EAM SOLAR – Et helt unikt case som kan stige 4000%

Sabi
EAM 21.08.2023 kl 15:15 55002

https://investornytt.no/eam-solar-et-helt-unikt-case-som-kan-stige-4000/

EAM SOLAR – Et helt unikt case som kan stige 4000%

Av nevneverdige assets eier EAM Solar 4 mindre solparker i Italia og har ok med cash. Denne aksjen kan enkelt gå over 50 NOK når folk blir kjent de juridiske prosessene selskapet er involvert i.
Redigert 21.08.2023 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
Trucker-22
I går kl 09:36 2753

Får ikke tro det er trader styrt pump and dump men at den holder seg oppe
Bassen1
I går kl 09:56 2620

Due to the nature of various information requests received by the company since
notifying the market of the postponement of the hearing, EAM considers it
appropriate to host a shareholder information meeting on the general status and
possible paths forward for the Company in the near future. Details of this
information meeting will be announced at a later date.

Håper på litt info utennom det som er opplagt om saken gang.
Peter Sellers
I går kl 10:02 2575

@olje, ja jeg tror vi får akkurat samme mønstret som sist og at det blir litt humpete, caset er ikke forandret siden 18. mars så her er det nok en del tradere ute og går :))
weed
I går kl 10:56 2377

Nå er det softx som gjelder. Så den var i ferd mef å ta av og kom meg inn i siste liten Kjøpt 0.04 solgt 0.056. Inn igjen på 0.047. Target 8-9 øre
X-43 scramjet
I går kl 12:12 2209

Ser spennende ut Softox nå kan bli en vinner det med gode nyheter. Tok litt gevinst EAM og tok litt Softox nå
Gullhaugen
I går kl 15:38 2001

Helt nydelig og riktig reknestykke. Ikke glem alle rentene som har ballet på seg.
olje
I går kl 18:35 1693

Mandag blir det blåmandag....mulig ikke alle vet hva det er men kan vel si det på en annen måte. 50 øvingen i horisonten.
weed
I går kl 18:42 1664

Har du solgt nå? Solgt selv litt tidlig i dag, men vurderer å gå inn igjen på mandag. Var inne i softox, men flytter de kortsiktige pengene in i eam på mandag.
olje
I går kl 20:30 1477

Solgt for flere dager siden. Spørsmålet nå hvor lenge jeg må vente på 50 øre for ny inngang igjen. Tipper det kommer innen 1 uke eller 3.
olje
I går kl 20:32 1462

Neste uke har jeg rigget meg for en hyggelig uke i Zenit.
MC Axel
I går kl 20:43 1426

Looks very realistic

It will be guaranteed to be +10 NOK

I have stated several times before that EAM has the potential to become the rocket of the year on the Oslo Stock Exchange this year and the same with Zenith (with or without issues)

Good luck! :)

olje
I går kl 20:56 1390

Rolig nå, har du glemt blandevann??
Tony83
I går kl 20:59 1370

They just do it over and over again 😞
Donkey12
I går kl 21:03 1354

Hva mener du med blandevann??
Tony83
I går kl 21:04 1344

Doesn't it seem to you that there is a hint about a forthcoming EMI in the last RNS? All this "how we should proceed" stuff!
MC Axel
I går kl 21:35 1266

BS

Money has been set aside, look at the latest financial statement from the company. You are making false claims!
Gullhaugen
I går kl 23:15 1082

Er du gal. EAM Solar vi gå over 5 kr snart. Gårsdagens melding vil gi oss minst 19 kr pr aksje. Alle vennene til EAM skal nå støtte saken. Last opp med begge hendene på mandagen og bli monster rich.
X-43 scramjet
I dag kl 00:09 1003

Tok og Softox da det er meget sterkt moment i aksjen og rekord omsetning. Tror noen av oss vil ha begge fremover
Mdg1
I dag kl 07:56 730

Samtidig var kursen 0.7 og 0,8 ved lukking dagene man forventet at aksjen kunne stenge før dom. Da skal nok ikke aksjen lukke høyere enn det 16.juni. Man må huske at med 10-15% vinnersjanse statistisk i høyesterett i Italia så skal man ha gode nerver for å sitte over dom med mye midler. Alle som anker til høyesterett tror jo at de skal vinne og av de som slipper gjennom er det altså bare noen få som får fult eller delvis medhold i anken
HP17
I dag kl 08:34 647

Og her ser du helt bort fra at Italiensk høyesterett en gang tidligere i 2021 har behandlet og vurdert i favør av EAM.
Sannsynligheten for at EAM vinner er bok vesentlig høyere.

Gjennomgang av skriv fra høyesterett med markeringer på de mest essensielle punkter: https://drive.google.com/file/d/1MSyoarVGtAvcWRrCVZBgwmNzhfJQKt_h/view?usp=sharing
Lekkerbisk1
I dag kl 09:18 561

"Da skal nok ikke aksjen lukke høyere enn det 16.juni". Hvordan aksjen tradet på grunnlag av en kursoppgang fra 0,05 skal legge føring for hvordan den lukker før neste høring i fra 0,34, nye aksjonærer, trender, mulig nytt?
Forstår du hvor lite gjennomtenkt du fremstår selvom målet er det motsatte?
Redigert i dag kl 15:52 Du må logge inn for å svare
MC Axel
I dag kl 09:31 530

Spot on! 👍

If he had studied the stock and the case properly, he would have been able to see that major mistakes had been made by the lower court. Then percentage calculations are of no use, only facts.

Trader62
I dag kl 10:18 446

Tviler på at therium hadde gått inn og tatt halvparten av kostnadene hvis de mener at det er 10-15% sjanse for å lykkes.
FinnMcCool
I dag kl 11:14 349

I thought Therium was covering all of the legal costs and not just half ?
Peter Sellers
I dag kl 11:16 345

@Trader62, Therium hadde aldri tatt saken om mulighet for gjennomslag kun var 10-15% så det kan man utelukke! Hvis jeg ikke husker feil så operer Therium med rundt 70-75% sjanse i sakene sine for gjennomslag så her er nok sannsynligheten stor for at EAM går seirende ut av saken :))
Peter Sellers
I dag kl 11:19 330

@FMC, ja jeg mener de dekker hele saken og skal ha 10% av beløpet som blir utbetalt til EAM ved seier, mulig jeg tar feil men tror det er slik :))
FinnMcCool
I dag kl 11:34 291

It will be interesting to see how it all pans out, i.e., the total legal cost and possibly interest of 14%, as in the case with Zenith. I have looked at this case, and I can only see full victory for EAM.