Panoro - DNBs top pick! P/E 1.8x i 2024!
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
20.05.2024 kl 21:16
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
DNB er ute med ny oljerapport og har Panoro som top pick og ser en P/E på 1.8x for 2024:
Our top pick among small caps remains Panoro Energy, where we believe ~50% YOY production growth in 2024e should mean significant dividend capacity (~40% cash flow to equity yield) in the coming years.
Om ikke folk forstår at dette er billig!
Our top pick among small caps remains Panoro Energy, where we believe ~50% YOY production growth in 2024e should mean significant dividend capacity (~40% cash flow to equity yield) in the coming years.
Om ikke folk forstår at dette er billig!
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 10:40
3848
Kosmos Energy legger frem kvartalstall i dag. De skriver at produksjonen i Ekvatorial - Guinea var 25 400 bopd i kvartalet. Ser at de i forrige kvartal oppga 24 000 bopd. Jeg stusset på at vi hadde et dårlig kvartal i Q2, men vi får altså et bedre ett i Q3.
Hvis vi sammenligner dette med Dussafu så ser vi hvor mye viktigere Dussafu har blitt for oss. Der er det altså en produksjon på omtrent 35 000 bopd og vi har høyere andel der.
Dette skriver de videre om EG:
« The infill drilling campaign is scheduled to commence in the fourth quarter of 2023 following a two well workover program utilizing the drilling rig. The first of three infill wells is expected to be online around the end of the first quarter 2024, with all three wells expected online by the second quarter of 2024.
Akeng Deep, an ILX opportunity targeting an estimated pre-drill gross resource of ~180 million barrels of oil in the deeper Albian trend, is expected to spud next year following the completion of the workover and infill drilling campaign.»
Altså ingenting nytt der. Dette visste vi jo.
Hvis vi sammenligner dette med Dussafu så ser vi hvor mye viktigere Dussafu har blitt for oss. Der er det altså en produksjon på omtrent 35 000 bopd og vi har høyere andel der.
Dette skriver de videre om EG:
« The infill drilling campaign is scheduled to commence in the fourth quarter of 2023 following a two well workover program utilizing the drilling rig. The first of three infill wells is expected to be online around the end of the first quarter 2024, with all three wells expected online by the second quarter of 2024.
Akeng Deep, an ILX opportunity targeting an estimated pre-drill gross resource of ~180 million barrels of oil in the deeper Albian trend, is expected to spud next year following the completion of the workover and infill drilling campaign.»
Altså ingenting nytt der. Dette visste vi jo.
JUICEitUP
06.11.2023 kl 11:32
3728
Det er jo noe fundamentalt feil når et oljefunn premieres med 2,5%. Selv BWE sin oppgang med 5.5% er puslete. Det er jo akkurat dette vi lever av!!
Ny produksjon er glimrende for å demme opp for frykten for høy decline. Sikrer også at Adolo vil produsere på maks for en lengre periode som innebærer en lavere OPEX lengre.
Tydeligvis mye motstand på 32 da folk lemper ut aksjer. Jeg skjønner i alle fall ikke bæra av denne utviklingen.
Ny produksjon er glimrende for å demme opp for frykten for høy decline. Sikrer også at Adolo vil produsere på maks for en lengre periode som innebærer en lavere OPEX lengre.
Tydeligvis mye motstand på 32 da folk lemper ut aksjer. Jeg skjønner i alle fall ikke bæra av denne utviklingen.
Redigert 06.11.2023 kl 11:33
Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 12:02
3643
Burde vært høyere ja. Hadde vel over 5 % oppgang tidligere i dag. Det synes jeg hadde vært helt OK. Vi må huske på at det er lite funn som aldri hadde vært kommersielt hadde det ikke vært en ILX-brønn. Den var vel dessuten størrelsesmessig etter hva den ble estimert til. Likevel en bra melding som hadde fortjent langt mer. Det er jeg helt enig i.
