ZENITH 2023 p2
Seeing as the zenith 2023 thread has reached a limit and I couldn’t post I have created a continuation thread.
Nice summary on the USA update the other day, I pretty much agree with most things written.
https://investornytt.no/zenith-energy-med-nytt-oppkjop-posisjonert-for-vekst-i-usa/
Det lille børsnoterte olje og gass selskapet Zenith Energy har siste ukene kommet med en rekke mindre oppkjøp og børsmeldinger. Skal vi tro en kilde til Investornytt er dette starten på en ny satsning for det lille olje og gasseselskapet.
Det var klokken tolv i dag at selskapet som er notert på Oslo børs meddelte at de hadde kjøpt opp CYAP, som et et mindre selskap som er notert på OTC markedet i USA.
Transaksjonsummen er nær 400,000 dollar og skal være et strategisk grep Zenith gjør for å ha et datterselskap med investeringer direkte i USA
Oppkjøpsraid
Zenith har siste månedene gjort en rekke oppkjøp av eksisterende produksjon av olje og gass i USA.
Først ut var transaksjonen i juni der selskapet tilegnet seg med Stateside Energy LLC der selskapet inngår samarbeid og tilegner seg eierandeler med økt produksjon.
I juli meldte selskapet om det andre oppkjøpet av totalt 155 olje og gassbrønner, slik Inevstornytt forstår dette er det flere brønner aktive og gir produksjon inn. 47 brønner er aktive og transaksjon summen rundt 600,000 dollar. Lokasjonen skal være i Texas og fører til innteksstrøm for selskapet.
Klar taktikk
Ved å tilegne seg eksisterende produksjon som større olje selskaper ønsker å bli kvitt, kan Zenith Energy tilegne seg svært billige eierandeler for å øke kontantstrømmen inn i selskapet. Kilden vi har pratet med mener dette er som å kjøpe en dollar for 10 cent og kan være en svært lukrativ strategi av selskapet fremover.
Særlig Texas har mange oljefelt der operatører og større selskaper selger unna eiendeler til gi bort pris for å satse på nye og større felt. Om Zenith lykkes med dette vil de skape store aksjonærverdier.
Utskjelt – turnaround kandidat?
Selskapet har hatt en turbulent reise på Oslo Børs og børsverdien omtales som svært lav skal vi tro våre kilder. Bare olje og gass delen i Italia skal kunne forsvare dagens prising ifølge vår kilde som har fulgt selskapet tett i mange år. Tilliten er lav nå – men det virker som om ledelsen tar grep.
Mange bekker små
Selskapet har nå gjort tre oppkjøp i USA og virker å rette blikket mot USA etter en feilslått satsning i Tunisia. Investornytt skal lage en analyse av selskapet og finne ut mer i tiden som kommer.
Kilden sier også har Zenith har som mål å gjøre mange gode og billige oppkjøp for å nå en solid produksjon i USA. Om så er tilfellet er Zenith en aksje å følge med på fremover.
I korte trekk skal siste oppkjøpet være for å sikre seg kontrollen over et notert selskap i USA for å kunne lettere gjøre flere oppkjøpog ha tilgang på kapital, samt at det styrker posisjonen i US markedet.
Nice summary on the USA update the other day, I pretty much agree with most things written.
https://investornytt.no/zenith-energy-med-nytt-oppkjop-posisjonert-for-vekst-i-usa/
Det lille børsnoterte olje og gass selskapet Zenith Energy har siste ukene kommet med en rekke mindre oppkjøp og børsmeldinger. Skal vi tro en kilde til Investornytt er dette starten på en ny satsning for det lille olje og gasseselskapet.
Det var klokken tolv i dag at selskapet som er notert på Oslo børs meddelte at de hadde kjøpt opp CYAP, som et et mindre selskap som er notert på OTC markedet i USA.
Transaksjonsummen er nær 400,000 dollar og skal være et strategisk grep Zenith gjør for å ha et datterselskap med investeringer direkte i USA
Oppkjøpsraid
Zenith har siste månedene gjort en rekke oppkjøp av eksisterende produksjon av olje og gass i USA.
Først ut var transaksjonen i juni der selskapet tilegnet seg med Stateside Energy LLC der selskapet inngår samarbeid og tilegner seg eierandeler med økt produksjon.
