$$$PGS$$$ 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢 Brudd opP
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
protagoras skrev VWAP=8,22 - Let the show begin...
Inndekning pågår - måtte det bli lenge til neste stunt fra den kanten.
Kontur
16.08.2023 kl 10:08
3215
Flott stigning, ikke uventet. Tilbakekjøp er gjennomført. Vil tro der vil komme en rekke kontraktsmeldinger nå fremover. Stor aktivitetsøkning på vestkysten av Afrika noe som vil bidra til ytterligere styrking av seismikkmarkedet.
Kort fortalt er det økt aktivitet over alt, og helt sentralt står økt leteaktivitet.
PGS sitter midt i smørøyet med topp moderne skipsflåte og komplett organisasjon.
Her blir det opptur. De som enda ikke er fullastet med PGS aksjer bør kjøpe nå om de vil tjene de store pengene.
Kort fortalt er det økt aktivitet over alt, og helt sentralt står økt leteaktivitet.
PGS sitter midt i smørøyet med topp moderne skipsflåte og komplett organisasjon.
Her blir det opptur. De som enda ikke er fullastet med PGS aksjer bør kjøpe nå om de vil tjene de store pengene.
VantageVolante
16.08.2023 kl 10:14
3112
Og glem for all del ikke østkysten, det kan bli mye leting der i årene som kommer, inkl Somalia.
Mye som ser lovende ut for tiden.
Mye som ser lovende ut for tiden.
VantageVolante
16.08.2023 kl 10:16
3101
Hva sier TA-folket om "motstand" der vi er nå? Altså området 8,4-8,5
Sweetspot
16.08.2023 kl 10:34
2825
VantageVolante skrev Hva sier TA-folket om "motstand" der vi er nå? Altså området 8,4-8,5
Hakke peiling på TA, men motstander er til for å knuses
VantageVolante
16.08.2023 kl 10:35
2870
Tittet innom Marine Traffic nå.
Det er 8 stykk PGS-skuter som står klassifisert uner "restricted manouverability". Dvs i arbeid,
ÅTTE SKUTER!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til Q3.
Så dere det, shortesvin: ÅTTE. Tallet er 8.
Det har ikke skjedd siden 2014 tror jeg. Du vet,,,,,,,,den gangen kursen sto i gud vet hvor høyt, og de betalte utbytte.
ÅTTE
Det er 8 stykk PGS-skuter som står klassifisert uner "restricted manouverability". Dvs i arbeid,
ÅTTE SKUTER!!!!!!!!!!!!! Gleder meg til Q3.
Så dere det, shortesvin: ÅTTE. Tallet er 8.
Det har ikke skjedd siden 2014 tror jeg. Du vet,,,,,,,,den gangen kursen sto i gud vet hvor høyt, og de betalte utbytte.
ÅTTE
Redigert 16.08.2023 kl 10:38
Sweetspot
16.08.2023 kl 10:35
2887
Sweetspot skrev Hakke peiling på TA, men motstander er til for å knuses
Skal jeg lese på min egen TA-måte så snuser vi lett på 8,7 i dag 😆🤑
Den gang var kursen i 70. La oss komme oss tilbake !
🐙
Herlig! Dette går veien! Longers marked nå🤓👌 Godt å få noen dagers pause fra Sickhead også🤭
Sweetspot skrev 23 mill aksjer skal tilbakekjøpes!!! 23 Millioner!!!
Vi ser nok 10 kroner på fredag. Shorterne prøver å komme seg ut stille og rolig uten alt for stor kursoppgang. Men snart får en av de panikk, og da er shortfesten i gang!🕺🎉🎉💵💵💵💵
VantageVolante
16.08.2023 kl 10:47
2902
Kan ikke skjønne annet enn at Q3 og Q4 blir meget bra, med overvekt MC Q3 og kontraktsseismikk Q4. Og historien viser at Q4 ofte er solif for Late Sales. Får vi tilsvarende positive tall derfora, som negative hittil i år -PLUSS vanlig seismikk som vi mer eller mindre VET går så det koster etter, så blir andre halvår 2023 starten på det eventyret mange her inne har ventet på lenge.
Såpass drister jeg meg til å nærmest påstå.
2024?
Åiååiiåiåiåiååiåiåiåiiiij
Såpass drister jeg meg til å nærmest påstå.
2024?
Åiååiiåiåiåiååiåiåiåiiiij
Nestoren
16.08.2023 kl 10:47
2921
Dickhead har alltid rett. Snart kommer han vel tilbake og påstår at han kjøpte på bunn.
Rubin
16.08.2023 kl 11:00
2766
Sist 8 fartøyer var i drift i 2014 var vel kursen rundt 100kr.
Nå, med 8 fartøyer i arbeid er kursen rundt 8kr.
Da skal vel kursen opp med 12,5 gangern. 💥🤛
Nå, med 8 fartøyer i arbeid er kursen rundt 8kr.
Da skal vel kursen opp med 12,5 gangern. 💥🤛
protagoras
16.08.2023 kl 11:03
2718
VantageVolante skrev Hva sier TA-folket om "motstand" der vi er nå? Altså området 8,4-8,5
Volum har tørket inn, men forventer en ny bølge innen kort (minutter) som tar oss opp til 8,5-8,6.
