korsfestelse

Lille
ELE 24.11.2018 kl 23:37 9521

Falcon fund ga Intex et konvertibelt loan på 2 mill euro. Så konverterte de disse til ca 7 mill aksjer. Etterhvert skulle fondet legges ned og de solgte ut all asset i regi av KPMG. Hvis det er noe ureglementert, hvorfor blir ikke ELE saksøkt. Svenskpensjonsfond mener de har investert i en ikke likvid aksje og saksøker Beitnes.
Jeg husker det var dager hvor omsetningen var på opptil 130 mill kr. Hadde de solgt da kursen var på 5-6 kr så ville de tjent kr. Nå må dere puste ut og roe seg dere ned. Beitnes skaffet investoren og Intex fikk sårt tiltrengt kapital. Har han gjort noe galt så bør han gå, hvis ikke håper jeg han blir. Hvem tror dere tilførte AMI gruven/token osv. BO sin første låne fasilitet ble en suksess, da var det ikke mange av dere som hylte. Hvis det var noe ureglementert i regnskap/revisjon så finner vi fort ut av det. Revisor skal gi en begrunnelse ved fratredelse. Jeg heller mot at selskapet ikke var fornøyd med CFO. Dette finner vi fort ut av. Jeg håper aksjen faller masse slik at jeg kan kjøpe mer :)
Redigert 20.01.2021 kl 19:03 Du må logge inn for å svare
Bankmanden
25.11.2018 kl 20:27 2355

ELE-BLØFFEN er i ferd med å åpenbare seg selv for de mest fanatiske hausserne.
Tipper på kurs under 1 blank i morgon.
Slettet bruker
25.11.2018 kl 20:57 2286

satser på under 1 blank...får jo tross alt mer for penga da.

hvor mange aksjer blir det på deg imorgen bankmand? 500?
Redigert 25.11.2018 kl 20:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.11.2018 kl 21:04 2272


Ser ut til at vi kan få en kraftig rekyl opp i ELE nå.

Beitnes klare tilsvar i DN i dag viser at hele saken bygger på en stor misforståelse og uriktige påstander.
ELE har med andre ord fått et kursfall pga ubegrunnede medieoppslag.

Han sier det ikke eksisterer noe søksmål.
Det finnes intet søksmål, ei heller «varsel» om søksmål.

Han sier videre at medieomtalen er feil og at omtalen skapte usikkerhet og påvirket revisor til å trekke seg.
Slik jeg forstår det er det omdømmerisiko knyttet til omtalen i Dagens Næringsliv, som begrunner at denne revisoren dessverre trakk seg

Han sier i klartekst:
Påstandene er rett og slett ikke riktige, og de har nå skapt store problemer i Norge, både for meg personlig og for Element asa.

Han slår fast:
Feil i KPMG-rapport – Intet grunnlag for gigantsøksmål
BANA
25.11.2018 kl 21:12 2257

Hvis det blir kraftig rekyl, det betyr at noen har bevisst prøvd å presse kursen ned ved feil informasjon.
Slettet bruker
25.11.2018 kl 21:16 2252

I 2018 burde konstruksjon av Fake News være en kjent sak.