$$$PGS$$$ 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢 Brudd opP
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
22.08.2023 kl 22:06
5357
Det går fint. Har ikke noe ønske om det.
Var et enkelt spørsmål bare
Var et enkelt spørsmål bare
Stockflow
22.08.2023 kl 22:11
5429
Komedieshow / lavmålshow på høyt nivå i kveld ser jeg🥴 Har en følelse av at det er panikken som taler for enkelte her inne,, nevner ikke navn, det sier seg selv :-) Like før jeg sender tenåringen i huset her ut til dere, for å lære dere god gammel folkeskikk,,,, Men, proffe aksjeaktører forventer jeg heller ikke å finne på forumet her😉 Good luck i mårra alle mann, måtte det være shortere, longlang eller dong👍
rischioso
22.08.2023 kl 22:20
5379
Dagens input:
Ned 1,34% og igjen kom nedgangen på betydelig volum noe som fortsetter å svekke det tekniske. Kursen endte under støtten på 8 og det skal kun 1 sluttkurs til under støtten før kursen er å anse som etablert i det lavere trading intervallet 7-8.
Olja er ned, alle futtene over dammen er ned og makroen fortsetter å svekke seg.
https://markets.businessinsider.com/commodities/oil-price
* Mao, det ser ikke bra ut for morgendagen hvor det uten triggende nytt virker å gå mot en test av den neste tekniske støtten av betydning på 7,6
Ned 1,34% og igjen kom nedgangen på betydelig volum noe som fortsetter å svekke det tekniske. Kursen endte under støtten på 8 og det skal kun 1 sluttkurs til under støtten før kursen er å anse som etablert i det lavere trading intervallet 7-8.
Olja er ned, alle futtene over dammen er ned og makroen fortsetter å svekke seg.
* Mao, det ser ikke bra ut for morgendagen hvor det uten triggende nytt virker å gå mot en test av den neste tekniske støtten av betydning på 7,6
WillyWonka
22.08.2023 kl 22:31
5376
Q3 blir knallbra, men er lenge til. Er nok avhengig av bra makro (grønne børser, bull olje og lav resesjonsfare) og nye kontrakter for videre kraft oppover tror jeg, i det korte bildet. Skulle man få en sidelengs bevegelse rundt 8 fremover tenker jeg det er helt ålreit og ganske sterkt.
Vi får se, utviklingen er prikk lik forrige oppgang tidlig i år, bunn på 5, snudde ned på motstand 8,6/8,7. Også rett ned til 7,6 og føyk med engang opp igjen. Spørs om det blir en reprise denne gang, men vi får se.
Vi får se, utviklingen er prikk lik forrige oppgang tidlig i år, bunn på 5, snudde ned på motstand 8,6/8,7. Også rett ned til 7,6 og føyk med engang opp igjen. Spørs om det blir en reprise denne gang, men vi får se.
Nidaros-andy
22.08.2023 kl 23:40
5127
Husker en tid når Rossen kjørte PARTYTRÅD som headliner, og tråden var forbeholdt en endeløs lang rekke av optimisme, forventninger og morro. Ingen hadde noen annen forventning enn at dette var en bunnsolid hausetråd med god stemning. Og alle skjønte at det var poenget og bare det. Ingen har spredt mer glede her inne enn Rossen, tråden er hans, og jeg tipper alle dere andre skjønner formålet med den.
Lag nå for f... en egen tråd dere alle kan forhøye dere selv og krangle om hvem som er den beste traderen.
Det var en gang i tiden en glede å lese her inne, bare for den gode stemningen, og ikke for at det var en makroøkonomisk fasit.
#MakeRossensPartytrådGreatAgain
Lag nå for f... en egen tråd dere alle kan forhøye dere selv og krangle om hvem som er den beste traderen.
Det var en gang i tiden en glede å lese her inne, bare for den gode stemningen, og ikke for at det var en makroøkonomisk fasit.
#MakeRossensPartytrådGreatAgain
rischioso
23.08.2023 kl 00:01
5049
10PS skrev Ikke alle er ned. NAS. OPP DOW Litt i minus.
Jeg vet ikke hvilken referanse du bruker, MEN alle 3 er ned - også olja ...
rischioso
23.08.2023 kl 00:06
5076
Det er både mulig og sunt å kombinere det - litt morro og litt alvor med input av realiteter i en kombo for det gjelder tross alt penger og penger er alvor og dermed viktig - for de fleste ...;)
Ja, ser vel ikke spesielt bra ut for dagen.
