Life is life vol2, klar for masseproduksjon!!
🥳
https://storage.mfn.se/7b4843b4-47ca-4981-80d6-922fc64d92ec/231101-xplico-valuation-report-lifecare.pdf
https://newsweb.oslobors.no/message/614917
https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/03/8114239/oslo-bors-apner-i-gront-helseaksje-skyter-opp-etter-gjennombrudd
" – Vi kan starte masseproduksjon i morgen."
https://storage.mfn.se/7b4843b4-47ca-4981-80d6-922fc64d92ec/231101-xplico-valuation-report-lifecare.pdf
https://newsweb.oslobors.no/message/614917
https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/03/8114239/oslo-bors-apner-i-gront-helseaksje-skyter-opp-etter-gjennombrudd
" – Vi kan starte masseproduksjon i morgen."
Redigert 03.04.2024 kl 09:57
Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
16.02.2024 kl 11:03
4931
Støtter den
Det er nok noe med den generelle hyperaktiviteten rundt Biotek som gjør seg gjeldende hos de som baisser Life nå...
Som du sier; her står vi på randen av noe virkelig stort
Det er nok noe med den generelle hyperaktiviteten rundt Biotek som gjør seg gjeldende hos de som baisser Life nå...
Som du sier; her står vi på randen av noe virkelig stort
Krølltanga
16.02.2024 kl 10:39
4912
Jeg er en av mange som har vært med i LC i mange år. Det har vært utallige innlegg på dette foraet som fremsnakker LC, og antyder at vi står foran noe stort. Det har vært en rekke usaklige hausse-innlegg også av kortsiktige tradere, det vil det nok fortsette med, dessverre, dette er bare ødeleggende. Gjennom årenes løp har jeg nok kjent på usikkerhet og frustrasjon. Men nå må jeg si - med hånden på hjertet - at jeg er veldig trygg på at dette vil gå veien. Ja, jeg tror at vi er på randen av noe stort, for å bruke JH sine ord. Som andre innlegg også har påpekt; det er på dette stadiet av en biotek-aksje, at man virkelig kan legge gullegget som aksjonær.
Redigert 16.02.2024 kl 10:41
Thesistulling
16.02.2024 kl 10:37
4909
Blir fort litt overivrig når handelsmønsteret endrer seg.
🙄
Hadde vært godt fornøyd med en tiøring daglig.
🙄
Hadde vært godt fornøyd med en tiøring daglig.
Ærligtalt
16.02.2024 kl 10:30
4923
Thesistulling skrev Og vi ser selgersiden skrumper inn...... Nå kan det smelle, sjekk tilbud.
Det smeller nok ikke riktig ennå, men en rolig ferd mot femkroningen bør vi jo se, selv uten nyheter
Thesistulling
16.02.2024 kl 10:12
4930
Og vi ser selgersiden skrumper inn......
Nå kan det smelle, sjekk tilbud.
Nå kan det smelle, sjekk tilbud.
Redigert 16.02.2024 kl 10:12
Krølltanga
16.02.2024 kl 10:08
4948
...Vi ser at vi nå virkelig er på randen av automatisert pilotproduksjon og en ny æra for sensorteknologien vår, sier administrerende direktør Joacim Holter...
Krølltanga
16.02.2024 kl 10:07
4953
Google-translate av meldingen 14.februar.
Bergen, Norge, 14. februar 2024: Lifecare AS (LIFE), et medisinsk sensorselskap i klinisk stadium som utvikler neste generasjon Continuous Glucose Monitor (CGM), har fullført det første og viktige trinnet med programvareimplementering og koding for den kommende automatiserte pilotproduksjonen . I tillegg til dette har Lifecare mottatt bekreftelse på levering av nødvendig utstyr.
Det vises til Lifecares liste over triggerhendelser, som presentert i halvårsrapporten 20. august 2023 og senere investorkommunikasjon. Lanseringen av en automatisert produksjonslinje innen utgangen av andre kvartal 2024 er satt som en stor milepæl.
