BWE. Fremtiden er rosenrød.

Fluefiskeren
BWE 18.08.2023 kl 13:11 294019

Forrige tråd ble stengt da den ble for stor. Jeg tar derfor og starter en ny. Det passer bra da BWE er inne i en ny fase. Tre produksjonsbrønner er boret med godt resultat i Gabon og tre gjenstår. Kjøp av asset i Brasil venter på godkjennelse som kan komme når som helst.

Og gassfeltet, Kudu, kan bli mye større enn man trodde. Klipper inn litt fra en fersk artikkel Gunnarius la ut tidligere i dag:

« The Ministry of Mines and Energy says the country's Kudu gas reserves are expected to increase to 10 trillion cubic feet (TCF) from the current estimated 1.3 TCF.

The revised figure is due to the associated gas found within the Graff-1 well by Shell, Yonker, and TotalEnergies' enormous Venus-1 offshore discovery.

Petroleum Commissioner Maggy Shino said the discovery of light crude oil reserves has transformed the landscape of the Kudu gas field.

"We are seeing that we now have a possibility of us increasing this 1.3 TCF of natural gas to up to ten TCF of gas because of the associated gas that we are seeing within the graph, within the Yonker and within Venus," she said on Wednesday.

The revelation has the potential to reshape the energy landscape in Namibia and the wider Southern African Development Community (SADC) region. »

https://thebrief.com.na/index.php/component/k2/item/3348-namibia-s-kudu-gas-reserves-projected-to-increase-tenfold


10 Tcf tilsvarer 1,9 milliarder boe. Her kan man med god grunn ta i bruk betegnelsen elefant hvis dette innfris.
Redigert 18.08.2023 kl 13:12 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
20.11.2023 kl 11:34 5753

Takker til begge. Justert for inflasjon blir det nok temmelig likt dagens kurs. Altså ikke en god reise selv om mange har opplevd verre reise enn det i andre selskaper. Selv snitter jeg på 25,64 kr og er sånn noenlunde i balanse uten å korrigere for inflasjon.
hulabalula
20.11.2023 kl 11:23 5763

IPO kursen i NOK var 24,40. USD/NOK er steget 16% siden da (13 feb 2020), dvs det svarer til 28,30 NOK i dag. Oljeprisen var $56 (faldt fra $70 på en måned pga corona), men det var før panikken havde bredt sig for alvor.
Fluefiskeren
20.11.2023 kl 11:10 5595

Noen som husker kurs ved IPO? Omtrent som nå?
hulabalula
20.11.2023 kl 11:01 5490

4. BW Group giver et tilbud på mindstekursen og de øger deres ejerandel med nogle få procent og når ikke i nærheden af de 90% som kræves for at tage BWE af børsen.
5. BW Group giver et tilbud med 40-50% premium til dagskursen og analytikerne fik ret. Hvis sidstnævnte sker er min tillid væk og jeg rører aldrig ved et Andreas Sohmen selskab igen.
oto1
20.11.2023 kl 10:46 5428

Etter at anken ble forkastet har de 3 valg når de når 40%:

1. BWO stopper utdeling av BWE aksjer som utbytte.
2. BW Group selger tilsvarende antall BWE aksjer som de mottar i utbytte.
3. BWO selger BWE aksjer i markedet og øker kontantutbyttet istedenfor.

Alle 3 er sannsynlig uten at jeg vet hvilken løsning de går for.
ErikNordnet
19.11.2023 kl 20:44 5729

Kan BW group selge egne aksjer i BWE for å unngå 40% grensen?
Fluefiskeren
19.11.2023 kl 16:36 5825

«For enhver investor kan ikke vite ved hvilken tid i 2024, produksjonen på Dussafu oppleves som hen mot ~40.000 f/d.»

Det er nettopp her hunden ligger begravet. På side 10 i 3-rapporten guider selskapet at grossproduksjonen vil være ca 32 000 bopd i slutten av 2024. Ved forrige kvartal viste tilsvarende histogram 40 0000 bopd og 26. oktober ble det opplyst at produksjonen lå på omtrent 35 000 bopd. Tre nye produserende brønner ventes altså å gi minus 3000 bopd. ESPene må jo regnes å være fikset i løpet av et år. Litt decline, men det får være måte på.

Forstår godt at Teodor reagerte og at Hamilton i PEN er skuffet. Håper han ikke tar hensyn til dette tullet når han fremlegger q3. Han har allerdede sagt at han er mye mer optimistisk.

