12Fire
16.12.2023 kl 08:48 3301

https://lifecare.no/news/acquisition-of-laboratory-from-customer-to-full-control/

....Andreas Pfützner solgte eget livsverk tilbake i august 2021 for MEUR 1,175, hvorav kontantelementet var på EUR 100 000. Resten, EUR 300 000 konverter til aksjer på det tidspunktet og ytterligere / inntil EUR 775 000 i miks av aksjer og penger frem mot 2026. Han satser på Lifecare økonomisk, har fått oppgjør for sin tekniske kompetanse i aksjer i en avregningsmodell i 2021. Kontantelementet ligger på 10% og avregninger på 90% av dette lå frem i tid.

...skulle man ikke lykkes er verdien 0.

Når noen aksjer byttes til penger, ligger det store verdier at selskapet lykkes frem i tid. Skulle man mangle tro på fremtiden, ville jeg fryktet et større salg her. Her faller jeg mer ned på at bindingen vedvarende er sterkt og at det er hva som forankres i meldingen.



...



Redigert 16.12.2023 kl 10:37 Du må logge inn for å svare
rischioso
16.12.2023 kl 05:02 3277

Hvis noe ligner uglefar, snakker som uglefar og skriver som uglefar så er det nok også uglefar - i ny fjærdrakt ...;)
Karsten07
16.12.2023 kl 01:39 3315

Nei, ikke sett uglefar her.. Men han har vært på BergenBio hvor han nå har sletter brukeren.. Ikke sett deg før her heller,.. Syns det var pussig at du dukket opp her samtidig med at Uglefar slettet brukeren sin. Dere fremstår like i kommunikasjonsform..
Slettet bruker
15.12.2023 kl 22:38 3429

Måske. Lad os se, hvor dyrt dette smårusk bliver i næste uge.
Ærligtalt
15.12.2023 kl 21:46 3478

Smårusk i denne sammenheng

Har lest begge meldinger nøye og fordøyet dem: Bull
Bulleys
15.12.2023 kl 21:46 3439

Ikke glem at vår nye ansatt prof kjøper.

En aksjeopsjon er en rett (og ingen plikt) til å kjøpe et bestemt antall aksjer i selskapet i fremtiden til en forhåndsbestemt pris.

Mulig dette noe av pengene kan gå til🤷‍♂️
Slettet bruker
15.12.2023 kl 21:44 3381

Jeg tror såmænd, at alle tager det ganske roligt. Jeg lader mig ikke stresse af det. Men et insider-salg er aldrig positivt, uanset hvordan vi vender og drejer det.
Slettet bruker
15.12.2023 kl 21:42 3387

For at kompensere for, at han har solgt bøttevis af aktier…
Goliaten15
15.12.2023 kl 21:41 3363

O Lifecare AS (Euronext: LIFE)
2u Redigert

Lifecare operate in three countries with strong Advent traditions, and we wish to ensure that our staff have a nice advent calendar 🎄One could imagine advent calendar with different sensor to our staff, unfortunately that idea is a bit premature.

However, as we plan to launch our first product next summer, we rely on a focused product development throughout our organization.

I am confident that the hardworking Lifecare staff in Norway, Germany and UK will ensure a successful product development by end of Q2 2023. To help focus in the stressful Advent season we have made advent calendars for our staff ensuring a daily treat and a reminder of our focused goal 🤶
Bulleys
15.12.2023 kl 21:32 3372

Gøy å se noen sier att meldingene er negative

Lifecare får en så respektert professor med over 30 års erfaring innen medisin og produkter. Som lifecare skal få om bord som fast ansatt og som vil bygge lifecare enda mer en joachim hadde klart. Jeg sier ikke mer.

