$$$PGS$$$ đđŹđŹđŠ đŠ đąđą Brudd opP
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja gÄr. Spent pÄ om det blir brudd denne gangen. Normalt sett gÄr da ogsÄ pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja pĂ„ august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nĂ„ fremover. Peggy er jo DNB sementert nĂ„ pĂ„ 7 tallet sĂ„ da er det vel naturlig Ă„ tenke at om olja reagerer oppover nĂ„ sĂ„ fĂžlger Peggy pĂ„. Dessuten kommer Q 3 nĂŠrmere for hver dag. Med hĂžyt aktivitetsnivĂ„ og mange bĂ„ter i arbeid sĂ„ renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin hĂžst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover đđŹđŹđŠ đŠ đąđą
VantageVolante skrev Olja gÄr. Spent pÄ om det blir brudd denne gangen. Normalt sett gÄr da ogsÄ pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja pĂ„ august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nĂ„ fremover. Peggy er jo DNB sementert nĂ„ pĂ„ 7 tallet sĂ„ da er det vel naturlig Ă„ tenke at om olja reagerer oppover nĂ„ sĂ„ fĂžlger Peggy pĂ„. Dessuten kommer Q 3 nĂŠrmere for hver dag. Med hĂžyt aktivitetsnivĂ„ og mange bĂ„ter i arbeid sĂ„ renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin hĂžst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover đđŹđŹđŠ đŠ đąđą
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du mÄ logge inn for Ä svare
MaxMekker
24.08.2023 kl 10:23
2955
I en barnehage sÄ har dem noe som heter "Innestemme" og "Utestemme", her brukes det utestemme mot hverandre over en lav sko. At dere gidder ?!
Hver gang jeg kikker innom her er det det samme fjaset hele tiden. Ikke en plass for en som vil lĂŠre og hente fornuftig info om en aksje, slik jeg ser det.
SĂ„ Hvalrossen, legg ned hele driten !!!!!!!!
Hver gang jeg kikker innom her er det det samme fjaset hele tiden. Ikke en plass for en som vil lĂŠre og hente fornuftig info om en aksje, slik jeg ser det.
SĂ„ Hvalrossen, legg ned hele driten !!!!!!!!
oivindl
24.08.2023 kl 10:21
2490
Du mÄ lÊre deg forskjellen pÄ fakta og spÄdommer eller forhÄpninger.
Ikke verre enn det.
Kommenterer ikke spÄdommer hverken i den ene eller andre retning.
Selvmotsigelser derimot, stiller jeg gjerne spÞrsmÄl ved.
Ikke verre enn det.
Kommenterer ikke spÄdommer hverken i den ene eller andre retning.
Selvmotsigelser derimot, stiller jeg gjerne spÞrsmÄl ved.
Redigert 24.08.2023 kl 10:29
rischioso
24.08.2023 kl 10:16
2574
Ja, uff og huff - du har nok av feilinfo Ä ta tak i - hva med alle lovnader om massive late sales som aldri kom og kursmÄl pÄ 20, 50 og hundre som aldri ble innfridd - er det fordi slike feilaktige uttalelser er kompatible med ditt eget hÄp at du ikke ser nytten i Ä verken rydde eller kverulere der ...?...;)
Nidaros-andy
24.08.2023 kl 10:12
2627
KjÊre vene. Tallene ligger jo ute Ris, du og alle andre som vil vet akkurat hva PGS har generert i fri kontaktstrÞm, hva de har betalt i avdrag og renter, hva som har kommet inn via emisjonerligger og hva som ligger igjen pÄ bunnlinja. Slutt nÄ med dette endelÞse gnÄlet, og tÄkeleggingen av alt som ikke er tÄkete en gang.
citius
24.08.2023 kl 10:12
2623
Aksjekursen minutt-for-minutt gir ingen gleder
Man mÄ nok ta i betraktning at shorterne ogsÄ er pÄ jobb der ute....