Det får være måte på å snakke ned selskapet sitt. Håper han på at ingen reagerer på de tallene?
Redigert 19.11.2023 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
inference
19.11.2023 kl 14:51 5811

Markedet for øvrig er helt enig med deg Gunnarius, og har smadret aksjekursen accordingly.
gunnarius
19.11.2023 kl 13:49 5846

I forkant av Q3, hadde jeg et hovedsiktemål: For all del BWE, oppretthold stabil produksjon på Dussafu.

Det andre siktemålet angikk Maromba og finansiering. Her ble nevnt både gammel ordlyd og ny, om hverandre. Dvs. completion vs. concluding. Bare en liten fidus og kan ikke vektlegges særlig. Uansett, Maromba fremstår snarere som forskjøvet ut i tid. For nå heter det at rev. development plan er guidet til Q2 2024. Ditto hva angår FID. Det var iallefall slik jeg opplevde CEO Arnet sa ifm. Q3 presentasjonen. Ettersom BWE hevder, ingen FID før funding er på plass, kan dette tolkes dithen at selskapet ikke ser det så rett frem med funding Maromba. Dette forhold fortsetter med å hefte en viss risk i aksjen.

Har full tillit til at BWE får til funding av Maromba, men nå med FID tidligere guidet til Q1, nå sannsynligvis til Q2 2024.

Selskapet opprettholder kun 2 stk.- in-fills Golfinho. Tidligere nevnt til 2026, nå guider selskapet late 2026.

Synes spekulasjoner i etterkant av Q3 om å radbrekke kursen - og dette kommer fra egne rekker, synes spekulativ i seg selv.

Kan det snarere ikke forholde seg slik at det virkelig ligger an til så nedeskalert produksjon på Dussafu, slik BWE guider. BWE jobber tett mot leverandøren av ESP, Baker. Selskapet har alliert seg med en annen operatør og som benytter tilsvarende ESP som BWE. I tillegg har BWE vært ute i markedet og hentet inn rådgivere ifm. ESP-problematikken. Helt tydelig at korrigering/rep. av ESP fremdeles ikke er endelig kartlagt og løst. For BWE nevner at man tar steg for steg og arbeider seg gjennom hele prosessen og systemer.

Produksjonen forventes bli lavere i de neste ukene, for som PEN skriver:

"with maintenance work in the coming weeks"

Mener COO Espey ifm. Q3 - Q&A, sa at det var snakk om natural flow. Det ble ikke sagt for hvor mange Hibiscus brønner. Basert på produksjonen fra sist løfting ultimo oktober til neste med 650.000 fat ultimo november, ligger trolig prod, på ca. 23.000 f/d. Dette betyr at rundt 25.000 f/d bør være realistisk å regne med i produksjon - gitt PEN og BWEs opplysninger legges til grunn.

OPEX på Dussafu er heldigvis kommet ned. Men ikke dit man ønsker den, dvs. ned mot $15, som det lå an til med tidligere meddelt produksjon på ca. 35.000 f/d.

Så lenge markedet ikke vet hvor Norve befinner seg eller hvilken type arbeid riggen utfører - er tiltenkt skal gjøre, blir det vanskelig å angi eksakt tidsplan rep. ESP (samtlige Hibiscus brønnene).

Dussafu JV skal ferdigstille den påbegynte Ruche brønnen, bore en ny Hibiscus prod.brønn, sette Hibiscus South brønnen i produksjon tildlig 2024 - og på toppen av det hele bore letebrønn Bourdon - før borekontrakten med Borr utløper. Borr´s flåtestatus er noe selvmotsigende. Borr sier først BWE skal ha Norve "to June 2024" .I selve hovedoversikten angis Norve til BWE tom. juni 2024. I den forrige flåteplan var innen mai skissert.

Jeg er i tvil. Vil BWE få ESP i orden og samtidig kunne innfri alt det resterende arbeidet? Er det noe som eventuelt ikke blir gjort i denne omgang, blir det letebrønnen Bourdon, som trolig er siste brønn til å bli boret under rev. boreprogram. Riktignok kan BWE melde at Norve riggen blir lenger på Dussafu, men er så langt ikke meldt. Dette er heller ikke sikkert blir nødvendig, dvs. 100% av scope of work blir gjort innen kontraktens varighet.

