ABT + COSMED + SKINTEAM +... = ABTEC og videre forventninger
Starter en ny tråd for å ta opp hva vi forventer av det nye ABTEC, fremtidige oppkjøp kandidater og potensiel bidrag fra eksisterende avtaler.
Selskapet rapporterer at "Gjennom første halvår av 2023 har ABT blitt kontaktet og vært i flere prosesser med selskaper som ønsker å være en del av ABTs konsolideringsprosess. Interessen for å være med på, og som en del av en konsolideringsprosess, virker å være attraktiv. Det er mange selskaper som er unoterte og som ser det som en gunstig mulighet å bli konsolidert inn i ABT og derigjennom motta ABTs noterte aksjer som oppgjør. Vi tror det er sannsynlig at ABT vil foreta ytterligere oppkjøp i tiden som kommer."
I tilleg til det som skjer på det Nordisk markedet, Restorsea kan også spille en viktig rolle med distribusjon av produkter basert på Aquabeautine XL i Sør-Korea, USA, Brazil og UK (4 gigantisk forbruk lander).
Her under det som ble rapportet i H1 2023 rapporten.
"Restorsea, eid av PE investorer siden 2012, har bygget hele sitt selskap og forretningsidé basert på Aquabeautine XL og investert mer enn +$50 millioner i IP og FoU. Gjennom 2021 og inn i 2022 har Restorsea utvidet sin distribusjon betydelig. Restorsea distribuerer produkter, egne og utlisensierte og alle basert på ABTs klekkevæske Ingredient Aquabeautine XL, i Sør-Korea, USA, Brasil og i ca. 130 legekontorer i USA (egne Restorseaprodukter) samt distribusjon gjennom Nasdaq noterte Hydrafacial i USA og Storbritannia (Restorsea-utviklede produkter for Hydrafacial Perk) og i USA gjennom Nasdaq noterte LifeMD (privat label). Ledelsen i ABT ser derfor positivt på Restorseas utvidede distribusjon og er av den oppfatning at Restorsea vil lykkes med sin strategi for kommersialisering av ABTs proprietære teknologi."
Selskapet rapporterer at "Gjennom første halvår av 2023 har ABT blitt kontaktet og vært i flere prosesser med selskaper som ønsker å være en del av ABTs konsolideringsprosess. Interessen for å være med på, og som en del av en konsolideringsprosess, virker å være attraktiv. Det er mange selskaper som er unoterte og som ser det som en gunstig mulighet å bli konsolidert inn i ABT og derigjennom motta ABTs noterte aksjer som oppgjør. Vi tror det er sannsynlig at ABT vil foreta ytterligere oppkjøp i tiden som kommer."
I tilleg til det som skjer på det Nordisk markedet, Restorsea kan også spille en viktig rolle med distribusjon av produkter basert på Aquabeautine XL i Sør-Korea, USA, Brazil og UK (4 gigantisk forbruk lander).
Her under det som ble rapportet i H1 2023 rapporten.
"Restorsea, eid av PE investorer siden 2012, har bygget hele sitt selskap og forretningsidé basert på Aquabeautine XL og investert mer enn +$50 millioner i IP og FoU. Gjennom 2021 og inn i 2022 har Restorsea utvidet sin distribusjon betydelig. Restorsea distribuerer produkter, egne og utlisensierte og alle basert på ABTs klekkevæske Ingredient Aquabeautine XL, i Sør-Korea, USA, Brasil og i ca. 130 legekontorer i USA (egne Restorseaprodukter) samt distribusjon gjennom Nasdaq noterte Hydrafacial i USA og Storbritannia (Restorsea-utviklede produkter for Hydrafacial Perk) og i USA gjennom Nasdaq noterte LifeMD (privat label). Ledelsen i ABT ser derfor positivt på Restorseas utvidede distribusjon og er av den oppfatning at Restorsea vil lykkes med sin strategi for kommersialisering av ABTs proprietære teknologi."