I juli meldte selskapet om det andre oppkjøpet av totalt 155 olje og gassbrønner, slik Inevstornytt forstår dette er det flere brønner aktive og gir produksjon inn. 47 brønner er aktive og transaksjon summen rundt 600,000 dollar. Lokasjonen skal være i Texas og fører til innteksstrøm for selskapet.
Klar taktikk
Ved å tilegne seg eksisterende produksjon som større olje selskaper ønsker å bli kvitt, kan Zenith Energy tilegne seg svært billige eierandeler for å øke kontantstrømmen inn i selskapet. Kilden vi har pratet med mener dette er som å kjøpe en dollar for 10 cent og kan være en svært lukrativ strategi av selskapet fremover.
Særlig Texas har mange oljefelt der operatører og større selskaper selger unna eiendeler til gi bort pris for å satse på nye og større felt. Om Zenith lykkes med dette vil de skape store aksjonærverdier.
Utskjelt – turnaround kandidat?
Selskapet har hatt en turbulent reise på Oslo Børs og børsverdien omtales som svært lav skal vi tro våre kilder. Bare olje og gass delen i Italia skal kunne forsvare dagens prising ifølge vår kilde som har fulgt selskapet tett i mange år. Tilliten er lav nå – men det virker som om ledelsen tar grep.
Mange bekker små
Selskapet har nå gjort tre oppkjøp i USA og virker å rette blikket mot USA etter en feilslått satsning i Tunisia. Investornytt skal lage en analyse av selskapet og finne ut mer i tiden som kommer.
Kilden sier også har Zenith har som mål å gjøre mange gode og billige oppkjøp for å nå en solid produksjon i USA. Om så er tilfellet er Zenith en aksje å følge med på fremover.
I korte trekk skal siste oppkjøpet være for å sikre seg kontrollen over et notert selskap i USA for å kunne lettere gjøre flere oppkjøpog ha tilgang på kapital, samt at det styrker posisjonen i US markedet.
Er det noen som kjenner igjen disse ordene i alle børsmeldinger, og har det noen gang vært hold i disse ordene som ser ut som hakk i plata?
"We look forward with enthusiasm to our near-term progress and to delivering on our publicly announced strategy of being a profitable, revenue generating oil production and development business."
"We look forward with enthusiasm to our near-term progress and to delivering on our publicly announced strategy of being a profitable, revenue generating oil production and development business."
Og dette står også i siste børmelding
"Zenith has made significant progress in its business development activities in the Republic of Kazakhstan, having evaluated a great number of potential opportunities"
Dette er jo rett og slett løgn og systematisk villeding av markedet
Hvor er "significant progress"?, det er ikke underskrevet en avtale engang
"Zenith has made significant progress in its business development activities in the Republic of Kazakhstan, having evaluated a great number of potential opportunities"
Dette er jo rett og slett løgn og systematisk villeding av markedet
Hvor er "significant progress"?, det er ikke underskrevet en avtale engang
Redigert 03.12.2023 kl 13:32
Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
03.12.2023 kl 13:40
2587
US of A er oxo med i loopen😉
https://www.finansavisen.no/energi/2023/06/02/8012912/zenith-energy-gar-inn-i-usa
https://www.finansavisen.no/energi/2023/06/02/8012912/zenith-energy-gar-inn-i-usa
Billyjojimbob
03.12.2023 kl 13:44
2609
Kaller du nedgang i aksjekursen -95% siste 5 år som "significant progress" uten noen avtaler underskrevet?
Alltid store ord fra AC men ingen ull etter det
Alltid store ord fra AC men ingen ull etter det
Billyjojimbob skrev For ikke snakke om Italia🌞 https://www.zenithenergy.ca/operations/italy/
Italia inntekter er knapt stort nok til lønnen til AC
Fakta er at alle børsmeldinger siste 3 år( og det er flere titalls) ikke har slått til i det hele tatt, og hvor er significant progress fra Italia?