Programvaren fra Zeiss som Lifecare kjøpte i oktober 2023 er avgjørende for å automatisere produksjonen med skanningselektronmikroskopene (SEM) bestilt fra Carl Zeiss IQS Deutschland GmbH (Zeiss). Teamet hos Lifecare NanoBioSensors i Reutlingen Tyskland er ansvarlig for den spesifikke programvaretilpasningen. Når den er ferdigstilt og implementert, vil den tilpassede programvaren håndtere den automatiserte pilotproduksjonen av Lifecares nanotrykksensorer på sensorimplantatene.
Vi er glade for å kunne fullføre det første viktige trinnet i vårt programvaretilpasningsprogram. Teamet vårt har alltid vært optimistisk på at dette er det riktige verktøyet for å produsere våre nanosensor-elementer. Derfor er det nå tilfredsstillende å se at vi får de nødvendige bekreftelsene på at programmeringen fungerer som planlagt i denne første fasen av implementeringen, sier administrerende direktør Joacim Holter i Lifecare.
Tilpasningen og kodingen av programvaren fra Zeiss er bare en av flere ting som kan bekreftes i disse dager. Lifecare har nå også fått bekreftet at leveransen av nøkkelutstyr til den kommende automatiserte pilotproduksjonen går i henhold til planen:
I november 2023 la Lifecare inn kjøpsordren for en SEM fra den tyske leverandøren Carl Zeiss AG. SEM er en nøkkelkomponent for å produsere Lifecares unike sensor for kontinuerlig glukoseovervåking med osmotisk trykk som sensorprinsipp. Zeiss XB350 elektronmikroskopet er svært avansert og presist og spesielt egnet for Lifecares automatiserte produksjonsapplikasjon. I desember 2023 la Lifecare den endelige innkjøpsordren for ytterligere automatiserte produksjonskomponenter; en BioScaffolder ("BS 3.3) og en tilpasset Nano-Plotter ("NP 2.1") fra den tyske leverandøren GeSiM mbH. Dette utstyret vil være essensielle verktøy for den automatiserte prosessen med å fylle Lifecares proprietære og patenterte glukosereaktive kjemiske løsning i nanostørrelse i kamrene til sensorene, og bruker også de nanoporøse membranene for å forsegle kamrene etter fylling.
Det er flere viktige brikker som nå har falt på plass. Lifecare-organisasjonen har nylig gjort vellykkede ansettelser av nøkkelpersonell som finansdirektør og produksjonssjef. Organisasjonen er nå styrket med ytterligere nøkkelkompetanse ettersom mer hjørnesteinsutstyr leveres som planlagt. Dette er betryggende. Vi ser at vi nå virkelig er på randen av automatisert pilotproduksjon og en ny æra for sensorteknologien vår, sier administrerende direktør Joacim Holter.
Bergen, Norge, 14. februar 2024: Lifecare AS (LIFE), et medisinsk sensorselskap i klinisk stadium som utvikler neste generasjon Continuous Glucose Monitor (CGM), har fullført det første og viktige trinnet med programvareimplementering og koding for den kommende automatiserte pilotproduksjonen . I tillegg til dette har Lifecare mottatt bekreftelse på levering av nødvendig utstyr.
Det vises til Lifecares liste over triggerhendelser, som presentert i halvårsrapporten 20. august 2023 og senere investorkommunikasjon. Lanseringen av en automatisert produksjonslinje innen utgangen av andre kvartal 2024 er satt som en stor milepæl.
Programvaren fra Zeiss som Lifecare kjøpte i oktober 2023 er avgjørende for å automatisere produksjonen med skanningselektronmikroskopene (SEM) bestilt fra Carl Zeiss IQS Deutschland GmbH (Zeiss). Teamet hos Lifecare NanoBioSensors i Reutlingen Tyskland er ansvarlig for den spesifikke programvaretilpasningen. Når den er ferdigstilt og implementert, vil den tilpassede programvaren håndtere den automatiserte pilotproduksjonen av Lifecares nanotrykksensorer på sensorimplantatene.