bjay
06.09.2023 kl 16:45
2369
Det virker som det alltid har vært litt farlig å ha for store forventninger til ABT. Jeg har gjort noen gode kjøpt og salg i ABT, men også en del dårlige. Jeg valgte å slå meg til ro med at dette skulle gå veien i 2022. Det straffet seg kursmessig, men etter overtegning i EMI på 3NOK, så ser det lysere ut :)
Når det gjelder selskapet, har jeg egentlig hatt troen på at de skal få til noe. Frem til nylig har det vel egentlig ikke vært så mye de kan vise til og kursen har vært skuffende. Når de først endret strategi var jeg litt skeptisk. Det at ABT uten penger skulle kjøpe seg til et stort selskap via emi og vanne ut oss aksjonærer hørtes ikke ut som en god plan. I etterkant synes planen langt bedre, når man ser hva de har fått til. Cosmed og SkinT må sies å være gode kjøp. Mye tyder nok på at det har vært tøffe tider for mange aktører i bransjen, ikke bare ABT. Det er nok ikke bare prat når de sier at det er flere som er int i ABT aksjer for å komme seg inn under ABT sin fane på børs. Det er ikke like enkelt å lage børseventyr som det var for noe år siden, og pengen sitter ikke like løst. Basert på det, må man si at ABT sin endring i strategi var bra timet. Vi vil nok se flere "gode" selskap bli kjøpt opp. Vi får bare håpe de ikke blir stormanns gale og gaper over for mye. Første skritt må nå være og sørge for at de tjener penger, og ikke leve av aksjonærene sine i fremtiden. Jeg regner med flere av de har ett ønske om avkastning slik som oss. Det er noe med den berømte snøball effekten, og det vil være typisk om det plutselig blir bra fortjeneste på salg til Restorsea, samtidig som man starter å tjene penger på resten av driften. Jeg håper de er selektive med selskapene de tar inn, for det har de all mulighet til nå. De har alt gjort 2 gode kjøp, og trenger ikke stresse med å kjøpe flere. Det er et godt utg.pkt i forhandlinger. Jeg håper også de venter med kjøp til kursen er på mer akseptable nivå, da det meste av oppgjør er i ABT aksjer. Jeg er som sagt positiv på lengre sikt, og det vil overaske meg mye om de fleste som er inne nå ikke sitter bra i pluss i 2025.
Når det gjelder selskapet, har jeg egentlig hatt troen på at de skal få til noe. Frem til nylig har det vel egentlig ikke vært så mye de kan vise til og kursen har vært skuffende. Når de først endret strategi var jeg litt skeptisk. Det at ABT uten penger skulle kjøpe seg til et stort selskap via emi og vanne ut oss aksjonærer hørtes ikke ut som en god plan. I etterkant synes planen langt bedre, når man ser hva de har fått til. Cosmed og SkinT må sies å være gode kjøp. Mye tyder nok på at det har vært tøffe tider for mange aktører i bransjen, ikke bare ABT. Det er nok ikke bare prat når de sier at det er flere som er int i ABT aksjer for å komme seg inn under ABT sin fane på børs. Det er ikke like enkelt å lage børseventyr som det var for noe år siden, og pengen sitter ikke like løst. Basert på det, må man si at ABT sin endring i strategi var bra timet. Vi vil nok se flere "gode" selskap bli kjøpt opp. Vi får bare håpe de ikke blir stormanns gale og gaper over for mye. Første skritt må nå være og sørge for at de tjener penger, og ikke leve av aksjonærene sine i fremtiden. Jeg regner med flere av de har ett ønske om avkastning slik som oss. Det er noe med den berømte snøball effekten, og det vil være typisk om det plutselig blir bra fortjeneste på salg til Restorsea, samtidig som man starter å tjene penger på resten av driften. Jeg håper de er selektive med selskapene de tar inn, for det har de all mulighet til nå. De har alt gjort 2 gode kjøp, og trenger ikke stresse med å kjøpe flere. Det er et godt utg.pkt i forhandlinger. Jeg håper også de venter med kjøp til kursen er på mer akseptable nivå, da det meste av oppgjør er i ABT aksjer. Jeg er som sagt positiv på lengre sikt, og det vil overaske meg mye om de fleste som er inne nå ikke sitter bra i pluss i 2025.
