Life is life vol2, klar for masseproduksjon!!
🥳
https://storage.mfn.se/7b4843b4-47ca-4981-80d6-922fc64d92ec/231101-xplico-valuation-report-lifecare.pdf
https://newsweb.oslobors.no/message/614917
https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/03/8114239/oslo-bors-apner-i-gront-helseaksje-skyter-opp-etter-gjennombrudd
" – Vi kan starte masseproduksjon i morgen."
https://storage.mfn.se/7b4843b4-47ca-4981-80d6-922fc64d92ec/231101-xplico-valuation-report-lifecare.pdf
https://newsweb.oslobors.no/message/614917
https://www.finansavisen.no/finans/2024/04/03/8114239/oslo-bors-apner-i-gront-helseaksje-skyter-opp-etter-gjennombrudd
" – Vi kan starte masseproduksjon i morgen."
Redigert 03.04.2024 kl 09:57
Du må logge inn for å svare
Føre var
24.01.2024 kl 14:39
4874
Her stresses det ikke, lurer på om noen får tak i hva de er ute etter eller om de bar mister aksjer. Nyheter kommer en vakker dag:) Liten omsetning om dagen, de fleste vil vel ha mer enn 4 kroner for aksjen.
Kjøpere kommer på nyheter. Eller før.
Kjøpere kommer på nyheter. Eller før.
Redigert 24.01.2024 kl 14:42
Ærligtalt
24.01.2024 kl 18:01
4819
Nyheter er rett rundt hjørnet, svært få får noe ut av å trade denne nå
Kaaresve
26.01.2024 kl 11:18
4576
Legger de opp til å slippe test resultatene fra Aas Landbrukhøyskole på selskapspresentasjonen i Sverige gjelder det å være fullaste nå.
Redigert 26.01.2024 kl 11:23
Krølltanga
26.01.2024 kl 14:34
4586
Og bare for å minne om dette: det som det siktes til i Sverige - er: Investor Forum Göteborg 1 feb
Join us for an evening of company presentations followed by a Q&A led by our equity analysts.
Presenting companies (subject to change):
• Lifecare
• Scibase
• Freemelt
Event Details:
Date: 2024-02-01
Time: 17:00-20:00 (CEST/CET)
Join us for an evening of company presentations followed by a Q&A led by our equity analysts.
Presenting companies (subject to change):
• Lifecare
• Scibase
• Freemelt
Event Details:
Date: 2024-02-01
Time: 17:00-20:00 (CEST/CET)
Kaloix
26.01.2024 kl 22:41
4511
Ærligtalt skrev Hysj, det lastes!
Jeg plukker også, dette er et fint tidspunkt og plukke aksjer i Lifecare på. Når det er stille og folk selger aksjer på slike nivå.
Jeg lurer forøvrig på hvor mange aksjonærer som faktisk har lest gjennom rapporten fra Xplico og verdsettelsen av selskapet? Jeg har lest gjennom alt, selvsagt. Jeg har investert svært mye i dette selskapet, alt leses:
Les og forstå. Xplico, som er et svært seriøst selskap, verdsetter selskapet til ca 22 kr aksjen pr 01.11.23. Det er snart 3 mnd siden, hva har skjedd siden den tid? Kun positive meldinger, alt går på skinner. Xplico gjennomførte dette i oktober, Lifecare publiserte 1. nov. Kursen har gått ned siden den tid, når den burde gått opp. Selvsagt plukker jeg aksjer fra folk som selger, for min del er dette en livs mulighet. Sanofi ligger i bakgrunnen, de kommer til å kjøpe selskapet på et eller annet tidspunkt. Hva skjer når neste milepæl nås? Konferansen som starter 1. feb.? Hva skjer når vi kommer til 30.06.24? Eller når vi går inn i 2025? Tiden går raskt. På et eller annet tidspunkt eksploderer kursen i dette selskapet.
Har aldri vært tryggere på denne investeringen enn jeg er nå, derfor kjøper jeg mer aksjer fra de som selger. For de som nå selger aksjer for under kr 4,-, de har neppe lest mye om det som er blitt meldt i Lifecare det siste året.
