H1-rapp: HURRA de rakk H1-rapporteringen! Spm. til Q&A:

Hugoil
TRMED 31.08.2023 kl 08:11 2014

Siden TI-forumadmin slettet mitt innlegg på TI-supportertråden for Krigen i Ukraina blokkert meg på den (og satt meg på særlig observasjon på TRMED-tråden der), hvor jeg spurte om når Norges befolkning fikk vite at NATO og dermed Norge - som jo har NATO-sjefen; visste at vi har vært med på å "oppmilitarisere og utstyre 10.000-vis av ukrainske soldater de 8 årene forut for krigen" (Jens); så er det verdt å minne på innleggene på KOG-tråden i går med eksempler på redusert tillit ved at politikere (og forum-moderatorer) tar seg til rette - bevisst og ubevisst på en magefølelse av "hvorfor ikke - jeg har jo en posisjon". Og tjener jeg ikke nok på den posisjonen, så må da jeg kunne tjene mer slik bedrifter og bedriftsledere gjør ved å ekspoandere - eller slette de innleggene jeg er uenig i på forum og tråder jeg bestyrer.. Vel-vel (??), la oss se litt på bedrifters formuleringer om de kan være bedre enn Anniken Huitfeldts?:


[quote="TheObserver, post:3527, topic:35268"]
Cashen varer til gjennom hele 2025 der altså :blush:
[/quote]

Inneholder ", with sufficient cash to fund the Company's activities through 2025." aktiviteten emisjon?
Hvor lang tid er det igjen av steketiden vanligvis for denne baksten etter at man kan si at hevingen er gjennomført?


Ang "expertise of the combined Company makes us well
positioned for becoming a leading global supplier of alpha emitters" hvem andre er igjen av NANOVs kompetanse enn Roy og styreformannen? Det er kanskje mer enn nok, men litt operasjonell risk med bare 1?


Er det slutt på kvartalsrapportering? Noen som har trekt ut de sentrale tallene for Q2? Blir det da ikke Q3 rapportering?


Noen som orker å stille disse spørsmålene på Q/A for oss?
Redigert 31.08.2023 kl 14:25 Du må logge inn for å svare
Hugoil
31.08.2023 kl 08:28 1981

Kanskje noen gidder å spørre om dette også, eller skal vi bare se bort fra det? Det har noe å bety for evt. "spin-off fra TRMED relatert til CD37"
--
Hugoil
19.07.2023 kl 13:37
2486
Beklager, det var på denne tråden jeg ville poste dette innlegget (pga. det første spm. i startinnlegget, samt trådens tittel):
--

Vi fikk vel pasientfordelingen (på de ulike dosene) for 2020-2022 på Q4-presèn., men ikke den etterspurte fordelingen på vaksinerte, ikke vaksinerte og døde. Det hadde vært interessant å sett for de tilkomne pasientene i denne perioden. Tror dere det kommer på neste Q-pres, hvis de rekker den?

Den verdensledende kardiologen Peter McCullough mener at injeksjonene undertrykker kroppens evne til å bekjempe kreft.

Piggproteinet, som «vaksinen» får kroppen til å produsere, kaller han det mest sykdomsfremkallende proteinet noensinne.

McCullough peker på en studie som han sier viser at skuddene kan undertrykke kroppens system for å kontrollere svulster. (Se link på Covid tråden)

– Noe som gjør at vår evne til å holde kreftcellene i sjakk går tapt, sier Peter McCullough i Prather Point.
Se video + sammendrag her: https://twitter.com/P_McCulloughMD/status/1680608928235761665?s=20 med kommentarer
( Begynner ved min 7:50 her https://www.brighteon.com/dfaea9e8-0540-428f-82a2-21b3c667f82d )


Siden de ikke eksplisitt har sagt noe om utnyttelsen av det fremførbare udnerskuddet, så er det kanskje fordi de foretrekker å ha fleksibilitet til å utnytte den i det "utskilte NANOV" fra TRMED - om skattemyndighetene ikke godkjenner utnyttelse av det i TRMED.
Redigert 19.07.2023 kl 21:53
Redigert 31.08.2023 kl 08:30 Du må logge inn for å svare
Hugoil
31.08.2023 kl 09:45 1906

Ingen spørsmål.
--

Venter på godkjenning
2t

Kakebakehake
Cashen varer til gjennom hele 2025 der altså :blush:

Inneholder “, with sufficient cash to fund the Comp
--

https://steigan.no/?s=the+grayzone
--


Jeg savner Jon-Magne.

SomSa
31.08.2023 kl 15:14 1818

Etter min mening er tidligere Nanov aksjonærene lurt. Thor Medical har ikke ferdigutviklet sin produksjonsteknologi og er under utvikling. Tilnærmet 0 inntekter og hva vil skje etter 2025? Noen skal arbeide i selskapet med sine millionlønninger frem til kontantene blir brukt opp.

Atlas har også redusert utbetalingsbeløpene til TRVX (nå heter CIRCIO HOLDING) siden de har problemer med å selge aksjene.........Det er bare holde seg unna sirkus selskapene Nanov (TREMD), TRVX (CRNA), PCIB og BGBIO. Det er en grense hvor lenge kan aksjonærene høre på eventyrfortellinger. Alltid lar noen seg å bli lurt på grunn av eventyrfortellinger fra selskapet og sin egen grådighet.