uritse
07.09.2023 kl 10:36
2299
Denne artikkelen her er en veldig bra eksempel som viser hvordan mann med en god M&A strategi kan flere dobble MCap på et selskap. Jeg mener ABTEC er på riktig spor her.
https://www.breakit.se/artikel/31997/bianca-ingrosso-saljer-aktier-i-caia-som-nu-ar-ett-miljardbolag
https://www.breakit.se/artikel/31997/bianca-ingrosso-saljer-aktier-i-caia-som-nu-ar-ett-miljardbolag
bjay
07.09.2023 kl 16:28
2266
Er det noen som har noen tanker på hva selskapet bør prises til med 100mill i oms og 0 gjeld? Det vil jo også bety en del hvor mye de sitter igjen med.
IncognitoPamda
07.09.2023 kl 16:35
2260
Jeg antar det vil komme mye an på utgiftene, tall jeg ikke sitter på.
uritse
12.09.2023 kl 11:39
2145
European patent for the ingredient Chaga
Aqua Bio Technology ASA (ABT) has been granted a European patent for use of Chaga in cosmetic formulations until 2037. This latest patent secures the rights in both US and Europe. See stock exchange message for the US patent:
https://newsweb.oslobors.no/message/584269
The Chaga mushroom grows on birch trees throughout the northern hemisphere. The extract from Chagas mushroom has shown good results on wrinkles and general skin improvement. The extract from Chagas mushroom can be beneficial for anyone suffering from skin conditions such as acne, allergic reactions, rashes, dermatitis, psoriasis, rosacea and eczema. The European and US patent secures ABT's use of this ingredient in existing and future cosmetic products and prohibits other players to use this ingredient without a specific license from ABT.
Aqua Bio Technology ASA (ABT) has been granted a European patent for use of Chaga in cosmetic formulations until 2037. This latest patent secures the rights in both US and Europe. See stock exchange message for the US patent:
https://newsweb.oslobors.no/message/584269
The Chaga mushroom grows on birch trees throughout the northern hemisphere. The extract from Chagas mushroom has shown good results on wrinkles and general skin improvement. The extract from Chagas mushroom can be beneficial for anyone suffering from skin conditions such as acne, allergic reactions, rashes, dermatitis, psoriasis, rosacea and eczema. The European and US patent secures ABT's use of this ingredient in existing and future cosmetic products and prohibits other players to use this ingredient without a specific license from ABT.
Redigert 12.09.2023 kl 11:42
Du må logge inn for å svare
bjay
12.09.2023 kl 12:10
2128
Her er jeg på blank is. Noen som har noe kunnskap rundt dette, og hva det evt vil bety for ABT? Er det noen store aktører som bruker Chaga i dag ?
Høres jo int ut i forhold til hvor de kan bruke det, men det finnes vel også en del andre ekstrakter som har samme virkning? Er som sagt på tynn is når det kommer til dette, men hadde vært int om noen kunne litt mer om tema :)
Høres jo int ut i forhold til hvor de kan bruke det, men det finnes vel også en del andre ekstrakter som har samme virkning? Er som sagt på tynn is når det kommer til dette, men hadde vært int om noen kunne litt mer om tema :)
bjay
12.09.2023 kl 12:17
2119
Står en del på nett som virker veldig positivt om Chaga, men usikker på hva det vil bety for ABT i kroner og øre.
