$$$PGS$$$ (✅️) K for Kontrakt✨️
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
22.09.2023 kl 11:40
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
WillyWonka
https://factpages.npd.no/nb-no/survey/pageview/pending/10685
Spent på denna, må bli avklaring idag eller mandag
https://factpages.npd.no/nb-no/survey/pageview/pending/10685
Spent på denna, må bli avklaring idag eller mandag
Redigert 22.09.2023 kl 11:28
Du må logge inn for å svare
kongsberg1
02.09.2023 kl 17:45
4094
Ja, nyt maten å vinen bergsmofs. Så vet vi jo at du melder når du ser Peggy i plan utafor Lofoten å oppover Troms å Finnmark.
Fortsatt god helg. 🚤🚤🚤
Fortsatt god helg. 🚤🚤🚤
Londonmannen
02.09.2023 kl 17:45
4102
Mener vi kan gå mot en særdeles hyggelig PGS-uke. Fortsetter oljeprisen å dra seg til så blir jeg overrasket dersom PGS blir hengende igjen på 7-tallet. Hva pokker har den her å gjøre?
Nåh, er på trøffelbasert diett, etter å ha kikket litt på fremtidsutsiktene
Redigert 02.09.2023 kl 17:50
Bulleys
02.09.2023 kl 17:54
4220
Tenker du i olja eller pgs nå? Vis du tenker på pgs så har vi ikke hatt en golden cross enda.Mulig det skjer neste uke.Bare å holde seg fast å ikke få høydeskrekk😉
Redigert 02.09.2023 kl 17:56
Ikkje å la seg finte ut bare fordi vi kanskje får "nyhetsløs" 30%✨️...ggratiss
https://youtu.be/76bJXg1swA0?si=dWI52Vaa59iUd6Tg
♜♞♝♛♚♝♞♜
♟♟♟♟♟♟♟♟
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜⬜⬜
https://youtu.be/76bJXg1swA0?si=dWI52Vaa59iUd6Tg
♜♞♝♛♚♝♞♜
♟♟♟♟♟♟♟♟
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜
⬜⬛⬜⬛⬜⬛⬜⬛
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜⬜⬜
Redigert 02.09.2023 kl 19:22
Rubin
02.09.2023 kl 19:07
4117
Det var en god vits 🤣
Høydeskrekk på kurs rundt åtte tallet. 😂
Legg til en null (80kr) så er jeg enig 😉
Høydeskrekk på kurs rundt åtte tallet. 😂
Legg til en null (80kr) så er jeg enig 😉
Det morsomme er at noen her finner det absurd. Klassisk før/etter-situasjon
"All the world's a stage, / And all the men and women merely players.”
✨️William Shakespeare
✨️William Shakespeare
kongsberg1
02.09.2023 kl 19:48
4067
Ta med denne i høydeskrekken.
Kinesisk boligutbygger får utsatt betalingsfrist med 3 år
Kinas største private eiendomsutvikler sliter med å betjene den skyhøye obligasjonsgjelden. Nå har kreditorene utvidet betalingsfristen på den private yuan-obligasjonen med 3 år.
Kinesisk boligutbygger får utsatt betalingsfrist med 3 år
Kinas største private eiendomsutvikler sliter med å betjene den skyhøye obligasjonsgjelden. Nå har kreditorene utvidet betalingsfristen på den private yuan-obligasjonen med 3 år.
Alby
02.09.2023 kl 20:35
3941
Nå er jeg meget spent på neste uke om vi klarer å passere 8,- god helg 😵💫😵💫
VantageVolante
02.09.2023 kl 21:35
3709
Du vettu hva?
Den der kan faktisk bli litt viktig den. Mulig Asia og spess Kina selvfølgelig da starter opp natt til mandag med meget grønne tall.
Og det er uansett ikke negativt for makro generelt. Sier ikke at eiendom Kina dermed er friskmeldt, men sier at dette kan bety pusterom fra denne trusselen.
Kombinert med forhåpentligvis økt oljepris til uka, pluss at det nødvendigvis vil bygge seg opp forhåpninger til også q3 som igjen fort kan bli innfridd........
KAN bli Tina I september faktisk.
Den der kan faktisk bli litt viktig den. Mulig Asia og spess Kina selvfølgelig da starter opp natt til mandag med meget grønne tall.