Grøntgress
23.08.2023 kl 07:26
4526
Det ser VELDIG bra ut fremover. Alt dette negative tøvet dere serverer dag etter dag tror jeg de fleste er drittlei av..
👍🏻☺️ Nemlig🎯
mingus7777
23.08.2023 kl 07:40
4416
Det er korrekt. Vil nå si at set ER veldig bra. PGS er knallsterk og kommer til å levere så det synger etter på Q3. Fullbooka og spruter cash!
Har full forståelse for de som står utenfor med lua i hånda og ønsker seg billigst mulig inngang. Er jo bare å benytte muligheten..
Har full forståelse for de som står utenfor med lua i hånda og ønsker seg billigst mulig inngang. Er jo bare å benytte muligheten..
Onkel hvor er kontraktene og den garanterte positive utviklingen du lovet meg
Nå må du roe deg ned guttevalpen! Jeg er ikke tvil om at vi skal opp på sikt, men det ser ikke bra ut for dagen! Det innebærer stor risiko med aksjer som du sikkert er klar over, og det skal bare en liten negativ melding fra ledelsen så dundrer den ned. Jeg sitter long og har nok vært lengre en de fleste i PGS
Bare å lage pengebunker av prikker da, så ordner det seg sikkert hehe
Tigerberget
23.08.2023 kl 08:32
3924
Nå var det mye rødt og skjulte kommentarer her.
Daniel, Tomskallen og Riskokeren.
Satser på at PGS blir grønn i dag for å veie opp litt mot de røde blokkerte 😊
Daniel, Tomskallen og Riskokeren.
Satser på at PGS blir grønn i dag for å veie opp litt mot de røde blokkerte 😊
Har du blokkert meg??? Nei da så, det rapporterer jeg inn til Admin!!!
https://www.offshore-energy.biz/denmark-puts-wind-in-carbon-capture-and-storage-industrys-sails-with-tendering-plans-of-nearly-4-billion/
Denmark puts wind in carbon capture and storage industry’s sails with tendering plans of nearly $4 billion
Denmark puts wind in carbon capture and storage industry’s sails with tendering plans of nearly $4 billion
Grøntgress
23.08.2023 kl 09:04
3677
Bare å kjør på Hvalrossen med party innlegg. Mens kursen vaker litt opp og ned så tjener selskapet mer for hver dag som går nå fremover med alle båter i full drift til stadig høyere rater. La bare disse personene som har negativitet som sitt store mantra holde på. Alle vi som sitter long vil få vår store gevinst.
Hvor long har du sittet?
tjeste
23.08.2023 kl 09:22
3559
Ser ut som om MH har sluttet med nedsalget for denne gang. Ikke registrert noe salg på fredag 18. aug fra den kanten.
Mener kanskje at kursen er litt for lav på disse nivåene.
Mener kanskje at kursen er litt for lav på disse nivåene.
Normalone
23.08.2023 kl 09:36
3409
Tante - hvorfor er ikke kursen langt lavere, f.eks kr 4.7, som skribenter garanterte meg?
👍Takker 🌬🌬🦅🦅🚢🚢
SoLong
23.08.2023 kl 09:49
3376
Her inviteres det til champagneparty i pgs, men alt vi får er Mozell....light
Vi er i taxien, kamerat. Vi er ikke framme på festen helt enda. Men ja, den blir EPISK!🎉
Grøntgress
23.08.2023 kl 10:00
3421
Mens du prater selskapet ned dag ut og dag inn, så tjener selskapet mer penger for hver dag som går og ingen bryr seg om alt dette pisspreiket ditt. Stay long i PGS å få din fortjeneste. Den kommer og vi har akkurat hoppet inn i taxien på vei til festen som partyrossen skriver :)
Redigert 23.08.2023 kl 10:07
Tigerberget
23.08.2023 kl 10:15
3327
Klabbeføre skrev For en barnehage hele denne tråden har blitt..
Godt å lese at du er en av de mest seriøse da 😊
Klabbeføre
20.07.2023 kl 12:13
3260
Hvordan går det med planen for inngang på 4-tallet Kokosnøtta?
