EAM SOLAR – Et helt unikt case som kan stige 4000%
https://investornytt.no/eam-solar-et-helt-unikt-case-som-kan-stige-4000/
Av nevneverdige assets eier EAM Solar 4 mindre solparker i Italia og har ok med cash. Denne aksjen kan enkelt gå over 50 NOK når folk blir kjent de juridiske prosessene selskapet er involvert i.
Av nevneverdige assets eier EAM Solar 4 mindre solparker i Italia og har ok med cash. Denne aksjen kan enkelt gå over 50 NOK når folk blir kjent de juridiske prosessene selskapet er involvert i.
Redigert 21.08.2023 kl 15:16
Du må logge inn for å svare
HP17
19.03.2025 kl 19:24
2905
Motparten har tydeligvis innsett at de har en dårlig sak når Italiensk høyesterett tok saken. De klarte å få en kort utsettelse av saken og den kan det fort være de bruker til å inngå et forlik. Tiden vil vise.
Kursen var mellom kr 0,70-2 i alle dagene fra forrige fredag helt til i går før melding og på skyhøyt volum. Ingen grunn til at kursen skal holdes under 0,70 nå fremover. Spennende dager uansett frem til 17.06.
Kursen var mellom kr 0,70-2 i alle dagene fra forrige fredag helt til i går før melding og på skyhøyt volum. Ingen grunn til at kursen skal holdes under 0,70 nå fremover. Spennende dager uansett frem til 17.06.
Gullhaugen
19.03.2025 kl 20:08
2850
Den kommer til å eksplodere opp..Saken til EAM er bombesikker.
Høyesterett kjører garantert samme standpunkt som sist å det vet nok motparten. Uten hadde de ikke tatt opp saken men avvist den. Volum siste dagen vitner om at noen har sikret seg mye aksjer. Denne gangen vil vi nok gå mye mye høyere fort. Hvem vil ikke ha 17 kr aksjen . +++++
Høyesterett kjører garantert samme standpunkt som sist å det vet nok motparten. Uten hadde de ikke tatt opp saken men avvist den. Volum siste dagen vitner om at noen har sikret seg mye aksjer. Denne gangen vil vi nok gå mye mye høyere fort. Hvem vil ikke ha 17 kr aksjen . +++++
Redigert i går kl 07:26
X-43 scramjet
19.03.2025 kl 20:34
2790
Saksbehandlingsfeil. Misforstått dato av høring rettsak. Kan komme rekyl når markedet innser at dette fallet var mye
Farheim
19.03.2025 kl 20:42
2778
Skal rette opp tittelen for dere - "EAM SOLAR – Et helt oppblåst case som kan synke 4000%"
Disse renewables som også gamlingen Fred Olsen tapte 7-siffrede summer på er en total bløff som bare naive og overfladiske amatørinvestorer setter seg inn i. Skal lese meg litt opp på gearing produktene til banken min. Har de for eksempel 5X BEAR på EAM Solar blir det perfekt.
Disse renewables som også gamlingen Fred Olsen tapte 7-siffrede summer på er en total bløff som bare naive og overfladiske amatørinvestorer setter seg inn i. Skal lese meg litt opp på gearing produktene til banken min. Har de for eksempel 5X BEAR på EAM Solar blir det perfekt.
Tony83
19.03.2025 kl 20:56
2729
Every day will be a race and we get to 5NOK by Friday evening! Just pump and dump!
SAUDIKING
19.03.2025 kl 22:32
2509
Du vet du dreit deg ut nå, samtidig tror jeg at du ikke ser det sjøl🤡
VantageVolante
19.03.2025 kl 22:40
2470
Vært mange dumme innlegg både her og spesiellt på nordnet siste par uker, men du tok jaggu innersvingen på alt og alle.
Farheim
19.03.2025 kl 23:31
2379
SAUDIKING nå har du druknet i ditt eget EAM-fjas. ta deg en bolle du. Du har hausset opp dette svindelet av ett selskap i månedsvis såvidt jeg vet om.
Farheim
19.03.2025 kl 23:42
2357
Vantage, På Hegnar er du allment kjent som den største PGS- og hausseren som lovte gull og grønne skoger og kurs på 20 kroner eller hva det nå var. Det er nada substans i dine innlegg.