JUICEitUP
06.11.2023 kl 12:57
3554
Må si jeg ser frem til 2H 2024. Da er det meste av Capex på både Dussafu og EG tatt. Da mener jeg at PEN er i en optimal posisjon til å starte massive tilbakekjøp av aksjer med FCF slik Palerider nevner. Tror de trenger all FCF frem til da til utbytte, gjeld og Capex men om 8-9 måneders tid bør vi som aksjonærer presse på for tilbakekjøp.
sologsommer22
06.11.2023 kl 13:03
3534
Det vil være mange som blir skuffet om de ikke starter tilbakekjøp i des-23 med en P/E på 1.8
batterivann
06.11.2023 kl 13:59
3442
Helt logisk at logikken plutselig skulle bli logisk i des 23. Nope, må nok vente lengre enn som så. Er du heldig får du kanskje en melding om potensielt tilbakekjøp i løpet av 2024
sologsommer22
06.11.2023 kl 14:37
3359
Jeg legger til grunn det som ble sagt i intervju i forbindelse med Pareto konferansen.
https://www.finansavisen.no/energi/2023/09/21/8037909/panoro-sikter-pa-mer-utbytte-til-aksjonaerene
https://www.finansavisen.no/energi/2023/09/21/8037909/panoro-sikter-pa-mer-utbytte-til-aksjonaerene
Redigert 06.11.2023 kl 14:39
batterivann
06.11.2023 kl 14:56
3300
Har hørt gjennom dette intervjuet 3 ganger. Jeg hører ingenting om tilbakekjøp. Økt utbytte blir nevnt.
Jeg tar med glede feil.
Vennligst henvis meg til et tidspunkt i intervjuet hvor tilbakekjøp blir nevnt.
Jeg tar med glede feil.
Vennligst henvis meg til et tidspunkt i intervjuet hvor tilbakekjøp blir nevnt.
sologsommer22
06.11.2023 kl 15:03
3288
Du kan jo tolke "mer aksjonærvennlig" som du vil.. De fornyet muligheten for tilbakekjøp på sist GF
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 15:08
3277
Vi må ikke glemme at selskapet svir mer penger nå enn noen gang. Minst 11 brønner i løpet av ett og et halvt år er ikke akkurat gratis. Det har vært betydelig kostnadsøkninger for bransjen, men hvis ikke oljeprisen kollapser vil vi nyte godt av det. Man må så før man kan høste heter det.
sologsommer22
06.11.2023 kl 15:20
3257
Det hører med til historien at de inngjikk disse kontraktene for 18 måneder siden. Ratenivået var nok mye lavere da. Jmf. intervjuet
Redigert 06.11.2023 kl 15:27
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 17:32
3098
Nesten blink for Pareto:
« Funnene har en verdi på henholdsvis 1,3 kroner og 0,7 kroner per aksje for BW og Panoro, ifølge Pareto, som tror det kan ha betydelig innvirkning på selskapenes verdi.»
Oljeprisens utvikling kan vi her se bort fra. Den endte omtrent likt med børslukk på fredag.
Fasit:
PEN opp 0,66 kr.
BWE opp 1,00 kr
https://e24.no/boers-og-finans/i/bg14mA/bw-energy-og-panoro-energy-melder-om-betydelig-oljefunn-i-gabon
« Funnene har en verdi på henholdsvis 1,3 kroner og 0,7 kroner per aksje for BW og Panoro, ifølge Pareto, som tror det kan ha betydelig innvirkning på selskapenes verdi.»
Oljeprisens utvikling kan vi her se bort fra. Den endte omtrent likt med børslukk på fredag.
Fasit:
PEN opp 0,66 kr.
BWE opp 1,00 kr
https://e24.no/boers-og-finans/i/bg14mA/bw-energy-og-panoro-energy-melder-om-betydelig-oljefunn-i-gabon
sologsommer22
06.11.2023 kl 18:27
3038
Det er svakt når en tar i betraktning at øvrige oljeaksjer også steg markant.
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 18:38
3025
Tilbøyelig til å være enig i det. Dette var jo bra for oss. Antakelig 7 produksjonsbrønner istedenfor 6. Hadde regnet med at de ville gå til Hibiscus South etter produksjonsbrønnene, men da kun som en letebrønn. Nå får vi den altså også som produksjonbrønn. Uansett hvordan markedet reagerer kommer dette direkte inn på bunnlinja neste år. Så får vi bare håpe på at «money talks».
Veldig fornøyd med utviklingen i dette området siste tiden.
Veldig fornøyd med utviklingen i dette området siste tiden.
Redigert 06.11.2023 kl 18:57
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 19:03
2971
Ellers var det ingenting om hva som nå står på programmet. Vil man regne med at ny casing på første Ruchebrønn snart er klart? Hvis ikke ville de vel bore andre brønn på Ruche. Meldingen sier intet om det så de har nok neppe bestemt seg ennå.
40something
06.11.2023 kl 19:07
2962
Pen var jo opp i 32,8ish.
De som kjøpte da har betalt overpris?