Jeg lurer forøvrig på hvor mange aksjonærer som faktisk har lest gjennom rapporten fra Xplico og verdsettelsen av selskapet? Jeg har lest gjennom alt, selvsagt. Jeg har investert svært mye i dette selskapet, alt leses:
Les og forstå. Xplico, som er et svært seriøst selskap, verdsetter selskapet til ca 22 kr aksjen pr 01.11.23. Det er snart 3 mnd siden, hva har skjedd siden den tid? Kun positive meldinger, alt går på skinner. Xplico gjennomførte dette i oktober, Lifecare publiserte 1. nov. Kursen har gått ned siden den tid, når den burde gått opp. Selvsagt plukker jeg aksjer fra folk som selger, for min del er dette en livs mulighet. Sanofi ligger i bakgrunnen, de kommer til å kjøpe selskapet på et eller annet tidspunkt. Hva skjer når neste milepæl nås? Konferansen som starter 1. feb.? Hva skjer når vi kommer til 30.06.24? Eller når vi går inn i 2025? Tiden går raskt. På et eller annet tidspunkt eksploderer kursen i dette selskapet.
Har aldri vært tryggere på denne investeringen enn jeg er nå, derfor kjøper jeg mer aksjer fra de som selger. For de som nå selger aksjer for under kr 4,-, de har neppe lest mye om det som er blitt meldt i Lifecare det siste året.
YNWA250505
28.01.2024 kl 12:54
4365
Kaaresve skrevInnlegget er slettet
Nei si det. Hvorfor skulle vi få melding denne uken? Hva tenker du kan bli meldt nå som ikke er meldt. Bare å slappe av og la dette fantastiske teamet ta oss til himmels fremover.
Kaaresve
28.01.2024 kl 13:52
4497
Resultatet fra testene på Aaas landbrukskole skulle være klart nå - Hvor høyt kan de skyve aksjen ?
Hva er det som faktisk testes på landbruks skolen og når forventes resultater ?
Thesistulling
28.01.2024 kl 16:46
4371
En ørliten sak som skal under huden via ei nål og måle blodsukkeret, utviklet av noen Bergensere som tenker smått........
Og som kan utvikle seg til noe VIRKELIG stort.
Helt på oppløpet her nå.
Og som kan utvikle seg til noe VIRKELIG stort.
Helt på oppløpet her nå.
Redigert 28.01.2024 kl 16:49
YNWA250505
28.01.2024 kl 18:17
4328
Det vi vet er at det fungerer. Alt handler nå om å øke virketiden på "riskornet". I tillegg har det vist seg at teknologien kan brukes til enormt mange andre ting enn diabetes. Kun fantasien setter grensene sier ledelsen. Lifecare vil bli gigantisk og jeg er lastet opp godt
Ærligtalt
28.01.2024 kl 21:12
4378
Stemmer det, utrolig mange som fremdeles ikke har sett potensialet her
kaunis
28.01.2024 kl 21:21
4387
Hysj Hysj snakk lavt så kursen holder seg lav inntil alt er på plass og vi virkelig kan gå all inn, vi snakker om kursen nært 20kr og etter det er det så mange som skal inn at det blir vanskelig å snappe aksjer dag over dag.
Thesistulling
28.01.2024 kl 22:24
4382
Tror du bør skynde deg skal du ha mere rundt disse nivåene.
Deilig med få Nordnet aksjonærer her.
Og desto deiligere når flere kommer til, kursen bare dirrer her nede, den nekter å duppe, de som sitter vet hva de har, og hva som kommer.
Deilig med få Nordnet aksjonærer her.
Og desto deiligere når flere kommer til, kursen bare dirrer her nede, den nekter å duppe, de som sitter vet hva de har, og hva som kommer.
Kaaresve
29.01.2024 kl 10:19
4198
Sitter her og regner og regner. Selskapet brenner kontanter i enormt tempo nå,- og med det øker faren for en ny emisjon. Det kan bli litt glatt og humpete føre her. Får vi en emisjon på 3 tallet før videre oppgang ? - Og hvor mange emisjoner kan det bli på veien fremover? Har stor tro på selskapet men frykter at det kan bli noen uventede humper fremover.
YNWA250505
29.01.2024 kl 10:26
4246
Kan du ikke legge ut regnestykket ditt da? Legg inn cashburn, gjeld, penger på bok og evt inntekter eller midler fra Sanofi og kanskje de får forskningsmidler fra EU eller IN.
