$$$PGS$$$ 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢 Brudd opP
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
unikum
22.08.2023 kl 15:34
3682
Godt du kan dette og har riktig svar på det meste. da er livet enkelt. Så din misjon her er er å fortelle alle andre åsen man skal tjene penger... Ja ja du er troverdig.
Grøntgress
22.08.2023 kl 15:34
3753
Short stopper sine økninger i posisjoner og snart vil det komme en short inndekningen som skyter kursen opp. Snart september mnd og høsten starter. Nå starter oppgangen. Seismikk og PGS er det rette å putte sine penger i nå!
Redigert 22.08.2023 kl 15:35
rischioso
22.08.2023 kl 15:44
3670
Jeg gjør jo akkurat det samme som de fleste andre - deg inkludert. Gir input om og rundt caset, kurs og utvikling. Den store forskjellen er - for si det forsiktig - at jeg bommer langt mindre enn de fleste andre - noe som også øker troverdigheten - naturligvis ...;)
Det er snodig horisont på enkelte her.
Hvordan holder de ut sekundene mellom hver gang gaffelen føres til munnen?
Hvordan holder de ut sekundene mellom hver gang gaffelen føres til munnen?
Redigert 22.08.2023 kl 15:48
unikum
22.08.2023 kl 15:52
3593
Selvsagt det var jo derfor du ikke skjønte noe av oppgangen fra 7,5- 13 men kjøpte deg inn når kursen falt igjen fra 11 kr. Jada ris du har peiling...
Grøntgress
22.08.2023 kl 16:08
3421
Billyjojimbob skrev Slutter den under 8 er det skuff.
Hvorfor, for at du skal selge nå? La aksjene stå og la verdien øke fremover.
Vi skal ut å rulleskifly igjen ⋆꙳• ❆*‧͙ ᯅ ‧͙*❆˚₊⋆
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⣤⣤⣄⣄⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡴⠊⠉⠉⠉⠉⠉⣩⡷⠋⠉⠹⡛⢽⠢⣀⣀⡀⠀
⢀⣀⣤⣴⠶⣾⣿⡿⠯⠯⣍⣙⣒⣲⠶⠶⠶⡿⢴⠧⠷⠒⣿⣏⠡⡤⠤⠯⡆
⣿⣶⣒⡒⠛⠽⢯⣥⣶⣯⠭⡵⢊⣩⣭⣲⡂⡗⠈⠉⠉⠉⠉⡇⣼⣷⣿⣧⡇
⣮⣍⣛⡛⠛⠛⠛⠛⠛⠘⡾⣴⣿⣿⣿⣿⣧⡇⠀⠀⠀⢀⣰⣠⡽⣿⣿⠟⠀
⠾⠿⣶⣦⣭⣍⣹⣷⡄⡸⣹⣿⡿⣿⣻⣿⡿⠷⠶⠟⠛⠛⠉⠉⠓⠻⠟⠀⠀
⠀⠀⠀⠉⠉⠁⠉⠛⠛⠛⠳⠿⢿⡿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⡴⠊⠉⠉⠉⠉⠉⣩⡷⠋⠉⠹⡛⢽⠢⣀⣀⡀⠀
⢀⣀⣤⣴⠶⣾⣿⡿⠯⠯⣍⣙⣒⣲⠶⠶⠶⡿⢴⠧⠷⠒⣿⣏⠡⡤⠤⠯⡆
⣿⣶⣒⡒⠛⠽⢯⣥⣶⣯⠭⡵⢊⣩⣭⣲⡂⡗⠈⠉⠉⠉⠉⡇⣼⣷⣿⣧⡇
⣮⣍⣛⡛⠛⠛⠛⠛⠛⠘⡾⣴⣿⣿⣿⣿⣧⡇⠀⠀⠀⢀⣰⣠⡽⣿⣿⠟⠀
⠾⠿⣶⣦⣭⣍⣹⣷⡄⡸⣹⣿⡿⣿⣻⣿⡿⠷⠶⠟⠛⠛⠉⠉⠓⠻⠟⠀⠀
⠀⠀⠀⠉⠉⠁⠉⠛⠛⠛⠳⠿⢿⡿⠟⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
FaeniHelvete
22.08.2023 kl 16:34
5376
Dette forumet er litt som å komme hjem etter ferie for så å oppdage at stua er full av apekatter som smører seg inn med egen avføring. Hvorvidt man skal le eller gråte avhenger vel av hvor godt forsikret man er, eller i dette tilfellet hva inngangen er på.
