Edgar A

Olav2
17.10.2023 kl 08:20 199240

Gratulerer Edgar A med en debatt for deg. Her kan du legge ut så mange boligsalg du bare vil uten at jeg sier noe som helst om det til deg - eller til admin. Lykke til med debatten.
Redigert 16.04.2024 kl 23:20 Du må logge inn for å svare
Olav2
14.04.2024 kl 14:38 2530

Fra sitt nye kontor i den tidligere 7 Eleven kiosken på hjørnet av Bygdøy Allé, Thomas Heftyes gate og Elisenbergveien styrer Terje Tinholt sin nye eiendomsmeglervirksomhet etter at han i 6 år har vært engasjert i noe annet. Noe annet som ikke har vært fengselsopphold som mafia ofte engasjerer seg i.

Bossen Terje Tinholt utøver sin mafiavirksomhet med eiendomsmegler Sara som daglig leder, eiendomsmegler Carina som faglig leder og eiendomsmegler Inger som mening megler. Bossen og eiendomsmegler Terje Tinholt er partner. Meglerkontoret bestående av 4 personer hvorav 3 er ledere og 3 er blonde norske kvinner er en helt unik mafia. En mafia hvor bossen neppe noen gang får lov til å bestemme noe som helst uten at de 3 blonde hentet fra den mest dominerende kvinnetypen i verden har sagt sitt og fått det slik de 3 er helt enige om at det skal være. Den mest dominerende kvinnetypen i verden går alltid i takt i møte med de mennene som de har fratatt alle rettigheter i verdens mest suksessrike kvinnesakskamp. Til selvødeleggende frustrasjon for de med tut og betydelig alkoholkonsum på ytterste høyre fløy i norsk politikk.

Bossen Terje Tinholt har ikke veltet de ikke alt for mange salgsannonsene på Finn.no over på hjem.no, slik kollega Camilla Sem, forøvrig også blond norsk kvinne, heller ikke har veltet de mange salgsannonsene på Finn.no over på hjem.no. Uten velting over på blonde Grethe Meier sin hjem.no så blir verken bossen Terje Tinholt eller vestkantens mest suksessrike eiendomsmegler Camilla Sem heller ikke del i boligmafiaen styrt av styreformann i alle styrer Grethe Meier som forsøker å ødelegge det norske boligmarkedet. Er Bossen Terje Tinholt del av en mafia så er mafiaen en helt annen blond kvinnestyrt mafia enn Grethe Meiers.
Slettet bruker
14.04.2024 kl 15:56 2470

Håper han virkelig føler seg krenket og alt som verre er. Slutt å forklare noe til den tosken, han vil aldri skjønne noe uansett. For å si det mildt. Det er ikke deg det noe feil med. Å behandle andre mennesker med litt kløkt er ikke noe han behersker som det meste annet. Velg dine kamp.er all4one. Dette er en jeg anbefaler deg la ligge🤣🤪🤣. Et lite lyspunkt. 10 års renten bikket såvidt under 4,5% USA. Tror gratis boligpengers tid er forbi. Men betyr ikke at jeg sier krakk av den grunn. Er fortvilende å få elever så ser du at her går det rett vest og du når aldri inn. Da er det ikke din skyld!
Redigert 14.04.2024 kl 15:57 Du må logge inn for å svare
Olav2
14.04.2024 kl 16:10 2459

Til leiemarkedet bossen Terje Tinholt er så bekymret for:

Heimstaden har nå 36 osloleiligheter annonsert til leie på sitt nettsted heimstaden.com/no/ som ikke er utleid.