2024 og utover er fremdeles det store caset,
og ja, Q3 og Q4 ser utsolgt ut og bĂžr legge grunnlaget for gjeldsbetaling og lyse utsikter for de neste Ă„rene
TĂ„lmodighet er fremdeles jungelordet som investor
rischioso
24.08.2023 kl 10:11
2632
Noterer meg at du spÞr og fÞr jg fÄr svart sÄ konkluderer du i et og samme innlegg - sÄ ikke vanskelig Ä skjÞnne hva du har bestemt deg for ...;)
Det jeg sier er at sÄ lenge selskapet ikke leverer overskudd sÄ vil de heller ikke vÊre i stand til Ä betjene gjelden over drifta - det er jo noe de fleste kan regne seg frem til sÄ det gjenstÄr og se hvor fantastisk Q3 faktisk blir - legger vi de siste 5 kvartaler til grunn sÄ er det neimen ikke sikkert at det blir godt nok - bedre ja, men kanskje ikke godt nok ...
Legger vi kursutviklingen til grunn sÄ mener markedet at det ikke er sikkert at Q3 blir godt nok sÄ det er ikke bare jeg som fortsatt aner et snev av usikkerhet ...;)
Det jeg sier er at sÄ lenge selskapet ikke leverer overskudd sÄ vil de heller ikke vÊre i stand til Ä betjene gjelden over drifta - det er jo noe de fleste kan regne seg frem til sÄ det gjenstÄr og se hvor fantastisk Q3 faktisk blir - legger vi de siste 5 kvartaler til grunn sÄ er det neimen ikke sikkert at det blir godt nok - bedre ja, men kanskje ikke godt nok ...
Legger vi kursutviklingen til grunn sÄ mener markedet at det ikke er sikkert at Q3 blir godt nok sÄ det er ikke bare jeg som fortsatt aner et snev av usikkerhet ...;)
unikum
24.08.2023 kl 10:10
2665
ForeslÄr at du starter en ny trÄd ris med ticker pgs. Da ser vi hvor mange klikk du mÄtte fÄ og ikke bekostning av andres innlegg. Mistenker du blir litt ensom der ute...
oivindl
24.08.2023 kl 10:08
2678
Fakta, ja, du sier noe der.
Anbefaler at du selv kontrollerer dine egne "fakta" om shortregisteret, shortposisjoner, innsidesalg, logaritmehandel, bankgarantifondet mm.
Da kunne du pÄ egenhÄnd luket ut en hel del av din egen feilinformasjon.
SÄ slipper du Ä kalle det kverulering nÄr andre mÄ rydde opp etter deg.
Anbefaler at du selv kontrollerer dine egne "fakta" om shortregisteret, shortposisjoner, innsidesalg, logaritmehandel, bankgarantifondet mm.
Da kunne du pÄ egenhÄnd luket ut en hel del av din egen feilinformasjon.
SÄ slipper du Ä kalle det kverulering nÄr andre mÄ rydde opp etter deg.
Her er det mye luring og narring. Sjekk sjeldnere og tjen mer
oivindl
24.08.2023 kl 10:03
2778
Bortsett fra nÄr kursen dropper ned pÄ 7-tallet noe sekunder. Men hva som er viktig og riktig, varierer jo fra minutt til minutt i din verden.
Kilde Z
24.08.2023 kl 10:01
2821
Er du virkelig sÄ tarvelig at du antyder at det skal komme en emisjon til?
Det er ikke vanskelig Ă„ se hvorfor folk blokkerer slike som deg.
Det er ikke vanskelig Ă„ se hvorfor folk blokkerer slike som deg.
rischioso
24.08.2023 kl 10:00
2834
Viktig Ă„ ikke ta deg friheten med Ă„ snakke for alle andre, men kun for deg selv. Enda viktigere er det at vi forholder oss til fakta og at fakta ikke gjĂžr oss drittlei ...;)
Go morn Mr.X. Grattis. Takk for gode SpĂ„dommer og at de slĂ„r til. Ikke verst det og det med at TTT er vel ikke noe Ă„ beklage. Tar i mot flere gode kontrakter fremover i HĂžst og sĂ„ lenge jeg er inne og er positiv til Peggy đ SĂ„ er det null stress med at TTT
Godt jobba til ledelsen i selskapet ogsĂ„ đŠ đŠ đąđąđŹđŹ
Godt jobba til ledelsen i selskapet ogsĂ„ đŠ đŠ đąđąđŹđŹ
GrĂžntgress
24.08.2023 kl 09:57
2876
Tror de aller, aller fleste inne pÄ dette forumet er ganske drittlei deg nÄ. GjÞr en tjeneste for oss alle Ä logg av.Vi er lei alle lÞgnene dine, du lever i en fantasiverden og nok er nok .