Klabbeføre
20.07.2023 kl 12:13
3260
Hvordan går det med planen for inngang på 4-tallet Kokosnøtta?
jaroas50
23.08.2023 kl 10:18
3277
Slettet brukerskrev Ring en venn, og si PGS er det nye https://images.app.goo.gl/Ct5SSBtUrhaSJHTp8
Undrer meg over en ting, hvorfor valgte man å kjøpe tilbake egne aksjer på 8.2 når man kort tid siden kunne fått dem til 5. Tilbakekjøp må jo ha vært aktuelt en stund. Noen fornuftige meninger her inne…?
Aksjenuubie
23.08.2023 kl 10:28
3191
Onkel, hvorfor er den ikke høyere, som flesteparten her inne lovet meg? Måtte være inne før den og den dagen også. Ikke skjedd noen ting her, onkel
SoLong
23.08.2023 kl 10:54
2982
Det er like mye barnehage i ledelsen som på tråden her. De kan jo ikke ta en selvstendig avgjørelse uten å holdes i hånden av DNB.
Her var det gult!
✨️Fremtiden er forgyldt
🌻☀️🌾📀💛💴💰🧽🫶🦒💫🐪🍋🥯🧇⛺🫔🥟🥠🍦🍮🍯📒🔔🌕⚜️🌙🧀
✨️Fremtiden er forgyldt
🌻☀️🌾📀💛💴💰🧽🫶🦒💫🐪🍋🥯🧇⛺🫔🥟🥠🍦🍮🍯📒🔔🌕⚜️🌙🧀
🏖🌵🌊🌴🥥🍸🍹☀🌅🐟🐠🦈🐬⛵🌺🏝️🏝꒰。゚✦😆🌞🌈🌟🦋🌼😋❤✦。゚꒱Happy Times ahead når vi går for GULL 🥇🏅🏆🎖🪙💛👑🏆💍🔒🔑🎺🔔💛⚜️👑✨⚡⭐🔱🪙✨🔮♡🌟💰🤑💰🤑💳💵💴🪙💛🟨🟡♡ ˚。⋆୨ 🦢 ୧˚₊˚⊹‧₊˚✧
WillyWonka
23.08.2023 kl 11:33
4006
Tenkte på det samme, rimelig spesielt at det ikke ble benyttet nede på 5/6
SoLong
23.08.2023 kl 11:37
3958
Det er ingen respekt for at det er aksjonærenes penger de bruker. Rune må rusle.
HAS
23.08.2023 kl 11:56
3832
Tror heller at de registrerer at markedet utvikler seg en en slik retning at det kan forventes en gigantisk kursoppgang...:)
Vi gleder oss alle til DET STORE LØPET! 🏃♂️🏃♀️🏃Vi vet ikke det eksakte minuttet det begynner, men mange følger med minutt for minutt. Selv tar jeg timekursen helt med ro, for vet vi skal MYE opp.
Andre er kanskje mer tense i øyeblikksbildet, redde som de er for å ikke rekke toget i det bjellen går 🛎
https://youtube.com/shorts/PPwm2OyVDYU?feature=share
Andre er kanskje mer tense i øyeblikksbildet, redde som de er for å ikke rekke toget i det bjellen går 🛎
https://youtube.com/shorts/PPwm2OyVDYU?feature=share
Redigert 23.08.2023 kl 12:21
jaroas50
23.08.2023 kl 12:31
3578
Slettet brukerskrev Her var det gult! ✨️Fremtiden er forgyldt 🌻☀️🌾📀💛💴💰🧽🫶🦒💫🐪🍋🥯🧇⛺🫔🥟🥠🍦🍮🍯📒🔔🌕⚜️🌙🧀
Ikke gylden kursen i dag ihvertfall :(
FaeniHelvete
23.08.2023 kl 12:44
3530
Min feil, jeg skrev noe negativt i går.
Trekker alt tilbake. Onkel onkel hvorfor er det noe som stikker ut av bokseren din, er det et tegn på at kursen skal rett opp.
Nå tar raketten av
🦐🦐🦐🦐🚀🚀🚀🚀
Trekker alt tilbake. Onkel onkel hvorfor er det noe som stikker ut av bokseren din, er det et tegn på at kursen skal rett opp.
Nå tar raketten av
🦐🦐🦐🦐🚀🚀🚀🚀
Vi trenger en impuls av noe slag. Så fortsetter ferden.
Er visst ikke noe kicks å få her i dag. Vi kan ikke trylle, bare blåse litt på flammen.
Gjør noe annet. Soon to be continiued
Er visst ikke noe kicks å få her i dag. Vi kan ikke trylle, bare blåse litt på flammen.
Gjør noe annet. Soon to be continiued