Guldkort rettigheder - alle taber
Er mest nervøs for mine rettigheder med optjent guldkort, giver store fordele når man rejser i lang tid, med andre Star Alliance medlemmer.
Jeg håber de arbejder langsomt, så jeg når at komme hjem til foråret fra min vinterferie, som begynder om 3 uger..
Skulle ellers have brugt andet star alliance kort, til fordele.
Danske aktionærer skal huske de kan trække tabet direkte fra i indkomst hvis de har tab/ ejet aktierne i over 3 år
og de går fra noteret til unoteret.
Det gør SAS de afnoteres
Skattevæsenet kan bare ikke finde ud af det, derfor betal og få ligningsmæssigt svar
Sørgeligt at SAS forsvinder, syntes både formanden og CEO er et par klovne, der smider håndklædet i ringen, og redder egen r..
Jeg håber de arbejder langsomt, så jeg når at komme hjem til foråret fra min vinterferie, som begynder om 3 uger..
Skulle ellers have brugt andet star alliance kort, til fordele.
Danske aktionærer skal huske de kan trække tabet direkte fra i indkomst hvis de har tab/ ejet aktierne i over 3 år
og de går fra noteret til unoteret.
Det gør SAS de afnoteres
Skattevæsenet kan bare ikke finde ud af det, derfor betal og få ligningsmæssigt svar
Sørgeligt at SAS forsvinder, syntes både formanden og CEO er et par klovne, der smider håndklædet i ringen, og redder egen r..
Møyfrid
03.10.2023 kl 21:43
3868
Synd for aksjonærene, men det er da vel bare positivt å få dette tapssluket av børs, før det tømmer flere håpefulle småspareres skrinne lommebøker.
Er vel mer lønnsomt å investere i hest enn å prøve å bli rik på flybransjen.
Er vel mer lønnsomt å investere i hest enn å prøve å bli rik på flybransjen.
Gullhaugen
04.10.2023 kl 00:19
3579
Hva skjer med short aksjene? Må de fortsatt dekke inn og levere tilbake?Aksjen blir ikke delistet før q2 2024. Eller er det slutt nå?
Redigert 04.10.2023 kl 07:57
Du må logge inn for å svare
LittleNoisyBoy
04.10.2023 kl 07:56
3218
Var det ikke Flyr også gikk under. Fly er noe gammeldags. Hva med droneaksjer i fremtiden.
Tigerberget
04.10.2023 kl 08:37
3060
Bekymret for sitt eget gullkort samtidig som mange aksjonærer mister pengene sine…
Jeg er sjokkert over folks ego.
Jeg er sjokkert over folks ego.
Bennyfyfasan
04.10.2023 kl 08:40
3027
Folk kan ha ganske store verdier i bonuspoeng - og de kan være opparbeidet ved bruk av ting som de har brukt ressurser på. Tapet for dem kan nette trekkes av på skatt etc. Jeg kjenner enkelte som har over 1 mill bonuspoeng. T\R NY koster 60k poeng. Ergo - ingen større egoisme der enn for aksjonærer.
Kvike11
04.10.2023 kl 09:10
2866
Helt enig i det du skriver, og ja jeg har rigtig mange bonus point og flere er på vej,
SAS fortsætter jo mindst til sommeren 2024 i star alliancen.
Forstår dog ikke hvis de ikke tilbyder os guld kunder, en god byttehandel i den nye alliance og lidt mere til.
SAS har dog været hurtigt til at sende mail i går, og berolige gode kunder, dog ikke noget konkret, så de skal reagerer hurtigere
Kunne holde på kunder og tilfører nye til KLM.
.
SAS fortsætter jo mindst til sommeren 2024 i star alliancen.
Forstår dog ikke hvis de ikke tilbyder os guld kunder, en god byttehandel i den nye alliance og lidt mere til.