Redigert 24.08.2023 kl 09:58
rischioso
24.08.2023 kl 09:52
2938
cm punk skrev betale ned gjeld er nok en godkjent grunn
Nedbetaling av gjeld har hovedsakelig blitt gjort i en kombinasjon av emi, refi og opptak av nye lÄn i nevnte rekkefÞlge - nÄ senest for bare kort tid siden med lÄnefasiliteten pÄ 75m usd for Ä dekke kommende forfall som var redningen og det som avverget nok en emi - enn sÄ lenge ...;)
Redigert 24.08.2023 kl 09:57
rischioso
24.08.2023 kl 09:48
3005
Det spiller jo heller ingen rolle for de ble jo rÞde. Ikke ulikt at det alltid vil vÊre en bakenforliggende Ärsak til at du taper pÄ bÞrs, men tap er det jo uansett hvordan du vrir og vrenger pÄ det ...;)
Gratulerer alle!
Denne dagen sÄ jeg ikke komme.
Hvem hadde trodd pÄ kontrakt og nesten 2% oppgang. Falt den 2% i gÄr eller var det 3? Ta helg nÄ folkens, vel fortjent hehe
Denne dagen sÄ jeg ikke komme.
Hvem hadde trodd pÄ kontrakt og nesten 2% oppgang. Falt den 2% i gÄr eller var det 3? Ta helg nÄ folkens, vel fortjent hehe
kroif
24.08.2023 kl 09:41
3104
Dette er vel i forhold til tillatelser for Ă„ gjennomfĂžre oppdraget slik jag leser det til, for det skrives jo;
"We are very pleased with this contract award, which improves our visibility
into H1 2024.
Er du short?
"We are very pleased with this contract award, which improves our visibility
into H1 2024.
Er du short?
Kilde Z
24.08.2023 kl 09:41
3104
5 rÞde kvartaler, du. Jeg forstÄr at du ikke skjÞnner _hva_ som gjÞr dem rÞde.
rischioso
24.08.2023 kl 09:36
3179
Da sier jeg ogsĂ„ Australia og Egypt, men drar den enda lengre ved Ă„ toppe det med New York og Brasil over en horisont pĂ„ 12 mdr. Jeg behĂžver jo verken ha innsideinfo eller vĂŠre synsk for med 9 fartĂžyer i drift som er helt avhengige av kontrakter fortlĂžpende sĂ„ vil jeg fĂ„ rett jeg ogsĂ„ og hvilken som helst andre som sier det samme, MEN det er jo ikke det om er avgjĂžrende eller av betydning. Det som er helt avgjĂžrende og av betydning er rekkefĂžlgen og ikke minst rater for Ă„ sikre minst mulig nedetid og hĂžyest mulig inntjening - og akkurat det gjenstĂ„r og se etter 5 RĂDE kvartaler pĂ„ rad som du trodde skulle bli grĂžnne ...;)
Redigert 24.08.2023 kl 09:40
SoLong
24.08.2023 kl 09:32
3203
Pgs har kanskje fÄtt en kontrakt et sted rundt Afrika "subject to final approvals" og Brasil er ytterligere utsatt. Dette kunne like sÄ godt vÊrt postet pÄ Facebook.
Redigert 24.08.2023 kl 09:34
Virker som at PGS er allergisk mot kontrakter, hvorfor gÄr den ikke lengre opp?
HAS
24.08.2023 kl 09:29
3169
Ingen grunn til Ä beklage. Vi et sÄ godt som fullbooket, og vil ikke ha flere kontrakter fÞr ratene har gÄtt betydelig opp:)
kroif
24.08.2023 kl 09:28
3109
Med dagens meldinger mÄ jeg si meg sÄlangt skuffet over kursutviklingen, tyder jo pÄ at kursen styres av roboter, og nedsalg fra MH capital.
Vi var jo pÄ 8,5kr ish bare for noen dager siden, uten dagens godmelding, forstÄ det den som kan.
