Beitnes i børsnoterte Element er varslet om personlig gigantsøks
Her kan det bli trangt fremover.... Tror Beitnes har en del andre ting å fokusere på nå fremover enn bare Element...
Skandalen rundt det svenske pensjonsfondet Falcon Funds rammer nå den Malta-baserte nordmannen Lars Christian Beitnes. Han er nemlig styreleder i det norske børsnoterte selskapet Element asa.
Selskapet har en broket historie under navnet Intex Resources. I mars i fjor kom Falcon Funds inn som eier i Element asa med 20 prosent av aksjene, og reddet i praksis selskapet fra en krise.
https://www.dn.no/marked/element/falcon-fund/lars-christian-beitnes/bors-topp-varslet-om-kjempesoksmal/2-1-478908
Skandalen rundt det svenske pensjonsfondet Falcon Funds rammer nå den Malta-baserte nordmannen Lars Christian Beitnes. Han er nemlig styreleder i det norske børsnoterte selskapet Element asa.
Selskapet har en broket historie under navnet Intex Resources. I mars i fjor kom Falcon Funds inn som eier i Element asa med 20 prosent av aksjene, og reddet i praksis selskapet fra en krise.
https://www.dn.no/marked/element/falcon-fund/lars-christian-beitnes/bors-topp-varslet-om-kjempesoksmal/2-1-478908
Redigert 21.01.2021 kl 09:33
Du må logge inn for å svare
Inord
24.11.2018 kl 13:27
5127
Hvorfor regnes ikke blokker, er de omsatt utenfor børsen?
Skjønner at daglig snitt blir 1,4, men hvis denne kursen kom på en dag med skjult omsetning av aksjer fra BO, som er på mer enn 10%, hva da?
En ulovlig manipulert kurs, og 7 mill aksjer til 20% lavere kurs enn kurs på meldingsdag.
Det vil skape mye kaos i et børsnotert selskap, som ingen revisor vil ønske å være med å rydde opp i.
I opprinnelig avtale og endringer gjelder en måned fra trekk av forrige transje (nedkjølingsperiode). Og aksjene må konverteres innen 12 måneder.
Så to dager etter konvertering av siste aksjer i transje 2, kommer melding om utsettelse av transje 3.
Med begrunnelse i at nå er transje 2 ferdig konvertert, slik at BO nå kunne ha trukket transje 3 når som helst.
Når ble det en klausul?
Høres ut som ei bortforklaring i ei melding rett etter ei konvertering som kveler aksjekursen, da den er lav i forhold til aksjekursen de to ukene.
Fra børsmelding utsettelse transje 3: (flere datofeil i meld.)
Som tidligere offentliggjort har ABO den 6. september 2018 fullført sin konvertering av transje 2, og har dermed mulighet til å iverksette transje 3 etter eget skjønn
Skjønner at daglig snitt blir 1,4, men hvis denne kursen kom på en dag med skjult omsetning av aksjer fra BO, som er på mer enn 10%, hva da?
En ulovlig manipulert kurs, og 7 mill aksjer til 20% lavere kurs enn kurs på meldingsdag.
Det vil skape mye kaos i et børsnotert selskap, som ingen revisor vil ønske å være med å rydde opp i.
I opprinnelig avtale og endringer gjelder en måned fra trekk av forrige transje (nedkjølingsperiode). Og aksjene må konverteres innen 12 måneder.
Så to dager etter konvertering av siste aksjer i transje 2, kommer melding om utsettelse av transje 3.
Med begrunnelse i at nå er transje 2 ferdig konvertert, slik at BO nå kunne ha trukket transje 3 når som helst.
Når ble det en klausul?
Høres ut som ei bortforklaring i ei melding rett etter ei konvertering som kveler aksjekursen, da den er lav i forhold til aksjekursen de to ukene.
Fra børsmelding utsettelse transje 3: (flere datofeil i meld.)
