AGAS: Rater, analyser og ytringer.
ABG Sundal Collier oppgraderer Avance Gas og BW LPG til kjøp fra hold, og oppjusterer kursmålene, skriver TDN Direkt.
Kursmålet til Avance Gas høynes fra 114 til 146 kroner pr. aksje, mens kursmålet til BW LPG jekkes opp fra 140 til 158 kroner.
4 des: oppdatert NAV på henholdsvis 216 og 221.
Kursmålet til Avance Gas høynes fra 114 til 146 kroner pr. aksje, mens kursmålet til BW LPG jekkes opp fra 140 til 158 kroner.
4 des: oppdatert NAV på henholdsvis 216 og 221.
Redigert 06.12.2023 kl 17:00
Du må logge inn for å svare
Superoptimist
07.08.2024 kl 07:22
1911
Se Finansavisa idag. Spillebula OSE!!!!!
144 prosent avkastning i år:
Tjener fett
på shorting
Superoptimist
09.08.2024 kl 11:21
1475
Ingen Poten igår! men se her:
9. AVANCE GAS/BW LPG: Ratene i VLGC-markedet har falt kraftig de seneste månedene. – Ja, markedet har vært litt kjetting i sommer, sier Avance Gas-sjef Øystein Kalleklev. I går ble det rapportert om rater fra Midtøsten til Japan helt nede i 18.599 dollar dagen.
9. AVANCE GAS/BW LPG: Ratene i VLGC-markedet har falt kraftig de seneste månedene. – Ja, markedet har vært litt kjetting i sommer, sier Avance Gas-sjef Øystein Kalleklev. I går ble det rapportert om rater fra Midtøsten til Japan helt nede i 18.599 dollar dagen.
Cruelly
12.08.2024 kl 22:04
803
Brutal og grusom utvikling, dessverre.
Vi er vel akkurat der at selskapet nå frakter med tap?
Gikk styggfort ned :-(
Vi er vel akkurat der at selskapet nå frakter med tap?
Gikk styggfort ned :-(
Cruelly
I går kl 12:57
501
Fraktrater under break even, så klart, = frakte med tap.
Avance Gas er et frakteselskap, det SELGER ikke LPG.
Avance Gas er et frakteselskap, det SELGER ikke LPG.
Redigert i går kl 13:00
Du må logge inn for å svare
Rui
I dag kl 11:39
56
Er det noen som kan forklare hvorfor kursen holder seg så høyt. 27 november i 2023 var ratene 135 000, og kursen på sitt høyeste ca.177,-NOK. I dag er kursen nesten like høy med rater på 22 000. Sist gang ratene var på 22 000 eller lavere var i første halvdel av februar i år, da med kurs på rundt 120,-NOK. Er det forventninger til en sterk høst og vintersesong, økte skipsverdier, høyt kommende utbytte i Q3, lite nybygg eller andre grunner?