Er vi riktig så heldige har vi et produkt på markedet før sommeren innenfor dyreliv som kan gi titallsmillioner i inntekter med svært høye marginer.
Vi venter i spenning. Og skulle det komme en emisjon til så fulltegner jeg min pott i alle fall. Snakkes på kr 50 i desember
Er vi riktig så heldige har vi et produkt på markedet før sommeren innenfor dyreliv som kan gi titallsmillioner i inntekter med svært høye marginer.
Vi venter i spenning. Og skulle det komme en emisjon til så fulltegner jeg min pott i alle fall. Snakkes på kr 50 i desember
Kaaresve
29.01.2024 kl 10:38
4322
Selskapet oppgir ikke hva de får fra Sanofi så slik sett har vi ikke bevis for at de får noe i det hele tatt. Forskningsmidler fra EU her de forpliktet til å børsmelde så intet fra den kanten. Er det de som fikk kjøpe seg inn på 2,50 som nå reduserer og vil få nyttt tilbud på 3 tallet? Her er mange ubesvarte svar og i bakgrunn spiller den ikke helt edrulige Teigland et ikke helt rent spill. Vær forbredt på en humpete tur venner. Sanofi ser gjerne at dere tar regningen så de forhaster seg ikke.
YNWA250505
29.01.2024 kl 11:09
4275
Å ja så d var ikke et forsøk på å regne på noe, men rett og slett nok et patetisk baisseforsøk. Ikke bevis at de får noe som helst fra Sanofi. Hehehehe, nei de har sikkert bare løyet for å få opp kursen. Makan
Kaaresve
29.01.2024 kl 11:13
4276
Kan du fortelle hvor mye de har fått fra Sanofi ? Selskapet kan/vil ikke.
Thesistulling
29.01.2024 kl 11:45
4253
Les deg opp litt du, med et slikt spørsmål tror jeg flesteparten her rett og slett tenker at dette gidder jeg ikke bruke tid på når vedkommende har satt seg så lite inn i sekskapet, og tydeligvis ikke skjønner dynamikken rundt.
Tar meg heller en treningsøkt.
Tar meg heller en treningsøkt.
kaunis
29.01.2024 kl 11:51
4271
Sanofi er veldig interessert i Life så de går nok for å gi midler, ingen grunn til negativ tenkning her på tråden, vi vet hva vi er inne i og vet også at her har vi med et bunnsolid selskap innen sin teknologi og er kommet så langt at en emi ikke er noe negativt, men mer et gode, for å sikre fremtiden og fjerne en hver mulig tvil om måloppnåelsen.
Kaaresve
29.01.2024 kl 14:03
4144
Re Thesistulling ; - Du burde nok lese deg opp selv. Jeg har fulgt selskapet nøye og lest absolutt alt. LIFE har aldri oppgitt hva de har fått av Sanofi - mange ord er kommet, men ikke et eneste kronebeløp. LIFE har lite, om ingen, inntekter men enorme utgifte. Regnskapene blir stygg lesning og jeg holder følgelig fast ved at her må komme en kapitalutvidelse innen kort tid. I redsel for at det skal bli en dumping-emison som sist velger jeg foreløpig å være forsiktig - dette kan gå bra, - men jeg tror at tiden frem vil bli vesentlig lenger og mer humpete enn hva menigheten her prøver å fremsnakke.
YNWA250505
29.01.2024 kl 14:11
4136
Du har regnet og regnet, men klarer ikke å legge frem regnestykket ditt. Bare slenger ut emisjoner og brenning av enorme mengder cash. Fortell oss da hvor mye de brenner år Q. Hvor mye penger har de tilgjengelig. Var det en dumpingemisjon sist? Hva var kursen på den emisjonen? Vi venter i spenning, men i redsel for at det ikke kommer noe svar stikker jeg å trener litt så lenge
Thesistulling
29.01.2024 kl 16:42
3981
Jeg leser mere enn nok.
Det er hva jeg gjør........
😉
Og grunnen til at noe beløp ikke er oppgitt, er vel muuuligens en agreement de har mellom seg husker jeg ikke feil.
Så å messe om at dette beløpet ikke er offentliggjort blir for dumt.