Som tidligere offentliggjort har ABO den 6. september 2018 fullført sin konvertering av transje 2, og har dermed mulighet til å iverksette transje 3 etter eget skjønn
Redigert 24.11.2018 kl 16:28
habbu
24.11.2018 kl 13:48
5106
* Verre kan det jo bli når man snakker om vinn eller forsvinn - forsvinn betyr jo at aksjene blir nullet for aksjonærene....
- Betyr forsvinn alltid at aksjene blir nullet ut for aksjonærene?
Hypotetisk sett så er det jo snakk om Vinn eller forsvinn (Enten så kjøper man og vinner, eller så kjøper man å taper eller selger å taper) Alt etter hvordan man ser på det.
At aksjen skal bli "nullet ut" er vell som jeg ser det et høyest urealistisk scenario. Hvordan tenker du at en slik prosess skal forgå? Tror du selskapet er villige til å gi slipp på alt for så å si seg konkurs med penger på bok? Neppe.
Men at vi dupper under 1 Krone i disse mørke tider, det er absolutt ikke umulig. At selskapet på sikt ser at de må selge selskapet og gi fra seg stafettpinnen? Det er absolutt ikke umulig. Jeg ser utallige muligheter/trusler på kort og lang sikt. Dette er jo et av de mer spennende casene å følge på Oslo børs nå om dagen.
- Betyr forsvinn alltid at aksjene blir nullet ut for aksjonærene?
Hypotetisk sett så er det jo snakk om Vinn eller forsvinn (Enten så kjøper man og vinner, eller så kjøper man å taper eller selger å taper) Alt etter hvordan man ser på det.
At aksjen skal bli "nullet ut" er vell som jeg ser det et høyest urealistisk scenario. Hvordan tenker du at en slik prosess skal forgå? Tror du selskapet er villige til å gi slipp på alt for så å si seg konkurs med penger på bok? Neppe.
Men at vi dupper under 1 Krone i disse mørke tider, det er absolutt ikke umulig. At selskapet på sikt ser at de må selge selskapet og gi fra seg stafettpinnen? Det er absolutt ikke umulig. Jeg ser utallige muligheter/trusler på kort og lang sikt. Dette er jo et av de mer spennende casene å følge på Oslo børs nå om dagen.
Elements Q3 skal jeg få med meg live med en skål popcorn. Blir kanskje et par artige spørsmål som C. Grue må besvare tenker jeg. For et skuespill.
ja det blir moro å høre hvor bra det fundamentale igrunn er. med dagens priser er det vannvittige summer ele besitter.
Vanvittige summer ele besitter? Kan du konkretisere?
ambershaw, marokko, mindoro...
trodde du fulgte med jeg
trodde du fulgte med jeg
rischioso
24.11.2018 kl 18:34
4841
habbu,
vi snakket nok litt forbi hverandre for du var uklar med hva du mente slik du skrev det - når du sier at nå kan det faktisk ikke bli verre for element og i samme setning sier du nå er det vinn eller forsvinn så tolket jeg det som at du fortsatt snakket om selskapet og ikke plutselig mente aksjonærene...:)
Av samme grunn svarte jeg med at verre kunne det jo bli for hvis selskapet konker så nulles jo aksjonærene ut....
vi snakket nok litt forbi hverandre for du var uklar med hva du mente slik du skrev det - når du sier at nå kan det faktisk ikke bli verre for element og i samme setning sier du nå er det vinn eller forsvinn så tolket jeg det som at du fortsatt snakket om selskapet og ikke plutselig mente aksjonærene...:)
Av samme grunn svarte jeg med at verre kunne det jo bli for hvis selskapet konker så nulles jo aksjonærene ut....
helloween
24.11.2018 kl 18:46
4812
Rischioso
Nå rotet eg meg inn i ELE på fredag med inngang 1,20 ,heldigvis ikke mer en 200k.
Hadde du solgt eller holdt?
Kjenner lite til ele og har ikke umiddelbart behov for pengene ?
Nå rotet eg meg inn i ELE på fredag med inngang 1,20 ,heldigvis ikke mer en 200k.
Hadde du solgt eller holdt?