Nå har du tatt med deg pisspreiket ditt i EAM. Det er ikke vanskelig å skjønne at snittprisen din i eam er på over 4 kroner minimum.
Nå har du tatt med deg pisspreiket ditt i EAM. Det er ikke vanskelig å skjønne at snittprisen din i eam er på over 4 kroner minimum.
Thesistulling
I går kl 00:12
2380
Mye humor på Nordnet, og jaggu dukket det opp en her også.
Du ertet på deg en nå.
😆
Du ertet på deg en nå.
😆
SAUDIKING
I går kl 06:35
2237
Hehe, tar du ting utav løse lufta.
Hvor mange innlegg har jeg ang EAM??
Hvorfor så sinna fordi noen ber deg ta mattekurs.
Forøvrig vet jeg snittet til Vantage men skal ikke gjøre deg forvirret med prosenter osv, kan jo fort bli litt mye.
Hvor mange innlegg har jeg ang EAM??
Hvorfor så sinna fordi noen ber deg ta mattekurs.
Forøvrig vet jeg snittet til Vantage men skal ikke gjøre deg forvirret med prosenter osv, kan jo fort bli litt mye.
Gullhaugen
I går kl 07:39
2089
God morgen. I dag bør en være klar med kjøps knappen ved åpning for å få godt med aksjer under 0.70
Redigert i går kl 07:41
Rassen
I går kl 08:00
2051
Vås, og ljug bare. Sett fra deg flaska nå! Gå heller å legg deg, og kom deg inn i den riktige drømmeverden.
Gullhaugen
I går kl 08:02
2068
Slettet bruker skrev Latterlig haussing.
Vi får nu se ..👀 alle er sin egen lykkesmed. 🔥 GULLET er ofte klarsynt .😎😎 Om en kjøper på 0.7-0.80 eller 1 kr spiller ingen rolle nå Høyesterett vil gi oss 17 kr. Magefølelsen sier forlik ganske fort. Lenge før juni. Motparten har jo ingen sak å komme med.
Redigert i går kl 08:10
olje
I går kl 08:06
2055
Tidlig på dag enda men jeg kårer herved dette som så langt dagens morsomste kommentar :)
Browse
I går kl 08:28
1996
Noen som kjenner økonomien til motparten? Hvis EAM vinner, har motparten økonomi til å gjøre opp for seg?
kroif
I går kl 08:35
1964
Motparten er faktisk stinne av cash, det finner du ut hvis du leser deg opp på diverse tråder, det er derfor caset er interessant
Gullhaugen
I går kl 08:35
2006
Motparten er et euro milliard konsern
Høyesterett er EAM Solar ASA sin beste støttespiller og vil si det samme nå som den gang
https://www.finansavisen.no/nyheter/industri/2021/10/07/7749216/fikk-italiensk-hjelp-i-milliardkampen
Høyesterett er EAM Solar ASA sin beste støttespiller og vil si det samme nå som den gang
https://www.finansavisen.no/nyheter/industri/2021/10/07/7749216/fikk-italiensk-hjelp-i-milliardkampen
IDGAF
I går kl 09:09
1858
Motparten har nok peng ja 😉
Joda... Jeg har mine x antall tusen aksjer som nå står på vent til uti Juni. Med noe papirtap..
Men er realistisk og tenker det papirtapet blir større og kursen etterhvert drar seg nedover mot emi kurs på 15 øre..
Menigheten har IKKE tålmodighet å vente nesten 3 mnd 🤣
Bryr meg fint lite og kjøper heller mer om så skjer... Null hastverk..
Nå er det day tradere som vil herje noen dager før den ebber kraftig ut med mindre omsetning og kursen drar seg nedover...!
Så kan jeg heller vente på nytt rally utover Juni 😎
Tålmodighet 🚀🚀
Joda... Jeg har mine x antall tusen aksjer som nå står på vent til uti Juni. Med noe papirtap..
Men er realistisk og tenker det papirtapet blir større og kursen etterhvert drar seg nedover mot emi kurs på 15 øre..