Historisk topp 8,57 representerer vel litt motstand - ihvertfall intradag.
Historisk topp 8,57 representerer vel litt motstand - ihvertfall intradag.
Tigerberget
16.08.2023 kl 11:08
2666
Ikke for å gni salt i såret, men hvor mange aksjer var det i 2014?
Klabbeføre
16.08.2023 kl 11:13
2611
Det er knallrødt stort sett over alt i olje og oljeservice idag
PGS er 3% i pluss, hva tror dere short driver på med? inndekning såklart
Tipper short er historie innen utløpet av uka
PGS er 3% i pluss, hva tror dere short driver på med? inndekning såklart
Tipper short er historie innen utløpet av uka
Redigert 16.08.2023 kl 11:15
VantageVolante
16.08.2023 kl 11:19
2514
Short inn-ut er noe vi mest sannsynlig må leve med.
Under monsteroppgangen fra høst 2017 til utpå sommeren 2018 var short inn-ut-inn-ut konstant. Først i august 2018 kastet Marshall Wace inn håndkleet etter å ha tapt brutalt mange millioner. De har muligens lært, muligens ikke. Så var det resten da.......
Personlig tror jeg det er fordelaktig for kursbildet at shortandelen pr idag er forholdsvis høy. Noe må de dekke inn, samtidig som nye shorter vil bli satt. Litt det samme som oss når vi senker GAV. De forsvinner neppe på en stund enda, men det gjør ikke noe -ref 2018 oppgangen
Under monsteroppgangen fra høst 2017 til utpå sommeren 2018 var short inn-ut-inn-ut konstant. Først i august 2018 kastet Marshall Wace inn håndkleet etter å ha tapt brutalt mange millioner. De har muligens lært, muligens ikke. Så var det resten da.......
Personlig tror jeg det er fordelaktig for kursbildet at shortandelen pr idag er forholdsvis høy. Noe må de dekke inn, samtidig som nye shorter vil bli satt. Litt det samme som oss når vi senker GAV. De forsvinner neppe på en stund enda, men det gjør ikke noe -ref 2018 oppgangen
Slettet brukerskrev "Onkel, hva betyr 🌞-klar Sterk $$$$$$$$$9$$$$$$$$$ i Rekyloscopet?"
😶🌫️
Redigert 16.08.2023 kl 11:23
Nickhead
16.08.2023 kl 11:20
2593
Hei alle mine venner:)
Kjøpte I går for 8.07
Solgte i dag for 8.40
Kan ikke hjelpe for det,eg liker å tjene penger.
Stå på longere
Kjøpte I går for 8.07
Solgte i dag for 8.40
Kan ikke hjelpe for det,eg liker å tjene penger.
Stå på longere
VantageVolante
16.08.2023 kl 11:23
2587
Kjøpte dagen før Q2 på 5 og noe
Har ikke solgt, kurs idag 8,4
Kan ikke hjelpe for det, eg liker å tjene penger.
Stå på tradere
Kjøpte dagen før Q2 på 5 og noe
Stå på tradere
WillyWonka
16.08.2023 kl 11:25
4238
Kjøpte to uker før Q2 på 5,49
Stå på tradere
Kjøpte to uker før Q2 på 5,49
Stå på tradere
Rubin
16.08.2023 kl 11:25
4253
Tigerberget skrev Ikke for å gni salt i såret, men hvor mange aksjer var det i 2014?
Salt i såret?
Tja, selv kurs på 50kr kan jeg leve godt med 🤣😂
Tja, selv kurs på 50kr kan jeg leve godt med 🤣😂
Kontur
16.08.2023 kl 11:26
4369
Oppgangen målt i kroner pr aksje har såvidt begynt. Lastet ytterligere i dag. Husene fyller på nå, oppdaterte analyser kommer så. De vil skru opp kursmålene nokså kraftig frem imot andre halvår tror jeg. De mest optimistiske vil forhåpentligvis nå nærme seg 20 tallet.
VantageVolante
16.08.2023 kl 11:27
4345
Kjøpte ifjor vinter på 2,54
Har ikke solgt, men kjøpt mer. Kurs idag 8,4
Stå på tradere
Kjøpte ifjor vinter på 2,54
Har ikke solgt, men kjøpt mer. Kurs idag 8,4
Stå på tradere
Nickhead
16.08.2023 kl 11:28
4337
Bare trist.
Du har så mye å lære,men eg orker ikke mer med sånne tette grøthoder.
Gjør som du pleier, helt sikkert best for deg,da du sikkert er mer interessert i ditt sosiale liv her på forumet, enn å tjene penger
Du har så mye å lære,men eg orker ikke mer med sånne tette grøthoder.
Gjør som du pleier, helt sikkert best for deg,da du sikkert er mer interessert i ditt sosiale liv her på forumet, enn å tjene penger
WillyWonka
16.08.2023 kl 11:29
4327
Flere av dem er rett ved >0,50% synlig short. Så plutselig en dag så kan synlig short være i 0
Londonmannen
16.08.2023 kl 11:30
4327
He he ikke så sikker på st det var du som kjøpte de 89k. Normalt sett då snur du bunken med argumenter når du er inne igjen, og det har ikke skjedd i dette tilfellet. Så jeg mistenker at du fortsatt sitter på perrongen og håper på billig inngang. Lykke til!