HÄper selvsagt den kommer utover dagen, nÄr truseskvetterne som som kjÞpte igÄr er ferdig med Ä ta gevinst.
Vi var jo pÄ 8,5kr ish bare for noen dager siden, uten dagens godmelding, forstÄ det den som kan.
HÄper selvsagt den kommer utover dagen, nÄr truseskvetterne som som kjÞpte igÄr er ferdig med Ä ta gevinst.
cm punk
24.08.2023 kl 09:24
3178
GrÞntgress skrev Har du fÄtt melding med hjem siden du ikke er pÄ skolen?
GjÞr nok leksene med algebra pÄ paden fra heimen
SoLong
3166
GrÞntgress skrev Har du fÄtt melding med hjem siden du ikke er pÄ skolen?
Skulker i dag
Alias Mr X
3167
Vi vet at denne jobben Äpner dÞrer for flere kontrakter i samme omrÄder, sÄ det kan hende den bÄten blir lenge der:-)
- Da venter vi pÄ neste kontrakter som er Australia og Egypt (mÄ bare beklage hvis disse ogsÄ er litt frem i tid).
- Da venter vi pÄ neste kontrakter som er Australia og Egypt (mÄ bare beklage hvis disse ogsÄ er litt frem i tid).
rischioso
24.08.2023 kl 09:23
3177
Det er sluttkursen som er av betydning - sluttkursen min venn ....;)
Normalone
24.08.2023 kl 09:21
3185
Det er like meningslÞst som dine bastante antagelser fra i gÄr;
"Onkel er det viktig Ä vÊre inne fÞr morgendagen i dag ogsÄ? Nei bare gi opp. MA-200 rÞk, du kan kjÞpe 2 kroner billigere om noen uker"
Det var ogsÄ en - som du kanskje kjenner - som garanterte kurs pÄ kr 4.7 etter Q2...
Danielson - du er overhodet ikke noe bedre enn de du kritiserer pÄ HO, dine innlegg om bastante kursmÄl (uten begrunnelse) har akkurat like lite verdi.
"Onkel er det viktig Ä vÊre inne fÞr morgendagen i dag ogsÄ? Nei bare gi opp. MA-200 rÞk, du kan kjÞpe 2 kroner billigere om noen uker"
Det var ogsÄ en - som du kanskje kjenner - som garanterte kurs pÄ kr 4.7 etter Q2...
Danielson - du er overhodet ikke noe bedre enn de du kritiserer pÄ HO, dine innlegg om bastante kursmÄl (uten begrunnelse) har akkurat like lite verdi.
Wayne
24.08.2023 kl 09:21
3192
Er dette ditt lodd her i livet? FÞler du det er din plikt Ä komme med sure oppgulp sÄ fort sjansen byr seg?
Er det kun pÄ nettet livet ditt er sÄnn, eller er du slik pÄ jobben/ i familien ogsÄ..?
Fascinerende skue da, hadde vĂŠrt âinteressantâ og mĂžtt deg og dine likemenn i det virkelige liv. Eller kanskje ikke.
Er det kun pÄ nettet livet ditt er sÄnn, eller er du slik pÄ jobben/ i familien ogsÄ..?
Fascinerende skue da, hadde vĂŠrt âinteressantâ og mĂžtt deg og dine likemenn i det virkelige liv. Eller kanskje ikke.
Obxserver
24.08.2023 kl 09:18
3238
Fort som F*nken.
Oil discovery offshore Egypt revives fortunes in mature play!
https://www.upstreamonline.com/exploration/oil-discovery-offshore-egypt-revives-fortunes-in-mature-play/2-1-1504627
Oil discovery offshore Egypt revives fortunes in mature play!
https://www.upstreamonline.com/exploration/oil-discovery-offshore-egypt-revives-fortunes-in-mature-play/2-1-1504627
Det pekes pÄ at den forrige Namibia jobben vekket oppsikt ved Ä vÊre sÊrdeles godt betalt ...
SoLong
24.08.2023 kl 09:12
3370
Afrika? Det var rimelig generelt.
"subject to final approvals" Det var rimelig usikkert.
Er dette en melding eller ikke?
"subject to final approvals" Det var rimelig usikkert.
Er dette en melding eller ikke?