Aksjemarkedet er jo ikke en fasit hva gjelder verdier. Pen kunne godt ha stått på 33 før dagens trigger kom.
Markedspris er mer hvor gjerne investorer ønsker seg inn i Pen.
Atter en gang så burde jeg slik som mange i dag solgt da pen har repeterende handlemønster.
De som kjøpte da har betalt overpris?
Aksjemarkedet er jo ikke en fasit hva gjelder verdier. Pen kunne godt ha stått på 33 før dagens trigger kom.
Markedspris er mer hvor gjerne investorer ønsker seg inn i Pen.
Atter en gang så burde jeg slik som mange i dag solgt da pen har repeterende handlemønster.
sologsommer22
06.11.2023 kl 19:16
2939
....inntil en stor aktør finner aksjen attraktiv med P/E på 1,8 og stor sannsylighet for høyt utbytte og tilbakekjøp i nær fremtid. Ser ut som en slik aktør lett kan kjøpe 1 mill aksjer under 33
Fluefiskeren
06.11.2023 kl 19:22
2922
PEN falt vel mot slutten fordi Brent falt. Tror ikke det er vanskeligere enn det.
Kalleklovn547
06.11.2023 kl 22:26
2660
Snart tikker det penger inn på konto.. Hva tror folk utbyttet blir for Q3?
40something
07.11.2023 kl 09:24
2433
Skal vi helt ned til 31,2 igjen?
Det er vanskelig å skjønne at tradere kan kontrollere momentum reversibelt.
Det er jo vanlig å ta gevinst ved presentasjoner og lignende hvis det er positivt. Pen har vel en historikk som ikke skaper tillit blandt sine investorer. Aksjemarkedet er jo også usikrere helt siden pandemien.
Alle er selv ansvarlige for sine innvesteringer , men syns at man skremmer nye kjøpere fra aksjen og gjør det ikke enklere å krysse tekniske nivåer når kjøp på høye kurser blir belønnet med mer enn enn krone i nedgang.
Det er vanskelig å skjønne at tradere kan kontrollere momentum reversibelt.
Det er jo vanlig å ta gevinst ved presentasjoner og lignende hvis det er positivt. Pen har vel en historikk som ikke skaper tillit blandt sine investorer. Aksjemarkedet er jo også usikrere helt siden pandemien.
Alle er selv ansvarlige for sine innvesteringer , men syns at man skremmer nye kjøpere fra aksjen og gjør det ikke enklere å krysse tekniske nivåer når kjøp på høye kurser blir belønnet med mer enn enn krone i nedgang.
Paypal
07.11.2023 kl 09:32
2421
Uforutsigbare tilbakekjøp fra selskapet ville øke risikoen for disse stadige tradingene hvor forsøket er åpenbart.
40something
07.11.2023 kl 09:38
2398
Retailers som oss på forumet drøfter tanker om hva som er best for verdiene. Men det er sjelden man leser om hva de store eierne/fondene mener om noe som helst. Sterkeste påvirkningen burde jo de kunne utøve.
Også ved presentasjoner når punktet q&a med Hamilton kommer så kan jeg ikke observere noen som stiller spørsmål fra de større eierne. Hvis det er slik at de har egne kanaler til ledelsen så er ikke det helt ok, da all info ikke kommer på bordet.
Eller.......er det slik at fond ikke er så opptatt av å kunne påvirke sin investering? Tror ikke det heller.
Også ved presentasjoner når punktet q&a med Hamilton kommer så kan jeg ikke observere noen som stiller spørsmål fra de større eierne. Hvis det er slik at de har egne kanaler til ledelsen så er ikke det helt ok, da all info ikke kommer på bordet.
Eller.......er det slik at fond ikke er så opptatt av å kunne påvirke sin investering? Tror ikke det heller.
Fluefiskeren
07.11.2023 kl 09:53
2358
Nå synes jeg du skriver mye rart. Har PEN en historikk som ikke skaper tillit blant investorene sine?
Kan du utdype det? Føler ikke at det gjelder meg selv i hvert fall.
Både AKRBP, VAR, OKEA, BWE og DNO faller 2-3 prosent. Ta en titt på oljeprisen så skjønner du hvorfor. Så kan man si at det er litt rart at oljeprisen fra dag til dag styrer så mye, men sånn er det jo bare.
Brent har falt 3,1 % siden børslukk i går.
Kan du utdype det? Føler ikke at det gjelder meg selv i hvert fall.