VantageVolante
16.08.2023 kl 11:33
4312
Bare morsomt.
Du har så mye å lære, og eg koser meg med sånne sickheads som deg,
Gjør som du pleier, helt sikkert best for deg, da du sikkert er mer interessert i å poste atterlige løgner her på forumet, enn å være anstendig
Du har så mye å lære, og eg koser meg med sånne sickheads som deg,
Gjør som du pleier, helt sikkert best for deg, da du sikkert er mer interessert i å poste atterlige løgner her på forumet, enn å være anstendig
10PS
16.08.2023 kl 11:33
4336
Shorten gikk ned fra 2,62 til 2,48. Minker hele tiden om ikke så mye om gangen. Like før panikk innløsning for hvem vil sitte igjen med svarteper.
Nickhead
16.08.2023 kl 11:40
4298
Eg forstår at du synes den traden var for god til å være sann.
Det var en helt vanlig,av veldig mange i pgs.
Men ikke la deg irritere av oss tradere.
Sitt rolig å stirr på kursen,i mellomtiden kan du berike oss med
Dine innlegg
Det var en helt vanlig,av veldig mange i pgs.
Men ikke la deg irritere av oss tradere.
Sitt rolig å stirr på kursen,i mellomtiden kan du berike oss med
Dine innlegg
unikum
16.08.2023 kl 11:41
4287
Totale shorten ligger garantert en del høyere, kan selvsagt ikke dokumentere dette men normalt usynlig minimum 50 % av den synlige. De som solgte på slutten av dagen i går økte nok sin u-synlige.
Kontur
16.08.2023 kl 11:46
4193
Begynte å kjøpe PGS februar -22 (i denne omgang)
Er langsiktig, dvs 3-5 år vi får se.
Ser svært lovende ut.
Å selge på 8,40 kunne ikke ramle meg inn, men hver sin metode til mål
Er langsiktig, dvs 3-5 år vi får se.
Ser svært lovende ut.
Å selge på 8,40 kunne ikke ramle meg inn, men hver sin metode til mål
VantageVolante
16.08.2023 kl 11:51
4107
Hahaha, søte sjanten som sitter alene på vorspiel før han skal ut og bedekke alle byens damer. Like troverdig som dine påstander her. Skulle vi ikke til 5 lenger???? Hva ville Freud sagt
Alias Mr X
16.08.2023 kl 11:52
4093
Mr. Nickhead tar med Risern også, er sikkert noen flere som skulle vært nevnt, men jeg følger ikke med så mye.
Tror ikke du gjør så gode penger på tradene dine..
Jeg har ikke tid til trading da jeg er i full jobb, fakturer ca. 2.4mill i året - klarer du det?
min GAV på 4,04 med ca. 700000 aksjer gjør at jeg kan kose meg med jobben og bare vent til 2026.
- Du får ha lykke til med stresset som trading gjør - Jeg sover godt:-)
Hadde du klart tilsvarende så hadde du lært å oppføre deg og holde munnen når voksne folk snakker til deg.
- Forøvrig velger jeg å holde min informasjon for meg selg og den indre kjerne heretter,
Ser at jeg svarte feil... Vantage Volante my man.. var ikke meningen å skyte på deg!!!
Tror ikke du gjør så gode penger på tradene dine..
Jeg har ikke tid til trading da jeg er i full jobb, fakturer ca. 2.4mill i året - klarer du det?
min GAV på 4,04 med ca. 700000 aksjer gjør at jeg kan kose meg med jobben og bare vent til 2026.
- Du får ha lykke til med stresset som trading gjør - Jeg sover godt:-)
Hadde du klart tilsvarende så hadde du lært å oppføre deg og holde munnen når voksne folk snakker til deg.
- Forøvrig velger jeg å holde min informasjon for meg selg og den indre kjerne heretter,
Ser at jeg svarte feil... Vantage Volante my man.. var ikke meningen å skyte på deg!!!
Redigert 16.08.2023 kl 11:55
rischioso
16.08.2023 kl 11:59
3976
Jo, det sies at de som forteller mest er de som har minst så stå på og fortell mer og ikke unnlat å ta med brøleren i Nordic Mining hvor 80% ble tapt over natten og det på tross av at du garanterte at det ikke ville bli noen emisjon rett i forkant - så ja, når du unnlater å nevne det så kan man jo også stille spørsmål rundt det du velger å nevne - JustSayin ...;)
Alias Mr X
16.08.2023 kl 12:03
3923
Et tap på 14000 kroner synnes jeg ikke var verdt å nevne, men slike beløp gjør jo dagen din:-)
Bsci
16.08.2023 kl 12:05
3916
Ser der en enkelthandel på 2,51mill aksjer i PGS idag. Dvs. ca. kr 20 mill.
Hvem selger og hvem kjøper ?
Hvem selger og hvem kjøper ?