Jeg er fremdeles bull hva angår selve BWE aksjen, men innser at BWE som case er blitt noe mindre transparent, med et redusert kortsiktig potensial i mine øyne.

For enhver investor kan ikke vite ved hvilken tid i 2024, produksjonen på Dussafu oppleves som hen mot ~40.000 f/d.

Jeg har ikke endret meget positivt syn på BWE-aksjen i et mellom- og langsiktig perspektiv.

Imidlertid må aksjen defineres som mer usikker enn tidligere i et kortsiktig tidsperspektiv.
Redigert 19.11.2023 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
oto1
17.11.2023 kl 22:38 6120

Det er svært lite sannsynlig at BW Group kommer over 40% og legger inn bud.
Et pliktig bud mener jeg er høyeste kurs de siste 6 mnd, men ikke kommer det noe bud, og ikke er det mange som vil godta et slikt bud heller.

Det er mer spennende om noen byr på BWO sin aksjepost.
Rogy
17.11.2023 kl 20:45 6158

Hvis Bw group kommer over 40 prosent og må komme med tilbud på aksjene, vil da prisen bli nåværende aksjekurs? Eller vil den bli høyere ?
oto1
17.11.2023 kl 14:55 6351

Bwe trenger ikke bore flere snarlige produksjonsbrønner utover det som ligger på planen.

De har jo allerede vist at de brønnene som er i drift per nå klarer omtrent Adolos kapasitet.

Og det kommer altså 3 brønner til for å sikre at 40k kan holdes en god stund til.

Om vi antar at Hibiscus 5 kan levere ca 6k fat/d som de andre, og at Ruche 1 og Hibiscus Sør 1 5 k hver, så blir brønnkapasiteten rundt 55k fat/d.
Da kan bwe produsere 40k i minst 2 år til med 10-15% årlig decline.

Men som sagt, om de gjør et funn på Bourdon så står de med ytterligere 5 funn som ikke er satt i produksjon, så da må det nok vurderes en utvidelse på Adolo, og dermed sette alle funn i produksjon.
gunnarius
17.11.2023 kl 14:09 6392

Ser man på produksjonsprofilen, s. 10/25, så kommer ikke H/R Fase 2 før i 2026. Dette betyr i så fall at det blir Tortue og H/R Fase 1 som vil stå for produksjonen på Dussafu.

https://www.bwenergy.no/siteassets/bwe-quarterly-reports/bw-energy-q3-2023-presentation.pdf

At det ikke blir ny borekampanje på Dussafu før H/R fase 2, virker merkelig. Forventer egentlig at BWE inngår ny kontrakt med Borr Drilling og riggen Norve.

Basert på Q3 til Borr skal BWE ha riggen i denne omgang:

Norve

• Options exercised: February 2024 to June 2024, BW Energy, Gabon

https://borrdrilling.com/wp-content/uploads/2023/11/b879dccc15b153cc.pdf

Imidlertid kan ses at Norve er ledig etter at BWEs kontrakt inkl. opsjonene er utløpt. men da må BWE agere før andre kaprer riggen. Nå finnes det jo andre rigger, men Norve er en utmerket kandidat.

Egentlig noe overrasket over at Espey sa det han sa ifm. produksjonskapasitet på Adolo. Greit nok at de har tangert max på papiret med 40.000 f/d. Det synes ikke som om ambisjonene om en snarlig utvidelse på Adolo er til stede. Eller at BWO vil gjøre noen konkrete tiltak med det aller første.

Da passer det godt om Norve tar en ny borekampanje for BWE og rader opp reservegrunnlaget til senere bruk og en produksjonsprofil som ikke viser tydelig tegn på avvik vs. nåværende max kapasitet 40.000 f/d. Faktisk kan nok Adolo mestre 43.000-45.000 f/d.

Faktisk vil en kontrakt med Borr og deres Norve H2 2024, kunne medføre at BWE sikrer alt arbeid gjort som guidet før riggen går av nåværende kontrakt.

Som også CEO Arnet - på overivrig vis sa - alle Hibiscus brønnene skal gjennomgås/repareres vedr. ESP. Og dette arbeid kunne involvere heavy intervention/workover, dvs. en rigg til dette. I så fall vil Norve spise av riggtiden - og da settes hele programmet under risk, før riggen går av nåværende kontrakt.