Kjenner lite til ele og har ikke umiddelbart behov for pengene ?
rischioso
24.11.2018 kl 18:48
4805
RE - DN oppslaget med Beitnes kan utmerket godt være en velregissert drittpakke av journalister som elsker blod.
* Det er vel ingen drittpakke når man viser til noe som er riktig og som det i disse turbulente tider er helt relevant at man drar en parallell til hva som virker å skje i dette caset.
Har man først gjort seg til kjeltring gjennom å svindle aksjonærene i et annet selskap og det er mye som tyder på det samme igjen så er det alt annet enn en drittpakke - heller en informativ artikkel med hold i som de fleste burde vektlegge om de går med planer om å putte surt oppsparte midler i dette caset for det er nemlig ikke slik at en kjeltring blir ærligheten selv etter å blitt bøtelagt ….
Med det i minnet så tror jeg de fleste skjønner at caset ikke kan friskmeldes før Beitnes er helt ute og at hans relasjon til WN/BO blir gjennomgått og klarlagt. I tillegg så må markedet få vite sannheten om statusen både når det kommer til Token, AMI og Mindoro for er det noe man ikke kan være sikker på at man kjenner realitetene til så er det akkurat det....
* Det er vel ingen drittpakke når man viser til noe som er riktig og som det i disse turbulente tider er helt relevant at man drar en parallell til hva som virker å skje i dette caset.
Har man først gjort seg til kjeltring gjennom å svindle aksjonærene i et annet selskap og det er mye som tyder på det samme igjen så er det alt annet enn en drittpakke - heller en informativ artikkel med hold i som de fleste burde vektlegge om de går med planer om å putte surt oppsparte midler i dette caset for det er nemlig ikke slik at en kjeltring blir ærligheten selv etter å blitt bøtelagt ….
Med det i minnet så tror jeg de fleste skjønner at caset ikke kan friskmeldes før Beitnes er helt ute og at hans relasjon til WN/BO blir gjennomgått og klarlagt. I tillegg så må markedet få vite sannheten om statusen både når det kommer til Token, AMI og Mindoro for er det noe man ikke kan være sikker på at man kjenner realitetene til så er det akkurat det....
rischioso
24.11.2018 kl 19:02
4767
Hvis man hiver inn penger i dette caset slik det nå fremstår så bør man ikke ha behov for pengene overhodet, verken i det korte eller lange bildet...
Men for all del, det er min mening og ingen anbefaling - andre må ta sine egne avgjørelser og det helt på egenhånd - mirakler har skjedd før så det kan skje igjen selv om det er yterst sjelden mellom hver gang - Jesus gikk jo på vannet sies det...;)
Men for all del, det er min mening og ingen anbefaling - andre må ta sine egne avgjørelser og det helt på egenhånd - mirakler har skjedd før så det kan skje igjen selv om det er yterst sjelden mellom hver gang - Jesus gikk jo på vannet sies det...;)
helloween
24.11.2018 kl 19:09
4748
Hehe..kjøpte på det tekniske og ikke det fundamentale?
Får håpe det kommer noe mer avklaring før mandag.
Synes det var merkelig at ele kjører en MH bare på grunn av revisor endret mening ?
Får håpe det kommer noe mer avklaring før mandag.
Synes det var merkelig at ele kjører en MH bare på grunn av revisor endret mening ?
oddivar
24.11.2018 kl 19:12
4738
A propos - Jesus....mange som roper "korsfest" - "korsfest" for tiden - uten sammenligning for øvrig.
Forøvrig interessant at så få diskuterer at det nå synes å bli kamp om innflytelsen i selskapet....men det passer liksom ikke inn i "virkelighetsoppfatningen".