Rekyl meg her, rekyl meg der, onkler meg her og onkler meg der, enern, toern, inviter hele familien. Megamandag, megatirsdag,megaonsdag, pølsefest, vær inne den og den datoen. Det begynner å bli så mange ånnas oppdateringer her inne at bare det å stikke hodet innom for å se om det er noe relevant er blitt en tragedie. Å nappe kjønnshår ett etter ett med pinsett er nok mer givende og mindre smertefullt enn dette hysteriet.
Rekyl meg her, rekyl meg der, onkler meg her og onkler meg der, enern, toern, inviter hele familien. Megamandag, megatirsdag,megaonsdag, pølsefest, vær inne den og den datoen. Det begynner å bli så mange ånnas oppdateringer her inne at bare det å stikke hodet innom for å se om det er noe relevant er blitt en tragedie. Å nappe kjønnshår ett etter ett med pinsett er nok mer givende og mindre smertefullt enn dette hysteriet.
unikum
22.08.2023 kl 16:54
5282
Da er det ihvertfall bra både for oss og deg selv er du sjelden er innom forumet om du ikke tåler dette. Rekylen kommer, når veit da fa..i..helv... når.
Redigert 22.08.2023 kl 16:55
eike
22.08.2023 kl 17:43
4963
Herlig å se at denne nermer seg 8 igjen! Ikke vært inne her siden midt på 5 tallet! Langsiktig så nå går jeg innpå igjen til nyttår! Long!
mingus7777
22.08.2023 kl 18:06
4939
Nok en jokk jokk dag, men vi er nok i et lite vakum nå får det smeller.
Håper alle fikk lasta i dag! REA AF
Håper alle fikk lasta i dag! REA AF
Grøntgress
22.08.2023 kl 18:38
4830
Hvis du har vært på ferie såpass lenge, så må det jo være greit å se at kursen har gått opp 3 kr fra litt under kr 5 i juni var det vel. De neste 3 kronene opp til 11 tallet før vi bryter 13 igjen vil skje i tiden frem mot revenue update Q3. Før den kommer skal short også hjelpe til med inndekning. Aldri i verden at de sitter short når tallene slippes. Dagens aksjekurs er fortsatt en gavepakke til de som kjøper nå for å selge f.eks til jul. Selv blir jeg sittende lenger, skal ha med meg kvartalene utover i 2024.
Redigert 22.08.2023 kl 18:52
FaeniHelvete
22.08.2023 kl 18:58
4725
Nå sikter jeg på ingen som helst måte til dagens kursnivå og hvorvidt jeg tåler det eller ei, eller om jeg har tålmodighet til å vente. Det er ikke kursen, eller kursutviklingen, jeg ikke tåler, det er dere brukere jeg ikke tåler. Poenget er det samme som før, det hinsides latterlig lave nivået på innlegg/brukere her inne og de evinnelige endringene av åpningsinnlegg av en bruker som tilter fullstendig, i samtlige vinkler som er å oppdrive,, så fort kursen raser..Da er det ikke mangel på konspirasjonsteorier og sletting av brukere (før man jammen meg kommer krypende tilbake når kursen begynner å gå rett vei igjen). Ulven er, sammen med Hvalrossen, noe av det mest komiske jeg har vært borti, det er ikke måte på hvor ofte førstnevnte slenger med kjeften til andre brukere, men så fort noen slenger med kjeften andre veien så tar han jammen med seg ballen og løper hjem til mor. Hysterisk. Samtlige burde jekke seg flerfoldige hakk ned. Frekvensen på innlegg i normal arbeidstid er absurd høy, med hensyn til nivået på disse innleggene så kan man vel trygt si at det ikke er et kvalitetstegn…
Dette er jo ganske så greit illustrert av skrotnissene som anklager andre brukere for å jobbe på vegne av short. Som om noen av disse hadde brukt tid på å skrive innlegg på et forum hvor man ikke vil være i nærheten av å kunne påvirke noe som helst. Naiviteten minner meg litt om åpningsmelodien til big red racing på tidlig 90-tallet. Why, that ain't my belly button!" "Hu-huk! That ain't my finger neither..." Brukerne her inne representerer neppe mer enn 1% av dagsomsetningen, så påvirkningsmuligheten er omtrent lik null.