Att han har solgt noen 100 tusen askjer contra det han har gjenstående som skal stå stille å ikke røres på 12 mnd hadde lifecare gått dritt hadde det gått veldig mye mer aksjer. Att det åsså kommer frem i meldingen Att det er salg pgr av økonomiske årsaker er ikke noe negativt med uansett åssen man vrir og vrenger. Det samme gjelder oss aksjonærer åsså. Trenger vi 100k til renovering åsså videre så er det ikke bare å ringe en venn alle selger aksjer til forskjellige behov i ny og ned. Hvem vet hva disse pengene går til kan være hva som helst Så ta det knakende med ro er uansett i 2024 festen vil begynne å er vel åsså en av grunnene for att ansettelsen trer i kraft 1 januar 2024 dette vil bli jævlig vakkert vi har sanofi å vi får åsså nå denne meldingen noe som var en av planene til lifecare å få i boks. Vreng å styr så mye dere vil men dette er bull og det bygges fortsatt stein for stein😉
Slettet bruker
15.12.2023 kl 21:22 3381

Tja… hvis en insider synes, at 3,476 NOK er en fin pris at sælge for, så plejer der som regel også at være andre, der synes det 😕
Tobias
15.12.2023 kl 21:02 3424

hehe...
det vil ta tid ,mener du 1.kv 2024 er langt frem i tid.
Slettet bruker
15.12.2023 kl 20:53 3417

Præcis mine tanker. Ingen kurstriggers i nærmeste fremtid. Ærgerlig timing op til jul, men ændrer ikke på et lovende 2024. Omvendt er lock-up af resterende aktier jo et positivt signal?
rischioso
15.12.2023 kl 20:50 3435

Jeg har aksjer, har hatt det en stund og har en god del, MEN at en insider selger i disse tider er ikke godt nytt uansett hvordan vi vrir og vrenger på det. Da står vi i alle fall ikke foran en nærstående milepæl for ellers hadde han ordnet dette på annen måte - såpass ærlige bør vi kunne være. Jeg har uansett ikke hatt forventninger om det store rykket den nærmeste tiden for fasen de nå er inne i vil ta noe tid og innsidesalg bare bekrefter akkurat det - men det kommer.
Ærligtalt
15.12.2023 kl 20:39 3450

Ser han har låst en anselig mengde aksjer i lang tid... så ja, høyst sannsynligvis følger nå en bratt opptur
Slettet bruker
15.12.2023 kl 20:38 3421

Jeg ser ikke noget mærkeligt, at han sælger aktier. Men jeg forestiller mig heller ikke, at kursen skal gå op på et insidersalg.

Hvis han trænger penge, så må han vel tænke, at der ikke kommer væsentlige kurs-triggers på kort sigt?

Tænker, at det tager luften af ballonen på den korte bane - eller misser jeg noget?
Redigert 15.12.2023 kl 20:50 Du må logge inn for å svare
Kaloix
15.12.2023 kl 20:38 3421

Jeg kjenner ikke til noen 'uglefar', kan ikke huske å ha sett det navnet på Lifecare trådene heller. Det er sikkert skribenter som bytter nick, jeg gjør ikke det.
YNWA250505
15.12.2023 kl 20:34 3428

Har lest begge. Han må altså selge seg ned da han trenger penger. En ærlig sak det. Han har samarbeidet med Lifecare i maaaange år og nå ansettes han. Supert at han knyttes enda tettere til selskapet. Men om kursen går til kr 10 pga dette tviler jeg på. Men at vi skal til kr 10 i løpet av Q1 2024 føler jeg meg trygg på.
Thesistulling
15.12.2023 kl 20:25 3454

Les begge meldingene.

The transaction is related to financial needs due to a restructuring of IV and its subsidiaries, including transforming Prof. Pfützner's relationship to Lifecare from a consultancy agreement to traditional employment with effect from January 1st, 2024.