17 leiligheter er ledige nå

1 leilighet ledig 19. april
1 leilighet ledig 22. april
1 leilighet ledig 23. april
1 leilighet ledig 26. april
4 leiligheter ledig 30. april
---
8 leiligheter blir ledige i 2 siste uker av april

2 leiligheter blir ledige i mai
6 leiligheter blir ledige i juni
3 leiligheter blir ledige i juli
---
11 leiligheter blir ledige i mai til juli

Sum 36 leiligheter

Den dominerende mengden osloleiligheter i Heimstadens portefølje er de 454 leilighetene i Kirkeveien 166. I hovedsak mikroskopiske 1-roms leiligheter på 13 kvm med innslag av noen litt større 2-roms på 33 kvm. Frem til sist påske var de mikroskopiske i Kirkeveien 166 antallsmessig dominerende i bunken av annonserte leiligheter til leie. Både av de som var ledige umiddelbart og de som ble ledige på et senere tidspunkt. I dag er det annonsert 1 mikroleilighet i Kirkeveien 166 til leie, og den er ledig 1. juli. I de neste 2,5 månedene er det ingen mikroleilighet som blir ledig.

På spørsmål til Heimstaden i dag om leilighetene i Kirkeveien 166 fikk jeg følgende svar:

"Hei, Alle leilighetene er utleid. Kan komme nye, men bare å følge med"

på det oppfølgende spørsmålet fra meg som lød:

"Jeg har hørt at noen skal selges. Stemmer det?"

har jeg ikke fått svar.

I Dronning Astrids gate 2 har Heimstaden 92 mikroleiligheter på 15-17 kvm hvorav 5 er annonsert til leie. Samtlige 5 er ledige nå.

Mikroleilighene i Kirkeveien 166 er litt billigere og litt mindre enn mikroleilighetene i Dronning Astrids gate 2. Kirkeveien 166 ligger inne på området til Ullevål sykehus. Dronning Astrids gate 2 har bare 1 bygning mellom seg og Bogstadveien. Det er under 100 meter å gå til Clas Ohlson, Thon Hotel Gyldenløve eller Zara i Bogstadveien eller til Delicatessen i Vibesgate. Dronning Astrids gate 2 ligger tilnærmet perfekt plassert i norges mest attraktive område å leie bolig i.

At det er 5 av 92 ledige nå mikroleiligheter i Dronning Astrids gate 2 og 0 av ca 400 mikroleiligheter i Kirkeveien 166 garanterer at svaret fra Heimstaden skulle vært:

"Ja, vi skal selge en stor mengde mikroleiligheter i Kirkeveien 166."

Det kan se ut som Heimstaden tømmer en av blokkene i Kirkeveien 166 for salg og har i den sammenheng fylt opp ledige i de blokkene som ikke skal selges med de i salgsblokken som man "frivillig" har fått til å flytte til naboblokkene. Dvs noe tilsvarende som Edgar A har hørt har skjedd på Stovner.

At 5 mikroleiligheter i Dronning Astrids gate 2 står ledige i dag under tømmingen av en blokk på Ullevål sykehus sier at bossen Terje Tinholt bekymrer seg unødig.

DET ER ET SJOKKERENDE LITE TRYKK PÅ Å SKAFFE SEG LITEN OG SENTRAL LEIEBOLIG I OSLO FOR TIDEN!
Redigert 15.04.2024 kl 00:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.04.2024 kl 18:01 2400

Takk, takk. Tiåringen kryper godt oppover og rentekuttene lar vente på seg. Merkverdig oppgang på amerikanske børser, vært et vanvittig kvartal på tross av tilbakegangen på forventede kutt.
Økonomien går for bra

I EU er derimot bildet litt annerledes med synkende inflasjon. Hører flere økonomer peker på rentekutt i EU kan påvirke norske rentekutt siden de er vår største handelspartner. Inntil videre går økonomien i Norge bra også. Mange har utsatt kjøp av nybolig og bil, men de bestiller fremdeles utenlandsferier for harde livet, går på cafe og shopper. Lønnsoppgjøret i industrien var bra, Gangstø i KS forsøker å sette yrkesgruppene i offentlig sektor opp mot hverandre igjen.

Livet går videre. Det er kanskje den evige optimismen som er utfordringen, eller at jeg ikke klarer å forstå den.