Jeg stiller til lokalvalg, stem på FaenIHelvete som deres ordfører.
Ellers sier jeg det samme som før, ledelsen er alt for passiv i dagens marked og det går hardt utover oss aksjonærer.
Dette er jo ganske så greit illustrert av skrotnissene som anklager andre brukere for å jobbe på vegne av short. Som om noen av disse hadde brukt tid på å skrive innlegg på et forum hvor man ikke vil være i nærheten av å kunne påvirke noe som helst. Naiviteten minner meg litt om åpningsmelodien til big red racing på tidlig 90-tallet. Why, that ain't my belly button!" "Hu-huk! That ain't my finger neither..." Brukerne her inne representerer neppe mer enn 1% av dagsomsetningen, så påvirkningsmuligheten er omtrent lik null.
Jeg stiller til lokalvalg, stem på FaenIHelvete som deres ordfører.
Ellers sier jeg det samme som før, ledelsen er alt for passiv i dagens marked og det går hardt utover oss aksjonærer.
Redigert 22.08.2023 kl 18:59
kongsberg1
22.08.2023 kl 19:00
4708
God oppsummert Grøntgress
Selv blir jeg sittende lenger, skal ha med meg kvartalene utover i 2024. godt
Det er du nok ikke alene om blant oss som sitter long i Peggy, å blir disssset av enkelte for det.
Men pytt pytt, litt får vi tåle for å være garantert fantastisk avkastning.
Selv blir jeg sittende lenger, skal ha med meg kvartalene utover i 2024. godt
Det er du nok ikke alene om blant oss som sitter long i Peggy, å blir disssset av enkelte for det.
Men pytt pytt, litt får vi tåle for å være garantert fantastisk avkastning.
Redigert 22.08.2023 kl 19:01
FaeniHelvete
22.08.2023 kl 19:02
4920
Selvsagt er det greit å se at kursen har gått opp, men nå var heller ikke poenget bak innlegget mitt hvorvidt kursen har gått opp eller ned.
Ref revenue update Q3 så har jeg særdeles liten tro på at det kommer til å ende i noen som helst form for kursutvikling i riktig retning.
Ref revenue update Q3 så har jeg særdeles liten tro på at det kommer til å ende i noen som helst form for kursutvikling i riktig retning.
Norges mest analfikserte skribent med et nytt innlegg som får Pyton til å fremstå finkulturelt.
Apropos konspirasjonsteorier; det er vel bare Haugen som har makt til å slette brukere, og ikke vesle rossorangen slik du gjentatt hevder
Apropos konspirasjonsteorier; det er vel bare Haugen som har makt til å slette brukere, og ikke vesle rossorangen slik du gjentatt hevder
VantageVolante
22.08.2023 kl 19:09
4987
Kan du begrunne hvorfor?
Redigert 22.08.2023 kl 19:10
kongsberg1
22.08.2023 kl 19:11
4978
Ja, da hadde jeg ikke hatt noen aksjer i PGS om det er holdningen din.
Alt annet er jo bare tull.