Både AKRBP, VAR, OKEA, BWE og DNO faller 2-3 prosent. Ta en titt på oljeprisen så skjønner du hvorfor. Så kan man si at det er litt rart at oljeprisen fra dag til dag styrer så mye, men sånn er det jo bare.
Brent har falt 3,1 % siden børslukk i går.
Redigert 07.11.2023 kl 09:56
40something
07.11.2023 kl 10:09
2304
Den er blitt kalt aksjen fra helvete på XI.
Selskapet er noe annet, men aksjen har mye rart for seg, eller de som styrer handlene mest.
PEN er ned mer enn 5% fra toppen i går. Det syns jeg er magesterkt. Du viste selv at funnet var vert 66-67 øre i følge pareto.
Jeg ser aksjen og selskapet som 2 ulike mekanismer. Som du selv sier så prises aksjen etter brent. Som om Brent skulle være selskapet til aksjen Pen. Følger brent som en bikkje.
Selskapet er noe annet, men aksjen har mye rart for seg, eller de som styrer handlene mest.
PEN er ned mer enn 5% fra toppen i går. Det syns jeg er magesterkt. Du viste selv at funnet var vert 66-67 øre i følge pareto.
Jeg ser aksjen og selskapet som 2 ulike mekanismer. Som du selv sier så prises aksjen etter brent. Som om Brent skulle være selskapet til aksjen Pen. Følger brent som en bikkje.
Ruter8
07.11.2023 kl 10:15
2289
En del nervøsitet og frustrasjon blant noen av bidragsyterne til denne ellers utmerkede tråd. Pust med magen. Snart kommer nytt fra selskapet og i slutten av måneden er det kvartalsrapport. Neste år...hu og hei - det blir en fest!
sologsommer22
07.11.2023 kl 10:23
2268
Jeg satt selv i HUNT før de fattet den grusomme beslutningen å selge alle VLCC'ene like før oppgangen i tank startet. Der satt også SUNDT som en av de største eierne sammen med Fredly. Her sitter vel SUNDT fam. som største eier. Handlingsmønsteret er ikke ulikt. De bruker nok de samme husene til å styre aksjen
Fluefiskeren
07.11.2023 kl 10:33
2246
Jeg puster i hvert fall med magen etter at de fikset ESP-ene på de to Hibiscusbrønnene. Regner med at de vet årsaken og at de kan forhindre at det også skjer på de andre. Vi står faktisk ovenfor et luksusproblem når det gjelder produksjon og kapasitet på Adolo. 17.oktober lå vi allerede med en produksjon opp mot 35 000 bopd i følge Hamilton. Hvis vi regner 5000 bopd for hver av de to brønnene på Ruche pluss den på Ruche South så er vi faktisk på god vei til 50 000 bopd. Nå vil det riktignok være litt decline, men likevel….
Det er opplyst 40 000 bopd som kapasitet, men at den kan økes noe. Dette er de nødt for å ha en mening om og jeg håper på at det blir et tema under BWE sin kvartalspresentasjon den 16. denne måneden.
Det er flere muligheter. Utbygging på Adolo, redusere flow på noen av brønnene samt å la være å bore brønn to på Ruche. Vi får se. Som sagt et luksusproblem.
Det er opplyst 40 000 bopd som kapasitet, men at den kan økes noe. Dette er de nødt for å ha en mening om og jeg håper på at det blir et tema under BWE sin kvartalspresentasjon den 16. denne måneden.
Det er flere muligheter. Utbygging på Adolo, redusere flow på noen av brønnene samt å la være å bore brønn to på Ruche. Vi får se. Som sagt et luksusproblem.
Fluefiskeren
07.11.2023 kl 11:32
2164
Jeg går videre med det operasjonelle.
Dette vil jeg hevde er oppsiktsvekkende. Det gjelder det nært forestående boreprogrammet på vårt asset Ceiba og Okume i EG.
«Play opening exploration probe on radar as rig arrives in West Africa
Semisub will target 180 million barrel prospect in Equatorial Guinea after completing development drilling
A semi-submersible rig has arrived in Equatorial Guinea to begin a vital drilling campaign that aims to drive a 40% increase in oil production at Trident Energy’s Ceiba and Oveng-Okume fields.
After completing this infill drilling and workover operations, the semisub Island Innovator will spud a critical exploration probe on a 180 million barrel prospect that could open up a new geological play housing 1 billion barrels of potential resources.
