Life is life vol2, klar for masseproduksjon!!
🥳
https://storage.mfn.se/7b4843b4-47ca-4981-80d6-922fc64d92ec/231101-xplico-valuation-report-lifecare.pdf
https://newsweb.oslobors.no/message/614917
https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/03/8114239/oslo-bors-apner-i-gront-helseaksje-skyter-opp-etter-gjennombrudd
" – Vi kan starte masseproduksjon i morgen."
https://storage.mfn.se/7b4843b4-47ca-4981-80d6-922fc64d92ec/231101-xplico-valuation-report-lifecare.pdf
https://newsweb.oslobors.no/message/614917
https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/03/8114239/oslo-bors-apner-i-gront-helseaksje-skyter-opp-etter-gjennombrudd
" – Vi kan starte masseproduksjon i morgen."
Redigert 03.04.2024 kl 09:57
Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
13.12.2023 kl 10:16
3552
Er det noen her inne som kjenner til kostnaden ved disse kjøpene? Smakker vi om 5 eller 10 millioner?
Føre var
13.12.2023 kl 10:27
3533
Jeg tror xplico er mye nærmere sannheten enn noen aner!
Allerede her skulle vi ha sett helt andre nivåer på kursen.
Lifecare når «hemmelig» Sanofi-milepæl
NÅR MÅL: Sanofi er fornøyd med rapporteringen til Lifecare, som nå får en kontantinnsprøytning fra legemiddelselskapet de har en avtale med. Administrerende direktør Joacim Holter kan ikke gå inn i detaljene i avtalen.
«Lifecare og den franske legemiddelgiganten Sanofi har en utviklingsavtale. Nå er en fase av avtalen fullført og selskapet får en kontantinnsprøytning.«
https://medwatch.no/nyheter/medtek_lab/article16443917.ece
Allerede her skulle vi ha sett helt andre nivåer på kursen.
Lifecare når «hemmelig» Sanofi-milepæl
NÅR MÅL: Sanofi er fornøyd med rapporteringen til Lifecare, som nå får en kontantinnsprøytning fra legemiddelselskapet de har en avtale med. Administrerende direktør Joacim Holter kan ikke gå inn i detaljene i avtalen.
«Lifecare og den franske legemiddelgiganten Sanofi har en utviklingsavtale. Nå er en fase av avtalen fullført og selskapet får en kontantinnsprøytning.«
https://medwatch.no/nyheter/medtek_lab/article16443917.ece
Redigert 13.12.2023 kl 10:43
Goliaten15
13.12.2023 kl 12:42
3445
Thesistulling
13.12.2023 kl 21:56
3183
Federal Reserve holder renten uendret, og ser samtidig for seg tre rentekutt neste år. Det gir veldig god stemning på børsene.
Blir vel litt førjulsstemning av dette skulle man tro.
Blir vel litt førjulsstemning av dette skulle man tro.
Ærligtalt
13.12.2023 kl 22:54
3117
Vel, om dette fører til at flere amerikanere spiser mer sukker... Så er det jo godt nytt for Life
Thesistulling
13.12.2023 kl 23:18
3108
Stod vel ikke noe om sukkerspisende amerikanere hvis jeg ikke husker feil.......
Var vel mere om at markedet så litt lysere på fremtiden.......
Var vel mere om at markedet så litt lysere på fremtiden.......
Thesistulling
14.12.2023 kl 00:11
3096
Leverandøren av utstyret de har bestilt, her er da Nanoplotteren:
https://gesim-bioinstruments-microfluidics.com/microarray-printer/
Nerd i veg!
😁
Elnomi: Hva f..... er det du babler om?
Sett deg inn i saken før du bare vrir ut av deg svada.
https://gesim-bioinstruments-microfluidics.com/microarray-printer/
Nerd i veg!
😁
Elnomi: Hva f..... er det du babler om?
Sett deg inn i saken før du bare vrir ut av deg svada.
Redigert 14.12.2023 kl 00:13
Føre var
14.12.2023 kl 09:56
2852
Plutselig en dag står den i 25 kroner, å mange forstod ingenting, bortsett i fra Sanofi som hadde kjøpt seg inn.