Misliker foresten eskaleringen av Iran-Israel. Det er allerede betent i Rødehavet, men ytterligere eskalering kan medføre økte fraktrater. Stenges Horuzstredet kommer oljeprisen til å skyte fart.
Begge disse eventualitetene er ikke fullt priset inn i markedet, helgens hendelser, så både olje og shipping kan få bein å gå på mandag.
Dyrere frakt og olje betyr økt internasjonal inflasjon. Også for EU.
Fant de foresten ut hvem som sprengte nordstream 2?

Anbefaler forøvrig denne med uttalelser fra Eiendomsverdi: https://e24.no/norsk-oekonomi/i/wA1eGn/boliganalytiker-utleiere-sponser-leietagere

Såfremt ikke renten går ned vil det fremdeles lønne seg å leie kontra eie. Onkel_s kan sikkert si noe om likevektsverdien, men Lund i Eiendomsverdi påstår differansen er på ca. 30%.
finno
14.04.2024 kl 18:27 2389

Deler absolutt ikke din frustrasjon over norske blondiner, Olav2, men forstår at cubanske, svarthårede kan være enklere å håndtere. Er egentlig mektig imponert over alle de dyktige kvinnene vi her i landet har fått i ledende stillinger innen finans, politikk og næringsliv bare de siste 10 årene.
Du er skråsikker på tidenes krakk i Oslo, Olav2, Tinholt er like sikker på det stikk motsatte. 2023 er historie nå, hva med å skifte navn på tråden?
finno
14.04.2024 kl 18:38 2387

Sjoa og all4one - that`s what friends are for. Er sikker på at dine gode og trøstende ord blir satt pris på av all4one, Sjoa. Må imidlertid skuffe deg når det gjelde ditt uttrykte håp. Er mer bekymret for dere begges spamming av en ellers interessant tråd.
Olav2
14.04.2024 kl 20:04 2333

I mitt innlegg dukket "frustrasjon" opp i følgende setning:

"Til selvødeleggende frustrasjon for de med tut og betydelig alkoholkonsum på ytterste høyre fløy i norsk politikk."

For de med:
- tut .... det har jeg
- betydelig alkoholkonsum ... det er ikke meg - jeg er totalavholds
- på ytterste høyre fløy i norsk politikk ... det er ikke meg - Frp står nederst på min liste

Jeg tilhører det samme kjønnet som ble selvødeleggende frustrert finno. Ellers tilhører jeg intet av det som vel for andre enn deg drar tanken i retning en utstøtt Frp-er.
Redigert 15.04.2024 kl 00:48 Du må logge inn for å svare
finno
14.04.2024 kl 20:21 2315

Er det virkelig bare meg som leste ditt innlegg som en gedigen frustrasjon rettet mot norske blondiner? Hvor du har den politiske vinklingen fra må gudene vite.
Slettet bruker
14.04.2024 kl 20:40 2329

Frekkhetene dine rammer hardt og dypt, Finno.
De siste rentehevingene er ikke fullt priset inn i markedet enda, så vi må vente litt med å observere konsekvensen av dem. Leie/eie er likefullt en visuell markør, selv om ikke alle vil se den.

Er visstnok nye regler på vei for utregning av eiendomsskatt. Det blir fint for en presset statlig og spesielt presset kommunal økonomi. Huseierne har en annen formening: https://www.huseierne.no/nyheter/boligmeldingen-2024/

I likhet med den private bilparken skal husstanden også belastes ekstra for å oppfylle et basisbehov. Hvor stor andel av lønnen din betaler du i skatt og avgift, finno? Har du regnet på det?

Pleier ikke forskuttere, men tror shipping og olje kommer til å gjøre det bra den kommende uken på børsen. Håper på en fredelig løsning, men israelere og iranere er sint om dagen. Eskalerer det ytterligere blir det en lang vei for varene vi kjøper fra Kina opp hit nord.
Slettet bruker
14.04.2024 kl 20:50 2319

Tror faktisk det. Hva har hud eller hårfarge, såfremt. som biologisk kjønn noe å gjøre med lederegenskapene til et menneske?
Innen finans og etterretning gjør eksempelvis kvinner det oftere bedre enn menn grunnet et sunnere syn på risiko. Høyrisiko-avers.