Helt tilbake til 1500-tallet finnes det opptegnelser som viser at chaga har vært anvendt i folkemedisinen. I Russland og andre østeuropeiske land har soppen tradisjonelt vært brukt som middel mot kreft, dårlig fordøyelse, magesmerter, lever- og hjertesykdommer, innvollsorm, sår og tuberkulose, og som et innvendig og utvendig rensemiddel. I 1958 fant man gjennom vitenskapelige studier i Finland og Russland at chaga hadde en epokegjørende effekt ved brystkreft, leverkreft, livmorkreft og magekreft, i tillegg til å motvirke høyt blodtrykk og diabetes. Urtelegen David Winston hevder at chaga er den kraftigst virkende antikreft-soppen som finnes. Chaga har ellers immunstyrkende, betennelseshemmende og virushemmende effekt mot influensavirus og HIV, og skal være den kraftigste antioksidanten som er funnet i naturen.
Helt tilbake til 1500-tallet finnes det opptegnelser som viser at chaga har vært anvendt i folkemedisinen. I Russland og andre østeuropeiske land har soppen tradisjonelt vært brukt som middel mot kreft, dårlig fordøyelse, magesmerter, lever- og hjertesykdommer, innvollsorm, sår og tuberkulose, og som et innvendig og utvendig rensemiddel. I 1958 fant man gjennom vitenskapelige studier i Finland og Russland at chaga hadde en epokegjørende effekt ved brystkreft, leverkreft, livmorkreft og magekreft, i tillegg til å motvirke høyt blodtrykk og diabetes. Urtelegen David Winston hevder at chaga er den kraftigst virkende antikreft-soppen som finnes. Chaga har ellers immunstyrkende, betennelseshemmende og virushemmende effekt mot influensavirus og HIV, og skal være den kraftigste antioksidanten som er funnet i naturen.
bjay
12.09.2023 kl 12:21
2109
Kanskje dette er større enn jeg tror. Hadde vært fint om ledelsen kunne uttale seg litt mer om hva dette faktisk betyr for ABT. Patent er en ting, men hva betyr det i praksis i forhold til andre aktører. Hva kan det medføre av inntekter fremover for de som kjøper lisens av ABT. Det er en ting at ABT kan bruke det i alle sine produkter, men hvem er potensielle kunder av lisens og ikke minst hva kan de få inn av cash på dette de neste årene. Ble mange spm her :)
IncognitoPamda
12.09.2023 kl 12:46
2090
Tror ikke det er spørsmål. Slikt som dette tar tid, og de har nok holdt på med dette med en stund. Det er nok altså bakt inn i analysen for 2024 hvor de melder over 100m i omsetning. Dette endrer neppe på det, det betyr kun at de tilsynelatende holder stø kurs.
bjay
12.09.2023 kl 13:08
2074
Det tviler jeg veldig sterkt på. De kan ikke bake inn lisens salg basert på patent i noe budsjett før de har fått patentet. Videre er det nå slik at de som ønsker å bruke ekstraktet i USA og EU, må forholde seg til ABT og betale en avtalt pris for det. Dette er nok neppe noe de har forhandlet om med potensielle aktører før det er 100%. Videre er det opp til de som i dag bruker/selger ekstraktet og de vil fortsette med det, eller benytte seg av andre ekstrakter det ikke er tatt patent på. 100m oms er basert på salget til Cosmed,ABT og Skinteam.
bjay
12.09.2023 kl 13:14
2067
Jeg håper som sagt ledelsen utdyper litt rundt hva dette betyr rent økonomisk for ABT de neste årene.
IncognitoPamda
12.09.2023 kl 14:10
2032
Nei, de har nok ikke forhandlet om det med andre aktører før det er i boks, men det betyr ikke at de har antatt det kommer til å skje og at spådommen på 100m har tatt suksessen av dette i betraktning.
IncognitoPamda
14.09.2023 kl 11:49
1926
Jeg får følelsen av at noen virkelig ønsker å holde denne aksjen nede. Den synker alltid etter nyheter
uritse
14.09.2023 kl 11:59
1913
Jeg er bare glad at det har bitt bedre likviditet rundt denne aksjen. Interessen til ABTEC er på vei opp og ledelsen har begynt å levere på strategien. Ser frem til neste rapportering fordi tallene skal overbevise enda flere som sitter og venter på gjerde.