Thesistulling
14.12.2023 kl 10:23
2820
Korrekt.
Enten brått og plutselig, eller en jevn stigning ispedd noen forventede smådupper avhengig av børsen.
Etter å ha lest litt om leverandøren av produksjonsutstyret, og tilbakemeldinger fra kunder, så er min oppfatning at dette bare er plug and play, top of the line.
Tenker man på hvem de har med, hvor de ligger, og hva slags utstyr de har kjøpt inn, så kan jeg ikke annet enn å smile fra øre til øre om dagen, eventuelle dupper bryr meg ikke, eventuelt inn/ut med en bitteliten trading post på under 10%, bare for å være på hugget, man blir fort lat......
Enten brått og plutselig, eller en jevn stigning ispedd noen forventede smådupper avhengig av børsen.
Etter å ha lest litt om leverandøren av produksjonsutstyret, og tilbakemeldinger fra kunder, så er min oppfatning at dette bare er plug and play, top of the line.
Tenker man på hvem de har med, hvor de ligger, og hva slags utstyr de har kjøpt inn, så kan jeg ikke annet enn å smile fra øre til øre om dagen, eventuelle dupper bryr meg ikke, eventuelt inn/ut med en bitteliten trading post på under 10%, bare for å være på hugget, man blir fort lat......
kaunis
14.12.2023 kl 10:44
4674
Er en på børs og ikke kjøper noen lodd her, kan det hende en ikke er våken nok. Det kan nok gå noen mnd før prøveproduksjonen er et faktum, men da vil kursen også være på full fart mot det høye nord. Kursen er alt for lav, i forhold til at produktet er livsnødvendig for noen av oss og at instrumentet kan redde liv. At de har et selskap med den nødvendige kompetanse og kapital til å ta produktet til markedet, som samarbeidspartner, vises ikke på kursen. Her er markedet ikke i takt med utviklingen og mangler nok noe kompetanse for å kunne sette en mer riktig pris på aksjen. En dobling vil bare være en tilnærming til en mer riktig prising, når produktet er kommet for salg får en oppleve hvor nødvendig det er og se en stor etterspørsel og et økende salg på få mnd.
rischioso
14.12.2023 kl 15:00
4514
Ja, men det er jo nettopp slik dynamikken ofte er på børs - at det kun er fåtallet som går under kategorien early birds og som får med seg det meste av oppgangen - resten kommer løpende etter og får med seg en brøkdel ...;)
Rischioso: Hvad er dit kursmål for LIFE i 2024, og hvornår tror du, at aktien letter? Snakker vi nytårsraket?
Thesistulling
14.12.2023 kl 16:10
4355
Vi burde allerede vært rundt 8........
Det jaffses godt nå.
Det jaffses godt nå.
Redigert 14.12.2023 kl 16:12
Trend
14.12.2023 kl 21:01
4088
Ærligtalt skrev En grei start i Life. Gleder meg til første dobling (av mange)
Ser ut som raketten begynte å ta litt fyr idag. Blir nok en fin fredag 👍👍.
Ærligtalt
14.12.2023 kl 21:07
4077
Denne er fin nå, antar den gradvis vil reprises gjennom hele ''24, men mest aggressivt første halvår
Redigert 14.12.2023 kl 21:07
Thesistulling skrev Vi burde allerede vært rundt 8........ Det jaffses godt nå.
Hvorfor rundt 8? Hvad baseres det tal på? Jeg er ikke uenig - blot nysgerrig. Hvorfor ikke 6? Eller 10?
rosgun
14.12.2023 kl 21:37
3986
Rett og slett 5kr før motstand:
Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 14. des 2023
Investech:
Lifecare ligger i en tilnærmet horisontal trendkanal på mellomlang sikt og videre utvikling i samme retning indikeres. Aksjen har brutt et motstandsnivå på kort sikt og gitt kjøpssignal fra kortsiktig trading range. Aksjen har motstand
ved cirka 5.10 kroner.
Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette styrker aksjen og indikerer økt mulighet for brudd opp.