Bare at AC skriver significant progress i børsmeldinger når fasiten er -95% siste 5 år sier jo bare sitt hva markedet har med å gjøre
Bare at AC skriver significant progress i børsmeldinger når fasiten er -95% siste 5 år sier jo bare sitt hva markedet har med å gjøre
Aqualight
03.12.2023 kl 13:58
2727
Det sidste han skrev i denne RNS fra den 29 August - 2023. Er faktisk både rigtig og komisk på en og samme tid > new growth story < for det er præcis hvad det er… en Story.
https://www.lse.co.uk/rns/ZEN/acquisition-of-us-listed-company-5vo1eb32oyofph8.html
Aqualight 🇩🇰🇳🇴
https://www.lse.co.uk/rns/ZEN/acquisition-of-us-listed-company-5vo1eb32oyofph8.html
Aqualight 🇩🇰🇳🇴
Redigert 03.12.2023 kl 13:58
Nei det har aldri manglet børsmeldinger med veldig store ord.
"Vi er sikre på at verdioppsiden presentert av et børsnotert selskap i USA som nylig forfølger en oppkjøpskampanje med høy vekst rettet mot beviste inntektsgenererende energiproduksjonsaktiva vil gi gjenklang hos nordamerikanske investorer, og samtidig gi Zenith-aksjonærene betydelig eksponering til en overbevisende ny veksthistorie."
Noen som har merket noe til disse store ordene?
"Vi er sikre på at verdioppsiden presentert av et børsnotert selskap i USA som nylig forfølger en oppkjøpskampanje med høy vekst rettet mot beviste inntektsgenererende energiproduksjonsaktiva vil gi gjenklang hos nordamerikanske investorer, og samtidig gi Zenith-aksjonærene betydelig eksponering til en overbevisende ny veksthistorie."
Noen som har merket noe til disse store ordene?
Billyjojimbob
03.12.2023 kl 14:04
2769
Kalle&Aqualight❤️
Time will tell om det blir growth eller ei eller hur🌞🇧🇻👍😉
Time will tell om det blir growth eller ei eller hur🌞🇧🇻👍😉
jantt
03.12.2023 kl 14:10
5305
tag en pille Kalle inden det går helt galt med dig.
Med alle dine indlæg virker det som en mani
Med alle dine indlæg virker det som en mani
keisam
03.12.2023 kl 15:01
5279
Vært mye bedre med mange Gullit-innlegg, gjerne i kompaniskap med Gullhaugen.
Det er alltid kjekkere å forholde seg til drømmer en virkeligheten
LittleNoisyBoy
03.12.2023 kl 20:44
5082
God kveld. Jeg solgte meg helt ut i forrige uke. Tapte en formue, men nå har jeg satset i andre aksjer og prøver å bygge opp litt og litt. Beklager hvis jeg har noen gang såret noen.
Ønsker alle masse lykke til med investeringene dere gjør enten her i zena eller andre steder.
Ønsker alle masse lykke til med investeringene dere gjør enten her i zena eller andre steder.
Gullit
03.12.2023 kl 20:59
5063
Det kaller jeg ekte mannfolk!! Se og lær Aqua og kalle!! Trist att dere bruker store deler av helgen her, men dere om det….
Lord Wincheste
04.12.2023 kl 05:24
4919
Jeg har etterhvert innsett at Kalle har sin misjon her. Å hausse opp Zena er ikke formålstjenelig. AC trenger å bli stilt krav til. Lover han gull og grønne skoger må han levere det. Gjør han det ikke bør han stilles til veggen. Han villeder aksjonærer med stilen sin og fagre løfter det er det ingen tvil om. Jeg konfronterer AC direkte og stiller krav. Nå må han levere på det han sier han skal levere på. Usa, the promise land - hva har han levert på der? Det er vi som lønner mannen, da går det ikke an å lage historier, han må gjøre jobben sin
JobPeterson
04.12.2023 kl 10:37
4709
so you basically sold at the bottom? What hasn't AC delivered on exactly? If Tunisia wasn't corrupt we would be making tens of millions profit a year, not the fault of the director. Same goes with Congo and once we win the arbitration case the money paid will be multiples of our current market cap. Last week we signed an MOUs if I were you I would have held for 2024 before considering selling. If Zenith didnt deliver then I wouldn't blame you but I think 2024 is the year where the price will finally multiply back to where we should be.
Hva du mener er sikkert klinkende likegyldig for mange. De fleste ser på aksjekursen og den er -95% siste 5 år og fortsatt i nedgang. Det sier mer en nok om hva AC har fått til.