IncognitoPamda
14.09.2023 kl 15:35
1885
Den karret seg opp til pluss i dag, men jeg skjønner ikk hvorfor det var gode nyheter at aksjene var blitt registrerte? Hvorfor skulle det slå ut så positivt?
uritse
15.09.2023 kl 10:58
1811
Det var vel ikke særlig noe reaksjon (enten positivt eller negativt) pga at aksjene ble registrerte.
murpy
25.10.2023 kl 10:38
1449
Da var det avklart,
AQUA BIO TECHNOLOGY ASA - AMICABLE SETTLEMENT REGARDING CLAIM FOR COMPENSATION AGAINST THE COMPANY
24.10.2023 20:46 • Oslo Børs •
Kopier link
24.10.2023 20:46:15 CEST | Aqua Bio Technology ASA | Additional regulated
information required to be disclosed under the laws of a member state
Reference is made to the stock exchange announcement from Aqua Bio Technology
ASA ("ABTEC" or the "Company") on 5 April 2023 -
https://newsweb.oslobors.no/message/587246, concerning compensation claims from
an employee undergoing termination.
The Company has today amicably settled the dispute. The settlement did not
require the Company or the principial shareholders to make any payments related
to the claim for compensation which was estimated to approximately NOK 12
million related to transfer of shares in ABTEC.
For further information, please contact Håvard Lindstrøm, CEO, telephone +47 941
32 288.
AQUA BIO TECHNOLOGY ASA - AMICABLE SETTLEMENT REGARDING CLAIM FOR COMPENSATION AGAINST THE COMPANY
24.10.2023 20:46 • Oslo Børs •
Kopier link
24.10.2023 20:46:15 CEST | Aqua Bio Technology ASA | Additional regulated
information required to be disclosed under the laws of a member state
Reference is made to the stock exchange announcement from Aqua Bio Technology
ASA ("ABTEC" or the "Company") on 5 April 2023 -
https://newsweb.oslobors.no/message/587246, concerning compensation claims from
an employee undergoing termination.
The Company has today amicably settled the dispute. The settlement did not
require the Company or the principial shareholders to make any payments related
to the claim for compensation which was estimated to approximately NOK 12
million related to transfer of shares in ABTEC.
For further information, please contact Håvard Lindstrøm, CEO, telephone +47 941
32 288.
uritse
25.10.2023 kl 11:05
1406
Det å få den avklart og løst er en god nyhet selvom ledelsen har vært rimelig sikker fra starten at dette var ikke noe a bekymre seg.
IncognitoPamda
25.10.2023 kl 12:10
1369
Sant, det flytter ikke nålen, men det viser til at ledelsen vet hva de holder på med og snakker sant til oss. Lovende for fremtiden og alt det andre ledelsen sier, som høres meget lyst ut.
uritse
27.10.2023 kl 12:58
1256
Skinteam Norge AS ("Skinteam"), has signed an agreement with Hare Norway AS which gives Skinteam exclusive rights to market and distribute products and
services through Hare Norway's app.
Hare Norway AS is a company within the delivery service industry. The company has an innovative delivery app that empowers customers to easily order and
receive a wide range of items, redefining convenience. They offer an extensive selection of products, including food and beverages, footwear, clothing, wellness products, and much more. Their vision is to challenge industry giants like Foodora and Wolt, and they have had strong growth since their inception. In Bergen, they currently have partnerships with over 50 companies, with a pipeline of new partnerships. In Oslo, where they are gradually expanding after their successful launch in Bergen, they already have 33 partnerships, and this number is set to grow. See https://hareapp.no/
https://newsweb.oslobors.no/message/602383
services through Hare Norway's app.