Og det er uansett ikke negativt for makro generelt. Sier ikke at eiendom Kina dermed er friskmeldt, men sier at dette kan bety pusterom fra denne trusselen.
Kombinert med forhåpentligvis økt oljepris til uka, pluss at det nødvendigvis vil bygge seg opp forhåpninger til også q3 som igjen fort kan bli innfridd........
KAN bli Tina I september faktisk.
cm punk
02.09.2023 kl 21:47
3692
Og like etter det så dukker Eleven opp fra stranger things
deretter kommer Ocean 12, 13 og 14 på løpende bånd
deretter kommer Ocean 12, 13 og 14 på løpende bånd
VantageVolante
02.09.2023 kl 22:19
3563
Nå må du ikke tirre opp KokosiHelvete med nytt nick da, eller kompisen Daniel med x1 og nick på slep. Eller tegnedamen Nemi for den saks skyld.
geo01
02.09.2023 kl 23:32
3425
oppturen skrev Vi tar shorte skvisen på 15 + 😁
Litt artig og lese alles innlegg på tråden.
Jeg bare har et såørsmål til Hvalross først og så resten:
Hvor mye ønsker dere og tjene på Pgs og hvorfor?
Penger er ikke bare lykke men det er greit med en ekstrainntekt om det er tilfelle sier jeg og tenker på langsiktige utbytter om det blir sånn.
Om jeg hadde 40-50 tusen i utbytte før skatt pr år hadde jeg vært fornøyd.
Jeg ser for meg 1-2 kr pr aksje pr år fra 2025 og legger det i en god langsiktig investering.
Men hva med dere andre og hva er poenget med hele greia?
Kommer det bonuser og kurser opp mot 20 tallet er det uansett bare og sitte.
Jeg bryr meg uansett ikke annet enn det som kommer der fremme og har troen på sterke bidrag,dere andre levet i panikk opp og ned fra dag til dag.
Festen har ikke begynt men den vil vare lenge når den kommer.
God tur alle som gidder og vente.
Jeg bare har et såørsmål til Hvalross først og så resten:
Hvor mye ønsker dere og tjene på Pgs og hvorfor?
Penger er ikke bare lykke men det er greit med en ekstrainntekt om det er tilfelle sier jeg og tenker på langsiktige utbytter om det blir sånn.
Om jeg hadde 40-50 tusen i utbytte før skatt pr år hadde jeg vært fornøyd.
Jeg ser for meg 1-2 kr pr aksje pr år fra 2025 og legger det i en god langsiktig investering.
Men hva med dere andre og hva er poenget med hele greia?
Kommer det bonuser og kurser opp mot 20 tallet er det uansett bare og sitte.
Jeg bryr meg uansett ikke annet enn det som kommer der fremme og har troen på sterke bidrag,dere andre levet i panikk opp og ned fra dag til dag.
Festen har ikke begynt men den vil vare lenge når den kommer.
God tur alle som gidder og vente.
Takk, det smakte og etterpå ble det stamp bad med nydelig Nordlys på himmelen😇 Ja når æ ser stavn i ho så hyler æ ut 😂
TonyB
02.09.2023 kl 23:52
3346
For min del….in it to win it…😊 (cocky, I know)
Horisonten min er lang. I utgangspunktet ser jeg foran meg minimum å sitte ut 2025, sikkert mye lenger. Jeg akkumulerer stadig aksjer og har aldri solgt en eneste en. Det er ikke min strategi, selv om jeg har full respekt for andre som tar en annen vei.
Utbyttene kommer nok fra 2025 og 1,-/ 1,50 vil være bra sånn pr nå. Så får en se hvor mye oppside en vurderer er igjen når vi er på 20. Kanskje en har funnet andre case med større risk/reward. Who knows… Dette vil være en løpende vurdering
PGS må etterhvert bevise gjennom sine tall for å skape troverdighet og samtidig bygge under det de sier om markedet og det vi selv har tolket om markedet etc. Det vil etterhvert styrke kurs, hordene vil komme og aksjen vil bli mer solid.