Automatisk teknisk analyse. Middels lang sikt, 14. des 2023
Investech:
Lifecare ligger i en tilnærmet horisontal trendkanal på mellomlang sikt og videre utvikling i samme retning indikeres. Aksjen har brutt et motstandsnivå på kort sikt og gitt kjøpssignal fra kortsiktig trading range. Aksjen har motstand
ved cirka 5.10 kroner.
Volumet har tidligere vært høyt rundt kurstopper og lavt rundt kursbunner. Dette styrker aksjen og indikerer økt mulighet for brudd opp.
Redigert 14.12.2023 kl 21:38
Thesistulling
14.12.2023 kl 21:48
3952
Ref. Den eksterne verdivurderingen foretatt for litt siden, ligger i en tråd her et sted, i overskriften faktisk 😄
Samt undertegnedes finger puttet vilkårlig i jorden etter å ha lest litt om utstyret og samarbeidspartnere.
6, 10, 12, spiller ingen rolle.
Sikter vel på nærmere tigangeren her på litt sikt.
(Fra MIN inngang vel og merke i første omgang).
Samt undertegnedes finger puttet vilkårlig i jorden etter å ha lest litt om utstyret og samarbeidspartnere.
6, 10, 12, spiller ingen rolle.
Sikter vel på nærmere tigangeren her på litt sikt.
(Fra MIN inngang vel og merke i første omgang).
Redigert 14.12.2023 kl 21:52
Hold fanen høyt - folk må bli oppmerksomme på denne økonomiske muligheten
Kaloix
14.12.2023 kl 23:24
3779
Merker at jeg ikke har noe behov for å gi en eneste investor noen gratis tips lenger når det gjelder Lifecare. De som vil inn får gjøre jobben selv.
Kursen idag er kr 3,81,-, Selskapet er dermed verdsatt til ca kr 514 mill kr. Så får spørsmålstegnene selv finne ut om de vil inn i dette selskapet eller ikke.
Kursen idag er kr 3,81,-, Selskapet er dermed verdsatt til ca kr 514 mill kr. Så får spørsmålstegnene selv finne ut om de vil inn i dette selskapet eller ikke.
YNWA250505
14.12.2023 kl 23:57
3725
Hehehehe. Lastet til pipa her med rimelige aksjer. 100% trygg på at dette blir helt konge
Kaloix
15.12.2023 kl 00:13
3714
Jeg kjøpte mine første aksjer i dette selskapet i begynnelsen av år 2020, hvor mange som kjøpte aksjer på den tiden sitter fortsatt igjen? Jeg gjør jo det, timevis med lesing og evne til å ta til seg info som andre lo av ligger bak. Jeg skrev jo det allerede da, de som har aksjer nå er ikke de som kommer til å tjene mest på dette selskapet.
Nå er vi her, på slutten av 2023, på vei inn i 2024. Er verden rettferdig? Nei, den er ikke det. Det er ikke noe hjelp i å klage og syte på mulighetene som man gikk glipp av. Jeg vet det selv av bitter erfaring fra selskap som bl.a. NEL og Algeta. Unner jeg rookiene i Lifecare noe som helst? Nei, jeg unner dem ingenting. Fremstår jeg som en bitter gammel gubbe? Sikkert, men jeg er ikke så veldig gammel. Har bare sittet i dette aksje racet i svært mange år. Ingen tips om Lifecare, det kan være undergangen for fjols som ikke forstår eller klarer å lese engelsk eller meldinger som man burde gjøre. Lifecare har drevet på i svært mange år, på Lifecare.no finnes det info som man kan lese. Jeg bryr meg jo ikke om små aksjonærer går glipp av dette, jeg håper de store er de som sitter igjen med gevinst sammen med slike som meg selv og noen andre som har vist tålmodighet :) Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til å bli det, ingen bryr seg om sutring fra de som gikk glipp av sin livs mulighet.