Hare Norway AS is a company within the delivery service industry. The company has an innovative delivery app that empowers customers to easily order and
receive a wide range of items, redefining convenience. They offer an extensive selection of products, including food and beverages, footwear, clothing, wellness products, and much more. Their vision is to challenge industry giants like Foodora and Wolt, and they have had strong growth since their inception. In Bergen, they currently have partnerships with over 50 companies, with a pipeline of new partnerships. In Oslo, where they are gradually expanding after their successful launch in Bergen, they already have 33 partnerships, and this number is set to grow. See https://hareapp.no/
https://newsweb.oslobors.no/message/602383
IncognitoPamda
29.10.2023 kl 21:52
1170
Noen med noe forståelse om hvor mye/lite dette innvirker på selskapet?
uritse
30.10.2023 kl 13:05
1085
Skinteam signerer enda en til avtale...
Hva slags effekt disse avtalene har for ABTEC får vi ikke vite før vi får neste halvårs rapport men husk at før disse nye avtaler ble signert ABTEC har meldt følgene:
ABT expects that the acquisition of SKinteam will impact the forward-looking statements for 2023 as follows:
* Skinteam's revenues as of 30 June was above 25 MNOK and following the acquisition it is expected that ABT, Cosmed Beauty and Skinteam will have
more than 100 MNOK in revenue on 12 months rolling basis from August 2023.
* During the same period it is expected that both ABT, Cosmed Beauty and Skinteam will reach a positive EBITDA.
Mon tro hvis ikke vi skal få en revideret guiding snart...
Following Aqua Bio Technology ASA's ("ABT") acquisition of Skinteam Norge AS ("Skinteam"), Skinteam has signed the first spa & skincare salon in Bergen.
Vannkanten Spa and Bodycare opened its doors in 2001, and is the place for thosewho want quality in combination with a bit of luxury and well-being. Vannkanten
Spa & Bodycare offers everything in skin and body care, and can offer both facials, pedicures, massages and spa treatments. Following this signing Skinteam
currently has 17 skincare and hairdressing salons.
"The spa, which is a high-end spa located in the Vestkanten shopping center in west Bergen, means that we are now represented in all of Bergen's districts. So
far, almost all the salons that have been presented with our concept have signed an agreement with us, so it is clear that independent salons, spas and hairdressing salons find it interesting to become part of a larger unit and where we gather under the same umbrella. This makes us stronger together in an increasingly challenging competitive everyday life that requires more and more to succeed as a small skincare salon, says Per Egil Borge, co-founder of Skinteam"
Hva slags effekt disse avtalene har for ABTEC får vi ikke vite før vi får neste halvårs rapport men husk at før disse nye avtaler ble signert ABTEC har meldt følgene:
ABT expects that the acquisition of SKinteam will impact the forward-looking statements for 2023 as follows:
* Skinteam's revenues as of 30 June was above 25 MNOK and following the acquisition it is expected that ABT, Cosmed Beauty and Skinteam will have
more than 100 MNOK in revenue on 12 months rolling basis from August 2023.
* During the same period it is expected that both ABT, Cosmed Beauty and Skinteam will reach a positive EBITDA.
Mon tro hvis ikke vi skal få en revideret guiding snart...
Following Aqua Bio Technology ASA's ("ABT") acquisition of Skinteam Norge AS ("Skinteam"), Skinteam has signed the first spa & skincare salon in Bergen.
Vannkanten Spa and Bodycare opened its doors in 2001, and is the place for thosewho want quality in combination with a bit of luxury and well-being. Vannkanten
Spa & Bodycare offers everything in skin and body care, and can offer both facials, pedicures, massages and spa treatments. Following this signing Skinteam
currently has 17 skincare and hairdressing salons.
"The spa, which is a high-end spa located in the Vestkanten shopping center in west Bergen, means that we are now represented in all of Bergen's districts. So
far, almost all the salons that have been presented with our concept have signed an agreement with us, so it is clear that independent salons, spas and hairdressing salons find it interesting to become part of a larger unit and where we gather under the same umbrella. This makes us stronger together in an increasingly challenging competitive everyday life that requires more and more to succeed as a small skincare salon, says Per Egil Borge, co-founder of Skinteam"
murpy
20.11.2023 kl 13:13
931
Aqua Bio Technology ASA enters into an distribution agreement with Cover Brands AS
20.11.2023 13:05:01 CET | Aqua Bio Technology ASA | Non-regulatory press
releases
Aqua Bio Technology ASA (ABT) has entered into an distribution agreement with
Cover Brands AS (Cover Brands) for Seidr and Seidr clinique and development of
private label products for the Nordic market.