Det skal ikke mer til enn at BWE melder en ny riggkontrakt med nytt boreprogram på Dussafu, så er man på plass igjen. Men slik det er nå, virker det hele lite transparent og forutsigbart. Joda, Espey får nok rett i at alle brønnene under borekampanjen tiltenkt som prod. brønner vil fungere etter hensikt, men det er tidsplanen som er usikkerhetsmomentet.

Det finnes så mange og gode boreprospekt på Dussafu, at å bore noen få brønner til, vil sikre reservegrunnlaget og stabil prod. i årene før H/R fase 2 blir realisert.

En stabil produksjon på 43.000-45.000 (inkl.decline) kan være innen rekkevidde, men da må BWE inngå ny kontrakt med Borr for Norve innen den tid riggen er ledig i markedet.
Redigert 17.11.2023 kl 14:16 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
17.11.2023 kl 13:09 6142

Det gjelder ikke lenger. De opererer med 29 mmbbl for Bourdon nå. Det ble nedskrevet da BWE overtok som operatør, men vi kan jo håpe på mer.
solb
17.11.2023 kl 11:56 5650

Geologien i nærliggende blokker til Kudu er særs interessant:
https://youtu.be/kgH_0mEZ7zQ?si=ELSdoV1nZjnn96yw
6 Mack
17.11.2023 kl 10:57 5750

Her er det en Investor Presentation fra 2019 Panoro Energy.

Gjelder prospective resources prospect Bourdon tidligere kalt Prospect B der det skal bores en letebrønn nå.
Der er det oppgitt følgende prospective resources:

Prospect A and B are high potential Dentale prospects with up to 482 MMbbl (gross)
prospective resources

side 11

https://www.panoroenergy.com/testing/wp-content/uploads/2019/04/Panoro-Investor-Presentation-April-2019.pdf

Prospective Resources (PR) are defined as those quantities of petroleum which are estimated, on a given date, to be potentially recoverable from Undiscovered accumulations.




Redigert 17.11.2023 kl 10:58 Du må logge inn for å svare
hulabalula
17.11.2023 kl 10:49 5761

Markedet tror heller ikke på det, for så var aktien handlet op.

Mon ikke analytikerne, ligesom vi, er in disbelief over at timelinen mht ESPs. Først kommer der problemer, så producerer man pludselig over 40kbod og så er problermne tilbage igen. Svært at wrap one's head around. Og så rækker vi ud efter konspirationsteorier. Jeg har selvfølgelig også fået den tanke, men har hurtigt afvist det fordi for meget taler imod det. Igen først og fremmest Arnetts store ejerskab og deres generelle optimisme om deres assets. Hverken Kudu eller Golfinho bliver talt ned på nogen som helst måde.

På den anden side ved vi at Andreas Sohmen er træt af de lave vurderinger på Oslo børsen, så det kan ikke udelukkes at han forsøger et opkøb på et tidspunkt, men jeg tror ikke det vil være timet med BWE ledelsen, af ovennævtne grunde.
hulabalula
17.11.2023 kl 10:06 3706

"Kort-kort:: Storeier presset på for å svartmale situasjonen mest mulig. Spekulasjonen går i at BWE blir billig og kan overtas...."

Der er en ting som rygtemagerne glemmer: Carl Arnett ejer for 100MNOK. Vil han være tilfreds med at blive købt ud i f.eks. kurs 35? Det tror jeg ikke på. Jeg tror den lave guidance handler om at BWE er ivrige efter at vende momentum til at "surprise to the upside".

Og en anden ting. Hvorfor er Arnett så exalteret over Kudu? Hele tesen går jo på at gøre sig uattraktiv over for markedet så BW Group kan købe dem til udsalgspris? Nope, it doesn't make sense.
Redigert 17.11.2023 kl 10:37 Du må logge inn for å svare
Ruter8
17.11.2023 kl 09:58 3642

Ikke så bekymret som deg FF. Nå vet vi spillet. At Pen falt så enormt er beint fram tøys.
Fluefiskeren
17.11.2023 kl 09:53 3643

Da er det tydeligvis all grunn til å frykte denne eierstrukturen i selskapet slik jeg har vært inne på flere ganger. At deres taktikk også ødelegger for Panoro er utilgivelig.
Ruter8
17.11.2023 kl 09:38 3702

Kort-kort:: Storeier presset på for å svartmale situasjonen mest mulig. Spekulasjonen går i at BWE blir billig og kan overtas....