Privately-owned Trident’s legacy producing oilfields lie in Block G off the mainland enclave of Rio Muni and currently produce about 24,500 barrels per day of oil from subsea wells tied back to two mini tension-leg platforms at Okume Oveng and a floating production, storage and offloading vessel at Ceiba.
Andy Inglis, chief executive at Kosmos Energy, a major partner in the assets, said yesterday that the Island Innovator will workover two wells at Ceiba before drilling a trio of infill wells, the first of which is due online by the end of March, with all three wells expected on stream by the second quarter of 2024.
The operator expects the work-over and infill drilling campaign to boost production by around 10,000 bpd of oil, or about 40%.»
Øke produksjonen med 40 %. Kan det virkelig være riktig? Det betyr 1425 bopd for vår del. Da når vi 15 000 bopd neste år.
https://www.upstreamonline.com/field-development/play-opening-exploration-probe-on-radar-as-rig-arrives-in-west-africa/2-1-1550111
EDIT. Ser at man må abonnere nå for å lese hele artikkelen. Det var ikke det da jeg la den ut.
Dette vil jeg hevde er oppsiktsvekkende. Det gjelder det nært forestående boreprogrammet på vårt asset Ceiba og Okume i EG.
«Play opening exploration probe on radar as rig arrives in West Africa
Semisub will target 180 million barrel prospect in Equatorial Guinea after completing development drilling
A semi-submersible rig has arrived in Equatorial Guinea to begin a vital drilling campaign that aims to drive a 40% increase in oil production at Trident Energy’s Ceiba and Oveng-Okume fields.
After completing this infill drilling and workover operations, the semisub Island Innovator will spud a critical exploration probe on a 180 million barrel prospect that could open up a new geological play housing 1 billion barrels of potential resources.
Privately-owned Trident’s legacy producing oilfields lie in Block G off the mainland enclave of Rio Muni and currently produce about 24,500 barrels per day of oil from subsea wells tied back to two mini tension-leg platforms at Okume Oveng and a floating production, storage and offloading vessel at Ceiba.
Andy Inglis, chief executive at Kosmos Energy, a major partner in the assets, said yesterday that the Island Innovator will workover two wells at Ceiba before drilling a trio of infill wells, the first of which is due online by the end of March, with all three wells expected on stream by the second quarter of 2024.
The operator expects the work-over and infill drilling campaign to boost production by around 10,000 bpd of oil, or about 40%.»
Øke produksjonen med 40 %. Kan det virkelig være riktig? Det betyr 1425 bopd for vår del. Da når vi 15 000 bopd neste år.
https://www.upstreamonline.com/field-development/play-opening-exploration-probe-on-radar-as-rig-arrives-in-west-africa/2-1-1550111
EDIT. Ser at man må abonnere nå for å lese hele artikkelen. Det var ikke det da jeg la den ut.
Redigert 07.11.2023 kl 13:12
Ruter8
07.11.2023 kl 11:43
2145
Med forbehold om at journalisten refererer riktig så sier han på godt norsk: Operatøren forventer at vedlikeholds- og infill-borekampanjen vil øke produksjonen med rundt 10 000 fat olje per dag, eller omtrent 40%. Bare å glede seg.
Ro
07.11.2023 kl 12:00
2096
Latterlig kursutvikling idag gitt lifting og produksjon.
Ifølge Sb1 analysen så blir 2024 Panoros beste år
Økende produksjon og utbytte
Ifølge Sb1 analysen så blir 2024 Panoros beste år
Økende produksjon og utbytte
Redigert 07.11.2023 kl 12:02
Fluefiskeren
07.11.2023 kl 12:02
2096
Riggen ligger fortsatt utenfor Luba. Det er vel på åttende dagen. Er nok ikke så lenge til den setter kursen mot feltene for å starte Work-over.
Fluefiskeren
07.11.2023 kl 12:53
2018
Regner med en Trading Statement and Operations Update når som helst nå.
Tm3P
07.11.2023 kl 14:40
1898
Ser det ikke har kommet noen melding om salget av olje som de sa skulle skje i starten av oktober, men de kommer kanskje ikke med børsmelding etter hver enkel lifting?
40something
07.11.2023 kl 15:59
1793
Sist brent var på 82,8 var pen på 31,5. 21 aug.
Nå er har vi lifting bak oss + nye funn.
Aksjen lever et eget liv. Den er så og si kapret av større aktører som gjør og behandler den som de vil uavhengig av selskapsresultetene. Nå er i tillegg prognosene for inflasjonen annerledes enn august. Kina importerer mer, eksporterer mindre.