Nå er vi her, på slutten av 2023, på vei inn i 2024. Er verden rettferdig? Nei, den er ikke det. Det er ikke noe hjelp i å klage og syte på mulighetene som man gikk glipp av. Jeg vet det selv av bitter erfaring fra selskap som bl.a. NEL og Algeta. Unner jeg rookiene i Lifecare noe som helst? Nei, jeg unner dem ingenting. Fremstår jeg som en bitter gammel gubbe? Sikkert, men jeg er ikke så veldig gammel. Har bare sittet i dette aksje racet i svært mange år. Ingen tips om Lifecare, det kan være undergangen for fjols som ikke forstår eller klarer å lese engelsk eller meldinger som man burde gjøre. Lifecare har drevet på i svært mange år, på Lifecare.no finnes det info som man kan lese. Jeg bryr meg jo ikke om små aksjonærer går glipp av dette, jeg håper de store er de som sitter igjen med gevinst sammen med slike som meg selv og noen andre som har vist tålmodighet :) Verden er ikke rettferdig og kommer aldri til å bli det, ingen bryr seg om sutring fra de som gikk glipp av sin livs mulighet.
Redigert 15.12.2023 kl 00:17
Kaloix
15.12.2023 kl 00:52
3688
Karsten07 skrev Hvem har spurt deg?
Det er bare skriblerier, du behøver ikke å ta deg nær av det :) Tiden går uansett videre og vi får svar...en eller annen gang i fremtiden.
Klassisk bittert FA-kældermenneske 😂
Hold en pause fra internettet, min ven❤️
Hold en pause fra internettet, min ven❤️
YNWA250505
15.12.2023 kl 08:50
3359
Ny flott artikkel i FA i dag. Flere kommer til å få øynene opp for Lifecare. Diabetes er selvsagt en stor del av Lifecare, men kun fantasien setter grenser på hva teknologien til Lifecare kan brukes til. Jeg tenker, kom det inn nå når du kan handle aksjer på 3-tallet. Rett og slett penger på gata.
YNWA250505
15.12.2023 kl 09:15
3259
Ser ut til at et par til har fått med seg at vi har et norskt bio-tech selskap. Lifecare bør ikke ligge lenge under kr 10.
Føre var
15.12.2023 kl 09:33
3173
Vi får se, men her kan selgersiden bli ufattelig tynn etterhvert:)
Bulleys
15.12.2023 kl 10:57
2963
Føre var
15.12.2023 kl 11:42
2871
Snart skriver vel The Wall Street Journal om de, det ville vært gøy:)
Lifecare med sitt produkt Sencell er vel ett av de få om ikke det eneste selskapet på ose som kan bli en verdenssensasjon, så flere artikler i ledene aviser rundt om i verden må vi kunne få lov til å ha håp om.
Lifecare med sitt produkt Sencell er vel ett av de få om ikke det eneste selskapet på ose som kan bli en verdenssensasjon, så flere artikler i ledene aviser rundt om i verden må vi kunne få lov til å ha håp om.
Redigert 15.12.2023 kl 12:11
Kaloix
15.12.2023 kl 11:57
2856
YNWA250505 skrev Hvor mange aksjer må man ha for å ikke bli kalt en småaksjonær?
Jeg er sikkert bare en 'småaksjonær' selv hvis man tenker på antall aksjer eller kroner investert. Jeg tenker mer på at man er kommet litt videre fra dagdrømmer mentaliteten, 7 rette i lotto mentaliteten eller at man driver på bare for moro skyld? Legg merke til hvor mange som skriver på forum som dette, meg selv inkludert. Det hadde vært smartere og brukt tiden sin på rapporter, meldinger, analyser etc og mindre på forum som dette. Nå finnes det diskusjonsgrupper som er mer givende der investorer sitter med mye kunnskap, har funnet en gruppe på Discord i et annet selskap der skribenter sitter med mye kunnskap. FA har nok også skribenter som kan mye, men mye av dette drukner i alt det andre som ikke gir noe som helst.
Nå er det egentlig ikke min mening å være en drittsekk, jeg unner folk å tjene penger. Det koker bare noen ganger og da skriver jeg nesten før jeg tenker.