Forøvrig interessant at så få diskuterer at det nå synes å bli kamp om innflytelsen i selskapet....men det passer liksom ikke inn i "virkelighetsoppfatningen".
rischioso
24.11.2018 kl 19:16
4730
Det var nok ikke ene og alene pga at revisjonsselskapet ville avslutte samarbeidet - problemet tårnet seg nok opp når det ble problemer med å få noen til å overta og det var nok derfor børsen ville ha en avklaring om og rundt det for som kjent så er man forpliktet til å ha en revisor....
rischioso
24.11.2018 kl 19:27
4707
Joda, det er helt klart viktig, men det hjelper lite og få inn for eksempel Storvestre som selv er betydelig posisjonert - det er ikke akkurat den beste måten å få vite status slik den faktisk er siden han vil kunne ha motstridende interesser med å la markedet få vite visse ting...
For å sikre at ikke slikt skjer så må det komme inn en objektiv ryddegutt utenifra som ikke har noen tilknytninger til selskapet overhodet og det finnes flere rundt omkring som er spesialisert på akkurat dette og som bruker 6-12mdr med opprydding og i mellomtiden finner selskapet en ny CEO som kommer inn i sluttfasen av ryddingen. Det er den eneste måten å få sikret at all ugress blir fjernet - i motsatt fall så er risken til stede for at det fortsetter helt eller delvis i samme løypa...
For å sikre at ikke slikt skjer så må det komme inn en objektiv ryddegutt utenifra som ikke har noen tilknytninger til selskapet overhodet og det finnes flere rundt omkring som er spesialisert på akkurat dette og som bruker 6-12mdr med opprydding og i mellomtiden finner selskapet en ny CEO som kommer inn i sluttfasen av ryddingen. Det er den eneste måten å få sikret at all ugress blir fjernet - i motsatt fall så er risken til stede for at det fortsetter helt eller delvis i samme løypa...
Møyfrid
24.11.2018 kl 20:00
4651
Overrasket hvor mye enkelte vet her, når ingen egentlig vet noen verdens ting.
nopetter
24.11.2018 kl 20:04
4636
en ting er sikkert moserne vil fortsette dumpingen til mandag HVIS ikke det ligger noe annet bak MH meldingen enn at OSE stengte handelen pga meldingen som kom fredags kveld.
mye verdensmestere på børs..men rike blir dem ikke med all den vidunderlige kunnskapen.
Møyfrid
24.11.2018 kl 20:26
4600
Artig OM det viser seg at revisorene skyr selskapet pga token delen. Vil ikke overraske meg om Beitnes kan ha vært svært kreativ i måten dette skal føres. For kreativ er han.
Skulle det i tillegg vise seg at søksmålet fra Søta Bror er blåst opp av media.... Ja, da er Beitnes rett mann for selskapet.
Da kan de som kjøper nå sende en varm takk til baisserne :-)
Skulle det i tillegg vise seg at søksmålet fra Søta Bror er blåst opp av media.... Ja, da er Beitnes rett mann for selskapet.
Da kan de som kjøper nå sende en varm takk til baisserne :-)
helloween
24.11.2018 kl 21:35
4531
Ja kanskje, men mener å ha sett lignende tilfeller i andre firma opp igjennom årene uten at det har vært MH av den grunn ?
Men uansett kan vi håpe på noe mer før åpning.
Får vurdere utviklingen, men det finnes da grenser hvor langt ned den kan gå.må jo finnes verdier i bolaget ☺noen som vet hvor mye penger som er på bok?
Men uansett kan vi håpe på noe mer før åpning.
Får vurdere utviklingen, men det finnes da grenser hvor langt ned den kan gå.må jo finnes verdier i bolaget ☺noen som vet hvor mye penger som er på bok?
Jeg synes at personer som har sittet opp til 200% gevinst og ned til 50% tap ikke bør snakke så mye om hvordan man blir rik...
kanskje jeg burde selge alt i ele og kjøpe wre og tape 50% til?
det er jo såklart forskjell på realisert og urealisert tap..usikker på om enkelte skjønner forskjellen.
det er jo såklart forskjell på realisert og urealisert tap..usikker på om enkelte skjønner forskjellen.
Redigert 24.11.2018 kl 21:51
nopetter
24.11.2018 kl 22:00
4400
"Alle har en plan inntil en får seg en på tryne" . Dette uttrykket brukte Mike Tyson. Ergo tør man ikke å tape så vinner man heller ikke. å kaste møkk kan alle om dem vil
Inord
24.11.2018 kl 22:28
4366
Jeg tror ikke lenger på noe børsinfo fra Ele.