I kort bilde tror jeg vi vil få få drahjelp av hele komplekset etterhvert. Apetitt for energi/offshore er økende. Osx på sitt høyeste siden april 2019, men fortsatt svært underpriset ift historisk ratio mot oljepris. Olja forhåpentligvis stabil økende og nærmer seg golden cross sammen med PGS. Fundamentalt har det knapt noen gang vært bedre for PGS. Hot marked, kryr av leads/tendere. Likevel (vedvarende) konsolidert tilbudsside. Det gjør underverker med ratene. Iallefall teoretisk. I tillegg dette med å ha en fot i både sort/grønt. Bevare meg vel…., om ikke verden raser, er risk/reward enormt attraktiv. At least for me 😊
Horisonten min er lang. I utgangspunktet ser jeg foran meg minimum å sitte ut 2025, sikkert mye lenger. Jeg akkumulerer stadig aksjer og har aldri solgt en eneste en. Det er ikke min strategi, selv om jeg har full respekt for andre som tar en annen vei.
Utbyttene kommer nok fra 2025 og 1,-/ 1,50 vil være bra sånn pr nå. Så får en se hvor mye oppside en vurderer er igjen når vi er på 20. Kanskje en har funnet andre case med større risk/reward. Who knows… Dette vil være en løpende vurdering
PGS må etterhvert bevise gjennom sine tall for å skape troverdighet og samtidig bygge under det de sier om markedet og det vi selv har tolket om markedet etc. Det vil etterhvert styrke kurs, hordene vil komme og aksjen vil bli mer solid.
I kort bilde tror jeg vi vil få få drahjelp av hele komplekset etterhvert. Apetitt for energi/offshore er økende. Osx på sitt høyeste siden april 2019, men fortsatt svært underpriset ift historisk ratio mot oljepris. Olja forhåpentligvis stabil økende og nærmer seg golden cross sammen med PGS. Fundamentalt har det knapt noen gang vært bedre for PGS. Hot marked, kryr av leads/tendere. Likevel (vedvarende) konsolidert tilbudsside. Det gjør underverker med ratene. Iallefall teoretisk. I tillegg dette med å ha en fot i både sort/grønt. Bevare meg vel…., om ikke verden raser, er risk/reward enormt attraktiv. At least for me 😊
Redigert 02.09.2023 kl 23:55
Piloten
02.09.2023 kl 23:55
3375
I'm in it to win it. PGS er underpriset. De må "bare" vise markedet at "the recovering seismic market" faktisk viser seg på såvel topp som bunnlinje. De må ha en blowout over konsensus. Pluss en til. Pluss offensiv guiding. Da går kursen skikkelig. Q3 og Q4 blir PIVETAL. Make it or break it. Står oljepris i 90+/100+ gjennom Q4 MÅ joker'n Late sales levere. Kurs bestemmes av cashflow, ikke garasjesalg av eiendeler. Når kurs imidlertid faktisk reflekterer nettoverdier - 18 draget - så vil en lettelse i aksjebeholdning vurderes. Evt vurdere å selge sikkert med null gevinst hvis markedet etter de to kvartalene fortsatt gir thumbs down
Platinum365
02.09.2023 kl 23:57
3414
Hei Geo
Du har utbytteaksjer som gir opp til 30% yield, som er rimelig bankers i tank feks.
La oss si du får 1kr i utbytte på kursen på 7kr, det er ikke i nærheten av de 30%.
Derfor er mange lei av hele opplegget til «stang ut»-selskapet, som ikke har mer makt enn at oppdragsgiver kan avlyse uten nevneverdig kost.
Når det kommer til fremtiden, så tror jeg ikke ramformskip er det optimale for å finne lokasjoner for vindmøller. Veldig dyre i drift, kunne blitt brukt på noe helt annet osv. samme med ccs.
Vi ser at det er flere som vinner kontrakter på CCS, hvorav PGS ikke helt er der, kanskje pga ovennevnte.
Ja, vi er i en trend nå som bør gi vesentlig høyere inntekter pr skip i pr kontra 2022, så det får vi svaret på, spesielt i Q4, ettersom Q3 er mye multi, mens Q4 vil være mye kontrakt.
Late sales er en god termostat på hvor «sexy» disse greiene er, og som ceo selv sier, forstår han ikke helt hvorfor. Det er litt skremmende, men matematisk så er det ikke helt bra.
Husk å gevinstsikre oppover er mitt råd. Og der kommer også svaret på hva jeg ønsker å tjene med investeringen her, omlag 150-200%, noe mer kan være mulig, men det må også ses i sammenheng med andre investeringsmuligheter som ikke gir like stor volatilitet og som er sikrere mtp «trusler» i swot. Trusler er feks myndigheter og de greiene der som vi np ser mitt av i Brasil.