LA oss være enig i at solfylt vær hele året uten regnværsdager er en utopi. Må vi hele tiden grave i unnskyldninger om produksjonsforstyrrelser og forsinkelser, når det hele tiden er pengesterke aktører som finter ut mange på børsen. Bare at noen få velger å gevinst sikre hele tiden så burde vi ikke få flere dager med nedgang som hele tiden setter oss lengre tilbake til tross for at pen får mer penger i kassa.
Ja, jeg vil også at tilbakekjøp starter opp. Makta om verdiene i selskapet skal ikke legges i hendene på andre finansielle aktører. Kjøp opp disse aksjene som tilsynelatende brukes for å låne ut eller selge kursen ned.
Kan man få tilbake A-aksjer som har mer bestendig verdi utenfor børs.
Nå er har vi lifting bak oss + nye funn.
Aksjen lever et eget liv. Den er så og si kapret av større aktører som gjør og behandler den som de vil uavhengig av selskapsresultetene. Nå er i tillegg prognosene for inflasjonen annerledes enn august. Kina importerer mer, eksporterer mindre.
LA oss være enig i at solfylt vær hele året uten regnværsdager er en utopi. Må vi hele tiden grave i unnskyldninger om produksjonsforstyrrelser og forsinkelser, når det hele tiden er pengesterke aktører som finter ut mange på børsen. Bare at noen få velger å gevinst sikre hele tiden så burde vi ikke få flere dager med nedgang som hele tiden setter oss lengre tilbake til tross for at pen får mer penger i kassa.
Ja, jeg vil også at tilbakekjøp starter opp. Makta om verdiene i selskapet skal ikke legges i hendene på andre finansielle aktører. Kjøp opp disse aksjene som tilsynelatende brukes for å låne ut eller selge kursen ned.
Kan man få tilbake A-aksjer som har mer bestendig verdi utenfor børs.
sologsommer22
07.11.2023 kl 16:05
1805
Enig, i tillegg har vel kronen svekket seg med noen prosenter siden august. ... faktisk 10,3% siste 3 mnd!!
Det hadde vært supert å fått fjernet noen mill aksjer ved tilbakekjøp på disse latterlige kursnivåene.
Det hadde vært supert å fått fjernet noen mill aksjer ved tilbakekjøp på disse latterlige kursnivåene.
Redigert 07.11.2023 kl 16:09
JUICEitUP
07.11.2023 kl 16:17
1774
Her er det full panikk. Tvangssalg øksa svinges heftig nå. Her er det mange som brenner fingrene ved at bankene lemper ut belånte portiser på best for å bli kvitt beholdningen. Store poster som går. Er det tid for fullt blodbad i gatene igjen?
40something
07.11.2023 kl 16:29
1745
Bare som info på hvordan spillet er i PEN og på børs.
Jeg la inn kjøp på 3000 aksjer på 30,1
Auksjonen ble på ca 3 milj nok.
Hvir mange aksjer fikk jeg siden det endte på 30,1?
1 eeeen aksje fikk jeg.
Hvordan skal man kunne operere på børs når maskinene luker ut andre kjøpere enn sine egne konti?
Dette er ikke første gangen man få kun 1 aksje, og hva er vitsen, kun for å irritere?
Jeg la inn kjøp på 3000 aksjer på 30,1
Auksjonen ble på ca 3 milj nok.
Hvir mange aksjer fikk jeg siden det endte på 30,1?
1 eeeen aksje fikk jeg.
Hvordan skal man kunne operere på børs når maskinene luker ut andre kjøpere enn sine egne konti?
Dette er ikke første gangen man få kun 1 aksje, og hva er vitsen, kun for å irritere?
Fluefiskeren
07.11.2023 kl 16:29
1751
Men samtidig er det litt typisk også. Jeg har flere ganger hevdet at PEN har en tendens til å føre an både ved fall og økning i kurs på dager hvor Brent gjør store hopp opp eller ned.
En slik dag har vi i dag. Alt innen olje faller stygt, men det er vel bare OKEA som med 7,0 % ned faller mer enn PEN. Men de tre store merker det de også. Alle tre ned mellom 4,5 og 5 %.
En slik dag har vi i dag. Alt innen olje faller stygt, men det er vel bare OKEA som med 7,0 % ned faller mer enn PEN. Men de tre store merker det de også. Alle tre ned mellom 4,5 og 5 %.
Redigert 07.11.2023 kl 16:31