Og dette skriver de om Pen:

ABG påpeker at BW Energys selvpåførte slakt også ville ramme Panoro, noe det gjorde til overmål. Normalt har Dussafu-feltet 3 ganger så stor påvirkning på BW Energy-kursen som det har for Panoro. Likevel endte BW Energy ned 9,2 prosent, mens Panoro endte ned nesten like mye, 8,3 prosent.

Redigert 17.11.2023 kl 09:50 Du må logge inn for å svare
XO
17.11.2023 kl 09:36 3705

Noen som har tilgang og kan utdype hva Teodor mener?
hulabalula
16.11.2023 kl 17:38 4135

Their communicating leaves a lot to be desired and these surprises are a drag. But the ESP issues are a temporary thing and both the Dussafu and Golfinho reservoirs are performing better than expected. So for me the case is fully intact and the thought of selling a share has not entered my mind. The earnings power even in their bearish guidance scenario is just too overwhelming to ignore. But yeah, our patience is being tested.
gunnarius
16.11.2023 kl 17:35 4145

Sendte inn spørsmål, som jeg pleier til Knut. Kun det om Dussafu ble dekket, rent generelt.

Mine spørsmål jeg ikke fikk svar på:

- Om Norve skulle benyttes, well intervention

- Tid ESP repair work to be completed?

- Neste lifting til BWE (2024)?

- Om Norve var med i planene for H2 2024?

- Kan markedet forvente ytterligere og snarlig økning i produksjon på Golfinho - utover at reservoaret har fått bygget opp økt trykk

- Hva skyldes at BWE ikke har guidet noe konkret om tapping av Camarupim gassen, hva er årsaken?

- Siden Petrobras - og trolig BWE nå - skulle innlevere kommersialitetserklæring BM-ES-23 innen 29. desember til ANP, når kan markedet forvente å få vite noe mer om gass/kondensat prosjektet?

Synes ledelsen denne gang, mest trolig pga. management ikke helt vet endelig løsning ESP, ble tilbakemeldingen til aksjonærene av alt for mye berusende uttalelser og preget av tydelig usikkerhet. At ledelsen har god tro på alle assets, er greit. Men konkrete tallstørrelser ble det lite av.

Sitter fremdeles med en del spørsmål jeg skulle likt å vite svar på, men dette kommer nok etter hvert. Og da er man muligens på plass igjen - helt eller delvis.

Hvorfor jeg nevner dette, er fordi Knut i 80% av tilfellene tar opp de spørsmål jeg stiller. For min del ble således Q&A-seansen noe amputert basert på min interesse.
Redigert 16.11.2023 kl 17:44 Du må logge inn for å svare
Foreigner
16.11.2023 kl 16:26 4260

I have not sold but down days like this which are a recurring phenomen are frustrating.... But there is potential.

It is all about Trust, can you trust what they say? Well, not so long tume ago they said the ESP issue was solved. And now it is suddenly ALL of them that have a problem.. I have said it before and I say it again; the Ops management of BWE has no control. I believe they are also internally providing false information as it was painfully obvious this Lynn was brought into the call to explain himself because Arnet did not want to distribute information that he provides as it has been false before....

hulabalula
16.11.2023 kl 15:41 4349

The weird thing is that Chevron is also using them without experiencing similar issues.

Yes, our gloom from the ESP issues is warranted because it was so unexpected. BUT there were also clear positives from the conference call today:

It was confirmed that Q3 Golfinho opex was inflated. Many of us were nervous as to the cause from the last update but it was indeed the initial takeover costs plus rent costs for the FPSO until takeover is completed.

Kudu - It seems obvious to me from their excitement that they know more from the seismic than they can disclose. Good stuff is likely to happen within the coming 6-9 months, is my guess.

The 2024 guidance was labeled conservative due to the uncertain nature of the ESP issue. Less than a month ago we produced above 40kbod at some point and I think it is unreasonable to think we will average only 30k for 2024 with at least two additional wells coming online. I just can't imagine that. The numbers don't add up. They are clearly setting themselves up for delivering "positive surprises".