Allroad18
04.12.2023 kl 10:47
4694
Det er lav kjøpsinteresse og lav salgsinteresse. Kjøperne er naturlig nok svært avventende og avveier om dette papiret er verdt risikoen, mens selgerne(inkludert meg selv), vil selvfølgelig ha mest mulig igjen for alle aksjene som har blitt kjøpt siste 3 årene. Snittkurs 1,- og oppover tipper jeg. Det er noen uker igjen av året, men salgspresset vil øke og kursen vil gå ytterligere ned om AC snart ikke kan vise til resultater- jeg har på ingen måte forhåpninger om at han klarer å levere- synd for han, for oss og selskapets renommè. Omsetningen viser som vanlig at det er flere som vil ut enn inn, og kursen tikker stadig nedover. Etterpåklokskap hjelper ikke, men når en direktør står frem gang etter gang og viser til mulige avtaler( som det ikke har blitt noe av siste årene), da vil man selvfølgelig velge å ta noen lodd, for dette kunne virkelig gått bra, men når AC snubler på målstreken gang etter gang, da er det faktisk lov å ytre misnøye til selskapet og ledelsen. 7% nedgang så langt idag, og vi er nok en gang like uvitende om veien videre, men det er sikkert AC også..
Fluefiskeren
04.12.2023 kl 11:05
4653
Det er forståelig at man avstår fra å selge når man sitter på er betydelig tap. Man håper på en stigning som i hvert fall reduserer tapet.
Men hvis man ikke selger så er det et veddemål på at ingen andre aksjer vil gjøre det bedre i fremtiden enn nettopp denne aksjen man sitter i. Da kunne man ellers selge med tap og bruke pengene på en annen aksje.
Det er også naturlig å snitte ned opptil flere ganger. Jeg har også tenkt slik flere ganger tidligere, men er ikke der lenger. Det er veldig ofte slik at en aksje som faller kraftig fortsetter å falle. Det er gjerne en grunn til dette fallet. Sånn sett får man ved å snitte ned bare et enda større tap. Ofte kan det beste være å bare selge selv om tapet er stort.
Og mener man at ledelsen er totalt talentløse og upålitelige blir det meningsløst å sitte videre.
Men hvis man ikke selger så er det et veddemål på at ingen andre aksjer vil gjøre det bedre i fremtiden enn nettopp denne aksjen man sitter i. Da kunne man ellers selge med tap og bruke pengene på en annen aksje.
Det er også naturlig å snitte ned opptil flere ganger. Jeg har også tenkt slik flere ganger tidligere, men er ikke der lenger. Det er veldig ofte slik at en aksje som faller kraftig fortsetter å falle. Det er gjerne en grunn til dette fallet. Sånn sett får man ved å snitte ned bare et enda større tap. Ofte kan det beste være å bare selge selv om tapet er stort.
Og mener man at ledelsen er totalt talentløse og upålitelige blir det meningsløst å sitte videre.
Redigert 04.12.2023 kl 11:24
Lord Wincheste
04.12.2023 kl 11:14
4709
Om det hjelper vet jeg ikke , jeg har bedt AC om å få på plass en skikkelig entreprenør i selskapet. Jeg har vært kritisk til han i det siste, og da slutter han å svare. Jeg tenker selv at AC har bra erfaring på kontrakter og det juridiske, der må han bare holde på, og jeg har ikke fullstendig mistet troen på han. Det har vært svært uheldige omstendigheter uten tvil. Det som er eitranes irriterende er stilen han leverer meldinger og dette tomsnakket og forhelligelsen av det som potensielt, mulig og med stor fremgang og pasjon og significant progress. Det minner meg om IT boblen på tidlig 2000 tallet da pyramidefolkene hadde sin opp og nedtur.