Det har til nå vært to hyggelige dager i Lifecare. Kursen solid i pluss begge dager. Vi kan jo håpe på at kurs nå stabiliserer seg på et høyere nivå og siger oppover mot 10-20 kr og gjerne enda mer i løpet av 2024 før et solid bud kommer på tampen av året. Neste år kommer til å bli svært spennende i Lifecare.
Nå er det egentlig ikke min mening å være en drittsekk, jeg unner folk å tjene penger. Det koker bare noen ganger og da skriver jeg nesten før jeg tenker.
Det har til nå vært to hyggelige dager i Lifecare. Kursen solid i pluss begge dager. Vi kan jo håpe på at kurs nå stabiliserer seg på et høyere nivå og siger oppover mot 10-20 kr og gjerne enda mer i løpet av 2024 før et solid bud kommer på tampen av året. Neste år kommer til å bli svært spennende i Lifecare.
Thesistulling
15.12.2023 kl 12:06
2826
Det hadde vært smartere og brukt tiden sin på rapporter, meldinger, analyser etc og mindre på forum som dette.....
Wtf?
Bare på denne tråden er det nok flere som er ganske så på hugget.......
Wtf?
Bare på denne tråden er det nok flere som er ganske så på hugget.......
Virker som folk har fått det travelt nå før resultatene kommer fra AAS. - Ser vi 10 kr. på disse resultatene ?
– Vi har gått under radaren
Lifecare prises til 514 millioner kroner etter kraftig kursoppgang. Joacim Holter er likevel ikke fornøyd. Nå har han kjøpt en rapport som hevder at teknologien er verdt 2,9 milliarder.https://www.finansavisen.no/helse/2023/12/15/8071413/joacim-holter-i-lifecare-vi-har-gatt-under-radaren
DAGENS MARKEDSVERDI ER 539 MIL - så da bør vi minst ta 5X foreløpig
Lifecare prises til 514 millioner kroner etter kraftig kursoppgang. Joacim Holter er likevel ikke fornøyd. Nå har han kjøpt en rapport som hevder at teknologien er verdt 2,9 milliarder.https://www.finansavisen.no/helse/2023/12/15/8071413/joacim-holter-i-lifecare-vi-har-gatt-under-radaren
DAGENS MARKEDSVERDI ER 539 MIL - så da bør vi minst ta 5X foreløpig
Redigert 15.12.2023 kl 12:44
kaunis
15.12.2023 kl 12:41
2787
Kansje du ikke har vært edru alle gangene noen som kan selskapet har skrevet fornuftige posetive innlegg om selskapet og kansje du ikke husker all dritten som ble slengt mot selskapet etter Kovid tiden og vaksinen LIFE var innblandet i. Jeg fikk en haug av billige aksjer på børsen da et stort antall rømte aksjen og ikke forsto potensialet da. Ikke nok med rømmingen med verre var det med tømmingen av skjellsord her på trådene, om hvor ille LIFE var. Det er ikke bare det tenkniske og økonomiske ståsted som er avgjørende, om en ikke har trua på et produkt og evner å se muligheten for et slikt produkt i fremtiden, og å forstå det fremtidig marked for det. Jeg har forundret meg over den labre interessen her tidligere, men som sagt det gjelder om å forstå muligheter inn i fremtiden. derfor sitter noen med mange gevinster gjennom kjøp og salg opp gjennom årene. Særlig etter at mobben hadde solgt seg ned etter kovid tiden.
Jeg tror, at du skal bruge mindre tid på internettet, så du ikke udvikler mavesår.
Føre var
15.12.2023 kl 15:24
2650
Det er ikke alle som har kommet seg inn av de som gjerne vil være med, derfor litt ruglete vel, ikke lett å få has på noe særlig med volum av salgsaksjer her heller.
Vi får bare vente:)
Vi får bare vente:)
Goliaten15
15.12.2023 kl 18:30
2444
Thesistulling
15.12.2023 kl 18:51
2485
Dette er stort det!!!
Hopper glatt bukk over femmer'n og rett på sex.
😎
Hopper glatt bukk over femmer'n og rett på sex.
😎