Potensielle Interessenter for HYON
for å holde brainstormingen litt samlet, så oppretter jeg en egen tråd på dette.
Målet er å brainstorme omkring hvilke selskaper som kan være interessert i et samarbeid/i HYON
Formålet med denne tråden er i første omgang å få selskapsnavn ned på blokken, derfor denne korte posten
For å starte ballet - 2 umiddelbare tanker er:
- Greenstat: de er en potensiell nøkkelkunde + skal på børs en gang
- Norwegian Hydrogen: - de ER en nøkkelkunde idag + skal på børs en gang + sitter i styret i HYON + kjenner HYON inn og ut
next?
Målet er å brainstorme omkring hvilke selskaper som kan være interessert i et samarbeid/i HYON
Formålet med denne tråden er i første omgang å få selskapsnavn ned på blokken, derfor denne korte posten
For å starte ballet - 2 umiddelbare tanker er:
- Greenstat: de er en potensiell nøkkelkunde + skal på børs en gang
- Norwegian Hydrogen: - de ER en nøkkelkunde idag + skal på børs en gang + sitter i styret i HYON + kjenner HYON inn og ut
next?
Det går helt fint monitor1! Nå går klokken fort her. Ønsker deg også en god natt, så satser vi på en spennende uke i møte.
YNWA250505
01.11.2023 kl 08:36
2406
Du kommer plutselig inn her og hausser Hyon noe sinnsykt og mer eller mindre lover 500% gevinst minst. Og så sier du at du ikke har aksjer i Hyon. Enhver som sitter på fasiten og lover minst 500% tar lån, selger kjerringa og ungene for å kjøpe seg inn. Du eier aksjer, du ønsker å få opp kursen og du ønsker å komme deg ut uten å tape penger. Dette er muligens noe av det verste jeg har lest her inne. Snakket med ledelsen har du gjort og blablabla. Makan
helloween
01.11.2023 kl 09:17
2315
Hva skjer? Administrator sletter mitt innlegg om en kommentar på liverpool, men ikke WilliamB sine innlegg.
Spesielt må enn si, da innhold var mer enn innafor
Spesielt må enn si, da innhold var mer enn innafor
helloween
01.11.2023 kl 09:41
2285
Virker som administrator har sjekket opp her. Som sagt ble mitt innlegg slettet av administrator så eg hadde en kommentar til Liverpool.
Hmm interessant da
Hmm interessant da
martin757564
01.11.2023 kl 13:29
2152
Økte beholdningen min med 358.300 aksjer idag og igår, får håpe på nyheter fra ledelsen snart
helloween
01.11.2023 kl 14:03
2113
Ingen som hadde tro på WilliamB angående budgiverene iallefall.
Skeptisk selv, men administrator slettet ikke så...
Om bare halvparten stemmer så snakker vi flere 100% opp
Skeptisk selv, men administrator slettet ikke så...
Om bare halvparten stemmer så snakker vi flere 100% opp
Redigert 01.11.2023 kl 14:36
Du må logge inn for å svare
Det aktuelle innlegget ble ihvertfall slettet. Jeg liker ikke politirollen…. det er en oppgave for adm. De siler vel kun etter å ha mottat klager.. Her klaget jeg og de handlet. Jeg kunne heller tenke meg at de kom på banen tidligere… Når noe er publisert er det for sent…. Som når jeg gjør et frontalangrep mot feil person…..
mht.Hyon: Spennende å se hvem som overtar. Jeg tør ikke å investere her. Pengene er i grunn tapt er min første tanke. Selvom noen legger inn et bud på selskapet, så kan de kreve at aksjene slettes. Men ja, om noen vil være julenisse, så har vi entret julesesongen🥳
mht.Hyon: Spennende å se hvem som overtar. Jeg tør ikke å investere her. Pengene er i grunn tapt er min første tanke. Selvom noen legger inn et bud på selskapet, så kan de kreve at aksjene slettes. Men ja, om noen vil være julenisse, så har vi entret julesesongen🥳
Nisse 68
01.11.2023 kl 19:28
1970
Hyon gjør dette fordi det skulle være en bedre deal enn å avvikle selskapet, hvis det å slette aksjene er det så tror jeg du tar helt feil. Jeg har investert mye og har stor tro på at det kommer en hyggelig melding snart. Denne skal mye opp.......så får vi se hvordan fremtiden blir. Spennende :)
helloween
01.11.2023 kl 19:30
1964
Monitor
Kan du utdype din kommentar her:
Selvom noen legger inn et bud på selskapet, så kan de kreve at aksjene slettes.
Anbefaler deg å lese de siste meldingene før du gjør opp en mening 🙂liker heller ikke politirollen...🙃
Kan du utdype din kommentar her:
Selvom noen legger inn et bud på selskapet, så kan de kreve at aksjene slettes.
