$$$PGS$$$ 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢 Brudd opP
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
31.08.2023 kl 23:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
bergsmofs
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
VantageVolante skrev Olja går. Spent på om det blir brudd denne gangen. Normalt sett går da også pgs, bortsett fra etter ..
Positive tendenser for olja ja på august,s siste dag. Det ligger vel litt i kortene at et brudd opp kan komme nå fremover. Peggy er jo DNB sementert nå på 7 tallet så da er det vel naturlig å tenke at om olja reagerer oppover nå så følger Peggy på. Dessuten kommer Q 3 nærmere for hver dag. Med høyt aktivitetsnivå og mange båter i arbeid så renner det nu inn en del grunker. Kan bli en fin høst og ikke minst at vi kan slippe litt ut av det klamme grep nu utover 😊🌬🌬🦅🦅🚢🚢
Redigert 31.08.2023 kl 22:38
Du må logge inn for å svare
unikum
31.08.2023 kl 23:37
4362
Ingen tvil, alt blir slått ned umiddelbart . Flytter kun få ører og enormt med små salg/kjøp gjennom hele dagen. Hvem selger ? Skjønner heller ikke hvem som selger slik at short kan redusere ? Dette lukter vondt. Politikere blir som en dråpe i havet mot denne korrupte styringen her om dagen. Kontrakter raser inn, Pgs faller. Olja går Pgs faller , dette er jo ikke noe fornuft i. Ledelsen må komme på banen før det er for seint.
geo01
31.08.2023 kl 23:40
4347
Eps mot EPV er 12 for 2022.
Gjelden faller Eps stiger mot EPV som er på nivå under Pandemien og oljekrisa på sitt verste.
De har i tilegg et fremf underskudd verdi usd 300 mill.
Skipsverdiene er som de er og revisjonen får stressteste dette mot inntjening.
Jeg har uansett gitt opp og forklare da utbyttene vil bli høye mot dagens aksjepris og verdier ingen skjønner.
Dette er et spill inntil videre.
Noen ser på Pgs som ustabil søppel som investerer svineri olje for en utdøende market.
Jeg snakker og har snakket EPV i hundre tråder og fremf underskudd.
Det er ikke mange smarte som fanger opp dette pluss økningene i priser og backlog.
Sånn gåt dagan,med et Dnb analytikere på den laveste enden og null kunnskap desverre,men noen må være dårlige budbringere og sier jeg.
Gjelden faller Eps stiger mot EPV som er på nivå under Pandemien og oljekrisa på sitt verste.
De har i tilegg et fremf underskudd verdi usd 300 mill.
Skipsverdiene er som de er og revisjonen får stressteste dette mot inntjening.
Jeg har uansett gitt opp og forklare da utbyttene vil bli høye mot dagens aksjepris og verdier ingen skjønner.
Dette er et spill inntil videre.
Noen ser på Pgs som ustabil søppel som investerer svineri olje for en utdøende market.
Jeg snakker og har snakket EPV i hundre tråder og fremf underskudd.
Det er ikke mange smarte som fanger opp dette pluss økningene i priser og backlog.
Sånn gåt dagan,med et Dnb analytikere på den laveste enden og null kunnskap desverre,men noen må være dårlige budbringere og sier jeg.