Jeg tror AC gaper over litt for mye på egenhånd, har litt for lite energi til å bygge opp selskapet og håndtere rettsaker samtidig, og lider under dette samtidig som han skal kompensere for aksjenedturen med svulstige forhåpninger. Klarer han faktisk å lande KAZ, så blir jeg imponert, og får han til noe som helst i USA så blir jeg sikkert optmistisk igjen. Men det sitter langt inne, og i kjent stil så blir det nok musestille før nye MOU er dukker opp
Jeg tror AC gaper over litt for mye på egenhånd, har litt for lite energi til å bygge opp selskapet og håndtere rettsaker samtidig, og lider under dette samtidig som han skal kompensere for aksjenedturen med svulstige forhåpninger. Klarer han faktisk å lande KAZ, så blir jeg imponert, og får han til noe som helst i USA så blir jeg sikkert optmistisk igjen. Men det sitter langt inne, og i kjent stil så blir det nok musestille før nye MOU er dukker opp
Gullit
04.12.2023 kl 12:06
4624
Enig her, Litt for mange tror en MOU er en spikret avtale og litt for mange tror det er gjort over natta å etablere en stabil produksjon. Att vi har hatt problemer med myndighetene er dessverre ikke AC sin feil. Då får vi håpe det kommer 4-500 millioner inn på grunn av dette.. Uansett tror jeg det er meget smart å se mot tryggere land og eventuelt ha ett wild card utenom som kan generere mye penger. Her er vi bare i starten så enten må man ha tålmod, eller så selg da vel…
JobPeterson
04.12.2023 kl 12:17
4658
kjøpe når andre er redde. Nå er tiden inne for å kjøpe så mye du kan. Det vil bli en rebound her kan jeg garantere deg.
Det er absolutt ikke lav salgsinterresse - den er ufattelig stor. Det er lav kjøpsinterresse for høyere kurs som holder salgsinterressen borte.
Hadde vi nå feks vært 20% høyere så hadde det haglet salgsordre.
Hadde vi nå feks vært 20% høyere så hadde det haglet salgsordre.
Allroad18
04.12.2023 kl 13:38
4580
I dag er det all time low tror jeg(0,036 gammel kurs). Men det er likevel ikke et snev av meg som er fristet til å kjøpe- jeg ser ingen grunn til å snitte ned å risikere å tape enda mer penger, jeg er ikke så rik at jeg kan leke med pengene mine...
Lord Wincheste
04.12.2023 kl 14:56
4515
Hvis han faktisk lander 400 boep i Kaz, så er kursen svært lav, men om jeg kjøper mere...mm. Må nok mere til
Gullit
04.12.2023 kl 15:21
4491
I dag er jeg på handletur, virkelig tro på prosjektet KaZ / USA og vi skal nok få en god sum fra Tunisia også…
jantt
04.12.2023 kl 16:13
4429
Tror at vi må ligge nær bunden nu med mindre dårlige nyheder kommer, så øgede min beholdning med 7 %
RKW
04.12.2023 kl 16:33
4394
trenger vi dårlige nyheter for å synke nå? dalende kurs uansett nyheter , bare kraftigere ved nyheter/rns
RKW
04.12.2023 kl 19:06
4298
Da er vi litt lengre i vollgiftsaken
https://icsid.worldbank.org/cases/case-database/case-detail?CaseNo=ARB/23/18
https://icsid.worldbank.org/cases/case-database/case-detail?CaseNo=ARB/23/18
jantt
04.12.2023 kl 19:18
4290
Hvis de får 48 mill $ er det over 5 gange nuværende markedsværdi .
Det tror jeg dog ikke de får, men at der bliver en aftale.
Får de halvdlen er det stadig 2,5 gange over markedsværdi.
US kommer der noget fra, men spørgsmålet er hvor meget.
KAZ er jeg ikke helt sikker på når man tænker hvordan det er gået med andre ting de har prøvet.
Congo tror jeg ikke på at de får noget.
Syd-Sudan tror jeg heller ikkle på.
Nogle penge fra Tunesien og US håber jeg kan bring kursen op omkring 1,5 - 2 kr.
Noget må for pokker lykkes (håber jeg)
Det tror jeg dog ikke de får, men at der bliver en aftale.
Får de halvdlen er det stadig 2,5 gange over markedsværdi.
US kommer der noget fra, men spørgsmålet er hvor meget.
KAZ er jeg ikke helt sikker på når man tænker hvordan det er gået med andre ting de har prøvet.
Congo tror jeg ikke på at de får noget.
Syd-Sudan tror jeg heller ikkle på.
Nogle penge fra Tunesien og US håber jeg kan bring kursen op omkring 1,5 - 2 kr.
Noget må for pokker lykkes (håber jeg)
Lord Wincheste
04.12.2023 kl 19:41
4266
https://www.39essex.com/profile/loretta-malintoppi-rome italiensk dommer. Kanskje hingsten AC kjenner besøkelsestiden sin?
BMU
04.12.2023 kl 22:01
4139
There is no need to apologise, every body is under presser, and under presser it comes inside out and man feels like naked.There is no mask on earth to hide feelings on the inside.