Redigert 31.08.2023 kl 15:15 Du må logge inn for å svare
Hugoil
04.09.2023 kl 22:33 1623

Kakebakehake
5

6
22m
Blir det 1-2 mill i dagsomsetning av det?
Hva tror du de 90 andre mill i dagsomsetning var?? (anslår da robust 8mnok i dagsomsetning på de som solgte seg ut av topp50)
Hvorfor var det 10 market halts (over de 100mnok i oms) første dagen uten at børsen har funnet noe spes. ved det? (Forøvrig så praktiserer de et unødvendig taushetshensyn hvor de ikke oppgir noe (heller ikke om de har funnet noe eller ikke funnet noe) enten de finner noe påtagelig eller ikke noe påtagelig. Det er jo skrullete og ment som seal.)


...tillit.........
Redigert 04.09.2023 kl 22:34 Du må logge inn for å svare
Hugoil
06.09.2023 kl 14:43 1470

Er nok Synact Pharma i Sverige uten at jeg har lest artikkelen.


Svar

Doktorinho
288
INSIDER

Kakebakehake
27m
Onsdag forrige uke tok DNB Markets-analytiker Patrik Ling opp dekning på SynAct med en soleklar kjøpsanbefaling og kursmål 170 svenske kroner. Kursen stod før analysen ble sluppet i 96 kroner, men etter publiseringen fikk den kjapt bein å gå på og hoppet 22 prosent til 117 kroner. Mandag raste kursen vel 90 prosent til 16 kroner etter at selskapet kom med skuffende resultater på en studie.


Svar

Kakebakehake
5
16m
Var det NANOV?: https://www.finansavisen.no/helse/2023/09/06/8034108/dnb-ga-katastroferad

Hva var hensikten?

Svar

Doktorinho
288
INSIDER
14m
Du lurte på om det var NANOV som ble omtalt, så jeg postet et udrag fra artikkelen som forteller hvem det var.


Svar

Kakebakehake
5
1m
Men hva var hensikten til DNB?
Redigert 06.09.2023 kl 14:47 Du må logge inn for å svare
SomSa
07.09.2023 kl 00:05 1373


Å kjøpe biotek aksjer er ren bingo og de som analyserer selskapene og gir et kursmål er kun spåkoner. PledPharma meislyttet med sin Fase 3 studie for ikke mange år siden. Patrik må ha vært svært uheldig med timingen når etter noen dager melder SynAct Pharma om fiasko. Han har også vært fantasifull med sine kursmål på diverse biotekselskaper. De som har hørt på han har også tapt mye penger.

Tidligere satset jeg store summer i biotek selskapet innen kliniske fase, har vært meget heldig og tjent mye. Nå har jeg sluttet med dette bingospillet, og bryr jeg meg heller ikke om kursmål og megleranbefalinger.

SomSa
07.09.2023 kl 00:16 1365


ABG Sundal Collier og DNB hadde et kursmål på 170

6.9.2023
Synact Pharmas framtidsutsikter beror, enligt ABG Sundal Collier, till stor del på utfallet från resultatutläsningen i del A från Resolve-studien som väntas i oktober 2023.
Det framgår av en analys, där ABG nedgraderar sin rekommendation för Synact-aktien till behåll från köp och sänker riktkursen till 17 kronor från tidigare 170 kronor...........
Givet en positiv utläsning från Resolve-studien förväntar sig ABG en nyemission om i storleksordningen 0,3 miljarder kronor under det fjärde kvartalet 2023.

Kjære analytiker med kursmål 17, hva vil aksjekursen være hvis de får positive data og henter 300 mil? Blir 7 eller 25? Mange blir lurt av slike analyser og anbefalinger.

Seriøs
08.09.2023 kl 12:00 1203

Bygger seg opp nå.
X-43 scramjet
08.09.2023 kl 12:59 1157

Skal endelig Thor Medical få en reprising? Dette kan bli vinterens store aksje å ha i porteføljen
leinad
08.09.2023 kl 14:07 1101

Ludvik Sandnes has been nominated to be Chairman of the Board of Directors of the combined company. In addition, John Andersen, Jr. and Mimi Berdal has been nominated as Board members. Alf Bjørseth will take on the role as CEO. Roy Hartvig Larsen will be Chairman of the Technical Advisory Board also consisting of Harald Dugstad, Head of Radionuclide Technology and Supply, Bayer AG, and Brit Farstad, Department Head, Safety & License, Institute for Energy Technology Nuclear Sector.

Dette er en gjeng man bør være villig til å satse noen kroner på, enkelt og greit.
Hugoil
17.09.2023 kl 11:50 743

Nå begynner det å komme ut i media det som jeg i nov. 21 ble slettet for å poste på HO - sant som det var i likhet med patentstatus-beskrivelsene, som ingen andre hadde giddet å sjekke eller ta stilling til og som vel var det som fikk Merlin og evt. andre til å gå i spinn og få innleggene og meg som bruker slettet - i den redefinerte YTRINGSFRIHETENS navn.

https://www.marketwatch.com/articles/new-cancer-drugs-treatments-87f85738?mod=mw_latestnews
Redigert 17.09.2023 kl 11:51 Du må logge inn for å svare