Ooops, sorry Bulleys, så ikke i farten at du saxet det samme.
Og alt annet......sitter med min gamle mor....
Redigert 15.12.2023 kl 20:28 Du må logge inn for å svare
Bulleys
15.12.2023 kl 20:20 3453

Bergen, Norge, 15. desember 2023. Islay Ventures GmbH ("IV"), et selskap heleid og kontrollert av Lifecare CSO Prof. Dr. Dr. Med Andreas Pfützner, har i dag rapportert å ha solgt 320 800 aksjer i selskapet til gjennomsnittlig pris på 3.476 kroner. Transaksjonen representerer 12,24 % av IVs opprinnelige eierandel. Etter transaksjonen eier IV 2.299.699 aksjer i Lifecare, og IV har akseptert en bindingstid på 12 måneder for den gjenværende beholdningen. I tillegg til den indirekte eierandelen gjennom IV, er prof. Pfützner tildelt 1.048.058 aksjeopsjoner i Lifecare.

Transaksjonen er relatert til økonomiske behov på grunn av en restrukturering av IV og dets datterselskaper, inkludert transformering av Prof. Pfützners forhold til Lifecare fra en konsulentavtale til tradisjonell ansettelse med virkning fra 1. januar 2024. Om oss
Tobias
15.12.2023 kl 20:18 3401

Det har kommet 2 meldinger i kveld.

Vedrørende salg av aksjer er dette praktiske gjøremål ved overgang fra eget selskap til ansatt i Life.
Fra den første meldingen ikveld.

"The transaction is related to financial needs due to a restructuring of IV and
its subsidiaries, including transforming Prof. Pfützner's relationship to
Lifecare from a consultancy agreement to traditional employment with effect
from January 1st, 2024."

Karsten07
15.12.2023 kl 20:13 3417

Det lurer jeg også på? Hva er positivt med denne meldingen?
Bulleys
15.12.2023 kl 20:10 3378

Bergen, Norge, 15. desember 2023, i dag informerer Lifecare AS (LIFE), et medisinsk sensorselskap i klinisk stadium som utvikler neste generasjon Continuous Glucose Monitor (CGM), at det formelle forholdet til selskapets Chief Scientific Officer (CSO) vil være justeres fra konsulentavtale til arbeidsavtale. Siden 2013 har Prof. Dr. Dr. Med. Andreas Pfützner har vært engasjert i rollen som CSO i Lifecare. Det profesjonelle forholdet har så langt vært basert på en management-for-hire-kontrakt gjennom hans heleide og kontrollerte selskap Islay Ventures GmbH ("IV"). I tråd med Lifecares langsiktige strategi, vil Prof. Pfützner nå fungere som selskapets CSO basert på et ansettelsesforhold, med virkning fra 1. januar2024.

Prof. Pfützner er en høyt anerkjent diabetolog og driver et diabetesforskningsinstitutt samlokalisert med Lifecare Laboratory GmbH i Mainz, Tyskland. Prof. Pfützner har mer enn 30 års erfaring med utvikling av medisinsk utstyr og produkter primært relatert til diabetes og diabetesteknologi. Han er lærerprofessor ved DTMD University i Luxembourg og University of Bingen, Tyskland.

Prof. Pfützner har i mange år vært en attraktiv og ettertraktet foredragsholder på høyt anerkjente og faglig relevante arenaer. Dette har naturlig nok positive ringvirkninger for Lifecare og har også åpnet dørene for akademiske miljøer, noe som har vært til stor nytte for selskapet.

Prof. Pützner har hatt en svært viktig stilling i Lifecare i et tiår og vil fortsette å gjøre det permanent. Selv om den formelle tilpasningen i en arbeidsavtale ikke innebærer noen praktiske endringer i den daglige virksomheten til selskapet og våre prosjekter, indikerer det et enda sterkere engasjement fra CSO, og vi er veldig glade for å avslutte den formelle forbindelsen til et ansettelsesforhold. Denne justeringen er i tråd med Lifecares langsiktige strategi og sikrer ikke minst basen av viktige nøkkelpersonell, sier Joacim Holter, Lifecare CEO. Om oss