SAS har dog været hurtigt til at sende mail i går, og berolige gode kunder, dog ikke noget konkret, så de skal reagerer hurtigere
Kunne holde på kunder og tilfører nye til KLM.
.
rischioso
04.10.2023 kl 09:48
2708
Nei, når aksjene nulles ut så trenger de ikke å leveres tilbake - så de som venter på en inndekking venter nok forgjeves...;)
Aldara
04.10.2023 kl 09:55
2643
Handelen er åpen!???
Hvor lenge kan denne handles? Og hvem kjøper nå????
Hvor lenge kan denne handles? Og hvem kjøper nå????
Redigert 04.10.2023 kl 09:56
Bennyfyfasan
04.10.2023 kl 11:06
2421
Jeg tror personlig at Eurobonus består - men en viss devaluering i forhold til dyrere billetter (samt at det er i den nye alliansen). Devaluering burde uansett ha kommet for en tid tilbake.
Hvis du går inn å ser på selskapene i alliansen har de veldig forskjellige bonusprogram - og hvordan man oppnår gullfordeler. Air France har slik jeg ser det en av de vanskeligste ordningene for å få gullkort - hvor de deler opptjening til gullkort eller bedre med poeng. Dvs lounge adgang er gjennom masse tid med dyre flybilletter (gullkort)- mens i samme allianse er det andre selskap som har noe som ligner Eurobonus.
Hvis du går inn å ser på selskapene i alliansen har de veldig forskjellige bonusprogram - og hvordan man oppnår gullfordeler. Air France har slik jeg ser det en av de vanskeligste ordningene for å få gullkort - hvor de deler opptjening til gullkort eller bedre med poeng. Dvs lounge adgang er gjennom masse tid med dyre flybilletter (gullkort)- mens i samme allianse er det andre selskap som har noe som ligner Eurobonus.
Bra handel er åpen da kan de som taper alt selge og i det minste få realisert tapet over skatteseddelen. Liten trøst, men noe kommer tilbake. Er det barmhjertighetslederen som kjøper aksjer ? Han har så mange millioner for å svindle aksjeeierne at han kan bruke en brøkdel her slik at de får igjen på skatten.
DET ER DA NOE! Rådet er til dere alle SELG! Rådet var egentlig aldri kjøp aksjer i flyaksjer, men dere ville ikke lytte til det.
DET ER DA NOE! Rådet er til dere alle SELG! Rådet var egentlig aldri kjøp aksjer i flyaksjer, men dere ville ikke lytte til det.
Redigert 04.10.2023 kl 11:39
Winter is Here
04.10.2023 kl 17:13
2030
"SAS har tapt 36 milliarder på 15 år
Siden 2008 har SAS tapt 36 milliarder kroner. Det skremmer ikke de nye eierne. – Jeg tviler litt på at de vil greie å få lønnsomhet, sier forvalter Jan Petter Sissener."
Siden 2008 har SAS tapt 36 milliarder kroner. Det skremmer ikke de nye eierne. – Jeg tviler litt på at de vil greie å få lønnsomhet, sier forvalter Jan Petter Sissener."
X-43 scramjet
10.10.2023 kl 09:22
1377
Da er vakuum tradingen i gang. Kan SAS gå 3-4 gangeren nå, ingenting er umulig
skadi
10.10.2023 kl 09:27
1350
Du mener vakuum mellom ørene tradingen?
Ser på omsetningen da. Latterlig lav.
Ser på omsetningen da. Latterlig lav.
Andpaal71
10.10.2023 kl 09:41
1299
X-43 scramjet skrev Da er vakuum tradingen i gang. Kan SAS gå 3-4 gangeren nå, ingenting er umulig
Du og ditt alter ego, Sabi, må da ha tapt MYE penger??
X-43 scramjet
10.10.2023 kl 09:49
1278
Mitt snitt er på 5 øre. Jeg håper på vakuum trading akkurat som flere andre håper på det samme