Xplora - Norsk 100 bagger kandidat?

Womby123
XPLRA 17.08.2023 kl 18:39 19688

Er ikke analytiker...men...Xplora er et teknologi-selskap som også er et vekstselskap. De er priset til P/S under 1. Det alene bør heve øyenbrynene...

Leste boken "100 bagger stocks" (eller noe sånt) for noen år siden. 

Prøvd å lete etter norske 100-bagger-kandidater i det siste. Har ikke klart å finne noen. Untill now...

Jeg tenker at Xplora lett kunne vært priset til 3x omsetning. Hvor mye omsetter de for i 2023? Ikke vet jeg, men 600 millioner eller høyere virker sansynlig.

I så fall 1.8 mrd (3 x omsetning...3 x 600 mill= 1.8 mrd). Det vil si 3-4 x høyere enn dagens børsverdi.

Men ...saken er...kjære venner........smart klokker for barn...hm...hvor mange barn finnes det i verden?..Vet ikke..........er ikke analytiker.......men tenker......det finnes ekstremt mange barn...som ikke har Xploras smartklokker....på bakgrunn av dette tenker jeg at Xplora er en norsk 100 bagger kandidat. Det betyr at Xplora potensielt........kan stige 100 ganger i verdi fra dagens børsverdi...........hehehehehe............ja i så fall blir jeg rik........men det er dette jeg tenker.........hehe.

Advarsel: jeg er ikke profesjonell analytiker. Og...heheheh.........jeg har solgt alt annet.......heheeh...jeg er nå all inn i Xplora...hehhhehe 
Kalleklovn547
I går kl 22:52 42

Fra Xtrainvestor:

Enda en stor avtale i USA! C Spire er faktisk det største private wireless selskapet i USA! https://shop.myxplora.com/blogs/investor/c-spire-partners-with-xplora-to-launch-the-x6play-smartwatch-as-latest-connect-protect-kids-device