Hva FrP har med diskusjonen å gjøre vet kun du. Hvor folk står politisk er en privatsak.

Vi får se hva heimstaden planlegger. Skulle jeg solgt mikroleiligheter i hovedstaden ville jeg forsøkt å få dem ut årstiden det flytter flest studenter til byen. Salg over tid, muligens fra midten eller slutten av mai og ut over sommeren. Tallknuserne i Heimstaden vet nok hvilke uker som er statistisk best.
finno
14.04.2024 kl 20:59 2300

all4one - leser du over hode det Olav2 og jeg skriver, eller bare skriver du i en eller annen selvpåført tåke?
Olav2
14.04.2024 kl 21:14 2276

Du har kanskje gått glipp av denne finno:

"Olav2
08.04.2024 kl 19:02
1527
Sjoa skrev
Du må være tungt å være så opptatt av andre som du er. Du må ha mindreverdighetskomplekser som kreve..
Ditt innlegg er fornøyelig Sjoa, men mangler litt av det som hadde gjort det enda morsommere. I tillegg til mangelen på relevans.

Du har Amundsen som et stort idol, men er ikke rasist så da må det være noe annet som du er enig med han om. Og da blir det vel hans hilsen på Facebook natt til 8. mars som har gjort han til ditt idol:

...

"8. mars. dette er deres dag. «Hurra»

Gratulerer til alle kjedelige kvinnemennesker som ønsker å holde menn tilbake. Gratulerer! Dere har lyktes.

Vi betaler alle prisen. Gutter mislykkes over hele linjen. Skole og barnehage rammes av radikal og uforståelig kjønnsteori. Skapt av radikale kvinnemennesker som ikke vet opp eller ned på en penis.

osv"
https://www.finansavisen.no/forum/thread/162382/view/5937786?legacy=0
finno
14.04.2024 kl 21:25 2257

Ja, jeg har gått glipp av mye, men definitivt ikke blondiner. La oss imidlertid holde oss til krakk i eiendomsmarkedet. Hva tenker du om å bytte tittel på tråden Olav2?
Olav2
14.04.2024 kl 21:40 2198

Boligkrakket er godt gående finno så da kan man ikke bytte tittel. Godt gående overalt utenom prisstatistikker basert på gjennomsnittlig kvm-pris primært presentert av eiendomsmeglere og utbygger. Pris/prisantydning til eiendomsmeglerne viser priskrakk og Onkel_S sin visningssuksess viser priskrakk.

Dog er priskrakket hemmet av en ekstrem optimisme, gitt dagens ekstremt mye høyere boligkostnad som følge av renteoppgangen, som holder en betydelig del av prisfallet igjen. I tillegg til at man er i et priskrakk så er man også i en prisboble som følge av den ekstreme positiviteten som bl.a. eiendomsmeglerne har klart å pode inn i den norske befolkningen godt hjulpet av bl.a. pressen og deres boligeksperter.

Når det gjelder blonde norske kvinner så er jeg ikke frustrert finno når jeg setter kvinnekampen og de blondes gjøren og laden på spissen. Når det gjelder de mer varmblodige kvinnene så er jeg heller ikke frustrert over det jeg kan sette på spissen med dem. Jeg har som du åpenbart vet god kjennskap til begge typer kvinner.
Slettet bruker
14.04.2024 kl 23:46 2088

Regjeringen gjør det de makter for å redusere verdiene og økning på boliger. Virker som de vil at de fleste skal leie og ikke eie (kansje til og med hjemløse) Da er du i det minste ikke "rik". Blir ingen høydare å eie flere gamle hus som ikke oppfyller EU kravene som kommer, der det er dårlig energiklassifisering. Oppgradering for å få godkjente krav anslåes å bli mellom 1-1,5 millioner for hvert hus. Så har du trange eiendommer i bystrøk der naboen må være med når oppussing skal foretaes(blir enda dyrere). Lykke til dere som eier gamle hus. Er enda ikke for sent å få solgt før "hvermansen" oppdager utviklingen, konsekvensene fullt ut. Tenk at en skal ha samme krav i Spania der det er sommer hele året og i Norge der det er vinter hele året. Forteller om galskapen som er kommet for å bli hos politikerne, virker som de fleste har fått rabies. (Heimstaden og Tollefsen gleder seg ?). Er nok en av årsakene til at også han selger unna mer nå.