EVEN IF that 30kbod figure is the result when 2024 is over we will still have made $400M from the Dussafu asset at $80 Brent. Add in $150M from Golfinho and we have nothing to cry about. Remember our market cap is now back down to a measly $600M! Huge margin of safety from the low valuation.
OGtourist
16.11.2023 kl 15:22 4403

I'm very excited by the comments about the multiple layers of gas and oil in the northern quarter in the Kudu field. If they have already sourced the subsea wellhead is because they are going for it. Just think what could happen if Galp confirms a large discovery and shortly later BWE finds even more oil or gas, the value of Kudu could skyrocket in a few days.
oto1
16.11.2023 kl 15:21 4394

Noen kjappe kommentarer til oppdateringen.

- ESP problemene fortsetter, men husk at dette bør være temporært, og løsning kommer.
- Produksjonen ser svært lovende ut, og toppet seg 20 oktober på ca 39k fat/d. Dette er før de siste 3 brønnene er ferdigstilt, og gir en pekepinn på at det bør ikke være noen store problemer med å opprettholde 40k får 3 brønner til kan produsere, og ESP problemer løst.
- Hibiscus ser ut til å kunne gi ytterligere 10 mill fat, Ruche noe mindre, noe som har medført at Ruche brønn 2 blir erstattet av Hibiscus brønn 5.
- Bourdon bores endelig.

Skjønner ikke negativiteten ifm dette.
Nå fremover borer de Hibuscus 5, ferdigstiller Ruche 1 og deretter ferdigstiller Hibiscus Sør 1.
Guidingen på produksjon de kommende årene er et øyeblikksbilde, og bør være totalt misvisende.
BWE har fortsatt 4 funn som ikke er i produksjon (Hibiscus North, Ruche NE, Walt Whitman og Moubenga). Er jo egentlig bare snakk om produksjonsbrønner og rør for å knytte disse opp, og de kommer. Tenker de en online i løpet av 25 litt avhengig av om de finner olje på Bourdon da planene kanskje må endres radikalt.

Golfinho, Maromba og Kudu kommer etter hvert.
Ingen grunn for BWE å gape over for mye nå.

Nå sliter jeg litt mellom BWE og BWO når det gjelder hva jeg skal øke i fremover.
Tipper det blir 50/50, og ser ikke noen bedre alternativer på børs.
Foreigner
16.11.2023 kl 15:07 4328

I just listened in and am pretty frustrated that small operator like BWE chooses to be Guinea Pig for Baker's new ESP production line...
Fluefiskeren
16.11.2023 kl 14:59 4257

Det er riktig. Yme har det vel alltid hvilt en forbannelse over. Og ja, ESPer er ikke pålitelige over tid, men på Dussafu kom problemene rekordtidlig og kan ikke skyldes vanlig slitasje.
Foreigner
16.11.2023 kl 14:04 4284

Yeh.... They pretty useless in Ops management and in IR. They just are not good in communicating. I still note PEN did not say anything of reduced production for 2024.
Redigert 16.11.2023 kl 14:05 Du må logge inn for å svare
Rogy
16.11.2023 kl 13:46 4279

Samme problemer med ESP pumpene På Yme . Har nettopp blitt byttet ut der. Og det er ikke første gang. Jobber selv på norsk sokkel . Er generelt mye problemer med ESP pumper. Så ikke sikkert Okea er tryggere valg
JUICEitUP
16.11.2023 kl 13:40 4274

Som en annen skribent nevnte tidligere på denne tråden kunne heading vært endret til "Fremtiden er mørkerød".

Når det er sagt kan ikke jeg hovere siden jeg sitter laste med PEN aksjer. Ikke bare har vi trynet i forkant av BWE tallene, men vi trumfer fallet i dag også. På tross av at problemene på Dussafu rammer BWE betydelig hardere enn PEN er det PEN som får hardest medfart. Klart vi skal svi for redusert produksjon, men nå har vi fått mer enn dobbel dose med kraftig fall i forkant av tall og nå enda kraftigere fall etter tall. Henger ikke på greip i det hele tatt.

Hadde aldri i verden trodd at vi skulle se 25 igjen hvis ikke verden gikk av hengslene og det har ikke skjedd enda. Bare PEN aksjonærene som har gått av hengslende. Må vurdere å blåse lånet nå og triple beholdningen for dette er jo helt hinsides enhver fornuft.
Redigert 16.11.2023 kl 13:40 Du må logge inn for å svare
bluesky2023
16.11.2023 kl 13:24 4315

På hver kvartalspresentasjon, er ledelsen så bakoverlent at de omtrent detter av stolen.
Fluefiskeren
16.11.2023 kl 13:08 4374

Nesten så jeg må forandre trådtittelen min......