Lifecare AS er et medisinsk sensorselskap i klinisk stadium som utvikler teknologi for sensing og overvåking av ulike kroppsanalytter. Lifecares hovedfokus er å bringe neste generasjon av kontinuerlig glukoseovervåking ("CGM") systemer til markedet. Lifecare muliggjør osmotisk trykk som sensingsprinsipp, kombinert med muligheten til å manipulere Nano-granulære Tunneling Resistive sensorer ("NTR") på sensorkroppen for avlesning av trykkvariasjoner. Lifecares sensorteknologi omtales som «Sencell» og er egnet for å identifisere og overvåke forekomsten av et bredt spekter av analytter og molekyler i menneskekroppen. Kontakter







YNWA250505
15.12.2023 kl 19:53 3400

Hvorfor er det stort at innsider selger flere hundretusen aksjer? Noe jeg ikke har fåttmed meg her?
Thesistulling
15.12.2023 kl 19:36 3408

Var vel den jeg hovedsakelig tenkte på.

Det burde sige inn for de fleste nå, Professoren er ikke en lettvekter akkurat.
Hvor de er lokalisert der nede, hvem de har fått med seg, hva slags utstyr de har bestilt......
Joda, tieren er synlig der fremme, men først, 25-50% neste uke?


😁
Tobias
15.12.2023 kl 19:17 3409

Life + professor maner opp til dans.
Blir stort dette.

Professoren må ha skikkelig troen på Life.
Kjempemelding dette.
Thesistulling
15.12.2023 kl 18:51 2325

Dette er stort det!!!

Hopper glatt bukk over femmer'n og rett på sex.
😎
Føre var
15.12.2023 kl 15:24 2490

Det er ikke alle som har kommet seg inn av de som gjerne vil være med, derfor litt ruglete vel, ikke lett å få has på noe særlig med volum av salgsaksjer her heller.
Vi får bare vente:)

Slettet bruker
15.12.2023 kl 15:24 2466

Jeg tror, at du skal bruge mindre tid på internettet, så du ikke udvikler mavesår.
kaunis
15.12.2023 kl 12:41 2627

Kansje du ikke har vært edru alle gangene noen som kan selskapet har skrevet fornuftige posetive innlegg om selskapet og kansje du ikke husker all dritten som ble slengt mot selskapet etter Kovid tiden og vaksinen LIFE var innblandet i. Jeg fikk en haug av billige aksjer på børsen da et stort antall rømte aksjen og ikke forsto potensialet da. Ikke nok med rømmingen med verre var det med tømmingen av skjellsord her på trådene, om hvor ille LIFE var. Det er ikke bare det tenkniske og økonomiske ståsted som er avgjørende, om en ikke har trua på et produkt og evner å se muligheten for et slikt produkt i fremtiden, og å forstå det fremtidig marked for det. Jeg har forundret meg over den labre interessen her tidligere, men som sagt det gjelder om å forstå muligheter inn i fremtiden. derfor sitter noen med mange gevinster gjennom kjøp og salg opp gjennom årene. Særlig etter at mobben hadde solgt seg ned etter kovid tiden.
Liso
15.12.2023 kl 12:38 2627

– Vi har gått under radaren
Lifecare prises til 514 millioner kroner etter kraftig kursoppgang. Joacim Holter er likevel ikke fornøyd. Nå har han kjøpt en rapport som hevder at teknologien er verdt 2,9 milliarder.https://www.finansavisen.no/helse/2023/12/15/8071413/joacim-holter-i-lifecare-vi-har-gatt-under-radaren
DAGENS MARKEDSVERDI ER 539 MIL - så da bør vi minst ta 5X foreløpig
Redigert 15.12.2023 kl 12:44 Du må logge inn for å svare
Liso
15.12.2023 kl 12:19 2663

Virker som folk har fått det travelt nå før resultatene kommer fra AAS. - Ser vi 10 kr. på disse resultatene ?