Anbefaler deg å lese de siste meldingene før du gjør opp en mening 🙂liker heller ikke politirollen...🙃
Nisse 68
01.11.2023 kl 19:43
1946
Har lest alle meldingene og har snakket med ledelsen flere ganger. De sier IKKE ja til en deal som er dårligere for aksjonærene, det er helt sikkert. Ledelsen har mange aksjer selv og ønsker at alle skal komme bedre ut av dette. Det betyr at dagens niva 0,221 er alt for dårlig. Ledelsen er skuffet over at småsparere selger. Det må skikkelige volumer til før denne tar av.......Ikke småsparere som kjøper alt fra 2-25000 aksjer. Bare vent til avtalen er signert, da får vi et stort løft :)
Redigert 01.11.2023 kl 20:25
Nisse 68
01.11.2023 kl 22:10
1839
Tror ikke de hadde jobbet videre med denne avtalen de har på gang, hvis utfallet ble negativt. Ville vært litt flaut. Hyon har fine avtaler og det er nok fremtiden om en stund. Derfor tror jeg at noen vil kjøpe de. 95% sikker :)
https://info.altinn.no/starte-og-drive/avvikling-sletting-og-konkurs/avvikling-og-sletting/opplose-slette-et-aksjeselskap-as/
De er vel der i prosessen.
Jeg ser nå at de er i en RTO🎃🎃. Da må de reversere prosessen med avvikling ( merkelig at jeg ikke fant noe på selskapets hjemmesider). Slike RTO er merkelige saker….
Da melder jeg pass. Da vil de eksisterende aksjonærer være med over ( så billig som mulig av det overtakende selskapet).
Hadde det ikke vært bedre å fusjonere?
De er vel der i prosessen.
Jeg ser nå at de er i en RTO🎃🎃. Da må de reversere prosessen med avvikling ( merkelig at jeg ikke fant noe på selskapets hjemmesider). Slike RTO er merkelige saker….
Da melder jeg pass. Da vil de eksisterende aksjonærer være med over ( så billig som mulig av det overtakende selskapet).
Hadde det ikke vært bedre å fusjonere?
Redigert 02.11.2023 kl 03:35
Hanserik7
02.11.2023 kl 06:46
1699
For noe tull. Du har tydeligvis lite erfaring når det kommer til slike prosesser ser jeg. Tror du virkelig eksisterende aksjonærer (inkl ledelsen) ville akseptert det? Nåja, her tror jeg du ønsker en rimelig inngang monitor1!
Hanserik7
02.11.2023 kl 06:46
1699
Jeg sendte mail til ledelsen og spurte om de kunne bekrefte eller avkrefte det han Willian her skrev.
Se tilbakemeldingen jeg fikk, lastet opp screenshot her: https://ibb.co/GHjFh82
Hvordan skal vi tolke dette? Kan det være noe sannhet i det han skrev siden de ikke avkrefter det?
Hadde det vært noe sprøyt eller forsøk på kursmanipulasjon skulle de vel strengt tatt avstand fra innlegget? Får en liten magefølelse av at det er hold i de ryktene jeg, med responsen de gir her. Lekkasjer er jo ikke uvanlig
Se tilbakemeldingen jeg fikk, lastet opp screenshot her: https://ibb.co/GHjFh82
Hvordan skal vi tolke dette? Kan det være noe sannhet i det han skrev siden de ikke avkrefter det?
Hadde det vært noe sprøyt eller forsøk på kursmanipulasjon skulle de vel strengt tatt avstand fra innlegget? Får en liten magefølelse av at det er hold i de ryktene jeg, med responsen de gir her. Lekkasjer er jo ikke uvanlig
Gullhaugen
02.11.2023 kl 07:08
1674
Dette er et standard svar som han pleier å gi. Jeg har fått noenlunde samme svar
freddiemercury
02.11.2023 kl 08:31
1502
kan man få en lignende utvikling i HYON på et tidspunkt, som vi så i NODL i går ?
Kan dette skje i HYON, om så,hva skal i såfall intreffe for at den kan skje - noen tanker ?