Alt annet er jo bare tull.
Faeni... er vel ikke akkurat favorittnicket borte fra "sjablongøya". Sutring, klaging og mørksinn ispedd smakløse vulgariteter og lefling med satanisme.
En særs uvelkommen gjest overalt, skulle jeg mene
En særs uvelkommen gjest overalt, skulle jeg mene
Redigert 22.08.2023 kl 19:23
Nå er kursen litt ned siste dager, så da handler det om å prøve å forsterke nedgangen. Og samtidig si at ingen her inne klarer å få ned kursen, så er det akkurat det fih prøver seg på.
Nå skal han inn igjen på lavest mulig kurs, går gjennom ild og vann for god inngang. Du fremstår som en enda større klovn enn sjefsklovnene vi har fra før av.
Hvorfor bruker du tid på en drittaksje?, så ekstremt lett å gjennomskue deg. Agenda fra ende til annen, prøver å lede oss bort fra det som handler om god inngang, ved å fokusere på andre ting.
Fint om du tar en like lang pause som du har hatt.
Nå skal han inn igjen på lavest mulig kurs, går gjennom ild og vann for god inngang. Du fremstår som en enda større klovn enn sjefsklovnene vi har fra før av.
Hvorfor bruker du tid på en drittaksje?, så ekstremt lett å gjennomskue deg. Agenda fra ende til annen, prøver å lede oss bort fra det som handler om god inngang, ved å fokusere på andre ting.
Fint om du tar en like lang pause som du har hatt.
FaeniHelvete
22.08.2023 kl 19:59
4873
VantageVolante skrev Kan du begrunne hvorfor?
Tja, spiller det noen rolle? Ingen hørte jo på meg når jeg samme dagen som refinansieringen ble børsmeldt skrev at jeg angret på at jeg hadde hoppet inn før børsslutt, fordi jeg etter å ha lest informasjonen ikke var direkte imponert over hva de hadde oppnådd. Det var jo ikke måte på oppgang vi hadde i vente, hvilken idiot var jeg som trodde noe annet og ville påvirke andre brukere. Krasj.
Hvordan har de foregående revenue updates levert, totalt sett, i forhold til forventningene her inne? Realiteten er ikke mer komplisert enn at selv om mye peker i riktig retning, så lever vi altså i en verden hvor mye endrer seg på ubehagelig kort tid. Vi trenger ikke spole lange veien tilbake i tid for å passere både covid og invasjonen av Ukraina, og vi ser hvordan det har påvirket markedet. Foran oss har vi altså en resesjon og påfølgende nedgang og slutten på invasjonen av Ukraina. PGS opererer ikke i et vakuum og så bra har ikke tallene vært frem til nå.
Ellers så har ledelsen i PGS har en finurlig evne til å sparke bein på seg selv. De er flinke til å komme med pressemeldinger vedr «we got you covered» når det er snakk om lisenser, men børsmelder ikke kontrakter under 10 mill USD og er generelt passive. I presentasjonene sine for booked vessel months så går de motsatt vei og tar med kontrakter som de ikke er blitt tildelt enda, men som de er overbevist om at de får, så presterer de jammen meg å være ekstremt passiv når det kommer til kansellering av kontrakt og mulige konsekvenser. Jeg mener vi hadde vært tjent med en annen strategi, og at flere av de lange nedturene kunne vært unngått.
Hvordan har de foregående revenue updates levert, totalt sett, i forhold til forventningene her inne? Realiteten er ikke mer komplisert enn at selv om mye peker i riktig retning, så lever vi altså i en verden hvor mye endrer seg på ubehagelig kort tid. Vi trenger ikke spole lange veien tilbake i tid for å passere både covid og invasjonen av Ukraina, og vi ser hvordan det har påvirket markedet. Foran oss har vi altså en resesjon og påfølgende nedgang og slutten på invasjonen av Ukraina. PGS opererer ikke i et vakuum og så bra har ikke tallene vært frem til nå.
