdte TRYKKET omsider ... ble sluppet løs? ... Ketchup effekt extremé ... 🌊🌊🌊
Tigerberget
10.08.2023 kl 15:09
2911
😂😂
Hvis du skal kommentere hver eneste påstand uten dekning her inne så har du et livslangt prosjekt foran deg 24/7.
….men skjønner at han er ny på PGS trådene 🫣
Hvis du skal kommentere hver eneste påstand uten dekning her inne så har du et livslangt prosjekt foran deg 24/7.
….men skjønner at han er ny på PGS trådene 🫣
Redigert 10.08.2023 kl 15:10
WillyWonka
10.08.2023 kl 15:08
2894
Fy flate den 7,7 motstanden er beinhard, den må jo ryke nå, banker opp i taket igjen og igjen
cm punk
10.08.2023 kl 15:06
2864
I beste fall snakk om 7 mill vietnamesiske dong, tror nok faktisk det også er i overkant av hans kapasitet
Omnislash
10.08.2023 kl 15:04
2895
Tigerberget skrev Han bomma jo bare med et kvarter da 😉
Poenget var hvilken dekning han hadde. Blind høne finner også frø. Dessuten var det ikke et kurshopp på litt over èn prosent, til litt over samme nivå som den var kl. 10:30, vi skulle "gjøre oss klare for" kl. 1430.
Det er vel heller mangel på blod der i gården.