MAGNORA Svært rask porteføljevekst i Finland
Svært rask porteføljevekst i Finland
16.10.2023 13:33:22 CEST | Magnora ASA | Ikke-regulerende pressemeldinger
16. oktober 2023 - blant de ulike eiendelene som utgjør Magnora Group,
Finland hadde den raskeste veksten i tredje kvartal 2023.
I Finland har Magnora en indirekte tilstedeværelse gjennom Helios Nordic Energy AB.
Helios startet sin virksomhet i Finland i første halvdel av 2023. Virksomheten har
utviklet seg raskt, og signerte sin første tomteleieavtale i løpet av sommeren. Som
oktober har den finske virksomheten bygget en portefølje på et halvt dusin prosjekter
med en total kapasitet på over 500 MW.
Magnoras fornybare virksomhet på land har vokst organisk i noen tid
nærmer seg 6.000 MW. Når det gjelder relativ vekst, derimot, stjerneutøveren
i tredje kvartal 2023 var Finland.
"Det er fortsatt tidlig i Finland," forklarer Erik Sneve, administrerende direktør i Magnora. "Hva
vi virkelig setter pris på i Finland er hastigheten til dette gründerteamet og
hvordan Finish-ledelsen har klart å bygge tillit og etablere et gode
opprinnelsesvirksomhet på svært kort tid."
16.10.2023 13:33:22 CEST | Magnora ASA | Ikke-regulerende pressemeldinger
16. oktober 2023 - blant de ulike eiendelene som utgjør Magnora Group,
Finland hadde den raskeste veksten i tredje kvartal 2023.
I Finland har Magnora en indirekte tilstedeværelse gjennom Helios Nordic Energy AB.
Helios startet sin virksomhet i Finland i første halvdel av 2023. Virksomheten har
utviklet seg raskt, og signerte sin første tomteleieavtale i løpet av sommeren. Som
oktober har den finske virksomheten bygget en portefølje på et halvt dusin prosjekter
med en total kapasitet på over 500 MW.
Magnoras fornybare virksomhet på land har vokst organisk i noen tid
nærmer seg 6.000 MW. Når det gjelder relativ vekst, derimot, stjerneutøveren
i tredje kvartal 2023 var Finland.
"Det er fortsatt tidlig i Finland," forklarer Erik Sneve, administrerende direktør i Magnora. "Hva
vi virkelig setter pris på i Finland er hastigheten til dette gründerteamet og
hvordan Finish-ledelsen har klart å bygge tillit og etablere et gode
opprinnelsesvirksomhet på svært kort tid."
Falkenroy
26.10.2023 kl 16:32
1207
Følger med å er forsatt aktiv og trygg på Msgnora.
Men når jeg leser enkelte gjengangere på magnora investores på facbook blir jeg lei utålmodigheten til enkelte.
Magnora og andre akjer vokser ikke inn i himmelen. Det burde du utålmodige sjel lært deg for lenge siden.
Magnora har strålende underliggende fundament. Men alt til sin tid. Husk at den har gått mer en mange andre aksjer i den urolige tid vi lever. I tilegg får vi nå tilbakebetalt kapital/utbytte og det skattefritt.
Og jobber man i banken, burde man forholde seg til kunnskap om aksje og aksjeutvikling i steder for å synse og mene i hytt og pine.
Magnora er på riktig vei, men regn med tålmodighet. Uansett lykke til å mene å synse, men vil gjerne høre litt mer kunnskapsorientert innfo, når man yttrer seg.
Er aktiv selv, men ikke overaktiv på magnora investores.
Ingen sårhet håper jeg
Men når jeg leser enkelte gjengangere på magnora investores på facbook blir jeg lei utålmodigheten til enkelte.
Magnora og andre akjer vokser ikke inn i himmelen. Det burde du utålmodige sjel lært deg for lenge siden.
Magnora har strålende underliggende fundament. Men alt til sin tid. Husk at den har gått mer en mange andre aksjer i den urolige tid vi lever. I tilegg får vi nå tilbakebetalt kapital/utbytte og det skattefritt.
Og jobber man i banken, burde man forholde seg til kunnskap om aksje og aksjeutvikling i steder for å synse og mene i hytt og pine.
Magnora er på riktig vei, men regn med tålmodighet. Uansett lykke til å mene å synse, men vil gjerne høre litt mer kunnskapsorientert innfo, når man yttrer seg.
Er aktiv selv, men ikke overaktiv på magnora investores.
Ingen sårhet håper jeg
Hammerix
26.10.2023 kl 23:01
969
Unødvendig innlegg dette, Falkenroy. Må jo være rom for å ytre seg i et forum uten å bli anonymt utlevert og karikert som kunnskapsløs og utålmodig her. Apropos synsing.