Det er hva jeg gjør........
😉
Og grunnen til at noe beløp ikke er oppgitt, er vel muuuligens en agreement de har mellom seg husker jeg ikke feil.
Så å messe om at dette beløpet ikke er offentliggjort blir for dumt.
Redigert 29.01.2024 kl 16:48
YNWA250505
29.01.2024 kl 18:46
3837
En ny fase i avtalen med den franske legemiddelgiganten Sanofi er sluttført, noe som utløser ytterligere finansieringstilskudd til Lifecare, melder selskapet.
Vi snakker ikke om noen få hundretusen i tilskudd fra Sanofi. De leker ikke butikk disse gutta. De har kjøpt seg førsteretten til å forhandle om lisens på Sencell. Og folkens Sencell skal på markedet. De er good to go, men nå handler det om å bare gjøre produktet enda bedre. Og det klarer de.
Vi snakker ikke om noen få hundretusen i tilskudd fra Sanofi. De leker ikke butikk disse gutta. De har kjøpt seg førsteretten til å forhandle om lisens på Sencell. Og folkens Sencell skal på markedet. De er good to go, men nå handler det om å bare gjøre produktet enda bedre. Og det klarer de.
Redigert 29.01.2024 kl 22:22
Bulleys
29.01.2024 kl 22:41
3661
Det kan jeg svare på. Jeg kom frem til.
Dem gjorde nettopp en rettet emisjon på 42 mill på 2.5 kr. Jeg antar att dem brenner av sirka 10 mill I kvartalet når jeg tar utgangspunkt fra forrige kvartalsrapport. Så med det burde selskapet være fullfinansiert ut 2024. Life tjente 22 mill I 2022. Lifecare har åsså sakt att dem ikke vil ha like god inntjening
nå ettersom dem satser for fult på Sencell og ikke har like god tid til å ta på seg andre oppdrag. Lifecare estimere selv att dem vil tjene rundt 6.5 miliarder kr årlig fra og med 2030. Og om dem en dag ville ha en slik inntjening. Så er dagens kurs en nobrainer.
En liten ting jeg må legge til
Ja I dem fleste aksjer vi aksjonærer kjøper ett lodd i så ser vi veldig på tall osv. Men i farma aksjer værtfall jeg. Så ser man mer på åssen fremgangen går med div medisiner dem satser på. Og jeg må si det og det tror jeg dere andre som har satt dere litt inn i Lifecare åsså ser. Så spør jeg dere. Hva mer kunne vi forventet ut av 2023 jeg må si dem leverte over all forventing. Ikke en ting som kom I 2023 var negativt så ja. Får vi samme i 2024 ja da vil resten bare gli på skinner.
Og den avtalen som lifecare og sanofi har så kom dette ut tidlig att dem har en avtale seg i mellom men den er skjult. Men med tanke på sanofi har blitt partner og dem kjøpte opp for ikke lenge siden ett annet selskap for rundt 100 miliarder. Og dem vil være første som står i kø når dette produktet blir ferdig stilt så snakket vi nok ett beløp som hjelper dem mer en nok for åsså komme seg videre til vært stadie frem til dette er klar for takeoff. Sanofi er en av dem største diabetisk legefirma i værden dem roter ikke. God kveld videre😊
Dem gjorde nettopp en rettet emisjon på 42 mill på 2.5 kr. Jeg antar att dem brenner av sirka 10 mill I kvartalet når jeg tar utgangspunkt fra forrige kvartalsrapport. Så med det burde selskapet være fullfinansiert ut 2024. Life tjente 22 mill I 2022. Lifecare har åsså sakt att dem ikke vil ha like god inntjening
nå ettersom dem satser for fult på Sencell og ikke har like god tid til å ta på seg andre oppdrag. Lifecare estimere selv att dem vil tjene rundt 6.5 miliarder kr årlig fra og med 2030. Og om dem en dag ville ha en slik inntjening. Så er dagens kurs en nobrainer.
En liten ting jeg må legge til
Ja I dem fleste aksjer vi aksjonærer kjøper ett lodd i så ser vi veldig på tall osv. Men i farma aksjer værtfall jeg. Så ser man mer på åssen fremgangen går med div medisiner dem satser på. Og jeg må si det og det tror jeg dere andre som har satt dere litt inn i Lifecare åsså ser. Så spør jeg dere. Hva mer kunne vi forventet ut av 2023 jeg må si dem leverte over all forventing. Ikke en ting som kom I 2023 var negativt så ja. Får vi samme i 2024 ja da vil resten bare gli på skinner.