Vi er glade for å kunne fullføre det første viktige trinnet i vårt programvaretilpasningsprogram. Teamet vårt har alltid vært optimistisk på at dette er det riktige verktøyet for å produsere våre nanosensor-elementer. Derfor er det nå tilfredsstillende å se at vi får de nødvendige bekreftelsene på at programmeringen fungerer som planlagt i denne første fasen av implementeringen, sier administrerende direktør Joacim Holter i Lifecare.
Tilpasningen og kodingen av programvaren fra Zeiss er bare en av flere ting som kan bekreftes i disse dager. Lifecare har nå også fått bekreftet at leveransen av nøkkelutstyr til den kommende automatiserte pilotproduksjonen går i henhold til planen:
I november 2023 la Lifecare inn kjøpsordren for en SEM fra den tyske leverandøren Carl Zeiss AG. SEM er en nøkkelkomponent for å produsere Lifecares unike sensor for kontinuerlig glukoseovervåking med osmotisk trykk som sensorprinsipp. Zeiss XB350 elektronmikroskopet er svært avansert og presist og spesielt egnet for Lifecares automatiserte produksjonsapplikasjon. I desember 2023 la Lifecare den endelige innkjøpsordren for ytterligere automatiserte produksjonskomponenter; en BioScaffolder ("BS 3.3) og en tilpasset Nano-Plotter ("NP 2.1") fra den tyske leverandøren GeSiM mbH. Dette utstyret vil være essensielle verktøy for den automatiserte prosessen med å fylle Lifecares proprietære og patenterte glukosereaktive kjemiske løsning i nanostørrelse i kamrene til sensorene, og bruker også de nanoporøse membranene for å forsegle kamrene etter fylling.
Det er flere viktige brikker som nå har falt på plass. Lifecare-organisasjonen har nylig gjort vellykkede ansettelser av nøkkelpersonell som finansdirektør og produksjonssjef. Organisasjonen er nå styrket med ytterligere nøkkelkompetanse ettersom mer hjørnesteinsutstyr leveres som planlagt. Dette er betryggende. Vi ser at vi nå virkelig er på randen av automatisert pilotproduksjon og en ny æra for sensorteknologien vår, sier administrerende direktør Joacim Holter.
Thesistulling
15.02.2024 kl 13:32
5167
Ja, noe slikt.
Ser det er EN som solgte seg ned over tid litt for tidlig i Ensu nå.
Tok tap og gikk glipp av dagens.
Men, hvem har ikke gjort det?
Ser det er EN som solgte seg ned over tid litt for tidlig i Ensu nå.
Tok tap og gikk glipp av dagens.
Men, hvem har ikke gjort det?
Føre var
15.02.2024 kl 13:08
5178
Hva tror dere skjer i Life når de melder produksjon, ala Ensu tenker jeg:)
Føre var
15.02.2024 kl 10:10
5286
Den er god:)
Mener jeg har lest om det en gang, men har ikke funnet det igjen. takker for svar.
Mener jeg har lest om det en gang, men har ikke funnet det igjen. takker for svar.
Føre var
15.02.2024 kl 10:09
5179
Den er god:)
Seland82
15.02.2024 kl 10:07
5184
Det er klart, tenkte ikke for hånd ;-) Men tror de har et system hvor de lager en og en "manuelt". Mener å huske de kjøpte selskapet som hadde teknologien til å produsere sensorene i samme tidsrom som de tok kontroll på produksjonen av kjemisammensetningen de bruker i sensorene. Tror de har kontroll på produksjon av alle komponentene de trenger ( siden 2022 el 2023), men at det er en tidkrevende prosess pr i dag grunnet den manuelle arbeidsmetoden. Mulig jeg husker totalt feil, da får du ha meg unnskyldt. Skal evt være børsmeldt alt sammen...