https://www.nettavisen.no/okonomi/nye-eu-krav-til-huseiere-vil-betale-seg-i-lopet-av-50-ar/s/5-95-1413830

"Eiendomsskatten kan dobles
En stortingsmelding som legges frem i mai kan åpne for at kommunene kan doble eiendomsskatten for eiere av hus og hytter. I fjor økte den med 7,1 prosent. !

https://www.finansavisen.no/personlig-okonomi/2024/04/14/8118432/hus-og-hytteeiere-risikerer-dobling-av-eiendomsskatt

Eiendomsskatt og bommpenger er de to avgiftene politikere kan gjøre hva de vil med. Kan argumenteres uansett for økning , så kjøra på nu alle landssvikerpolitikere på venstresiden spesielt. Tror Ve-Dum vil at alle skal bo på bondegård, det er vel derfor beskatningen der er nesten ingenting sammelignet med vanlige boliger.

"Kjemper for skatten han aldri har betalt selv
Trygve Slagsvold Ve-Dum (Sp) eier storgård, to store eneboliger, gigantisk låve og masse andre bygg og utstyr, samt hytte i Trysil. Men har aldri betalt en krone i formuesskatt."
https://www.finansavisen.no/finans/2024/02/15/8097401/kjemper-for-skatten-han-aldri-har-betalt-selv
Redigert 15.04.2024 kl 00:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.04.2024 kl 07:28 1980

Leser Olav, men ikke deg med interesse.
Tåke? Bedre enn din kognitive dissonans.
Du forstår verken marked, drivere eller trend. Eiendomsmarkedet har og er fremdeles i en positiv trend, på tross av fundamentale forhold, rente, som tilsier noe annet.
Dumme penger går fremdeles inn, smarte ut - les profesjonelle investorers utgang fra utleiemarkedet.

Din påstand om omgang med motsatt kjønn finner jeg lite trolig.

Edgar A
15.04.2024 kl 12:40 1798

Rundtjernveien 3b Hellerud prisantydning 5,5mill 103kvm en leilighet i god stand men alt må taes for å få en moderne
standard.

Sikkert 50 stykker på visning,heftig budrunde nå.

5,8 mill

Edgar A
15.04.2024 kl 13:06 1769

5,9mill med utsikt rett inn i en betongvegg

Edgar A
15.04.2024 kl 13:20 1748

6,1mill

Evig støy fra Tvetenveien

Bare å komme seg inn i markedet for etternølerne før pila peiker loddrett opp.
Edgar A
15.04.2024 kl 13:44 1736

6,35mill nå
Edgar A
15.04.2024 kl 14:17 1706

6,4mill nå

900k over mer og mer vanlig trend i Oslo

I indre Østfold(krakket)går mange eiendommer til 5-7mill fra 700-1,3mill under.
Slettet bruker
15.04.2024 kl 14:23 1701

Edgar A skrev 6,35mill nå
Ikke alle bør by på bolig det er sikkert!
Men jeg vil heller ikke synes synd på slike om det smeller skikkelig igjen som under finanskrisen.
En skulle tro at filmen/boligen du referer til heter Gjøkeredet. Forøvrig er 10 åringen USA på"4,588 %. Det er ikke ofte den har vært så høyt,
folket bør håpe at denne roer seg. Allefall de som byr på boligen du forteller om:)

Det gikk 10 minutter og den hoppet opp til 4,62 %. Nå begynner jeg bli skeptisk, den må under 4,5 % mener jeg for at optimistene skal være i flertall.
Ikke noen styrke allefall at den hopper så mye på få minutter. Ser ut som det bare er å benke seg med brus og popcorn fremover å se på grafen.
Redigert 15.04.2024 kl 14:38 Du må logge inn for å svare
DividendYield
15.04.2024 kl 16:26 1629

Du har ikke lyst på mye brus og popcorn om du sitter på utsida og ser boligprisene i Norge fyke av gårde i stor hastighet i månedene og år fremover. Kjedelig da å sitte på perrongen med popcorn uten salt.
landis
15.04.2024 kl 16:32 1627

Boligprisene i Norge går på ræva. Både inflasjonsjustert og nominelt.
Oslo later til å være unntaket.