Ellers så har ledelsen i PGS har en finurlig evne til å sparke bein på seg selv. De er flinke til å komme med pressemeldinger vedr «we got you covered» når det er snakk om lisenser, men børsmelder ikke kontrakter under 10 mill USD og er generelt passive. I presentasjonene sine for booked vessel months så går de motsatt vei og tar med kontrakter som de ikke er blitt tildelt enda, men som de er overbevist om at de får, så presterer de jammen meg å være ekstremt passiv når det kommer til kansellering av kontrakt og mulige konsekvenser. Jeg mener vi hadde vært tjent med en annen strategi, og at flere av de lange nedturene kunne vært unngått.
mingus7777
22.08.2023 kl 20:00
4877
Du sier noe der! Er massevis av billige aksjer velge mellom.
Slutt å surmule nå.
Slutt å surmule nå.
FaeniHelvete
22.08.2023 kl 20:12
4796
😂 tror du virkelig på dette med kursmanipulasjon via dette forumet?
Nei, men virker som du gjør med flere.
Svava
22.08.2023 kl 20:23
4772
Det er et evigvarende mas her om børsmelding av kontrakter. Markedet vet jo allerede at det er fullbooket / forventer fullbooking. Tror du virkelig børsmelding av kontrakter på under 10 mill USD da er av betydning for kursutviklingen? Det er bare å se hvordan kursen vanligvis reagerer på dager kontrakter børsmeldes. PGS har forøvrig omtrent ikke kontrakter på under 10 mill USD uansett. Angående kanselleringen av kontrakten, så løste ikke det nye multiklientprosjektet i Egypt noe likviditetsmessig siden den var uten pre-funding. Tror neppe markedet hadde tatt børsmelding av et prosjekt uten pre-funding positivt i den situasjonen. Jeg er fornøyd med ledelsen som raskt fikk ordnet annet arbeid etter den kansellerte kontrakten og oppdateringen vi fikk børsmeldt ved revenue update. Det er bare tull at mer skal børsmeldes.
Redigert 22.08.2023 kl 20:24
VantageVolante
22.08.2023 kl 20:25
4880
Joda, enig der.
Men dårlig revenue q3 tror jeg ikke noe på når jeg ser på aktiviteten pr nu på båtene.
Ifølge marine traffic er de jo i arbeid.
Men dårlig revenue q3 tror jeg ikke noe på når jeg ser på aktiviteten pr nu på båtene.
Ifølge marine traffic er de jo i arbeid.
FaeniHelvete skrev Jøsses.
Ledelsen er dritt, folket her inne er dritt, Pgs skal ned fremover.
Så bare lurer hva som trigger deg til å skrive her?
Så bare lurer hva som trigger deg til å skrive her?
rischioso
22.08.2023 kl 20:52
4736
Ja, det burde du spørre deg selv om som ikke ser annet enn klovneneser hvor enn du snur deg - den største og mest røde i speilet på badet hver eneste morgen ...;)
Hehe, delte meninger om det muligens, du er stempla nedenom og hjem, likevel skriker du høyest.
Full av diagnoser er du, og det kvalmeste av alt, du prøver å villede aksjonærer til å kjøpe eller selge avhengig om du er inne eller ute.
Til dere nye, pass opp for argumentasjonen til risk, alt for egen vinning.
Har sagt det før, men kan aldri repeteres nok, en pent innpakket fuckin SNAKE🎯
Full av diagnoser er du, og det kvalmeste av alt, du prøver å villede aksjonærer til å kjøpe eller selge avhengig om du er inne eller ute.
Til dere nye, pass opp for argumentasjonen til risk, alt for egen vinning.
Har sagt det før, men kan aldri repeteres nok, en pent innpakket fuckin SNAKE🎯
Travis-Bickle
22.08.2023 kl 21:11
4649
Godt å se at alt er som det pleier.
Spennende å se om all ropingen om Ulv, Ulv straffer seg i morgen.