Føre var
15.02.2024 kl 09:55
5198
Nei den er vel 3d printet. Manuelt ville vel ikke ha vært så lett!
https://lifecare.no/the-technology/sencell/
"Sencell incorporates a 3D printed nano-sensor and is implanted under a person’s skin."
https://lifecare.no/the-technology/sencell/
"Sencell incorporates a 3D printed nano-sensor and is implanted under a person’s skin."
Føre var
15.02.2024 kl 08:26
5080
Mornings
Er det noen som vet hvem som har produsert alle sensorene de har brukt i alle forsøkene frem til nå?
Er det noen som vet hvem som har produsert alle sensorene de har brukt i alle forsøkene frem til nå?
Kaloix
14.02.2024 kl 23:30
5072
Kaaresve, så må jeg si en ting til. Mulig dette er uklart. Biotek er høyrisiko og jeg mener HØYRISIKO. Du finner knapt høyere risiko enn dette på børs, man har gruve og flyselskap selvsagt, men biotek er helt i spissen av hva angår risiko. Det er svært få som lykkes, altså, SVÆRT FÅ som kommer gjennom nåløyet.
Du har fått servert Lifecare og så langt de er komt. De er på oppløpssiden. Tror du de som satt i selskap som SenseBiopharma, Bionor, Clavis Pharma (som ble hauset som faen av DNB Markets) etc ville byttet plass med situasjonen Lifecare er i? De selskap jeg nevner hadde mye høyere børs verdi enn Lifecare, de er ikke mer. Knapt 1 av 10 lykkes. Jeg har forøvrig sittet siden begynnelsen av 2020, hvor var du i Lifecare når vi var på kr 1,50 i 2022? Du hadde nok ikke hørt om selskapet engang, eventuelt kun negativt piss etter covid testene. Det har vært en berg og dalbane uten like i dette selskapet, nå er vi her og i en situasjon som er himmelen for meg i forhold til hva vi har vært gjennom. Du har mye å lære når det gjelder biotek, du vet trolig ingen ting. Så spar oss for oppgulpet ditt, som YNWA skriver, jeg tipper du knapt eier aksjer i dette selskapet....
...og forøvrig, slike besserrwissere som deg avslo selskapet i 2021 og 2022, 'det var ikke liv laga for dette søppel og jukseselskapet i øyne som dine'. Når den ene positive meldingen etter den andre tikket inn. Da hører man ingenting fra søpla, søpla driver frem når de kan kritisere. Å kritisere er en dels folk eneste egenskap. For alle andres skyld, søpla kommer aldri til å skape noe som helst. De ligger på bunnen og konsentrerer seg om søppel, når selskap lykkes, da flytter søpla seg over på andre selskap de kan hevde sin rett. Dette er zombier, folk ingen bør høre på, folk uten mål og mening...takk for meg og FO til slike folk.
Du har fått servert Lifecare og så langt de er komt. De er på oppløpssiden. Tror du de som satt i selskap som SenseBiopharma, Bionor, Clavis Pharma (som ble hauset som faen av DNB Markets) etc ville byttet plass med situasjonen Lifecare er i? De selskap jeg nevner hadde mye høyere børs verdi enn Lifecare, de er ikke mer. Knapt 1 av 10 lykkes. Jeg har forøvrig sittet siden begynnelsen av 2020, hvor var du i Lifecare når vi var på kr 1,50 i 2022? Du hadde nok ikke hørt om selskapet engang, eventuelt kun negativt piss etter covid testene. Det har vært en berg og dalbane uten like i dette selskapet, nå er vi her og i en situasjon som er himmelen for meg i forhold til hva vi har vært gjennom. Du har mye å lære når det gjelder biotek, du vet trolig ingen ting. Så spar oss for oppgulpet ditt, som YNWA skriver, jeg tipper du knapt eier aksjer i dette selskapet....