Hvis ikke PGS klarer 1 milliard dollar i år, er det rimelig svakt, så vi får håpe på en positiv overraskelse i Q3 og Q4. Jeg har mine tvil, men har 200000 lodd, så får vi se.
Hvalrossen illustrerer nok dette på en noe mer kreativ måte
Du har utbytteaksjer som gir opp til 30% yield, som er rimelig bankers i tank feks.
La oss si du får 1kr i utbytte på kursen på 7kr, det er ikke i nærheten av de 30%.
Derfor er mange lei av hele opplegget til «stang ut»-selskapet, som ikke har mer makt enn at oppdragsgiver kan avlyse uten nevneverdig kost.
Når det kommer til fremtiden, så tror jeg ikke ramformskip er det optimale for å finne lokasjoner for vindmøller. Veldig dyre i drift, kunne blitt brukt på noe helt annet osv. samme med ccs.
Vi ser at det er flere som vinner kontrakter på CCS, hvorav PGS ikke helt er der, kanskje pga ovennevnte.
Ja, vi er i en trend nå som bør gi vesentlig høyere inntekter pr skip i pr kontra 2022, så det får vi svaret på, spesielt i Q4, ettersom Q3 er mye multi, mens Q4 vil være mye kontrakt.
Late sales er en god termostat på hvor «sexy» disse greiene er, og som ceo selv sier, forstår han ikke helt hvorfor. Det er litt skremmende, men matematisk så er det ikke helt bra.
Husk å gevinstsikre oppover er mitt råd. Og der kommer også svaret på hva jeg ønsker å tjene med investeringen her, omlag 150-200%, noe mer kan være mulig, men det må også ses i sammenheng med andre investeringsmuligheter som ikke gir like stor volatilitet og som er sikrere mtp «trusler» i swot. Trusler er feks myndigheter og de greiene der som vi np ser mitt av i Brasil.
Hvis ikke PGS klarer 1 milliard dollar i år, er det rimelig svakt, så vi får håpe på en positiv overraskelse i Q3 og Q4. Jeg har mine tvil, men har 200000 lodd, så får vi se.
Hvalrossen illustrerer nok dette på en noe mer kreativ måte
Slettet brukerskrev Nåh, er på trøffelbasert diett, etter å ha kikket litt på fremtidsutsiktene
Hmmm jeg mangler hund og er ikke i område me trøffel, så ….. Kantarell 😄
Redigert 02.09.2023 kl 23:58
geo01
03.09.2023 kl 00:22
3341
Jeg har andre aksjer KCC som serverer og Gogl som hedge.
Takker for svar og jeg ønsker en mere harbarket tråd med balleri mellom og langsiktig og om noen har 3-4 stk baller er det bedre,small talks blir en smule for nice for min del.
Etterspørsel,høyere rater,underliggende i res,og cash til aksjonærene blir tema,alt annet blir sov godt sees i morra prat.
Det viktigeste er drit i og snakke om shorterer og opp og nedturer,selskapet vil levere q3 og q4 men hva skjer neste år og videre,dette er en syklisk aksje.
Er det en bølge eller har den nettopp begynt?
Emisjoner er borte,inntjening skal opp,vekst og utbytte er det som teller til slutt.
Takker for svar og jeg ønsker en mere harbarket tråd med balleri mellom og langsiktig og om noen har 3-4 stk baller er det bedre,small talks blir en smule for nice for min del.
Etterspørsel,høyere rater,underliggende i res,og cash til aksjonærene blir tema,alt annet blir sov godt sees i morra prat.
Det viktigeste er drit i og snakke om shorterer og opp og nedturer,selskapet vil levere q3 og q4 men hva skjer neste år og videre,dette er en syklisk aksje.
Er det en bølge eller har den nettopp begynt?
Emisjoner er borte,inntjening skal opp,vekst og utbytte er det som teller til slutt.
