Snek

Mølleren
ADA 17.10.2023 kl 23:17 820

Hvor sprøtt er dette?
Det mest omsatte tokenet etter volum gjennom TIDENE = $SNEK
900k :-)
Tror bunnen der nå på 0,24$
Gøte
18.10.2023 kl 08:49 792

Memecoin mania:-)
Blir spennende å se om støtten på rundt 0,24 $ holder ja. Kjøper du mer hvis det kommer et løft?
Mølleren
18.10.2023 kl 10:59 766

Drar den seg over 0,26$ da gir jeg gass:-)
Gøte
18.10.2023 kl 21:41 730

Liker innstillingen. Den har vist før at den kan gå voldsomt på kort tid både opp og ned. Hadde jo en voldsom oppgang en dag i juni på høyt volum, og så ned ganske mye dagen derpå med høyt volum. Hvis den tar sats nå og slutter over 0,2659$ vil den toppen være høyere enn den forrige, og det vil være en begynnelse, men volumet er fortsatt ganske stabilt Et trendskifte sees jo ofte på en merkbar endring i volum, der er vi ikke ennå. Den mellomlange og den lange trendlinjen viser avtagende falltakt, det er også noe. Men den trenger en klar vedvarende trigger.
Mølleren
18.10.2023 kl 22:43 710

Volumet er alt og si må nok 3 doble seg før vi bryter 0.26$
Dagens volum er jeg glad om den holder 0,24$ ser at det er en stor kjøper som holder støtten forløpig.
Trenger mere interesse og noen glad meldinger fra Charles Hoskinson, farlig aksje men jeg har troa og kjøper litt vær dag;-)
For min del kan den være lav til Januar så slipper jeg å betale mye formuesskatt.
Har du Gøte troen på noen langsiktige krypton investeringer? Selv om du bare dagtrader.
Du har iværfall peiling plukk en krypton til meg🙌
Gøte
19.10.2023 kl 19:55 658

Jeg er en deltids krypto trader. Bruker vel omtrent 10-15 % av arbeidsdagen på krypto, så det begrenser hvor mye jeg greier å følge med på det som skjer i markedet. I dag f. eks har jeg hatt nesten bare fokus på aksjemarkedet og hvor spesielt trading i Telia og analyse av selskapet har vært det jeg har brukt mest tid på. Endelig kommer det et kjøpssignal der etter veldig lang tid i mørke, den korte trenden kraftig opp, den mellomlange trenden svakt stigende fra enn lang periode med fall, og selv den lange trenden er i ferd med å flate ut. I tillegg har man fått en merkbar økning i volum. Det gjorde den interessant for meg å både trade og til å investere i. Nå holder jeg på med analysebiten for å se om også jeg mener at rapporten som kom idag støtter opp under det tekniske. Markedet mener jo at rapporten var positiv, men jeg liker å gjøre meg opp min egen mening så jeg vet premissene. Følgelig ble krypto helt nedprioritert, og det er mange sånne dager hvor jeg nedprioriterer krypto til fordel for aksjer. Jeg har derfor et klart handicap i forhold til de som kun driver med krypto på heltid. Litt kryptotrading har det blitt i dag, men ikke veldig mye, kun BTC trading, og det er alt jeg har gjort relatert til krypto idag. Og jeg kunne bare glemme å holde meg oppdatert på nyheter fra markedet.

De siste ukene har mesteparten av min kryptoaktivitet vært knyttet til BTC trading. Noe i TRX og noe i SOL. Veldig lite i andre tokens. Alle med kortsiktig tidshorisont. Jeg har kun hatt anledning til å skumme overflaten av det som skjer i en lengre periode nå. Tiden har ikke strukket til noe mer enn det. Har tidvis prøvd å følge SFB rettsaken, men måtte raskt innse at det tok alt for mye tid så det måtte utgå. Sålenge jeg ikke har tid til et skikkelig dypdykk på coinnivå, er jeg bare bekvem med kort tidshorisont foreløpig. Har en fast minimusportefølje krypto som er uavhengig av markedstro, men den holder jeg utenfor.

Jeg liker veldig godt den utviklingen som BTC har vist denne uken. Stiger på stigende volum, og med stigende lokale bunnpunkt. Det lover godt for enda mer. Føler at den viktigste pristriggeren for BTC akkurat nå er den gode oddsen for en kommende BTC ETF spot godkjennelse av en stor amerikansk aktør, og at en godkjennelse av dette vil være en begynnelse for en periode med større etterspørsel etter BTC. Spørsmålet er hvor langt denne strikken kan tøyes i denne omgang. Hvor viktig denne forventede etterspørseløkningen vil bety vil jo først vise seg noe frem i tid. Jeg er positiv til at det kan bety mye, men det gjenstår å se. Hvor stor suksess dette vil ha vil nok være avhengig av om institusjonene omfavner produktet eller ikke. Jeg er noe overrasket over at BTC prisutviklingen denne uken ikke har greid å dra flere altcoins med på en opptur. Det siste viser jo at markedsforholdene generelt kanskje ennå ikke er klar for oppgang.
Mølleren
20.10.2023 kl 11:18 610

✌️Jada, jeg venter bare på den oppgraderingen. Kommer når som helst nå... 🚂
Redigert 20.10.2023 kl 11:21 Du må logge inn for å svare
Gøte
20.10.2023 kl 11:47 589

Ja nå ser det bedre ut også for altcoinsa. Merkelig at det tok så lang tid. Virker som det er en treghet i markedet. De positive nyhetene kom jo på fredag, ingen reakjson i helga, BTC stiger fra mandag av, men få andre før nå.
Gøte
25.10.2023 kl 13:27 400

Gode tekniske analyser han kommer med vedr. Link og ADA! Vanskelig å være uenig.

Den bullrun som vi opplever nå er berettiget. Virkelig interessant at de med feite lommebøker er i ferd med å åpne dem for kryptokjøp. Det i seg selv taler for at en krypto vår er i anmarsj. Ser også at Firi har fått mer kryptopenger å forvalte den siste tiden, sist jeg sjekket så hadde de økt sine lommebøker med over 20 % på kort tid. Så interessen også her på berget er stigende i takt med økende priser.

Kanskje du ikke får gleden av mindre formueskatt på din krypto i år likevel:-)
Redigert 25.10.2023 kl 13:33 Du må logge inn for å svare