...og forøvrig, slike besserrwissere som deg avslo selskapet i 2021 og 2022, 'det var ikke liv laga for dette søppel og jukseselskapet i øyne som dine'. Når den ene positive meldingen etter den andre tikket inn. Da hører man ingenting fra søpla, søpla driver frem når de kan kritisere. Å kritisere er en dels folk eneste egenskap. For alle andres skyld, søpla kommer aldri til å skape noe som helst. De ligger på bunnen og konsentrerer seg om søppel, når selskap lykkes, da flytter søpla seg over på andre selskap de kan hevde sin rett. Dette er zombier, folk ingen bør høre på, folk uten mål og mening...takk for meg og FO til slike folk.
Redigert 15.02.2024 kl 02:55
Kaloix
14.02.2024 kl 22:33
4796
Helt enig, for alle som tror på Lifecare. Hold fokus på målet og det som skjer fremover. Støy vil alltid komme på forum som dette, det er alltid de som skal være 'motstemmer og en balanse' mot de som er positive. Jeg hører gjerne på konstruktive tilbakemeldinger, men våset fra denne skribenten er bare trøttende støy.
Krølltanga
14.02.2024 kl 22:22
4800
Et annet sitat som passer enda bedre, Kåre:
"Det er bedre å være dum i stillhet enn å åpne munnen og fjerne enhver tvil"
"Det er bedre å være dum i stillhet enn å åpne munnen og fjerne enhver tvil"
Redigert 14.02.2024 kl 22:23
Kaloix
14.02.2024 kl 21:51
4825
Det der kan du ta med deg til AP/SP velgere og regjeringen. Hører ikke hjemme i denne tråden.
Det Life har levert de siste 15 mnd er realitet, man må nesten klype seg i armen over hvor langt de er komt. Sanofi er enig, hva du mener? Tror ikke mange bryr seg, jeg gjør ivertfall ikke det. Ethvert biotek selskap på børs hadde gått til himmels med tilsvarende meldinger. Det er fortiden med de idiotiske testene som trolig gjør at Life ikke gjør det ennå.
Det høres ut som du burde investert i alt annet enn biotek, tålmodighet er en forutsetning. Maset om emisjon, er du overrasket over emisjoner i biotek? For de fleste andre er det velkjent at biotek selskaper i utviklings fase ikke tjener mye penger og henter inn penger i denne prosessen. Du kan jo sammenligne verdien på andre biotek selskap på børs med Lifecare. Selskapet er svært lavt priset. Siste emisjon er ikke lenge siden, det ble kjørt på en meget akseptabel pris. Andre selskap måtte gruse kursen fullstendig for å få med investorer. Hva forteller det deg? Du behøver ikke svare, siden du ikke har troen på dette selskapet er det uforståelig for meg at du følger med som du gjør. Å bruke tiden sin på selskap man ikke tror på? Hvem gjør det? Du tydeligvis.
Det Life har levert de siste 15 mnd er realitet, man må nesten klype seg i armen over hvor langt de er komt. Sanofi er enig, hva du mener? Tror ikke mange bryr seg, jeg gjør ivertfall ikke det. Ethvert biotek selskap på børs hadde gått til himmels med tilsvarende meldinger. Det er fortiden med de idiotiske testene som trolig gjør at Life ikke gjør det ennå.
Det høres ut som du burde investert i alt annet enn biotek, tålmodighet er en forutsetning. Maset om emisjon, er du overrasket over emisjoner i biotek? For de fleste andre er det velkjent at biotek selskaper i utviklings fase ikke tjener mye penger og henter inn penger i denne prosessen. Du kan jo sammenligne verdien på andre biotek selskap på børs med Lifecare. Selskapet er svært lavt priset. Siste emisjon er ikke lenge siden, det ble kjørt på en meget akseptabel pris. Andre selskap måtte gruse kursen fullstendig for å få med investorer. Hva forteller det deg? Du behøver ikke svare, siden du ikke har troen på dette selskapet er det uforståelig for meg at du følger med som du gjør. Å bruke tiden sin på selskap man ikke tror på? Hvem gjør det? Du tydeligvis.
Thesistulling
14.02.2024 kl 21:37
4825
Har lagt merke til det selv når jeg har lekt med dem.