Bulleys
03.09.2023 kl 00:27
3366
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=PGS.OL
We may be at a market bottom or at the start of a reaction rally. Let’s jump on our white horses and go for a bullish ride. Today’s candlestick has a white body and its close is above the confirmation level. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated
We may be at a market bottom or at the start of a reaction rally. Let’s jump on our white horses and go for a bullish ride. Today’s candlestick has a white body and its close is above the confirmation level. The bullish pattern that was previously identified is finally confirmed and a BUY signal is generated
Nestoren
03.09.2023 kl 00:45
3661
Ikke interessert i så høye utbytter. Ønsker heller at selskapet gjør oppkjøp, kjøper egne aksjer og rigger seg til å bli mindre avhengig av olje og gass.. Dette har de startet med allerede, men ønsker å unngå nye situasjoner hvor PGS må hente penger på nytt i framtiden.
Mener å ha lest at selskapet har lov til å betale 50% av overskuddet etter skatt som utbytte til det ene lånet er nedbetalt. Da er det bare å finne fram kalkulatoren hvis man er keen på utbytte.
Mener å ha lest at selskapet har lov til å betale 50% av overskuddet etter skatt som utbytte til det ene lånet er nedbetalt. Da er det bare å finne fram kalkulatoren hvis man er keen på utbytte.
Nestoren
03.09.2023 kl 01:05
3652
Forøvrig kan jeg ikke se for meg at mafiaen lar PGS gå over 12 kr.
Rasmussengruppen hadde 26 milliarder kroner i egenkapital i 2022. De skryter over at de konsoliderer seismikkmarkedet. Er ikke helt uaktuelt at de snapper opp PGS og det fremførbare underskuddet til en billig penge.
Rasmussengruppen hadde 26 milliarder kroner i egenkapital i 2022. De skryter over at de konsoliderer seismikkmarkedet. Er ikke helt uaktuelt at de snapper opp PGS og det fremførbare underskuddet til en billig penge.
Piloten
03.09.2023 kl 01:53
3901
By the way. På mandan går vi seff over 8. Så traderhåvene bør være velfylt.
Redigert 03.09.2023 kl 01:54
Les særlig punktet om viktigheten av ENERGIUAVHENGIGHET!
Seismikk er en av nøklene som Flere har fremhevet lenge her inne 👍🏻😀🦅🦅💨💨🚢🚢
«Europa kan unngå resesjon
EUs finanskommissær sier at Europa er rammet av en «dobbel krise» – men at det kan unngå en resesjon.
Hentet fra dagens artikkel i FA om Europeisk økonomi
«Dette har gitt resultater. Ifølge Det internasjonale pengefondet opplevde euroområdet en vekst på 3,5 prosent i 2022, som overgikk både USA og Kina. Selv om økonomien har sakket ned siden slutten av 2022, insisterer Gentiloni på at dette ikke nødvendigvis er en resesjon. Han peker på fortsatt vekstmuligheter og håper på en lysere fremtid.
Likevel er ikke alt rosenrødt. Europa står overfor utfordringer knyttet til energiuavhengighet, som har ført til inflasjon og høyere energikostnader. Det er også bekymringer rundt forretningsaktiviteten som falt til sitt laveste nivå på nesten to år i august.
Europa har vist seg som en økonomisk kraft å regne med, men utfordringene er fremdeles til stede. Med riktig strategi og politisk handling kan regionen fortsette å unngå en fullskala resesjon og bygge en sterk økonomisk fremtid»
Seismikk er en av nøklene som Flere har fremhevet lenge her inne 👍🏻😀🦅🦅💨💨🚢🚢
«Europa kan unngå resesjon
EUs finanskommissær sier at Europa er rammet av en «dobbel krise» – men at det kan unngå en resesjon.
Hentet fra dagens artikkel i FA om Europeisk økonomi
«Dette har gitt resultater. Ifølge Det internasjonale pengefondet opplevde euroområdet en vekst på 3,5 prosent i 2022, som overgikk både USA og Kina. Selv om økonomien har sakket ned siden slutten av 2022, insisterer Gentiloni på at dette ikke nødvendigvis er en resesjon. Han peker på fortsatt vekstmuligheter og håper på en lysere fremtid.
Likevel er ikke alt rosenrødt. Europa står overfor utfordringer knyttet til energiuavhengighet, som har ført til inflasjon og høyere energikostnader. Det er også bekymringer rundt forretningsaktiviteten som falt til sitt laveste nivå på nesten to år i august.