Selvmotsigelser i flere børsmeldinger.
Første melding om ABO sin begrensing av aksjesalg sier 1
Videre forplikter ABO seg til å begrense sitt salgsvolum til maksimalt 10 prosent av det totale handelsvolumet for en periode på seks måneder, så lenge aksjekursen er lavere enn 4,50 NOK per aksje
Så sier børsmelding om utsettelse transje 3 at:
Avtalen som partene inngikk i september 2018 innebærer at ABO samt dets tilknyttede selskaper skal begrense sitt salgsvolum til maksimalt 10% av det totale handelsvolumet per dag, til og med den 27. februar 2019, så lenge aksjekursen er under 4,50 NOK per aksjE
Se på topp 20 for 21.10. Og 29.10.
BO går fra 4,7 mill aksjer til under minste post på topp 20.
Hvordan kvittet de seg med mer enn 4 mill aksjer, det er 20-30% av omsetning i perioden?
Samtidig gruses kursen den 23.10, slik at de får konvertert nye aksjer til en kurs på 1,4,
Så går det to dager, så kommer ei ny melding om endring i avtalen (transje 3)
Legg merke til hva som sies i samme børsmelding, har aldri vært brukt i noen av de mange meldingene angående ABO:
ABO og dets tilknyttede selskaper
Dette sies to plasser i meldingen
Jeg lurer ikke så mye på hvorfor revisor og finansdirektør trekker seg.
Hvis det nå blir en konflikt med BO, der det også er skjedd ting som har feilinformert børsen, hva da ?
Selvmotsigelser i flere børsmeldinger.
Første melding om ABO sin begrensing av aksjesalg sier 1
Videre forplikter ABO seg til å begrense sitt salgsvolum til maksimalt 10 prosent av det totale handelsvolumet for en periode på seks måneder, så lenge aksjekursen er lavere enn 4,50 NOK per aksje
Så sier børsmelding om utsettelse transje 3 at:
Avtalen som partene inngikk i september 2018 innebærer at ABO samt dets tilknyttede selskaper skal begrense sitt salgsvolum til maksimalt 10% av det totale handelsvolumet per dag, til og med den 27. februar 2019, så lenge aksjekursen er under 4,50 NOK per aksjE
Se på topp 20 for 21.10. Og 29.10.
BO går fra 4,7 mill aksjer til under minste post på topp 20.
Hvordan kvittet de seg med mer enn 4 mill aksjer, det er 20-30% av omsetning i perioden?
Samtidig gruses kursen den 23.10, slik at de får konvertert nye aksjer til en kurs på 1,4,
Så går det to dager, så kommer ei ny melding om endring i avtalen (transje 3)
Legg merke til hva som sies i samme børsmelding, har aldri vært brukt i noen av de mange meldingene angående ABO:
ABO og dets tilknyttede selskaper
Dette sies to plasser i meldingen
Jeg lurer ikke så mye på hvorfor revisor og finansdirektør trekker seg.
Hvis det nå blir en konflikt med BO, der det også er skjedd ting som har feilinformert børsen, hva da ?
Redigert 24.11.2018 kl 22:37
Lille
24.11.2018 kl 22:33
4358
Jeg tror det ble enige, slik at selskapet fikk en mulighet til gi en kontradiksjon.
Redigert 24.11.2018 kl 22:33
nopetter
24.11.2018 kl 22:39
4336
Vanligvis bruker det å stå i slike MH meldinger om det er børsen som stopper handelen for å sjekke om det f.eks er forskjellig informasjon i markedet om en aksje stuper eller boomer. Det gjorde det ikke i denne. Men jeg er temmelig sikker på at vi finner dette ut på mandag. Og om det ikke kommer noen positive meldinger så vil aksjen fortsette stupet hvis ikke BO selger de 16 mill aksjene. Da tror jeg de glatt vil kjøpe denne opp
Redigert 24.11.2018 kl 22:40
De sa MH ble innført i påvente av en announcement fra ELE.