Fint man er langt over gjennomsnittet da.
😉
På seg selv kjenner man andre?
Fint man er langt over gjennomsnittet da.
😉
På seg selv kjenner man andre?
Redigert 14.02.2024 kl 21:37
Kaaresve
14.02.2024 kl 21:21
4862
"Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar De selve lykken fra ham med det samme"
Mulla3 skrev Hva er det du prøver å fortelle.
Børsmeldingen som kom idag kan sammenlignes med å gi bort en vissen blomsterbukett på Valentines dagen.
Og gudskjelov
Markedet var til de grader enig og sendte aksjekursen ned
Og gudskjelov
Markedet var til de grader enig og sendte aksjekursen ned
Mulla3
14.02.2024 kl 16:38
5056
Slettet brukerskrev Egentlig helst bare, at vi slet ikke snakkes👋👋
Hva er det du prøver å fortelle.
Egentlig helst bare, at vi slet ikke snakkes👋👋
Thesistulling
14.02.2024 kl 14:48
5168
Ærligtalt skrev Dere får fylle på etter neste milepælsutbetaling 🤣
VI har en løpende vurdering.
Greit med litt på lur.
😉
Greit med litt på lur.
😉
Ærligtalt
14.02.2024 kl 14:39
5183
Thesistulling skrev Fylle på eller vente, det er det store spørsmålet.......
Dere får fylle på etter neste milepælsutbetaling 🤣
Thesistulling
14.02.2024 kl 14:13
5201
Føre var skrev Ser ut som det som selges blir tatt godt hånd om:)
Fylle på eller vente, det er det store spørsmålet.......
Kaaresve
14.02.2024 kl 14:11
5199
Tar ikke i denne før vi får mer åpenhet om testresultater og økonomi.
Vi snakkes rundt emi på 2,50.
Vi snakkes rundt emi på 2,50.
Thesistulling
14.02.2024 kl 11:42
5134
De fleste har ikke hørt om Lifecare en gang.....
Det går på skinner, og heter tog.......snart går det.
😁
Det går på skinner, og heter tog.......snart går det.
😁
Thesistulling
14.02.2024 kl 11:21
2777
Kaaresve skrev Utbetalinger ingen vet hva er !
Hvem er Inge.N?
Ikke de store nyheder i dagens PM, men dejligt at få bekræftet, at alt går, som det skal👍
Udløste ikke den store købsinteresse…
Udløste ikke den store købsinteresse…
Redigert 14.02.2024 kl 11:07
Føre var
14.02.2024 kl 10:50
2815
Joda, penger heter det!
Finn deg en aksje du liker du, det er vel best for alle, morsommere for deg også kanskje.
Finn deg en aksje du liker du, det er vel best for alle, morsommere for deg også kanskje.
Redigert 14.02.2024 kl 10:52
Krølltanga
14.02.2024 kl 10:06
2671
Kåre du Kåre. Nei, LC holder ikke munn. De kommer med resultatene fra Ås når de er ferdige. Å antyde at LC er et "lottoprosjekt" faller på sin egen urimelighet. Kåre: du har mistet troverdighet i mine øyne. Anbefaler deg å kvalitetssikre det du legger ut, i større grad. Det er lov å skrive dumme innlegg. Men man må ikke nødvendigvis poste dem på foraer.
Redigert 14.02.2024 kl 10:07
Ærligtalt
14.02.2024 kl 10:00
2680
DE INNFRIR PÅ MILEPÆLSKRITERIER SOM LIGGER TIL GRUNN FOR UTBETALINGER
Kaaresve
14.02.2024 kl 09:54
2658
Ja, de ansetter,monterer og skrur. Skulle bare mangle. Men det vi alle lurer på er hvordan testresultatene og økonomien utvikler seg. Der holder de munn. Jeg tviler mer og mer på dette "lotto" prosjektet som denne tvilsomme Teigland ( google selv) gang på gang har forsøkt å presse opp med fantasifulle analyser.