Europa har vist seg som en økonomisk kraft å regne med, men utfordringene er fremdeles til stede. Med riktig strategi og politisk handling kan regionen fortsette å unngå en fullskala resesjon og bygge en sterk økonomisk fremtid»
Redigert 03.09.2023 kl 09:27
"Europa står overfor utfordringer knyttet til energiuavhengighet, som har ført til inflasjon og høyere energikostnader."
Derfor er det heller ikke særlig sannsynlig at strukturene under våre folkevalgte, lar prossesen vekk fra fossilt fortsette å gallopere i samme tempo som vi har sett noen år, pendelen har i praksis snudd alt. Innsatsen er rett og slett for stor, med industridød, indre opprør drevet av horder nye energi-fattige og, svekket stridsevne.
(Selv om jeg for en sjelden gangs skyld syns Rögnvaldur Hannesson går litt for langt, for vi har et ansvar for å ta vare på naturen og artsmangfoldet) - les denne kronikken hvor det i det minste er vanskelig å være uenig i premisset:
"Vi kaller den for den industrielle revolusjon, men energirevolusjonen hadde vært mer treffende. Den utrolige økning i menneskehetens velstand som har funnet sted de siste par hundre årene har først og fremst skjedd takket være én ting: fossile brensler. Først var det kullet og dampmaskinen, deretter oljen og forbrenningsmotoren, og til sist gassturbinen. Dette har gjort det mulig å produsere varer og tjenester i et omfang menneskene før ikke engang kunne drømme om."
https://www.finansavisen.no/samfunn/2023/08/27/8031372/miljoverneriet-den-ellevte-landeplage
Derfor er det heller ikke særlig sannsynlig at strukturene under våre folkevalgte, lar prossesen vekk fra fossilt fortsette å gallopere i samme tempo som vi har sett noen år, pendelen har i praksis snudd alt. Innsatsen er rett og slett for stor, med industridød, indre opprør drevet av horder nye energi-fattige og, svekket stridsevne.
(Selv om jeg for en sjelden gangs skyld syns Rögnvaldur Hannesson går litt for langt, for vi har et ansvar for å ta vare på naturen og artsmangfoldet) - les denne kronikken hvor det i det minste er vanskelig å være uenig i premisset:
"Vi kaller den for den industrielle revolusjon, men energirevolusjonen hadde vært mer treffende. Den utrolige økning i menneskehetens velstand som har funnet sted de siste par hundre årene har først og fremst skjedd takket være én ting: fossile brensler. Først var det kullet og dampmaskinen, deretter oljen og forbrenningsmotoren, og til sist gassturbinen. Dette har gjort det mulig å produsere varer og tjenester i et omfang menneskene før ikke engang kunne drømme om."
https://www.finansavisen.no/samfunn/2023/08/27/8031372/miljoverneriet-den-ellevte-landeplage
Redigert 03.09.2023 kl 10:13
Mest opptatt av å få rett i det jeg har sett tidlig Geo, og friheten som da følger. Er i aksjemarkedet fordi jeg mente den grove propagandaen mot fossilt bygde på feil, eller løgn, og valgte PGS som det bet'et jeg fant med størst oppside når pendelen med nødvendighet ville snu, hardt.
Oil IS the economy, og når og hvis det ikke er det lenger er de en viktig del av den gradvise transformasjonen, (til en ny energirevulosjon kommer inn fra siden , eller rettere sagt kjernen)
Oil IS the economy, og når og hvis det ikke er det lenger er de en viktig del av den gradvise transformasjonen, (til en ny energirevulosjon kommer inn fra siden , eller rettere sagt kjernen)
Redigert 03.09.2023 kl 10:11
Computer says Ye$✅️
kongsberg1
03.09.2023 kl 10:20
5692
oppturen skrev Vi tar shorte skvisen på 15 + 😁
Det hadde jo vært nydelig om de ventet til da.
Obs obs obs. NÅ PÅ PGS INVESTOR (se chart på facebook)🤩
Per 🐺:
CRUDE OIL BRENT - CASH - "UKEN SOM KOMMER"
Etter "Golden cross" fredag 25 august har olja steget 7,47% og befinner seg nå i en "Breake out" situasjon rundt nåværende nivå USD 89,28. En videre oppgang med brudd opp her vil etter all sannsynlighet også gi "Breake out" den amerikanske oljeservice indeksen OSX. Vi snakker i så fall da også en kraftig oppgang i det norske offshore komplekset. Så hva kan vi forvente av olja...