Forøvrig kan det bli interessant å se hvilke endringer som er på top 20 på mandag.
Forøvrig kan det bli interessant å se hvilke endringer som er på top 20 på mandag.
Inord
24.11.2018 kl 23:04
4290
Lille skrev Blokk salg inngår ikke i det daglige volum.
Det ville blitt børsmeldt, det er et antall aksjer som tilsvarer nest største eierandel
Et tidligere blokksalg ble børsmeldt, tror det var på 900 tusen aksjer.
Ser også at liste over topp 20 er i utakt med børsmeldinger fra Ele, når det gjelder denne eierandelen på ca 5 mill aksjer.
Neste topp 20 til ABO er 16 mill aksjer, der er Ele sin melding på 21 mill aksjer, som om de 4,7 mill aksjene ennå eies av ABO.
Forrige børsmelding angående ABO sine aksjer viser litt over 5 mill aksjer i eierandel, topp 20 viser null.
Så ja, feilinfo til børsen.
Og feilinfo til Ele fra ABO , eller?
Et tidligere blokksalg ble børsmeldt, tror det var på 900 tusen aksjer.
Ser også at liste over topp 20 er i utakt med børsmeldinger fra Ele, når det gjelder denne eierandelen på ca 5 mill aksjer.
Neste topp 20 til ABO er 16 mill aksjer, der er Ele sin melding på 21 mill aksjer, som om de 4,7 mill aksjene ennå eies av ABO.
Forrige børsmelding angående ABO sine aksjer viser litt over 5 mill aksjer i eierandel, topp 20 viser null.
Så ja, feilinfo til børsen.
Og feilinfo til Ele fra ABO , eller?
Møyfrid
24.11.2018 kl 23:16
5128
helloween skrev Skulle nesten tro at revisor visste om token delen før de sa ja☺
Ok, så revisoren som trakk seg begynte etter at token-prosjektet ble lansert?
Redigert 21.01.2021 kl 05:57
helloween
24.11.2018 kl 23:57
5069
Trodde du mente PwC.
Samme det , har ikke tid til å sette meg inn i ELE ☺
Kjøpte som sagt kun noen K på fredag basert på teknisk og ikke fundamentalt.
Så får vi se hva som skjer på mandag.
Samme det , har ikke tid til å sette meg inn i ELE ☺
Kjøpte som sagt kun noen K på fredag basert på teknisk og ikke fundamentalt.
Så får vi se hva som skjer på mandag.
Lille
25.11.2018 kl 00:28
5034
Ja de blir kjøpt utenom.
Møyfrid
25.11.2018 kl 00:39
5021
Og godt er det :-)
Vi stemmer ja til blokker :-)
Vi stemmer ja til blokker :-)
Skal ELE ned til 0,50 fremover?
Jeg tror det
Jeg tror det
det er jo ingenting som tilsier 50 øre. men det gjør jo ingenting det. da får du 10 kr for 50 øre. en fantastisk deal. riktignok for de som er litt langsiktig...og vi vet jo nå at det er ikke baissere.
Nå er det ikke mange dagene igjen til ELE må ha på plass en ny revisor. Dette skjer 14.12, skal bli spennende å følge med på det og hvem som de får til å ta på seg denne oppgaven etter at de to store anerkjente selskapene EY og PwC trakk sitt kandidatur, finansdirektør fratrådt og det som er fremkommet de siste ukene vedr. Beitnes=
23/11-2018 18:15:00: (ELE) Element ASA: Vedrørende valg av revisor
OSLO (NORGE) 23. NOVEMBER 2018: STYRET I ELEMENT ASA (ELEMENT, OSE: ELE) HAR
BLITT INFORMERT OM AT PRICEWATERHOUSECOOPERS (PWC) HAR TRUKKET SITT KANDIDATUR
SOM REVISOR FOR SELSKAPET
Element vil avholde en ekstraordinær generalforsamling 14. desember 2018 klokken
10:00 CET for å velge selskapets revisor. PwC har informert selskapet om at de har trukket sitt kandidatur. Styret i Element vil foreslå en ny revisor til selskapets ekstraordinære generalforsamling så snart som mulig.