Cover Brands, based in Oslo and Kristiansand, was established in 2006 and is a
privately owned distribution and brand management company in the beauty
industry. Cover Brands was ahead of its time and won several awards for its
innovativeness and business idea. Cover Brands received the Gazelle Award in
2013 and 2014, "Folkets Nettfavoritt 2017" (SMB), as well as various prestigious
awards from magazines and cosmetics experts. Today, they work closely with
several of the Norway's biggest influencers to keep customers and visitors up to
date on what the biggest profiles are doing, and that the profiles come with
tips and new exciting products that they have helped produce. In addition Cover
Brands is the general partner of the festival Palmesus.
Read more about Cover Brands:
Cover Brands: https://www.coverbrands.no/
Pusterom Hudpleie: https://pusteromhudpleie.no/
Palmesus: https://www.palmesus.com/
20.11.2023 13:05:01 CET | Aqua Bio Technology ASA | Non-regulatory press
releases
Aqua Bio Technology ASA (ABT) has entered into an distribution agreement with
Cover Brands AS (Cover Brands) for Seidr and Seidr clinique and development of
private label products for the Nordic market.
Cover Brands, based in Oslo and Kristiansand, was established in 2006 and is a
privately owned distribution and brand management company in the beauty
industry. Cover Brands was ahead of its time and won several awards for its
innovativeness and business idea. Cover Brands received the Gazelle Award in
2013 and 2014, "Folkets Nettfavoritt 2017" (SMB), as well as various prestigious
awards from magazines and cosmetics experts. Today, they work closely with
several of the Norway's biggest influencers to keep customers and visitors up to
date on what the biggest profiles are doing, and that the profiles come with
tips and new exciting products that they have helped produce. In addition Cover
Brands is the general partner of the festival Palmesus.
Read more about Cover Brands:
Cover Brands: https://www.coverbrands.no/
Pusterom Hudpleie: https://pusteromhudpleie.no/
Palmesus: https://www.palmesus.com/
JahMason
11.12.2023 kl 17:18
742
Angående Restorsea skrev de dette i halvårsrapporten:
«Restorsea distribuerer produkter, egne og utlisensierte og alle basert på ABTs klekkevæske Ingredient Aquabeautine XL, i Sør-Korea, USA, Brasil og i ca. 130 legekontorer i USA (egne Restorsea- produkter) samt distribusjon gjennom Nasdaq noterte Hydrafacial i USA og Storbritannia (Restorsea-utviklede produkter for Hydrafacial Perk) og i USA gjennom Nasdaq noterte LifeMD (privat label). Ledelsen i ABT ser derfor positivt på Restorseas utvidede distribusjon og er av den oppfatning at Restorsea vil lykkes med sin strategi for kommersialisering av ABTs proprietære teknologi.»
Hva er verdien ved at Restorsea lykkes med sin strategi for kommersialisering?
«Restorsea distribuerer produkter, egne og utlisensierte og alle basert på ABTs klekkevæske Ingredient Aquabeautine XL, i Sør-Korea, USA, Brasil og i ca. 130 legekontorer i USA (egne Restorsea- produkter) samt distribusjon gjennom Nasdaq noterte Hydrafacial i USA og Storbritannia (Restorsea-utviklede produkter for Hydrafacial Perk) og i USA gjennom Nasdaq noterte LifeMD (privat label). Ledelsen i ABT ser derfor positivt på Restorseas utvidede distribusjon og er av den oppfatning at Restorsea vil lykkes med sin strategi for kommersialisering av ABTs proprietære teknologi.»
Hva er verdien ved at Restorsea lykkes med sin strategi for kommersialisering?