Vi har nå en auto-generert og en manuell formasjon i dag chartet. Disse gir henholdsvis targets i beltet USD 93,52 - 103,67. Noe høye Oscillatorer kan gi konsolidering i forkant av "Breake out" noe vi i så fall vil få bekreftet eller avkreftet til uken...😎
Per 🐺:
CRUDE OIL BRENT - CASH - "UKEN SOM KOMMER"
Etter "Golden cross" fredag 25 august har olja steget 7,47% og befinner seg nå i en "Breake out" situasjon rundt nåværende nivå USD 89,28. En videre oppgang med brudd opp her vil etter all sannsynlighet også gi "Breake out" den amerikanske oljeservice indeksen OSX. Vi snakker i så fall da også en kraftig oppgang i det norske offshore komplekset. Så hva kan vi forvente av olja...
Vi har nå en auto-generert og en manuell formasjon i dag chartet. Disse gir henholdsvis targets i beltet USD 93,52 - 103,67. Noe høye Oscillatorer kan gi konsolidering i forkant av "Breake out" noe vi i så fall vil få bekreftet eller avkreftet til uken...😎
Redigert 03.09.2023 kl 10:23
👍😀
Hvalross skrev
✨️Egregore of PumP🧌
🛸⃤
✨️Egregore of PumP🧌
🛸⃤
https://youtu.be/zo42ckS3j6w?si=wGX9-2
✨🌟🌟✨🌟✨✨✨✨✨🌟✨
✨✨✨🌙🌟✨✨🌟🌟✨🌟✨
✨✨✨✨✨🌟🌟✨✨🌟🌟✨
__________💃🏃__________pbkDNxd-In
✨🌟🌟✨🌟✨✨✨✨✨🌟✨
✨✨✨🌙🌟✨✨🌟🌟✨🌟✨
✨✨✨✨✨🌟🌟✨✨🌟🌟✨
__________💃🏃__________pbkDNxd-In
Redigert 03.09.2023 kl 11:50
29.08.2023
Hvalross skrev
Når hundretusener kan legge Grunnlaget for Generational Wealth💫
PG$ er ikke engang en aksje.
Det er et lifehack som sikrer deg og dine etterkommere med moderat innsats
Hvalross skrev
Når hundretusener kan legge Grunnlaget for Generational Wealth💫
PG$ er ikke engang en aksje.
Det er et lifehack som sikrer deg og dine etterkommere med moderat innsats
Slettet brukerskrev 🌊🌊🌊 🌊🌊🌊 🌊🌊🌊
😶🌫️
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠛⠛⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⡿⠿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠉⠻⣿⠀⠀⣿⠟⠉⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠿⢿⣿⣿
⣿⣿⣧⣤⣀⡀⠈⠉⠛⠻⢿⣦⡀⠙⠀⠀⠋⢀⣴⡿⠟⠛⠉⠉⢀⣀⣤⣼⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣦⣤⣀⡀⠁⠀⠀⠀⠀⠈⢀⣀⣤⣴⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠛⠋⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠙⠛⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶⡟⠁⢠⠀⠀⡄⠈⢻⣶⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠏⢀⣴⣿⠀⠀⣿⣦⡀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃⢀⣾⣿⣿⣶⣶⣿⣿⣷⡀⠘⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠀⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠀⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣦⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣴⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿husk ✨️Peggy skyter lazer gjennom Mars om det er noe penger å tjene på det
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠛⠛⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⡿⠿⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠉⠻⣿⠀⠀⣿⠟⠉⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠿⢿⣿⣿
⣿⣿⣧⣤⣀⡀⠈⠉⠛⠻⢿⣦⡀⠙⠀⠀⠋⢀⣴⡿⠟⠛⠉⠉⢀⣀⣤⣼⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣦⣤⣀⡀⠁⠀⠀⠀⠀⠈⢀⣀⣤⣴⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠛⠋⠉⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠙⠛⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶⡟⠁⢠⠀⠀⡄⠈⢻⣶⣶⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠏⢀⣴⣿⠀⠀⣿⣦⡀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃⢀⣾⣿⣿⣶⣶⣿⣿⣷⡀⠘⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟⠀⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦⠀⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣦⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣴⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿husk ✨️Peggy skyter lazer gjennom Mars om det er noe penger å tjene på det
Redigert 03.09.2023 kl 13:05