23/11-2018 18:15:00: (ELE) Element ASA: Vedrørende valg av revisor
OSLO (NORGE) 23. NOVEMBER 2018: STYRET I ELEMENT ASA (ELEMENT, OSE: ELE) HAR
BLITT INFORMERT OM AT PRICEWATERHOUSECOOPERS (PWC) HAR TRUKKET SITT KANDIDATUR
SOM REVISOR FOR SELSKAPET
Element vil avholde en ekstraordinær generalforsamling 14. desember 2018 klokken
10:00 CET for å velge selskapets revisor. PwC har informert selskapet om at de har trukket sitt kandidatur. Styret i Element vil foreslå en ny revisor til selskapets ekstraordinære generalforsamling så snart som mulig.
in2deep
11.12.2018 kl 08:10
4174
eller kanskje ikke....
Bene
11.12.2018 kl 08:18
4156
Element hjemmeside har blitt shout down!
Ja da kom jo svare på det.
Hvor store er egentlig utfordringene i ELE nå?
Kan virke som alle seriøse revisorselskaper "skyr ELE som pesten"?
11/12-2018 08:00:00: (ELE) Element ASA: Utsettelse av EGF- og revisorprosess
OSLO, NORGE 11. DESEMBER 2018 - ELEMENT ASA (ELEMENT, OSE: ELE) VIL AVLYSE DEN
EKSTRAORDINÆRE GENERALFORSAMLING 14. DESEMBER 2018 PÅ GRUNN AV FORSINKELSER I
PROSESSEN MED Å ENGASJERE EN NY REVISOR TIL SELSKAPET.
Element har innkalt til en ekstraordinær generalforsamling den 14. desember 2018
for å velge en ny revisor etter at EY trakk seg fra oppdraget, som meldt 22.
november 2018. Mandatet til EY utløper formelt i dag og selskapet fortsetter
prosessen med å engasjere en ny revisor
Hvor store er egentlig utfordringene i ELE nå?
Kan virke som alle seriøse revisorselskaper "skyr ELE som pesten"?
11/12-2018 08:00:00: (ELE) Element ASA: Utsettelse av EGF- og revisorprosess
OSLO, NORGE 11. DESEMBER 2018 - ELEMENT ASA (ELEMENT, OSE: ELE) VIL AVLYSE DEN
EKSTRAORDINÆRE GENERALFORSAMLING 14. DESEMBER 2018 PÅ GRUNN AV FORSINKELSER I
PROSESSEN MED Å ENGASJERE EN NY REVISOR TIL SELSKAPET.
Element har innkalt til en ekstraordinær generalforsamling den 14. desember 2018
for å velge en ny revisor etter at EY trakk seg fra oppdraget, som meldt 22.
november 2018. Mandatet til EY utløper formelt i dag og selskapet fortsetter
prosessen med å engasjere en ny revisor
det er forståelig..de fleste har mer enn nok å gjøre på denne tiden av året. ny revisor kommer
Bankmanden
11.12.2018 kl 08:34
4106
Tipper på ny bunnotering i dag med god margin.
Bene
11.12.2018 kl 08:36
4099
Noen som har utført bakgrunnsjekk av Pierre Vannineuse? Han har BBA fra University in Warsaw, Poland.... Er han fransk?
Bankmanden skrev Tipper på ny bunnotering i dag med god margin.
ypperlig mulighet for akkumulering
Bene
11.12.2018 kl 09:00
4030
Easy way in....
Sorlandsinvest
11.12.2018 kl 09:04
4022
han er belgisk. Har bodd i Dubai frem til han flytta til London og starta Blue Ocean i fjor.
badkrukan
11.12.2018 kl 09:04
4021
Bene skrev Easy way in....
hard way out
Bene
11.12.2018 kl 09:07
4041
Hvorfor belger tar grad på universitet i polen?