Kan dette skje i HYON, om så,hva skal i såfall intreffe for at den kan skje - noen tanker ?
helloween
02.11.2023 kl 09:15
1456
Virker ikke helt som du har skjønt dette enda. Hyon kjøper det nye selskapet ved å utstede nye aksjer som betaling. Dette kan kalles fusjon, merge osv.
helloween
02.11.2023 kl 09:21
1437
Vakuum er nokså normalt etter etter en deal er annonsert. Altså aksjen trades på gamle aksjer da det går tid før nye aksjer er trade bare. Typisk ved en merge så er det lock up i 6 måneder og nye aksjer står på en separat isin og ikke trade bare før en gitt dato
freddiemercury
02.11.2023 kl 10:31
1386
hmmm
det vil si at det relativt er mye færre aksjer tilgjengelig til en større gruppe etter mergen/reverse takeover, i en periode før de nye aksjene er frigitt/lockup er gått ut.
forstår jeg deg rett ?
det vil si at det relativt er mye færre aksjer tilgjengelig til en større gruppe etter mergen/reverse takeover, i en periode før de nye aksjene er frigitt/lockup er gått ut.
forstår jeg deg rett ?
helloween
02.11.2023 kl 11:15
1335
Ja du kan vel i grunnen si det slik, men med samme antall aksjer som nå (55 mil)
Desto lavere antall aksjer tilgjengelig og desto lavere mcap når vakuum inntreffer kan gi høyest utslag på kursen.
I mine øyer er hyon ett perfekt vakuum case.
Blir spennende dette😎
Desto lavere antall aksjer tilgjengelig og desto lavere mcap når vakuum inntreffer kan gi høyest utslag på kursen.
I mine øyer er hyon ett perfekt vakuum case.
Blir spennende dette😎
Redigert 02.11.2023 kl 11:16
Nisse 68
02.11.2023 kl 11:34
1306
Ingen får tak i mine 2.200.000 aksjer, det skal være sikkert :) Dette blir spennende og jeg forventer en betydelig stigning fremover :)
Hanserik7
02.11.2023 kl 11:56
1270
Helt enig med deg!
Ser ellers fra oppdaterte registre at topp-50 aksjonærene jevnt og trutt øker. Dette er positivt.
Fortsatt risiko, men oppsiden er stor :-)
Ser ellers fra oppdaterte registre at topp-50 aksjonærene jevnt og trutt øker. Dette er positivt.
Fortsatt risiko, men oppsiden er stor :-)
freddiemercury
02.11.2023 kl 12:32
1240
Sant nok,
Det blir jo det samma antall aksjer som idag (55 mill), men at disse da utgjør proporsjonalt mindre i % i det "nye HYON".
Altså vil volumet i det nye selskapet bli mye bedre i antall aksjer når markedet har fått tilgang til alle de nye aksjene.
Men før det:
OM blir det overtegning + lockup + delay på de nye aksjene. Da er er det jo bare en måte å skaffe aksjer i "nye HYON" og det er å kjøpe av de HYON aksjene som er tilgjengelig pre-merge. Da forstår jeg det riktig, ikke sant ?
Det blir jo det samma antall aksjer som idag (55 mill), men at disse da utgjør proporsjonalt mindre i % i det "nye HYON".
Altså vil volumet i det nye selskapet bli mye bedre i antall aksjer når markedet har fått tilgang til alle de nye aksjene.
Men før det:
OM blir det overtegning + lockup + delay på de nye aksjene. Da er er det jo bare en måte å skaffe aksjer i "nye HYON" og det er å kjøpe av de HYON aksjene som er tilgjengelig pre-merge. Da forstår jeg det riktig, ikke sant ?
helloween
02.11.2023 kl 13:00
1197
Jepp, pluss bjellesau effekten der folk bare kaster seg på en vakuum trade som kan sende aksjen ulogisk høyt i en periode til lufta går ut
elnomi
03.11.2023 kl 08:17
1064
Gjorde en kule i kursaketten NODL denne uken og solgte i går (blir med på tekningsrettighetene).
Spennende om HYON har potensialet til å bli en ordentlig kule innen kort tid?
Markedsverdien er latterlig lav (ingenting er priset inn) og en vet at selskapet er nær avtale med en aktør på selskapet (utfra børsmeldinger). Denne kan bli en ordentlig julekule. Spennende tider.
Spennende om HYON har potensialet til å bli en ordentlig kule innen kort tid?
Markedsverdien er latterlig lav (ingenting er priset inn) og en vet at selskapet er nær avtale med en aktør på selskapet (utfra børsmeldinger). Denne kan bli en ordentlig julekule. Spennende tider.
Gullhaugen
03.11.2023 kl 08:41
1034
Gratulerer med NODL.😊💰Der sikra meg og kjerringa et saftig julebord og en sydentur ++
Redigert 03.11.2023 kl 08:42
elnomi
03.11.2023 kl 12:08
931
Takk det samme, slike kuler må en glede seg over og gir et positivt bidrag på bankkontoen.
Om det samme skjer i HYON gjenstår å se, men spennende blir det her fremover og markedsverdien på selskapet gir rom for en fin profitabel reise også her innen julen ringes inn
Om det samme skjer i HYON gjenstår å se, men spennende blir det her fremover og markedsverdien på selskapet gir rom for en fin profitabel reise også her innen julen ringes inn