Hva mener sektlederene ?
Spennende å se om all ropingen om Ulv, Ulv straffer seg i morgen.
Hva mener sektlederene ?
FaeniHelvete
22.08.2023 kl 21:12
4704
Det er ikke min feil at det er dette du sitter igjen med etter å ha lest innlegget.
mingus7777
22.08.2023 kl 21:17
4694
Lønner seg sjeldent å være utålmodig. En del som blir skremt om dagen, av SMÅ justeringer. Vent. Bruk sjangsen til å kjøpe om mulig.
rischioso
22.08.2023 kl 21:23
4669
Vel, du deler ut nettdiagnoser i hytt og pine, oftere kvalm enn gravide, råder folk til å kjøpe og holde mens kursen går nedover, oppdragelse som en bakgårdskatt, ser dritt og røde neser overalt - skal ikke nedlate meg til å dele ut noen diagnose, men klovnenesa - ja, den har du selv tatt eierskap over noe du kan takke deg selv for ...;)
Så bra Rep👍💯..
Nickhead
22.08.2023 kl 21:41
4566
Ja her var mye nyttig informasjon :)
Trade på dagtid, selg deg ut før stengetid.
I det lengre løp vil det lønne seg.
Mvh
En som er bedre enn deg,mer vellykket enn deg,penere enn deg
I det hele et bedre menneske som damer forguder😄
Trade på dagtid, selg deg ut før stengetid.
I det lengre løp vil det lønne seg.
Mvh
En som er bedre enn deg,mer vellykket enn deg,penere enn deg
I det hele et bedre menneske som damer forguder😄
Følte du deg truffet? vet du svarer alt og alle, og at hele forumet surrer rundt din akse.
Men nå var du rask, deler ikke ut diagnoser i hytt og pine, det er stort sett bare deg, fordi du er en sjefsdrittsekk.
Så kan man jo spørre seg hvorfor?
De fleste vet hva du er for en , er og blir en slange og sleip som en ål.
Beklager til alle for mine spam ang noen her, over og ut.
Men nå var du rask, deler ikke ut diagnoser i hytt og pine, det er stort sett bare deg, fordi du er en sjefsdrittsekk.
Så kan man jo spørre seg hvorfor?
De fleste vet hva du er for en , er og blir en slange og sleip som en ål.
Beklager til alle for mine spam ang noen her, over og ut.
rischioso
22.08.2023 kl 21:54
4513
Ikke glem å se i speilet på badet i morgen - så skjønner du hva vi mener og det er bare du som kan endre akkurat det...
Du er sikkert en hyggelig kar langt nede på bunnen, bare synd du ikke har klart å få frem det på forumet, men det er aldri for sent ...;)
Du er sikkert en hyggelig kar langt nede på bunnen, bare synd du ikke har klart å få frem det på forumet, men det er aldri for sent ...;)
Redigert 22.08.2023 kl 22:00
Nickhead
22.08.2023 kl 21:59
4536
Her blir folket pisse sur,slenger med leppa til Riskokeren.
Kjenner ikke mannen i det hele tatt,men herregud hadde dere fulgt rådene ville det vært en mye hyggelige tone her inne.
Jeg selv leser,men gjør mine egne beslutninger.
Derfor er jeg nok den desidert beste traderen på forumet.
Beklager Ris
Kjenner ikke mannen i det hele tatt,men herregud hadde dere fulgt rådene ville det vært en mye hyggelige tone her inne.
Jeg selv leser,men gjør mine egne beslutninger.
Derfor er jeg nok den desidert beste traderen på forumet.
Beklager Ris
rischioso
22.08.2023 kl 22:01
4612
SjonkelRolf skrev Hvem er du vier deg med ?
Ja - det skulle du nok likt å vite, men det får du ikke for du er ikke en av dem ...;)
rischioso
22.08.2023 kl 22:02
4605
No prob - no hard feelings - det er plass til flere på top 10 ...;)