BMU
04.12.2023 kl 22:06
4139
Read my lips : No more bad news . If it was any bad karma to pay in this world it has been paid off. ( At least I haw don that.).
Allroad18
05.12.2023 kl 08:00
3984
He-he..handletur på butikken håper jeg. Det er vel mye billige julekaker å få kjøpt i disse dager. Aksjer i Z kan du handle billigere dag for dag, så jeg håper du har is i magen og venter til det er enda lavere. Du trenger ikke is i magen engang, du kan egentlig bare vente, for underets tid er nok forbi både for AC og selskapet er jeg redd for..
Å se voldssaken har kommet så langt gir meg håp.
Flotte nyheter fra i går.
Ingen informasjon til markedet når den vil starte, men nå er dommer og forsvarere på plass. Så regner med det kan bli i nær fremtid?
Flotte nyheter fra i går.
Ingen informasjon til markedet når den vil starte, men nå er dommer og forsvarere på plass. Så regner med det kan bli i nær fremtid?
JobPeterson
05.12.2023 kl 09:52
3854
Det er på tide å kjøpe nå. Alle de dårlige nyhetene er borte. Fra nå venter jeg bare gode oppdateringer.
Allroad18
05.12.2023 kl 09:55
3840
Noen eller noe hadde lagt ut 1.025000 aksjer for salg til 0,625, nå har det blitt kjøpt 250.000 av de. Volumet på selgersiden er 10 ganger så stort som kjøpersiden, og alt er under 0,40. Just saying.
TheLondonOiler
05.12.2023 kl 10:01
3814
It’s quite evident they trading games are being played in this stock. The Congo and Tunisia pay out in itself is multiples of our current market cap and I am certain AC will win the arbitration case sooner rather than later. In addition we have announced MOU news in South Sudan and Kazakhstan which with USA can bring upwards of several thousand barrels of oil per day with relative ease. We have also forgotten the electricity sales in Italy though admittedly not huge amounts is still profit and money to our market cap. Right low it seems that investors are selling out of anger rather than thinking smart and loading up at the bottom which is right now. I expect 2024 to be where true value will be shown or not, which I believe it will be.
Det var meg som kjøpte de 250 000 aksjene - etter gårsdagens melding ser det ut som voldssaken nærmer seg.
Jeg vil nødig stå utenfor aksjen den dagen saken legges frem!
Jeg vil nødig stå utenfor aksjen den dagen saken legges frem!
Redigert 05.12.2023 kl 10:34
birol
05.12.2023 kl 10:38
3727
Kult! noen andre plukka 800k til. 0,5% av alle aksjer ble kjøpt i et jafs der.
Billyjojimbob
05.12.2023 kl 10:42
3685
Fint det chugges det som kommer uten hverken å kagge eller presse👍
TheLondonOiler
05.12.2023 kl 11:12
3619
Smart buying right now I am certain AC has some aces up his sleeve. On a trading perspective alone I expect a double in the share price.
Håper du kursen stiger på dine innlegg slik at du kan selge deg ut med mindre tap?
TheLondonOiler
05.12.2023 kl 11:45
3559
I will not sell a single stock until I get true value. I am not a trader so do not need to buy and sell and attempt to manipulate the forums. I will be holding for as long as necessary until I get at least 3-4kr . What’s your story here?
Billyjojimbob
05.12.2023 kl 11:48
3546
Slettet brukerskrev Håper du kursen stiger på dine innlegg slik at du kan selge deg ut med mindre tap?
Hva håper du med dine innlegg da🤮
TheLondonOiler
05.12.2023 kl 15:31
3333
by reading his posting history it’s evident he is here to disrupt the forums for a financial return.
futureistoday
05.12.2023 kl 16:49
3243
Det er ikke bare zenith som har problemer i Tunisia. Opplysende artikkel. Personlig så tror jeg Tunisia har tråkket i salaten til de grader og vil måtte betale for seg.
https://www.afrik.com/la-tunisie-la-corruption-et-ses-compagnies-petrolieres
https://www.afrik.com/la-tunisie-la-corruption-et-ses-compagnies-petrolieres
TheLondonOiler
05.12.2023 kl 17:02
3268
Completely agree I think Tunisia will end up paying even more than the damages owed. Those who criticise AC don’t seem to comprehend that we will be getting paid over $50 million. That itself is great business