Kilde ssb
Slettet bruker
15.04.2024 kl 16:37 1636

Salt er ikke bra for helsen, trodde du visste det. Heller ikke høy rente. Glemte at boligprisene har gått ned effektiv prisstigning, ber om unnskylding for den. Såvidt startet på popkorn og 4.63 % 10 åring usa. Etter å ha vært oppe å sniffet på 4.67.
Redigert 15.04.2024 kl 16:41 Du må logge inn for å svare
DividendYield
15.04.2024 kl 16:41 1638

Tror du blander salt og røyking.

Salt er svært viktig for kroppen, problemet er at for mange får for mye. Men det er lov kose seg litt mens du ser boligverdiene skyte opp en gang i måneden, representert ved Eiendom Norge
Slettet bruker
15.04.2024 kl 16:52 1635

Salt er viktig i 30 varmegrader din gedigne fjott. Kan faen ikke noe om kroppen så uttaler du deg. Få deg kunnskaper før du kommenterer. Det er for mye salt tilsatt i maten da det er lettjente penger for matprodusenter. Og i Norge er gjennomsnittstempratuten ? Forbanna gjøk. Jeg kommenterer renten i USA, men det har du heller ikke fått med deg. Evneveikhet kalles slikt . Jeg eier boliger, men idioter kan ofte ikke ha flere tanker i hodet samtidig. De ender opp med og snakke om salt, som de fanken ikke skjønner noe av. Gidder ikke engang nevne røyking til en så inkompetent fyr som deg. Lag en egen tråd så skal jeg fortelle om det også. Skjønner at du heller ikke redd for høye renter bra for deg, men mange andre er faktisk bekymret for det. Den bør under 4.5 % mener jeg, og trenden ser ikke bra ut, men kan selvsagt komme ned igjen. Gjør den ikke det, blir det mange som må kjøpe mindre popkorn allefall, og mulig de bør stumpe røyken og heller betale på lånet da.
Redigert 15.04.2024 kl 17:15 Du må logge inn for å svare
DividendYield
15.04.2024 kl 17:02 1618

Skikkelig sympatiske disse krakknissene, lurer på hva som gjør dem så hissige😄

Dessuten, hvorfor redigerte du det teite innlegget ditt?
Slettet bruker
15.04.2024 kl 17:22 1593

Du er så dum at du ikke engang ser at jeg har tilføyd noen punkter. Totalt fjern. Er det ikke lov å skrive mer altså ? Sjelden en leser så mye intetsigende dritt på så kort tid. Uttaler seg flere ganger om ting du ikke aner noe om. Gidder ikke repetere for deg. Det går rett ut!!! Der redigerte jeg igjen!!!!! For å slippe å lage flere innlegg som omhandler det samme. Sett deg i køen for hjernetransplantasjon.
Redigert 15.04.2024 kl 17:25 Du må logge inn for å svare
Baltazaris
15.04.2024 kl 18:02 1565

Med den språkbruken du refererer til tror jeg vi kan snakke om diagnoser i en eller annen form.
Edgar A
15.04.2024 kl 18:27 1594

Boligprisene i Oslo er flaut lave,gikk rundt i Bangkok for noen år siden og så på vindusprospekter.
Så da en toppleilighet på ca 200kvm som var priset til 120 mill Nkr i lavkostlandet Thailand.