Menigheten har IKKE tålmodighet å vente nesten 3 mnd 🤣
Bryr meg fint lite og kjøper heller mer om så skjer... Null hastverk..
Nå er det day tradere som vil herje noen dager før den ebber kraftig ut med mindre omsetning og kursen drar seg nedover...!
Så kan jeg heller vente på nytt rally utover Juni 😎
Tålmodighet 🚀🚀
kroif
I går kl 09:10
1847
Her kan det bli fart idag, spennende å se hvor høyt den kan gå idag.
Kan fort bli litt race
Kan fort bli litt race
Gullhaugen
I går kl 09:18
1798
Nu forsvinner snart siste mulighet til å laste under 0.7 da er 1,40 next
helloween
I går kl 09:25
1746
Enkleste vil være for motparten å kjøpe seg opp i eam å by på hele selskapet. Kan jo hende det er taktikken her
SAUDIKING
I går kl 09:27
1737
Du er fan meg drøy altså🫣
Men tar det med et smil. Tjener penger her og det er eneste som betyr noe.
Men denne kommer til å få flere knekker frem mot juni, så vent vent vent , DER kjøper vi👍
Men tar det med et smil. Tjener penger her og det er eneste som betyr noe.
Men denne kommer til å få flere knekker frem mot juni, så vent vent vent , DER kjøper vi👍
unikum
I går kl 09:32
1870
Å det har vel gått over 10 år, det kan vel fort vekk gå like lenge før endelig avgjørelser skjer eller vil det bli en dom i saken 25 jun fra høyesterett? Eller er det på"n igjen med tingretter og anker osv...?
Gullhaugen
I går kl 09:33
1870
Vi skal være glade for at noen faktisk vil selge oss så billige aksjer som de er nå. Free float er snart tømt for aksjer.
Redigert i går kl 09:36
IDGAF
I går kl 09:45
1793
Du skjønner tydeligvis ikke dynamikken i denne aksjen....
Kan garantert med 100% sikkerhet få denne mye billigere om 1 mnd og 2 😉
Hvorfor kjøpe idag 🙈
Som jeg skrev tidligere står jeg med papirtap og kunne ikke brydd meg mindre... Da 17 Juni er datoen nå 🎯
Bare å slappe av og vente mann 🤣
Kan garantert med 100% sikkerhet få denne mye billigere om 1 mnd og 2 😉
Hvorfor kjøpe idag 🙈
Som jeg skrev tidligere står jeg med papirtap og kunne ikke brydd meg mindre... Da 17 Juni er datoen nå 🎯
Bare å slappe av og vente mann 🤣
Peter Sellers
I går kl 10:02
1813
@Mr Big, der tror jeg du tar fullstendig feil for det skjedde ikke fram til 18 mars hvor den falt og falt så det samme mønsteret vil du se denne gangen også!!
kroif
I går kl 10:02
1835
Liker utviklingen her nå, virker som markedet ønsker den høyere, med den kjøpsviljen vi ser.
helloween
I går kl 10:13
1774
helloween skrev Vil iallefall være taktisk smart
Algoen vil jo ha denne opp så bare å lene seg tilbake, første mål er 1 krone
Klabbeføre
I går kl 10:27
1723
Her er det mange som søpler bort pengene sine, kan garantert kjøpes en plass mellom 0,1 og 0,3kr mellom mars og juni
4um
I går kl 10:59
1624
Men du, Klabbeføre. Hva har du søplet bort på å ikke bli med på minst ca 25% i dag? Du garanterer en kurs på mellom 0.1 og 0,3. Men i din garanti, er det slik at det ikke lønner seg å tjene penger i visse måneder som nå i mars?
Farheim
I går kl 11:23
1538
Det er folk som SAUDIKING som nærmest lurer småaksjonærer inn i dette solcelle-svindelforetaket. De som roper rakett er ofte de som sitter nærmest nødutgangen. Her har vi SAUDIKING.
Denne aksjen skal ned til 0.3 i nærmeste fremtid. Nå har jeg solgt meg ut komplett og shortet aksjen med litt gearing.