Og den avtalen som lifecare og sanofi har så kom dette ut tidlig att dem har en avtale seg i mellom men den er skjult. Men med tanke på sanofi har blitt partner og dem kjøpte opp for ikke lenge siden ett annet selskap for rundt 100 miliarder. Og dem vil være første som står i kø når dette produktet blir ferdig stilt så snakket vi nok ett beløp som hjelper dem mer en nok for åsså komme seg videre til vært stadie frem til dette er klar for takeoff. Sanofi er en av dem største diabetisk legefirma i værden dem roter ikke. God kveld videre😊
Redigert 29.01.2024 kl 23:00
Kaaresve
29.01.2024 kl 23:00
3660
Re Bulleys. Du glemmer noe vesentlig her. Fabrikken de bygger opp i Tyskland har en enorm kostnad både til bygg/leie utstyr og personale. Nyansettelser både her og der. Uttesting/spesialister (Aas Landbrukhøyskole m.fl.) arbeider ikke gratis. Deretter kan du regne inn en en enorm markedsføringskostnad om produktet noen gang når markedet.
Regnestykket går ikke opp. Life vil trenge penger snart. Solgte i dag. Life er for meg heretter kun en lottokupong.
Regnestykket går ikke opp. Life vil trenge penger snart. Solgte i dag. Life er for meg heretter kun en lottokupong.
Bulleys
29.01.2024 kl 23:15
3637
Vel ja du er inne på noe der. Men fra det jeg kan regne ut så stemmer dette. Men så er det jo den saken med sanofi åsså. Hadde vi fått høre åssen pengeinskudd dem sender over for vær gang dem er ferdig med en fase så ville jo det åsså hjelpet på. Å si ett tall går ikke. Men si vis sanofi spytter inn såpass att den emisjonen dem gjorde. Gjør att det kan åsså brukes på som du sier ansatte bygging åsså videre. Mens det dem får av sanofi er mer en nok for å utvikle sencell for vær gang så er ikke dette ett problem i mine øyne. Men å bare si noe ut i lufta ligger ikke i min natur så ja jeg sitter tungt inne å det vil nok jeg fortsette med. Å vis det skulle komme en emisjon til. Husk det er utrolig lite aksjer I life care. Så vis en ny emisjon skulle komme vil ikke det vaske ut like mye Som andre aksjer som har utfattlige mye utvannet aksjer fra før av. Akkurat der føler jeg vi har en del å gå på. Men alle gjør opp sin egen mening å alle har sin strategi. Ønsker dere lykke til med investeringen👍
Redigert 29.01.2024 kl 23:16
Thesistulling
29.01.2024 kl 23:32
3618
Det du påpeker er i henhold til planen.
Vil tro det kommer en emisjon eller 2 på sikt, litt avhengig av det økonomiske rundt avtalen med Sanofi.
Er den rettet i riktig retning blir man jo med.
Vil tro det kommer en emisjon eller 2 på sikt, litt avhengig av det økonomiske rundt avtalen med Sanofi.
Er den rettet i riktig retning blir man jo med.
YNWA250505
29.01.2024 kl 23:57
3599
Du nevner fabrikken de nå bygger i Tyskland og i neste setning skriver " om produktet noengang når markedet"?????? Hva f liksom. Tror du de bygger en produksjonsfabrikk om de ikke VET at produktet kommer på markedet? Du slenger ut påstander om enorme markedsføringskostnader?? Lifecare skal ikke bruke ei krone på dette. Det MÅ Sanofi gjøre. Evt et annet BF. Flott du solgte studentposten din. Enda flottere om du nå holder deg unna Lifetråder.
Redigert 29.01.2024 kl 23:57
Ærligtalt
30.01.2024 kl 06:35
3494
De er igang for fullt i q2 på dyremarkedet.
Dessverre kjøpt opp før kursen når 10,- pr. lodd
Markedet sover
Dessverre kjøpt opp før kursen når 10,- pr. lodd
Markedet sover