Tipper 250k pr kvm på Oslo vest er vanlig om 2-3 år.
Slettet bruker
15.04.2024 kl 19:30 1558

Måtte Google påstanden din, Edgar. Vet ikke hvor mange av disse som ble solgt, men var hektisk byggeaktivitet ikke langt fra strandsonen i Bjørvika når besøkte Oslo for litt siden. Vil tro noen områder når din påstand, spesielt om vi ser en sort svane eller pengetrykkingen som har vart siden finanskrisen virkelig skyter fart igjen.

https://www.finansavisen.no/nyheter/bolig/2022/11/08/7957958/oslo-s-utvikling-vil-ha-320.000-kroner-pr.-kvadratmeter-i-bjorvika

Thailand er visstnok et fint land. Dog med sine problemer, slik mange andre land i østen også sliter med. Liker godt asiatiske folkeslag, serviceinnstilt og hyggelig, uten å generalisere.
Edgar A
15.04.2024 kl 19:42 1545

Husker godt for ca 15 år siden at ettroms leiligheter i Stockholm sentrum kunne gå for 6 mill.
I Oslo har det vel knapt nok blitt solgt ettroms for den prisen.
Olav2
15.04.2024 kl 19:48 1535

...
Redigert 16.04.2024 kl 21:56 Du må logge inn for å svare
Edgar A
15.04.2024 kl 21:44 1495

Leieprisene skal kraftig opp utover høsten,mer og mer vanlig at 1 ekstra ungkar flytter sammen med de 3 andre ungkarene i 3roms på 70kvm
Husleia er ofte 30000,- i mnd.
Veksles på hvem som må ligge i stua.

Oslo har vært en gavepakke frem til nå hva gjelder salgs og leiepriser.
Olav2
15.04.2024 kl 22:19 1477

Jeg ber deg om å vurdere dine innlegg på denne debatten opp mot regelverket før du poster dem Edgar A:

"Følgende er ikke tillatt og vil føre til utestengelse når det oppdages:
-Innlegg som bevisst sprer usannheter.
-Gjentatt innlegg med samme innhold, "spamming", eller andre forsøk på å ødelegge debattene og forumet."

https://www.finansavisen.no/forum/Regler-og-informasjon

Det ville jo være kjedelig for deg å bli utestengt.
finno
15.04.2024 kl 22:56 1454

Leser også dette i regelverket:

Følgende er ikke tillatt og vil føre til utestengelse når det oppdages:

Ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende.
Banning, injurierende uttalelser, løgn og falske beskyldninger, ærekrenkelser, usakligheter, personangrep, trakassering av meddebattanter, hatefulle innlegg, bruk av hersketeknikker og karakteristikker for å skremme vekk eller bringe andre på forumet til taushet.

At vi har en kandidat eller to på denne tråden om bør kvalifisere til livslang utestengelse, er det vel ingen tvil om. Det er da tydeligvis ingen moderator som følger med på disse innleggene, så da er det opp til hver og en av oss å rapportere disse primitive innleggene etter hvert som de dukker opp.
Olav2
15.04.2024 kl 23:51 1409

Jeg synes det er greit å gi en advarsel først slik at vedkommende får anledning til å forbedre seg. Men, man kan selvfølgelig gå direkte til admin uten forutgående advarsel også.

Jeg vil heller beholde de fargerike personkarakteristikkene på denne debatten enn de intetsigende innleggene om enkeltsalg som på grunn av antall innlegg per salg heller ikke hører hjemme på salgsprisdebatten til Cain666. Eller fremtidsvisjoner uten begrunnelser om bolig- og leiepriser i himmelferd. Eller regelrett løgn om hvor billig det er i Norge eller hvor dyrt det er i andre land. Når dette dukker opp hele tiden fra samme person så synes jeg det var på tide å spørre vedkommende om han kan vurdere innleggene sine før de postes.
Edgar A
15.04.2024 kl 23:59 1415

Forskjellen på meg og deg er at jeg har vært tett på markedet i snart 30 år.
Du sitter og vrir på dine meget tvilsomme statistikker,hetsen din av Ivar Tollefsen hører heller ikke hjemme noe sted,
at du hater en person sånn til de grader må jo ha en grunn som fks utkastelse fra vedkommende el noe lignende.
Du må ikke snakke om usannheter til meg ser du fortrenger både prisrekorder og budrunder som går i taket sannheten er tydeligvis tung å
fordøye.