Denne aksjen skal ned til 0.3 i nærmeste fremtid. Nå har jeg solgt meg ut komplett og shortet aksjen med litt gearing.
oryx
I går kl 11:26
1593
Enormt trykk i EAM nå. Det virker som magneten mot 1 krone nå er sterk og uunngåelig, og at salg før den tid er å gå glipp av gevinst. Med den kjøpsinteressen vi ser i EAM nå så går aksjen over krona allerede i morgen fredag før vi tar helg.
Redigert i går kl 11:28
HP17
I går kl 11:27
1592
Første mål er 1 kr og tenker vi ser den innen kort tid.
Mange som angrer på at de ikke kjøpte på den midlertidige dippen før kursen igjen tar fart, det må en bare leve med. Vi andre gir ikke aksjene bort nå på 0,60 tallet når en vet hvilket trøkk som har vært og sannsynligvis kommer i EAM.
Mange som angrer på at de ikke kjøpte på den midlertidige dippen før kursen igjen tar fart, det må en bare leve med. Vi andre gir ikke aksjene bort nå på 0,60 tallet når en vet hvilket trøkk som har vært og sannsynligvis kommer i EAM.
Redigert i går kl 11:31
FinnMcCool
I går kl 11:29
1571
What's your problem? Exit too early :( Regret :( Left at the station :( Hoping for cheaper entry :( Maybe better for you at ZENA ;) Cheap entry for now :)
Klabbeføre
I går kl 11:36
1536
Jeg håper ikke på billigere inngang, det vet jeg at jeg får senere
Nok en utsettelse og skuffelse her (alt ved det normale, og egentlig som forventet) så denne casen kommer til å visne vekk til det nærmer seg høring i Juni
Nok en utsettelse og skuffelse her (alt ved det normale, og egentlig som forventet) så denne casen kommer til å visne vekk til det nærmer seg høring i Juni
Farheim
I går kl 11:40
1510
Rassen skrev Hahaha!! Shorter du denne??? 😂😂😂😂🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Overraskende er det ikke å observere hvordan saueflokken, inkludert deg rassen, reagerer på en 20% oppgang når majoriteten har mistet 90% av investeringene sine.
Du lever opp til navnet ditt, Rassen.
Marketkorreksjonen kommer i morgen. Aldri i livet om vi rører 1-tallet igjen.
Negativ ebitda og syltynn kontantbeholdning er det EAM Solar står for. Nyt denne oppgangen, og selg dere ut før det er for sent.
Du lever opp til navnet ditt, Rassen.
Marketkorreksjonen kommer i morgen. Aldri i livet om vi rører 1-tallet igjen.
Negativ ebitda og syltynn kontantbeholdning er det EAM Solar står for. Nyt denne oppgangen, og selg dere ut før det er for sent.
oryx
I går kl 11:50
1450
Å vedde mot sentimentet i en aksje kan koste dyrt, eller at man går glipp av gevinst. Investorene har innsett at caset er intakt, og at fallet ved utsettelsen egentlig var helt ubegrunnet. Derfor ser vi nå at kjøpstrykket øker for hver dag. Det er mange som må høyere opp i pris for å få tak i aksjen før den stikker over 1 krone. Nok en sterk dag med oppgang på 20% mens resten av børsene faller, sier det meste.
De som har solgt for tidlig må inn igjen for ikke å miste videre oppgang, og oppgangen forsterkes. Med det trykket i ser i EAM nå kan vi fort se aksjen over 1 krone allerede i morgen. Kjøp og hold er det som gjelder i EAM nå.
De som har solgt for tidlig må inn igjen for ikke å miste videre oppgang, og oppgangen forsterkes. Med det trykket i ser i EAM nå kan vi fort se aksjen over 1 krone allerede i morgen. Kjøp og hold er det som gjelder i EAM nå.
Redigert i går kl 11:51
Klabbeføre
I går kl 11:50
1481
Trucker-22 skrev Faller den tilbake igjen slik som gårsdagen?
Det så ut som traderne sikret mesteparten av gevinsten sin i intervallet 0,64 til 0,68
Alle de store kjøpsordrene forsvant som dugg for solen og snart blir det nok trangt i utgangsdøra
Alle de store kjøpsordrene forsvant som dugg for solen og snart blir det nok trangt i utgangsdøra